Ja en met "berbers" bedoel je "Marokkaanse berbers" neem ik aan. Zowel "Marokkaanse berbers" als "Marokkaanse arabieren" komen natuurlijk als Marokkanen in het nieuws, dus wat is je punt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Met Arabieren bedoel ik dus Arabische Marokkanen.
Mischien moet dat er ook maar bij gemeld worden! "Deze Berbers-Marokkaanse Nederlander....."quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:35 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja en met "berbers" bedoel je "Marokkaanse berbers" neem ik aan. Zowel "Marokkaanse berbers" als "Marokkaanse arabieren" komen natuurlijk als Marokkanen in het nieuws, dus wat is je punt?
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:46 schreef TheMagnificent het volgende:
En hoe kijkt men in Marokko tegen de Berbervlag aan? Wordt het bijvoorbeeld als iets separatistisch gezien?
[ afbeelding ]
* Mutant01 raises hand.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Steek je hand op als je een Berber bent.
Het wordt gezien als een ondermijning van de huidige staat natuurlijk. Hoewel er doorgaans door de autoriteiten niet echt veel tegen gedaan wordt. Overal zie je dat teken in graffiti-vorm, zelfs in steden als Casablanca en Rabat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:46 schreef TheMagnificent het volgende:
En hoe kijkt men in Marokko tegen de Berbervlag aan? Wordt het bijvoorbeeld als iets separatistisch gezien?
[ afbeelding ]
Je kan gewoon t-shirts kopen met het "berberlogo".quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het wordt gezien als een ondermijning van de huidige staat natuurlijk. Hoewel er doorgaans door de autoriteiten niet echt veel tegen gedaan wordt. Overal zie je dat teken in graffiti-vorm, zelfs in steden als Casablanca en Rabat.
Sterker nog (Mcdonalds in Agadir):quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:49 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Je kan gewoon t-shirts kopen met het "berberlogo".
De mcDonalds in een Marokkaanse stadquote:
Is dat zo vreemd dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De mcDonalds in een Marokkaanse stad?
"Hier" in Egypte bedoel je?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat zouden ze hier in Nederland eens moeten proberen, overal Nederlandse vlaggen ophangen.
'hier in Nederland'quote:
McDonalds speelt wel in op 's lands nationalismequote:
Ja, maar we hadden het over de Berberse vlag in Marokko. De Marokkaanse vlag ziet er heel anders uit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'hier in Nederland'.
Maar in Egypte hebben ze overal hun vlag hangen, dat is hier hartstikke gewoon.
[..]
McDonalds speelt wel in op 's lands nationalisme. Maar ik had het toch goed geraden (zie nu dat je je post hebt geëdit) het deed me echt mcdonald's-achtig aan.
Dat weet ik. Is Agadir een Berberse stad dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden het over de Berberse vlag in Marokko. De Marokkaanse vlag ziet er heel anders uit.
Ah op die fiets... Je kan de Nederlander wel uit Nederland halen, maar Nederland niet uit de Nederlander?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Is Agadir een Berberse stad dan?
Tja wat is een "Berberse stad" natuurlijk he.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Is Agadir een Berberse stad dan?
Ik deed het alleen maar om het wat makkelijker te begrijpen te maken voor julliequote:Op dinsdag 22 december 2009 19:01 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ah op die fiets... Je kan de Nederlander wel uit Nederland halen, maar Nederland niet uit de Nederlander?
Dit is mijn eerste reactie hoor... Laat je daar niet door afschrikken... Als ik stiekem op wiki kijk zie ik:quote:
quote:Het woord Agadir betekent in het Berbers 'muur, gemetselde muur die een stad insluit, vesting, stad
In essentie is elke stad Berbers. Tanger, Tetouan, Oujda, Al Hoceima, Chefchouen, Agadir, Ouezerzate etc.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:04 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste reactie hoor... Laat je daar niet door afschrikken... Als ik stiekem op wiki kijk zie ik:
[..]
Je begrijpt toch wat ik bedoelquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja wat is een "Berberse stad" natuurlijk he.
Á-há! Meneer moet wiki raadplegen om informatie over het land van zijn voorouders te vinden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:04 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste reactie hoor... Laat je daar niet door afschrikken... Als ik stiekem op wiki kijk zie ik:
[..]
Tja, wij noemen ze daar toch Sousi?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In essentie is elke stad Berbers.
Het probleem is dat Marokkanen van Berberse origine vaak gearabiseerd zijn en dus vooral Arabisch spreken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wat ik bedoel, houd je eens niet zo van de domme
.
Een stad waar voornamelijk Marokkanen van Berberse origine wonen en waar voornamelijk Berbers wordt gesproken.
Is Berber trouwens ook een Marokkaanse naam![]()
? Ik ben die naam wel eens in Nederland tegengekomen
.
Sousi's zijn toch ook Berbers.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:06 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Tja, wij noemen ze daar toch Sousi?
quote:Berbers are the indigenous peoples of North Africa west of the Nile Valley. They are discontinuously distributed from the Atlantic to the Siwa oasis, in Egypt, and from the Mediterranean to the Niger River. Historically they spoke various Berber languages, which together form a branch of the Afro-Asiatic language family. Today many of them speak Arabic and also French in the Maghreb, due to the French colonization of the Maghreb. Today most Berber-speaking people live in Algeria and Morocco, becoming generally scarcer eastward through the rest of the Maghreb and beyond. The largest number of Berbers is found in Morocco, accounting for about 85% of its population.[5][6]
Many Berbers call themselves some variant of the word Imazighen (singular: Amazigh), possibly meaning "free people" (the word has probably an ancient parallel in the Roman name for some of the Berbers, "Mazices").
The best known of the ancient Berbers were the Roman author Apuleius, Saint Augustine of Hippo and the Roman general Lusius Quietus, who was instrumental in defeating the major Jewish revolt of 115–117. Famous Berbers of the Middle Ages included Tariq ibn Ziyad, a general who conquered Hispania; Abd ar-Rahman I, the founder of the Caliphate of Córdoba; Abbas Ibn Firnas, a prolific inventor and early pioneer in aviation; Ibn Battuta, a medieval explorer who traveled the longest known distances in pre-modern times; and Estevanico, an early explorer of the Americas. Well known modern Berbers include Zinedine Zidane, a French citizen and international football star, considered one of the greatest players of his generation.
Is Arabisch nou echt de officiële taal en wordt Berbers gewoon door een hoop mensen gesproken? Of wordt er ook tweetalig lesgegeven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het probleem is dat Marokkanen van Berberse origine vaak gearabiseerd zijn en dus vooral Arabisch spreken.
Berbers is een verzamelnaam he... Er zijn ook weer meerdere berbertalen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is Arabisch nou echt de officiële taal en wordt Berbers gewoon door een hoop mensen gesproken? Of wordt er ook tweetalig lesgegeven.
Verbeter mij nou niet op álles wat ik zegquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Berbers is een verzamelnaam he... Er zijn ook weer meerdere berbertalen.
Arabisch is naast het Frans de officiele taal. Vroeger werd er enkel in het Frans en Arabisch lesgegeven. Sinds 2006 ofzo wordt er ook in de Berberse taal onderwezen. (En zijn er ook televisieprogramma's in het Berbers).quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is Arabisch nou echt de officiële taal en wordt Berbers gewoon door een hoop mensen gesproken? Of wordt er ook tweetalig lesgegeven.
Oh ja, Frans had ik helemaal niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Arabisch is naast het Frans de officiele taal. Vroeger werd er enkel in het Frans en Arabisch lesgegeven. Sinds 2006 ofzo wordt er ook in de Berberse taal onderwezen. (En zijn er ook televisieprogramma's in het Berbers).
Wat vind je daarvan, de taal van de voormalige kolonisator als officiële taal?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Arabisch is naast het Frans de officiele taal. Vroeger werd er enkel in het Frans en Arabisch lesgegeven. Sinds 2006 ofzo wordt er ook in de Berberse taal onderwezen. (En zijn er ook televisieprogramma's in het Berbers).
Wat moet je daarvan vinden? Zo zijn de ontwikkelingen gegaan, dat maakt nu deel uit van de cultuur. Mensen aldaar gaan daar niet echt bij stilstaan, het is geen Belgiequote:Op dinsdag 22 december 2009 19:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat vind je daarvan, de taal van de voormalige kolonisator als officiële taal?
Je voelt geen haat richting de Fransen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat moet je daarvan vinden? Zo zijn de ontwikkelingen gegaan, dat maakt nu deel uit van de cultuur. Mensen aldaar gaan daar niet echt bij stilstaan, het is geen Belgie.
Ik wel, maar meer omdat het zo'n poeptaal is en Fransen zich zo misdragen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je voelt geen haat richting de Fransen?
Dat mag, uiteraard.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wel, maar meer omdat het zo'n poeptaal is en Fransen zich zo misdragen.
Ik bedoel, zien de Marokkanen de Fransen niet zoals veel Nederlanders bijvoorbeeld de Duitsers zien, als de voormalige bezetter? Misschien is dit niet een heel goed voorbeeld, maar ik dacht dat men er daarom een afkeer van zou hebben gekregen. Maar goed, ik ken de geschiedenis ervan niet zo goed als jij en hoe geliefd of gehaat de Fransen in Marokko zijn. In Algerije verwacht ik bijvoorbeeld dat ze veel minder geliefd zullen zijn, vanwege de Algerijnse genocide.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat moet je daarvan vinden? Zo zijn de ontwikkelingen gegaan, dat maakt nu deel uit van de cultuur. Mensen aldaar gaan daar niet echt bij stilstaan, het is geen Belgie.
En ik dacht nog wel dat de enige Nederlanders die de Duitsers nog iets kwalijk nemen een paar verdwaalde opoe's en een stel rellende pubers warenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoel, zien de Marokkanen de Fransen niet zoals veel Nederlanders bijvoorbeeld de Duitsers zien, als de voormalige bezetter? Misschien is dit niet een heel goed voorbeeld, maar ik dacht dat men er daarom een afkeer van zou hebben gekregen. Maar goed, ik ken de geschiedenis ervan niet zo goed als jij en hoe de geliefd of gehaat de Fransen in Marokko zijn. In Algerije verwacht ik bijvoorbeeld dat ze veel minder geliefd zullen zijn, vanwege de Algerijnse genocide.
Oké, vervang 'veel' maar door 'sommige' dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat de enige Nederlanders die de Duitsers nog iets kwalijk nemen een paar verdwaalde opoe's en een stel rellende pubers waren.
Neuh een afkeer jegens Fransen heerst er zeker niet. En ook niet tegen de Spanjaarden trouwens (in het noorden spreken veel Marokkanen ook Spaans, gezien de Spaanse overheersing). Mijn vader en ooms bijvoorbeeld, die spreken perfect Spaansquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoel, zien de Marokkanen de Fransen niet zoals veel Nederlanders bijvoorbeeld de Duitsers zien, als de voormalige bezetter? Misschien is dit niet een heel goed voorbeeld, maar ik dacht dat men er daarom een afkeer van zou hebben gekregen. Maar goed, ik ken de geschiedenis ervan niet zo goed als jij en hoe geliefd of gehaat de Fransen in Marokko zijn. In Algerije verwacht ik bijvoorbeeld dat ze veel minder geliefd zullen zijn, vanwege de Algerijnse genocide.
Surinamers waren een beter voorbeeld geweestquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, vervang 'veel' maar door 'sommige' dan.
Aha, oké. Je komt uit het noorden dus?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neuh een afkeer jegens Fransen heerst er zeker niet. En ook niet tegen de Spanjaarden trouwens (in het noorden spreken veel Marokkanen ook Spaans, gezien de Spaanse overheersing). Mijn vader en ooms bijvoorbeeld, die spreken perfect Spaans
Frans is best een mooie taal, alleen onmogelijk om te lerenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wel, maar meer omdat het zo'n poeptaal is en Fransen zich zo misdragen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Frans is best een mooie taal, alleen onmogelijk om te leren
Nee, ik kom uit 't Gooi.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha, oké. Je komt uit het noorden dus?
Dat kindje moet later serieus mijn dochter worden, ik had vorig jaar nog wat filmpjes gezien van haar en als vader smelt je dan tochquote:
Kakkerquote:
Mutant01 is gewoon eerlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoel dus waar je roots liggen.Anders ben ik ook een Brabander.
In het noorden jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoel dus waar je roots liggen.Anders ben ik ook een Brabander.
Bij ons in de streek spreken ze niet met een zachte g. En nee, ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mutant01 is gewoon eerlijk. Heb jij als Brabo een zachte g?
Ah ok.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij ons in de streek spreken ze niet met een zachte g. En nee, ik ook niet.
Heulen met de vijand, noemt men dat!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
Marokko krijgt trouwens ook een TeeGeeVee.
Welk vloeiend lokaal dialect was dat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik weet nog de eerste keer dat ik een Marokkaanse vrouw mij in vloeiend lokaal dialect te woord stond, ik was toen wel flink verbaasd. Het is al weer flink wat jaren geleden, maar toch was dat best wel wereldvreemd van me.
Groesbeeks, wat in Nijmegen en omgeving veel wordt gesproken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:59 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Welk vloeiend lokaal dialect was dat?
Die voorouders hebben onder de Arabische overheersing zelf natuurlijk ook nooit op school iets over die achtergrond geleerd om aan mij door te geven hè. Die tolerantere houding t.o.v. "het berber-zijn" is nog vrij recent.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Á-há! Meneer moet wiki raadplegen om informatie over het land van zijn voorouders te vinden.
Mijn enige ervaring daarmee is met een groepje meisjes in Renesse die alles "keigaaf" vonden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Groesbeeks, wat in Nijmegen en omgeving veel wordt gesproken.
Ik plaag jullie maarquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Die voorouders hebben onder de Arabische overheersing zelf natuurlijk ook nooit op school iets over die achtergrond geleerd om aan mij door te geven hè. Die tolerantere houding t.o.v. "het berber-zijn" is nog vrij recent.
Nog los van het feit dat ik in Nederland ben opgegroeid natuurlijk...
'Kei-', laat mij daar niet over beginnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:07 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Mijn enige ervaring daarmee is met een groepje meisjes in Renesse die alles "keigaaf" vonden.
Badmintonnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Squashen/badmintonnen, wat was het ook alweer?
Had ik al eens gezegd dat Sjaakz een échte sport moet gaan spelen? Tennis bijvoorbeeld.quote:
Heb ik vroeger ook wel gedaan... Zijn ook van die leuke kantines waar de vrouwen van de plaatselijke rotary als dronken sletten om de hals van de tennisleraar hangen, terwijl hun man de jonge (pré)tienermeisjes eens grondig inspecteert.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had ik al eens gezegd dat Sjaakz een échte sport moet gaan spelen? Tennis bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:20 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Heb ik vroeger ook wel gedaan... Zijn ook van die leuke kantines waar de vrouwen van de plaatselijke rotary als dronken sletten om de hals van de tennisleraar hangen, terwijl hun man de jonge (pré)tienermeisjes eens grondig inspecteert.
Jaja , 3 islamitische landen in de top 5!quote:Voor de kerstperiode zijn er door de Belgische consumenten 4,1 % meer vakanties geboekt dan vorig jaar. Dat blijkt uit cijfers van de touroperators Jetair en Thomas Cook. Vooral bij de citytrips - met Londen, Parijs, Rome, Barcelona en Praag als topbestemmingen - wordt een sterke groei opgetekend. Jetair zegt daarbij vast te stellen dat het publiek vooral kleinere vakanties boeken. De topvijf van de vakantielanden bestaat uit Spanje, Egypte, Tunesië, de Dominicaanse Republiek en Marokko. Bij de vliegvakanties zijn Tenerife, Gran Canaria, Sharm el Sheikh en Djerba populair. Daarbij is Djerba een opvallende nieuweling. Dat heeft volgens Jetair vooral te maken met een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. Thomas Cook voegt er aan toe dat ook de krokusvakantie bijna uitverkocht begint te raken.
Islamisering mattie. Islamisering en die 12 kinderen per vrouw die eindelijk volwassen zijn en genoeg drugsgeld hebben gespaard om op vakantie te gaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jaja , 3 islamitische landen in de top 5!
Ja, er wordt ook echt groesbeeks gepraat in nijmegenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Groesbeeks, wat in Nijmegen en omgeving veel wordt gesproken.
Waar?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Sinds wanneer is ''I am Weasel'' weer op tv ..![]()
![]()
![]()
Leeeeeeeuk
Waar ging dat ook alweer over?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Sinds wanneer is ''I am Weasel'' weer op tv ..![]()
![]()
![]()
Leeeeeeeuk
Over niksquote:Op woensdag 23 december 2009 18:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar ging dat ook alweer over?
Oh ja, vroeger... toen ze nog leuke tekenfilms op de tv lieten zienquote:Op woensdag 23 december 2009 18:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Over niks, dat was juist het leuke.
Hehe over die slimme Weasel en die domme Baboon..
Hebben ze trouwens ooit die vader en moeder laten zien? Ik ben vet nieuwsgierigquote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
Cow & Chicken zag ik laatst ook weer trouwens.
Ja, zo heette hetquote:
Nee, de cartoon heette I AM WEASEL.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, zo heette het. Marokkaanse leid ons weer eens op een dwaalspoor
.
leidtttttttttttttt.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, zo heette het. Marokkaanse leid ons weer eens op een dwaalspoor
.
Ja, ze hebben geen bovenlichaam.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hebben ze trouwens ooit die vader en moeder laten zien? Ik ben vet nieuwsgierig
Ja nee dat bedoelde ik eigenlijk met mijn vraag..of je ooit de bovenkant had gezien. Maar nee dus..echt stomquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben geen bovenlichaam.
Ja hallo, ik typ gewoon te snelquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
leidtttttttttttttt.
Het heet trouwens gewoon ''I am Weasel'' (volgens tvgids.nl iig)
Ze moeten toch de spanning erin houdenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja nee dat bedoelde ik eigenlijk met mijn vraag..of je ooit de bovenkant had gezien. Maar nee dus..echt stom
Neuh, dat moet helemaal niet !quote:Op woensdag 23 december 2009 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze moeten toch de spanning erin houden.
Jawel, anders stoppen mensen met kijken.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neuh, dat moet helemaal niet !
Het gaat er toch om dat het léuk is..het hoeft toch niet spannend te zijn?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jawel, anders stoppen mensen met kijken.
Spanning zorgt ervoor dat je blijft kijken.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat het léuk is..het hoeft toch niet spannend te zijn?
Ja, er is dus geen bovenkant.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja nee dat bedoelde ik eigenlijk met mijn vraag..of je ooit de bovenkant had gezien. Maar nee dus..echt stom
Je hebt toch ook programma's die niet spannend zijn waarnaar je blijft kijken omdat ze gewoon leuk/grappig zijn?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Spanning zorgt ervoor dat je blijft kijken.
*geheimemarokkaansehandrukmetvingerbewegingenenbijpassendeknipoog*quote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Marokkaan in hard en nieren. Check die bewuste spelfout.²
Zo geheim dat zelfs ik het niet ken.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:52 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
*geheimemarokkaansehandrukmetvingerbewegingenenbijpassendeknipoog*
Neequote:Op woensdag 23 december 2009 18:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook programma's die niet spannend zijn waarnaar je blijft kijken omdat ze gewoon leuk/grappig zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |