hoeveelste??quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef o.us het volgende:
GOD, BEN IK HET DEELNUMMER VERGETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit komt mij bekend voor, wanneer heb ik dit eerder gehoord?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
hahaha ik wist niet wat ik open moest maken..ik dacht ik wacht wel
die mannen doen het maar zelf.
Bij deze herzie ik mijn mening.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef o.us het volgende:
GOD, BEN IK HET DEELNUMMER VERGETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weet ik niet wanneer??quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit komt mij bekend voor, wanneer heb ik dit eerder gehoord?
Heb al om een TT-change gevraagd in het FB.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij deze herzie ik mijn mening.
Omdat Carnisselande mooi is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:58 schreef Rookert het volgende:
Waarom komen alle Marokkanen die ik ken uit Rotterdam of studeren er?
Omdat Rotterdam tof is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:58 schreef Rookert het volgende:
Waarom komen alle Marokkanen die ik ken uit Rotterdam of studeren er?
Barendrekquote:
Barendrek*quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
is dat niet in barendrecht?
Half. Officieël is het Barendrecht, maar wij wonen meer tegen Slinge aan dan dat dorpje van een Barendrecht. En de RET rijdt hier.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
is dat niet in barendrecht?
ik heb daar familie wonen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Half. Officieël is het Barendrecht, maar wij wonen meer tegen Slinge aan dan dat dorpje van een Barendrecht. En de RET rijdt hier.
hahah is moeilijk hier wennen na m.nl inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:07 schreef HAKIM_1988 het volgende:
waarom is die vorige gesloten? nu is dit het volgende deel ofzo?
sorry ben marokko.nl gewend help me integreren
dus er wordt hier gewerkt met delen.
mag ik vragen waarom?
Masalama.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:07 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik heb daar familie wonen.
ik ga ff tv kijken ben moe
ciaooo allemaal.
mocro's invasieeeequote:Op zaterdag 19 december 2009 22:07 schreef HAKIM_1988 het volgende:
mag ik vragen waarom?
Nee klopt, ik ben hier aan het integrerenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:03 schreef AryaMehr het volgende:
Rookert jij bent ook geen Marokkaan toch?
Dat heeft iets met de regels of de capaciteiten van de forumsoftware te maken. Na 300 posts gaat elk topic automatisch op slot en moet er een nieuwe aangemaakt worden. Er is wel eens over gediscussieerd met de admins, maar ik kan mij niet herinneren wat de precieze reden was hiervoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:07 schreef HAKIM_1988 het volgende:
mag ik vragen waarom?
Wat is het nut van ; deel 1, 2, 3, 4, 5 etc.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:09 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hahah is moeilijk hier wennen na m.nl inderdaad.
na 300 posts gaat het topic vanzelf op slot. Zo worden oneindige kicks van topics en zo voorkomen. Daarbij blijft teruglezen overzichtelijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:07 schreef HAKIM_1988 het volgende:
mag ik vragen waarom?
marok.nl krijgt dan ook subsidie van de overheid, en fok! voorzover ik weet niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:11 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Wat is het nut van ; deel 1, 2, 3, 4, 5 etc.
Of is de marokko.nl software gewoon nog superieur aan fok
Hoe leuk is het nou om een topic binnen te stappen op pagina 12343?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:11 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Wat is het nut van ; deel 1, 2, 3, 4, 5 etc.
Of is de marokko.nl software gewoon nog superieur aan fok
Ok dan. Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat heeft iets met de regels of de capaciteiten van de forumsoftware te maken. Na 300 posts gaat elk topic automatisch op slot en moet er een nieuwe aangemaakt worden. Er is wel eens over gediscussieerd met de admins, maar ik kan mij niet herinneren wat de precieze reden was hiervoor.
Je moet de meestersmiley der meestersmileys nog leren kennen: "quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:17 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Ok dan. Nooit van gehoord.
Nu bestaat mijn internetervaring enkel uit marokko.nl en trouw.nl, maar toch.![]()
(Wel coole smileys hier overigens)
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
na 300 posts gaat het topic vanzelf op slot. Zo worden oneindige kicks van topics en zo voorkomen. Daarbij blijft teruglezen overzichtelijk.
Wanneer het een reeks betreft, zoals dit, dan is het gebruikelijk dat degene die post 300 maakt (de Lapo oftewel last post) het nieuwe (vervolg) topic opent.
Daarom zie je ook in de TT (Topic Titel) een nummer staan
De allesomvattende smiley.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet de meestersmiley der meestersmileys nog leren kennen: "". Indien gebruikt met mate, is deze "
" onovertroffen.
Alleen de frontpage van marokko.nl (die pas sinds kort bestaat) krijgt subsidie. Het forumgedeelte bestaat wat langer en is subsisieloos (google ads)quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
marok.nl krijgt dan ook subsidie van de overheid, en fok! voorzover ik weet niet.
Het woord van vandaag is "benen". Laten we naar mijn huis gaan om het woord te verspreiden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:20 schreef quatara het volgende:
sjansen doe je met mij anders oprotten
je bedoel benen spreiden he?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het woord van vandaag is "benen". Laten we naar mijn huis gaan om het woord verspreiden.
WTF, wat doet een post uit het Turkentopic hier?quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
neuraal schraal beceld. Heb ik weer.
Behoorlijke sneeuwval. En dat is geen grap.quote:Op zondag 20 december 2009 09:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Mutant01, immer ziin in grappen en grollen.
25 graden en een stralende zonquote:Op zondag 20 december 2009 09:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Behoorlijke sneeuwval. En dat is geen grap.
waar ben jij dan?quote:Op zondag 20 december 2009 09:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
25 graden en een stralende zon. En dat is ook geen grap.
Tegen de tijd dat ik mij weer in Rotterdam vertoon lijk ik waarschijnlijk meer op een Marokkaan dan een Kaaskop.
Bedankt!quote:Op zondag 20 december 2009 10:19 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
oh echt waar..lekker geniet ervan!
ik was ongeveer 1/5 week geleden ook voor een week in marokko..maar daar was het echt koud.quote:Op zondag 20 december 2009 10:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bedankt!
De 1e ga ik weer terug naar Nederland. Tot die tijd ga ik even flink uitrusten, en mischien nog wat cultuur snuiven
.
Verkapte ik/heb/een/auto/en/wikwakka2/lekker/niet-post.quote:Op zondag 20 december 2009 10:43 schreef Mutant01 het volgende:
Als het zo door gaat moet ik mijn auto uitgraven.
quote:Op zondag 20 december 2009 10:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verkapte ik/heb/een/auto/en/wikwakka2/lekker/niet-post.
Waarom moet je rijden? Glijden gaat niet gebeuren als je langzaam en constant rijdt lijkt mequote:Op zondag 20 december 2009 12:13 schreef nadiaschoonheid het volgende:
ik moet vanmiddag rijden..ik ben bang dat me auto gaat glijden??
Vanuit mijn slaapkamerquote:Op zondag 20 december 2009 12:11 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
waar heb je die mooie foto gemaakt?
ik moet rijden naar ijsselmonde dus dat is niet zover gelukkig..quote:Op zondag 20 december 2009 12:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom moet je rijden? Glijden gaat niet gebeuren als je langzaam en constant rijdt lijkt me![]()
Sneeuw
en dat ben jij op de foto?quote:Op zondag 20 december 2009 12:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Vanuit mijn slaapkamer
Net moest ik sneeuw ruimen van mijn vaders' auto![]()
[ afbeelding ]
En de enige!quote:Op zondag 20 december 2009 12:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
en dat ben jij op de foto?
Ik moest de auto van mijn pa (die blauwe achter me) sneeuwruimen. Er zat fucking veel sneeuw op, niet normaal gewoon.quote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hahaha ik zie de bezem nu pas.
wat was je aan het opruimen?
kom die van mij ook ff voor me doen nu je toch bezig bent.quote:Op zondag 20 december 2009 12:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik moest de auto van mijn pa (die blauwe achter me) sneeuwruimen. Er zat fucking veel sneeuw op, niet normaal gewoon.
Ach, rustig rijden, geen haast hebben en dan is het prima te doenquote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik moet rijden naar ijsselmonde dus dat is niet zover gelukkig..
maar ben wel bang
Ik kom morgen wel langs, ik ga zodadelijk de metro naar Den Haag pakken.quote:Op zondag 20 december 2009 12:28 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
kom die van mij ook ff voor me doen nu je toch bezig bent.
ik zit in vreewijk.
quote:Op zondag 20 december 2009 12:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, rustig rijden, geen haast hebben en dan is het prima te doen![]()
Het is toch veel te koud voor een Marokkaan om naar buiten te gaan?
Pff,familiequote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik moet op familie bezoek vandaag.
morgen hoeft het niet meer..ik heb het vandaag nodig.quote:Op zondag 20 december 2009 12:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel langs, ik ga zodadelijk de metro naar Den Haag pakken.
ik ga niet voor de thee.ik ga voor het eten.quote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pff,familieWel chille thee en zoetigheden mag ik hopen, beetje beloning verdien je dan wel
All the samequote:Op zondag 20 december 2009 12:49 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik ga niet voor de thee.ik ga voor het eten.
Dat tweede gedeelte is mij sowieso geleerd tijdens de rijlessen, ook als er géén sneeuw isquote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef Mutant01 het volgende:
Het is de kunst om zo langzaam mogelijk te accelereren en zo zachtjes mogelijk te remmen (het liefst uit laten rollen ipv de rem gebruiken).
Mijn eerste sneeuw in 3 jaar, wat doe je!?quote:
Etenquote:Op zondag 20 december 2009 12:49 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik ga niet voor de thee.ik ga voor het eten.
quote:Op zondag 20 december 2009 12:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat tweede gedeelte is mij sowieso geleerd tijdens de rijlessen, ook als er géén sneeuw is.
lekkere achwa etenquote:Op zondag 20 december 2009 12:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn eerste sneeuw in 3 jaar, wat doe je!?
[..]
Eten.
Mwah, ik denk dat als je gewoon rusti rijdt (wat iedereen behalve een enkele gek wel zal doen) hoef je niet zo veel te vrezen. Ik weet niet waar je vandaan moet rijden, maar Rotterdam Ijsselmonde is toch niet zo heel ver? Daar komt ook nog eens bij dat het alleen maar binnenwegen zijnquote:Op zondag 20 december 2009 13:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik weet niet ik maak me echt zorgen..
Ok dan, etenquote:Op zondag 20 december 2009 13:03 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ja hoor..ik zie je in ijsselmonde.
quote:Op zondag 20 december 2009 13:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Google weet ook niet wat het is. Wat is het?
nou dan zal ik maar geen muziek op zetten in de auto..want daardoor rijd ik altijd sneller.quote:Op zondag 20 december 2009 13:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat als je gewoon rusti rijdt (wat iedereen behalve een enkele gek wel zal doen) hoef je niet zo veel te vrezen. Ik weet niet waar je vandaan moet rijden, maar Rotterdam Ijsselmonde is toch niet zo heel ver? Daar komt ook nog eens bij dat het alleen maar binnenwegen zijn.
En anders gewoon iemand anders laten rijden!
quote:Op zondag 20 december 2009 13:11 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
wat ben je voor een marokaan als je dat niet kent.
Ik ben er geenquote:Op zondag 20 december 2009 13:11 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
wat ben je voor een marokaan als je dat niet kent.
Voor je familie of voor jou?quote:Op zondag 20 december 2009 13:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
neem wel een bos bloemen mee.
Is goed, als ik zo geen indruk maakquote:Op zondag 20 december 2009 13:17 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
doe ook voor mij een bos bloemen..ik hou van marokkaanse rozen
met marokkaanse rozen maak je wel indruk..weet je hoe die eruit zien?quote:Op zondag 20 december 2009 13:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is goed, als ik zo geen indruk maak
Heb gegoogled, zien er best mooi uitquote:Op zondag 20 december 2009 13:26 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
met marokkaanse rozen maak je wel indruk..weet je hoe die eruit zien?
Lang verhaalquote:Op zondag 20 december 2009 13:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik geloof je wel..maar wat is je afkomst dan
Owned. Heb je geen OV of zoquote:Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef o.us het volgende:
METROLIJN E RIJDT ALLEEN MAAR TOT EN MET NOOTDORP EN IK HEB GEEN ZIN OM EXTRA BETALEN VOOR DE TREIN WAT IS DIT RET MOET DOOD
ksla u muilquote:Op zondag 20 december 2009 13:48 schreef Rookert het volgende:
Het sneeuwt hier bij Utrecht weer vet hard
heb je op klaprozen gezocht dan?quote:Op zondag 20 december 2009 13:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb gegoogled, zien er best mooi uit![]()
Mooie bloemen voor een mooi meisje![]()
Genoeg internetgeflirt
dat wil dus zeggen dat je gewoon nederlands bent.quote:Op zondag 20 december 2009 13:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lang verhaal. Nederlandse ouders, maar in Brunei (vlakbij Maleisië) geboren, vervolgens tot vorige zomer in het Midden Oosten gewoond.
Dat welquote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
dat wil dus zeggen dat je gewoon nederlands bent.
Ik wil best weggaan als ik hier niet welkom ben hoorquote:Op zondag 20 december 2009 13:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ok..en ik maar denken dat hier alleen maar marokkanen op deze topic kwamen.
Oeh, dat is wel flink balen danquote:
hahaha je bent altijd welkom..ik wil ook mijn arabisch oefenen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil best weggaan als ik hier niet welkom ben hoor.
Ik vind het wel leuk om af en toe mijn Arabisch te oefenen met o.us.
[..]
Oeh, dat is wel flink balen dan. Pasjes e.d. ook allemaal kwijt? Dat wordt dan ook nog eens flink dokken.
o.us = maffi floesz.
Meh, shoukran, shoukran. Wholiekien ana ma3ndish al floes.quote:Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil best weggaan als ik hier niet welkom ben hoor.
Ik vind het wel leuk om af en toe mijn Arabisch te oefenen met o.us.
[..]
Oeh, dat is wel flink balen dan. Pasjes e.d. ook allemaal kwijt? Dat wordt dan ook nog eens flink dokken.
o.us = maffi floesz.
Spreek je wel Berbers? Of sjweej arabiq en sjweej tamazightquote:Op zondag 20 december 2009 14:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hahaha je bent altijd welkom..ik wil ook mijn arabisch oefenen.
wah anna ghir kan nhdar riffia ou safi.quote:Op zondag 20 december 2009 14:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Spreek je wel Berbers? Of sjweej arabiq en sjweej tamazight.
Ik kan alleen ja in het Berbers.quote:Op zondag 20 december 2009 14:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
nta t3elmenni nhdar l3arbia ou enna n3lemek thaddri riffia??
Ja in het berbers is 'wa'.quote:Op zondag 20 december 2009 14:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe zeg je ja en nee in het Berbers? En zeggen ze in Marokko nou 'aiwa' of 'ie'?
lla sawaragh tmazight waha..quote:Op zondag 20 december 2009 14:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan alleen ja in het Berbers.Zou wel leuk zijn. Kan je het ook lezen?
alhoceima zeggen altijd yih is ja en lla is neequote:Op zondag 20 december 2009 14:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe zeg je ja en nee in het Berbers? En zeggen ze in Marokko nou 'aiwa' of 'ie'?
In het Berbers? Hetzelfde dus als het arabisch.quote:Op zondag 20 december 2009 14:19 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
alhoceima zeggen altijd yih is ja en lla is nee
Whehe, in Oman vonden ze Arabisch sprekende mensen die 'ie' in plaats van 'aiwa' zeiden altijd losersquote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja in het berbers is 'wa'.
Ja in Marokko is 'ie' en 'na3m' (Ja, in het standaard Arabisch).
Resjem sawarad tmazight, iwa mlech!!!quote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
lla sawaragh tmazight waha..
mani atrahd nhara??fin ghadi temchi liyoum!
Wellicht dat dat in Egypte gebruikelijk is, maar hier in Nederland doen we dat soort dingen niet.quote:
Ach, Afrikaanse grebuiken, hè!?quote:Op maandag 21 december 2009 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wellicht dat dat in Egypte gebruikelijk is, maar hier in Nederland doen we dat soort dingen niet.
quote:Op maandag 21 december 2009 10:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, Afrikaanse grebuiken, hè!?
Hoezo? Sneeuwt het eens in Nederland (nadat mensen maanden, zo niet, járen klagen dat we nooit een wiite kerst hebben) wil meneer er meteen weer vanafquote:Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
Er ligt hier nog een centimeter of 20. Ik wil er nu wel weer vanaf eigenlijk.
Dan moet je ff een flinke schep een bezem en een emmer zout pakken en naar buiten lopen luie hond!quote:Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
Er ligt hier nog een centimeter of 20. Ik wil er nu wel weer vanaf eigenlijk.
Opscheppen is haram, dus branden zul jequote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Sjaakz het volgende:
Ik heb trouwens net het stoepje van de imam schoongeveegd, dus ik kom in de hemel.
Whaha ik ging stuk van het lachen, iedereen hier had zoiets van ''WOT THE FOK IS ER MET JOUquote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Sjaakz het volgende:
Ik heb trouwens net het stoepje van de imam schoongeveegd, dus ik kom in de hemel.
yih radanech sawargh tmazight..manis chek zi lmgahreb?quote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Resjem sawarad tmazight, iwa mlech!!!
ja was super gezellig..jammer dat je er niet was!quote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef Rookert het volgende:
Nadia, heb je gisteren je familie nog kunnen bezoeken?
quote:Op maandag 21 december 2009 19:20 schreef remlof het volgende:
nadiaschoonheid, doodsverwensing, 48 uur.
Bedankt voor het meldenquote:Op maandag 21 december 2009 19:24 schreef capricia het volgende:
Nadia heeft even 2 dagen vrij genomen:
[..]
Marokkanen weer, he!quote:Op maandag 21 december 2009 19:24 schreef capricia het volgende:
Nadia heeft even 2 dagen vrij genomen:
[..]
Alleen je username geeft al aan dat je een kloon bentquote:Op maandag 21 december 2009 19:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ja was super gezellig..jammer dat je er niet was!
Nee, maar het feit dat ze naar aanleiding van een ander topic waar mevrouw schoonheid wat debiele uitspraken deed speciaal het Marokkanentopic opzoekt om het met ons te delen....quote:
Boeieuhquote:Op maandag 21 december 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat ze naar aanleiding van een ander topic waar mevrouw schoonheid wat debiele uitspraken deed speciaal het Marokkanentopic opzoekt om het met ons te delen.....
Het weerquote:Op maandag 21 december 2009 19:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ja was super gezellig..jammer dat je er niet was!
Jij gaat sowieso naar de helquote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Sjaakz het volgende:
Ach, je kent capricia he.quote:Op maandag 21 december 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat ze naar aanleiding van een ander topic waar mevrouw schoonheid wat debiele uitspraken deed speciaal het Marokkanentopic opzoekt om het met ons te delen.....
Ik ken haar van het forum (en dan weet ik wel ongeveer hoe zo'n persoon in elkaar steekt, qua mening dan).quote:
Oh, is ze er zo een van NWS?quote:Op maandag 21 december 2009 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken haar van het forum (en dan weet ik wel ongeveer hoe zo'n persoon in elkaar steekt, qua mening dan).
Jij ook hallo!quote:
Watquote:
Ja het blijft liggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat![]()
Blijft het liggen? Heb gisteren 2,5 uur door bos gelopen met mn vader, superchill, 20cm sneeuw
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
AahhhhLoving it
![]()
Verder alles goed met jou? Vakantie héél goed aan het gebruiken?
Hmm...sterkte daar dan mee, cheersquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Neuh, te druk met kutdingen.
Maar oke ik ga ervandoor byeeee
Wees blij, mischien nog een witte kerstquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
Het sneeuwt hier weer. Bovenop de zooi die er al lag.
Vreemd... Hier dooit het, en als ik een sneeuwbal gooi kan ik jou bijna raken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
Het sneeuwt hier weer. Bovenop de zooi die er al lag.
Gooi dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:27 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Vreemd... Hier dooit het, en als ik een sneeuwbal gooi kan ik jou bijna raken.
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:15 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb net uit verveling dit topic doorgenomen De man betaald! Of kan de vrouw best weleens wat bijdragen?
Nadia heeft een aparte gedachtegang
Ja, het is inderdaad een grove fout, erg storend.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:03 schreef Sjaakz het volgende:
Ik weiger topics met zo'n titel te lezen. "Betaald"
Gezien het feit dat Marokkanen veelal in het nieuws komen gok ik dat er meer berbers in NL zijn dan Arabierenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Zijn er eigenlijk meer Berberse of meer Arabische Marokkanen in Nederland? Ik zou bijna denken meer Berbers.
Wat een vreemde zin!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Gezien het feit dat Marokkanen veelal in het nieuws komen gok ik dat er meer berbers in NL zijn dan Arabieren
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:15 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb net uit verveling dit topic doorgenomen De man betaald! Of kan de vrouw best weleens wat bijdragen?
Nadia heeft een aparte gedachtegang
Uiteraard. Daarom snap ik ook echt niet wat sala-adin probeert te zeggen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Er zijn toch gewoon arabische marokkanen?
Berbers zorgen voor overlast en Arabieren niet? En daarom kunnen we zeggen dat het overgrote deel Berbers is omdat Marokkanen in NL vaak in het nieuws komenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:26 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Uiteraard. Daarom snap ik ook echt niet wat sala-adin probeert te zeggen.
Met Arabieren bedoel ik dus Arabische Marokkanen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:26 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Uiteraard. Daarom snap ik ook echt niet wat sala-adin probeert te zeggen.
Ja en met "berbers" bedoel je "Marokkaanse berbers" neem ik aan. Zowel "Marokkaanse berbers" als "Marokkaanse arabieren" komen natuurlijk als Marokkanen in het nieuws, dus wat is je punt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Met Arabieren bedoel ik dus Arabische Marokkanen.
Mischien moet dat er ook maar bij gemeld worden! "Deze Berbers-Marokkaanse Nederlander....."quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:35 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja en met "berbers" bedoel je "Marokkaanse berbers" neem ik aan. Zowel "Marokkaanse berbers" als "Marokkaanse arabieren" komen natuurlijk als Marokkanen in het nieuws, dus wat is je punt?
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:46 schreef TheMagnificent het volgende:
En hoe kijkt men in Marokko tegen de Berbervlag aan? Wordt het bijvoorbeeld als iets separatistisch gezien?
[ afbeelding ]
* Mutant01 raises hand.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Steek je hand op als je een Berber bent.
Het wordt gezien als een ondermijning van de huidige staat natuurlijk. Hoewel er doorgaans door de autoriteiten niet echt veel tegen gedaan wordt. Overal zie je dat teken in graffiti-vorm, zelfs in steden als Casablanca en Rabat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:46 schreef TheMagnificent het volgende:
En hoe kijkt men in Marokko tegen de Berbervlag aan? Wordt het bijvoorbeeld als iets separatistisch gezien?
[ afbeelding ]
Je kan gewoon t-shirts kopen met het "berberlogo".quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het wordt gezien als een ondermijning van de huidige staat natuurlijk. Hoewel er doorgaans door de autoriteiten niet echt veel tegen gedaan wordt. Overal zie je dat teken in graffiti-vorm, zelfs in steden als Casablanca en Rabat.
Sterker nog (Mcdonalds in Agadir):quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:49 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Je kan gewoon t-shirts kopen met het "berberlogo".
De mcDonalds in een Marokkaanse stadquote:
Is dat zo vreemd dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De mcDonalds in een Marokkaanse stad?
"Hier" in Egypte bedoel je?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat zouden ze hier in Nederland eens moeten proberen, overal Nederlandse vlaggen ophangen.
'hier in Nederland'quote:
McDonalds speelt wel in op 's lands nationalismequote:
Ja, maar we hadden het over de Berberse vlag in Marokko. De Marokkaanse vlag ziet er heel anders uit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'hier in Nederland'.
Maar in Egypte hebben ze overal hun vlag hangen, dat is hier hartstikke gewoon.
[..]
McDonalds speelt wel in op 's lands nationalisme. Maar ik had het toch goed geraden (zie nu dat je je post hebt geëdit) het deed me echt mcdonald's-achtig aan.
Dat weet ik. Is Agadir een Berberse stad dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden het over de Berberse vlag in Marokko. De Marokkaanse vlag ziet er heel anders uit.
Ah op die fiets... Je kan de Nederlander wel uit Nederland halen, maar Nederland niet uit de Nederlander?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Is Agadir een Berberse stad dan?
Tja wat is een "Berberse stad" natuurlijk he.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Is Agadir een Berberse stad dan?
Ik deed het alleen maar om het wat makkelijker te begrijpen te maken voor julliequote:Op dinsdag 22 december 2009 19:01 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ah op die fiets... Je kan de Nederlander wel uit Nederland halen, maar Nederland niet uit de Nederlander?
Dit is mijn eerste reactie hoor... Laat je daar niet door afschrikken... Als ik stiekem op wiki kijk zie ik:quote:
quote:Het woord Agadir betekent in het Berbers 'muur, gemetselde muur die een stad insluit, vesting, stad
In essentie is elke stad Berbers. Tanger, Tetouan, Oujda, Al Hoceima, Chefchouen, Agadir, Ouezerzate etc.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:04 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste reactie hoor... Laat je daar niet door afschrikken... Als ik stiekem op wiki kijk zie ik:
[..]
Je begrijpt toch wat ik bedoelquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja wat is een "Berberse stad" natuurlijk he.
Á-há! Meneer moet wiki raadplegen om informatie over het land van zijn voorouders te vinden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:04 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste reactie hoor... Laat je daar niet door afschrikken... Als ik stiekem op wiki kijk zie ik:
[..]
Tja, wij noemen ze daar toch Sousi?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In essentie is elke stad Berbers.
Het probleem is dat Marokkanen van Berberse origine vaak gearabiseerd zijn en dus vooral Arabisch spreken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wat ik bedoel, houd je eens niet zo van de domme
.
Een stad waar voornamelijk Marokkanen van Berberse origine wonen en waar voornamelijk Berbers wordt gesproken.
Is Berber trouwens ook een Marokkaanse naam![]()
? Ik ben die naam wel eens in Nederland tegengekomen
.
Sousi's zijn toch ook Berbers.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:06 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Tja, wij noemen ze daar toch Sousi?
quote:Berbers are the indigenous peoples of North Africa west of the Nile Valley. They are discontinuously distributed from the Atlantic to the Siwa oasis, in Egypt, and from the Mediterranean to the Niger River. Historically they spoke various Berber languages, which together form a branch of the Afro-Asiatic language family. Today many of them speak Arabic and also French in the Maghreb, due to the French colonization of the Maghreb. Today most Berber-speaking people live in Algeria and Morocco, becoming generally scarcer eastward through the rest of the Maghreb and beyond. The largest number of Berbers is found in Morocco, accounting for about 85% of its population.[5][6]
Many Berbers call themselves some variant of the word Imazighen (singular: Amazigh), possibly meaning "free people" (the word has probably an ancient parallel in the Roman name for some of the Berbers, "Mazices").
The best known of the ancient Berbers were the Roman author Apuleius, Saint Augustine of Hippo and the Roman general Lusius Quietus, who was instrumental in defeating the major Jewish revolt of 115–117. Famous Berbers of the Middle Ages included Tariq ibn Ziyad, a general who conquered Hispania; Abd ar-Rahman I, the founder of the Caliphate of Córdoba; Abbas Ibn Firnas, a prolific inventor and early pioneer in aviation; Ibn Battuta, a medieval explorer who traveled the longest known distances in pre-modern times; and Estevanico, an early explorer of the Americas. Well known modern Berbers include Zinedine Zidane, a French citizen and international football star, considered one of the greatest players of his generation.
Is Arabisch nou echt de officiële taal en wordt Berbers gewoon door een hoop mensen gesproken? Of wordt er ook tweetalig lesgegeven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het probleem is dat Marokkanen van Berberse origine vaak gearabiseerd zijn en dus vooral Arabisch spreken.
Berbers is een verzamelnaam he... Er zijn ook weer meerdere berbertalen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is Arabisch nou echt de officiële taal en wordt Berbers gewoon door een hoop mensen gesproken? Of wordt er ook tweetalig lesgegeven.
Verbeter mij nou niet op álles wat ik zegquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Berbers is een verzamelnaam he... Er zijn ook weer meerdere berbertalen.
Arabisch is naast het Frans de officiele taal. Vroeger werd er enkel in het Frans en Arabisch lesgegeven. Sinds 2006 ofzo wordt er ook in de Berberse taal onderwezen. (En zijn er ook televisieprogramma's in het Berbers).quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is Arabisch nou echt de officiële taal en wordt Berbers gewoon door een hoop mensen gesproken? Of wordt er ook tweetalig lesgegeven.
Oh ja, Frans had ik helemaal niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Arabisch is naast het Frans de officiele taal. Vroeger werd er enkel in het Frans en Arabisch lesgegeven. Sinds 2006 ofzo wordt er ook in de Berberse taal onderwezen. (En zijn er ook televisieprogramma's in het Berbers).
Wat vind je daarvan, de taal van de voormalige kolonisator als officiële taal?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Arabisch is naast het Frans de officiele taal. Vroeger werd er enkel in het Frans en Arabisch lesgegeven. Sinds 2006 ofzo wordt er ook in de Berberse taal onderwezen. (En zijn er ook televisieprogramma's in het Berbers).
Wat moet je daarvan vinden? Zo zijn de ontwikkelingen gegaan, dat maakt nu deel uit van de cultuur. Mensen aldaar gaan daar niet echt bij stilstaan, het is geen Belgiequote:Op dinsdag 22 december 2009 19:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat vind je daarvan, de taal van de voormalige kolonisator als officiële taal?
Je voelt geen haat richting de Fransen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat moet je daarvan vinden? Zo zijn de ontwikkelingen gegaan, dat maakt nu deel uit van de cultuur. Mensen aldaar gaan daar niet echt bij stilstaan, het is geen Belgie.
Ik wel, maar meer omdat het zo'n poeptaal is en Fransen zich zo misdragen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je voelt geen haat richting de Fransen?
Dat mag, uiteraard.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wel, maar meer omdat het zo'n poeptaal is en Fransen zich zo misdragen.
Ik bedoel, zien de Marokkanen de Fransen niet zoals veel Nederlanders bijvoorbeeld de Duitsers zien, als de voormalige bezetter? Misschien is dit niet een heel goed voorbeeld, maar ik dacht dat men er daarom een afkeer van zou hebben gekregen. Maar goed, ik ken de geschiedenis ervan niet zo goed als jij en hoe geliefd of gehaat de Fransen in Marokko zijn. In Algerije verwacht ik bijvoorbeeld dat ze veel minder geliefd zullen zijn, vanwege de Algerijnse genocide.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat moet je daarvan vinden? Zo zijn de ontwikkelingen gegaan, dat maakt nu deel uit van de cultuur. Mensen aldaar gaan daar niet echt bij stilstaan, het is geen Belgie.
En ik dacht nog wel dat de enige Nederlanders die de Duitsers nog iets kwalijk nemen een paar verdwaalde opoe's en een stel rellende pubers warenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoel, zien de Marokkanen de Fransen niet zoals veel Nederlanders bijvoorbeeld de Duitsers zien, als de voormalige bezetter? Misschien is dit niet een heel goed voorbeeld, maar ik dacht dat men er daarom een afkeer van zou hebben gekregen. Maar goed, ik ken de geschiedenis ervan niet zo goed als jij en hoe de geliefd of gehaat de Fransen in Marokko zijn. In Algerije verwacht ik bijvoorbeeld dat ze veel minder geliefd zullen zijn, vanwege de Algerijnse genocide.
Oké, vervang 'veel' maar door 'sommige' dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat de enige Nederlanders die de Duitsers nog iets kwalijk nemen een paar verdwaalde opoe's en een stel rellende pubers waren.
Neuh een afkeer jegens Fransen heerst er zeker niet. En ook niet tegen de Spanjaarden trouwens (in het noorden spreken veel Marokkanen ook Spaans, gezien de Spaanse overheersing). Mijn vader en ooms bijvoorbeeld, die spreken perfect Spaansquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoel, zien de Marokkanen de Fransen niet zoals veel Nederlanders bijvoorbeeld de Duitsers zien, als de voormalige bezetter? Misschien is dit niet een heel goed voorbeeld, maar ik dacht dat men er daarom een afkeer van zou hebben gekregen. Maar goed, ik ken de geschiedenis ervan niet zo goed als jij en hoe geliefd of gehaat de Fransen in Marokko zijn. In Algerije verwacht ik bijvoorbeeld dat ze veel minder geliefd zullen zijn, vanwege de Algerijnse genocide.
Surinamers waren een beter voorbeeld geweestquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, vervang 'veel' maar door 'sommige' dan.
Aha, oké. Je komt uit het noorden dus?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neuh een afkeer jegens Fransen heerst er zeker niet. En ook niet tegen de Spanjaarden trouwens (in het noorden spreken veel Marokkanen ook Spaans, gezien de Spaanse overheersing). Mijn vader en ooms bijvoorbeeld, die spreken perfect Spaans
Frans is best een mooie taal, alleen onmogelijk om te lerenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wel, maar meer omdat het zo'n poeptaal is en Fransen zich zo misdragen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Frans is best een mooie taal, alleen onmogelijk om te leren
Nee, ik kom uit 't Gooi.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha, oké. Je komt uit het noorden dus?
Dat kindje moet later serieus mijn dochter worden, ik had vorig jaar nog wat filmpjes gezien van haar en als vader smelt je dan tochquote:
Kakkerquote:
Mutant01 is gewoon eerlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoel dus waar je roots liggen.Anders ben ik ook een Brabander.
In het noorden jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoel dus waar je roots liggen.Anders ben ik ook een Brabander.
Bij ons in de streek spreken ze niet met een zachte g. En nee, ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mutant01 is gewoon eerlijk. Heb jij als Brabo een zachte g?
Ah ok.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij ons in de streek spreken ze niet met een zachte g. En nee, ik ook niet.
Heulen met de vijand, noemt men dat!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
Marokko krijgt trouwens ook een TeeGeeVee.
Welk vloeiend lokaal dialect was dat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik weet nog de eerste keer dat ik een Marokkaanse vrouw mij in vloeiend lokaal dialect te woord stond, ik was toen wel flink verbaasd. Het is al weer flink wat jaren geleden, maar toch was dat best wel wereldvreemd van me.
Groesbeeks, wat in Nijmegen en omgeving veel wordt gesproken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:59 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Welk vloeiend lokaal dialect was dat?
Die voorouders hebben onder de Arabische overheersing zelf natuurlijk ook nooit op school iets over die achtergrond geleerd om aan mij door te geven hè. Die tolerantere houding t.o.v. "het berber-zijn" is nog vrij recent.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Á-há! Meneer moet wiki raadplegen om informatie over het land van zijn voorouders te vinden.
Mijn enige ervaring daarmee is met een groepje meisjes in Renesse die alles "keigaaf" vonden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Groesbeeks, wat in Nijmegen en omgeving veel wordt gesproken.
Ik plaag jullie maarquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Die voorouders hebben onder de Arabische overheersing zelf natuurlijk ook nooit op school iets over die achtergrond geleerd om aan mij door te geven hè. Die tolerantere houding t.o.v. "het berber-zijn" is nog vrij recent.
Nog los van het feit dat ik in Nederland ben opgegroeid natuurlijk...
'Kei-', laat mij daar niet over beginnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:07 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Mijn enige ervaring daarmee is met een groepje meisjes in Renesse die alles "keigaaf" vonden.
Badmintonnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Squashen/badmintonnen, wat was het ook alweer?
Had ik al eens gezegd dat Sjaakz een échte sport moet gaan spelen? Tennis bijvoorbeeld.quote:
Heb ik vroeger ook wel gedaan... Zijn ook van die leuke kantines waar de vrouwen van de plaatselijke rotary als dronken sletten om de hals van de tennisleraar hangen, terwijl hun man de jonge (pré)tienermeisjes eens grondig inspecteert.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had ik al eens gezegd dat Sjaakz een échte sport moet gaan spelen? Tennis bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:20 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Heb ik vroeger ook wel gedaan... Zijn ook van die leuke kantines waar de vrouwen van de plaatselijke rotary als dronken sletten om de hals van de tennisleraar hangen, terwijl hun man de jonge (pré)tienermeisjes eens grondig inspecteert.
Jaja , 3 islamitische landen in de top 5!quote:Voor de kerstperiode zijn er door de Belgische consumenten 4,1 % meer vakanties geboekt dan vorig jaar. Dat blijkt uit cijfers van de touroperators Jetair en Thomas Cook. Vooral bij de citytrips - met Londen, Parijs, Rome, Barcelona en Praag als topbestemmingen - wordt een sterke groei opgetekend. Jetair zegt daarbij vast te stellen dat het publiek vooral kleinere vakanties boeken. De topvijf van de vakantielanden bestaat uit Spanje, Egypte, Tunesië, de Dominicaanse Republiek en Marokko. Bij de vliegvakanties zijn Tenerife, Gran Canaria, Sharm el Sheikh en Djerba populair. Daarbij is Djerba een opvallende nieuweling. Dat heeft volgens Jetair vooral te maken met een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. Thomas Cook voegt er aan toe dat ook de krokusvakantie bijna uitverkocht begint te raken.
Islamisering mattie. Islamisering en die 12 kinderen per vrouw die eindelijk volwassen zijn en genoeg drugsgeld hebben gespaard om op vakantie te gaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jaja , 3 islamitische landen in de top 5!
Ja, er wordt ook echt groesbeeks gepraat in nijmegenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Groesbeeks, wat in Nijmegen en omgeving veel wordt gesproken.
Waar?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Sinds wanneer is ''I am Weasel'' weer op tv ..![]()
![]()
![]()
Leeeeeeeuk
Waar ging dat ook alweer over?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Sinds wanneer is ''I am Weasel'' weer op tv ..![]()
![]()
![]()
Leeeeeeeuk
Over niksquote:Op woensdag 23 december 2009 18:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar ging dat ook alweer over?
Oh ja, vroeger... toen ze nog leuke tekenfilms op de tv lieten zienquote:Op woensdag 23 december 2009 18:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Over niks, dat was juist het leuke.
Hehe over die slimme Weasel en die domme Baboon..
Hebben ze trouwens ooit die vader en moeder laten zien? Ik ben vet nieuwsgierigquote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
Cow & Chicken zag ik laatst ook weer trouwens.
Ja, zo heette hetquote:
Nee, de cartoon heette I AM WEASEL.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, zo heette het. Marokkaanse leid ons weer eens op een dwaalspoor
.
leidtttttttttttttt.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, zo heette het. Marokkaanse leid ons weer eens op een dwaalspoor
.
Ja, ze hebben geen bovenlichaam.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hebben ze trouwens ooit die vader en moeder laten zien? Ik ben vet nieuwsgierig
Ja nee dat bedoelde ik eigenlijk met mijn vraag..of je ooit de bovenkant had gezien. Maar nee dus..echt stomquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben geen bovenlichaam.
Ja hallo, ik typ gewoon te snelquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
leidtttttttttttttt.
Het heet trouwens gewoon ''I am Weasel'' (volgens tvgids.nl iig)
Ze moeten toch de spanning erin houdenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja nee dat bedoelde ik eigenlijk met mijn vraag..of je ooit de bovenkant had gezien. Maar nee dus..echt stom
Neuh, dat moet helemaal niet !quote:Op woensdag 23 december 2009 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze moeten toch de spanning erin houden.
Jawel, anders stoppen mensen met kijken.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neuh, dat moet helemaal niet !
Het gaat er toch om dat het léuk is..het hoeft toch niet spannend te zijn?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jawel, anders stoppen mensen met kijken.
Spanning zorgt ervoor dat je blijft kijken.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat het léuk is..het hoeft toch niet spannend te zijn?
Ja, er is dus geen bovenkant.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja nee dat bedoelde ik eigenlijk met mijn vraag..of je ooit de bovenkant had gezien. Maar nee dus..echt stom
Je hebt toch ook programma's die niet spannend zijn waarnaar je blijft kijken omdat ze gewoon leuk/grappig zijn?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Spanning zorgt ervoor dat je blijft kijken.
*geheimemarokkaansehandrukmetvingerbewegingenenbijpassendeknipoog*quote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Marokkaan in hard en nieren. Check die bewuste spelfout.²
Zo geheim dat zelfs ik het niet ken.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:52 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
*geheimemarokkaansehandrukmetvingerbewegingenenbijpassendeknipoog*
Neequote:Op woensdag 23 december 2009 18:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook programma's die niet spannend zijn waarnaar je blijft kijken omdat ze gewoon leuk/grappig zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |