quote:Op zondag 20 december 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die mensen gewoon verder gaan lopen?
Kga zo wel lopend naar de supermarkt
Ik hoop dat het bovenin (afsluitdijk enzo) minder erg is.quote:Op zondag 20 december 2009 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Filmennnn![]()
En niet al die drama verhalen aanhoren als je zussie op de weg zit ,en gaat heus ook bij genoeg mensen wél goed. Je hebt altijd de waaghalsen die denken dat ze wél door kunnen rijden
Nou ik stapte net op mijn laarzen naar buiten om foto's te maken en de sneeuw viel zo mijn laarzen inquote:Op zondag 20 december 2009 12:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil foto's van een eskimoGreys op van die sneeuwtennisrackets.
En hulphondje Bink met de oortjes boven de sneeuw uit dr naastquote:Op zondag 20 december 2009 12:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil foto's van een eskimoGreys op van die sneeuwtennisrackets.
Ik ben blij dat ik een hamsteraar ben en voor minimaal een week eten in huis heb (en met wat fantasie voor wel 2 weken). Het enige wat ik zou gaan missen was verse groentes. Blik en uit de vriezert gaat na enige tijd vervelen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zo blij dat ik bij twee supermarkten woon, zelfs als we hier totaal insneeuwen kan ik nog met mn kar boodschappen gaan doen
quote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga een badje vol laten lopen.![]()
Mede Lush loverts.... wat zal ik erin gooien?![]()
En noem geen kerstlush van dit jaar want die heb ik nog niet.Gezien het weer zal die deze week ook niet meer arriveren verwacht ik.
Ah, wrom mag hij niet? Zo vaak maken we geen sneeuw mee.quote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef heester49 het volgende:
Dikke sneeuwstromen hier!! Komt buurmeisje vragen of zoonlief buiten komt spelen nou neee, helemaal inpakken om vervolgens 10 minuten later verkleumd weer uit te pakken!
Dan zie je alleen dat er een spoor door de sneeuw getrokken word.quote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En hulphondje Bink met de oortjes boven de sneeuw uit dr naast
quote:Op zondag 20 december 2009 12:27 schreef ElisaB het volgende:
Net Fritz naar buiten gezwiept; was binnen 0,3 seconden weer binnen
Het sneeuwt en ik ben wakker
quote:
Oh goed idee ik ga die mauwert van mij dadelijk ook ff naar buiten mikken. Eens kijken hoe snel die weer binnen is.......quote:Op zondag 20 december 2009 12:27 schreef ElisaB het volgende:
Eliesje.quote:Op zondag 20 december 2009 12:27 schreef ElisaB het volgende:
Heh. Ik wilde net die grap maken.quote:Op zondag 20 december 2009 12:29 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Waar komen jullie met z'n tweeën vandaan?
Omdat hier een paar dagen flink veel sneeuw ligt en hij dus al veel in de sneeuw heeft gespeeld ennuh het nu echt sneeuwstormt dus ik weet dat hij met 10 minuten weer binnen is, madame is ook alweer verkleumd naar binnen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, wrom mag hij niet? Zo vaak maken we geen sneeuw mee.
quote:Op zondag 20 december 2009 12:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh goed idee ik ga die mauwert van mij dadelijk ook ff naar buiten mikken. Eens kijken hoe snel die weer binnen is.......
quote:Op zondag 20 december 2009 12:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zie je alleen dat er een spoor door de sneeuw getrokken word.![]()
Bink als sneeeuwploeg.quote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hang dr een zak zout achter en de mensen kunnen weer fietsen waar Bink gelopen heeft!
Ah zielug!quote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef Greys het volgende:
Bink én Boor net mee naar buiten genomen op een stukje waar wat minder sneeuw lag.
OMGBoor als een Siberische tijgert door die sneeuw ploegen (filmpje komt er aan) en Bink had na afloop sneeuwklompen als pootjes. Die moest net in bad ontdooid worden
Boor.quote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
Is Boor cool of is Boor cóól!?![]()
Die blik er bij ook
Bekijk deze YouTube-video
De held.quote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
Die blik er bij ook
quote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
Die blik er bij ook
Ik dacht dat jij zou wachtenquote:
Mooi.quote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
Die blik er bij ook
Oeh das zonde!quote:Op zondag 20 december 2009 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boor.![]()
Fak! Ik laat net mijn bad vollopen en kom er achter dat ik vrijdag ben vergeten mijn gezichtsmasker terug in de koelkast te zetten! Het wordt niet heel erg warm daar en het rook nog goed maar dit doet de levensduur natuurlijk niet echt goed. En ik heb nog een halve pot.
Hebben wij weerquote:
Bookmarked die post...quote:Op zondag 20 december 2009 12:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben wij weer
Nou ja, als we er niet meer over lullen, houdt JJH zijn mond ook wel

Als je Boor nog een kwartiertje rondjes laat tijgeren heb je een witte kat.quote:Op zondag 20 december 2009 12:45 schreef Greys het volgende:
Bink springt hier net omhoog, die ging als een sneeuwkonijn door de tuin
[ afbeelding ]
En Boor blijft immer cooooooooool![]()
[ afbeelding ]
En da's nog een stukje waar de minste sneeuw ligtquote:
Nou dat viel ff tegenquote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef heester49 het volgende:
[..]
zal wel snel zijn denk ik gokje 30 sec
Gheghe, Bink moet wel hupsen, of ze nou wil of nietquote:Op zondag 20 december 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
Hierna stop ik met spammen hoor
Boor en Bink samen in de tuin op een plekje waar door de tuintafel minder sneeuw ligt
quote:Op zondag 20 december 2009 12:58 schreef senesta het volgende:
Hummer vind de sneeuw echt helemaal niets![]()
Hij stond te trillen de hele tijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Irritant tuigje![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk wel vanuit hier![]()
[ afbeelding ]
Geweldig! Dat miauwen ookquote:Op zondag 20 december 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
Boor en Bink samen in de tuin op een plekje waar door de tuintafel minder sneeuw ligt
Dat was ook niet vandaag hoor, was eerder alquote:Op zondag 20 december 2009 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]Dat boze hoofd
En wat weinig sneeuw nog!
Zie Bink voorbijkomen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |