Oh, wat een liefie. Net nep.quote:Op zondag 20 december 2009 10:54 schreef MrSubtle het volgende:
MrSubtle op kerstmuizenjacht
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En ik hoor dus net van mijn ouders dat mijn zus naar Zwolle is vertrokkenquote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
Laat je vijver maar voor wat het is, Greys.
[..]
We gaan niet meer naar buiten.
Ik was echt niet gegaan als ik haar wasquote:Op zondag 20 december 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik hoor dus net van mijn ouders dat mijn zus naar Zwolle is vertrokken
Met eten, drinken en dekens. Dat dan weer wel.
Oh muizenjachtfilmpjes, even kijken
Nee hou jequote:
Hejje een muis?quote:Op zondag 20 december 2009 11:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee hou jekat
bij je
mijn
muisje
blijft mooi hier in de garage voorlopig
O joy, met 3 auto's met dames de weg op. Volgens mij heb ik wel een coole chauffeur.quote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
Laat je vijver maar voor wat het is, Greys.
[..]
We gaan niet meer naar buiten.
Ja lees maar een beetje terug hierboven... en nee, Yoko is hier niet welkomquote:Op zondag 20 december 2009 11:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hejje een muis?![]()
Mogen Yoko en ik een keer op bezoek komen omkennis
te maken?
Ik heb in de garage nog een aquarium staan van 100 bij 50 cm en 50 cm hoog... daar gaat ie straks in. Zaagsel heb ik nog van de konijnenquote:Op zondag 20 december 2009 11:07 schreef nokwanda het volgende:
Koop een tweedehands aquarium/terrarium op marktplaats. een met lekker wat ruimte. Doe daar lekker zaagsel en stro in en geef hem eten. Dan kun je hem in het voorjaar weer vrij laten. Zorg dat het water niet bevriest
En bedankt, ze ligt nu te piepen op mijn schoot.quote:Op zondag 20 december 2009 11:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja lees maar een beetje terug hierboven... en nee, Yoko is hier niet welkom
En lekker een oude theedoek of t-shirt, oude wollen trui erin. Vinden ze heerlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 11:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb in de garage nog een aquarium staan van 100 bij 50 cm en 50 cm hoog... daar gaat ie straks in. Zaagsel heb ik nog van de konijnen
Komt goedquote:Op zondag 20 december 2009 11:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En lekker een oude theedoek of t-shirt, oude wollen trui erin. Vinden ze heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |