Waar ging dat ook alweer over?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Sinds wanneer is ''I am Weasel'' weer op tv ..![]()
![]()
![]()
Leeeeeeeuk
Over niksquote:Op woensdag 23 december 2009 18:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar ging dat ook alweer over?
Oh ja, vroeger... toen ze nog leuke tekenfilms op de tv lieten zienquote:Op woensdag 23 december 2009 18:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Over niks, dat was juist het leuke.
Hehe over die slimme Weasel en die domme Baboon..
Hebben ze trouwens ooit die vader en moeder laten zien? Ik ben vet nieuwsgierigquote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
Cow & Chicken zag ik laatst ook weer trouwens.
Ja, zo heette hetquote:
Nee, de cartoon heette I AM WEASEL.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, zo heette het. Marokkaanse leid ons weer eens op een dwaalspoor
.
leidtttttttttttttt.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, zo heette het. Marokkaanse leid ons weer eens op een dwaalspoor
.
Ja, ze hebben geen bovenlichaam.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hebben ze trouwens ooit die vader en moeder laten zien? Ik ben vet nieuwsgierig
Ja nee dat bedoelde ik eigenlijk met mijn vraag..of je ooit de bovenkant had gezien. Maar nee dus..echt stomquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben geen bovenlichaam.
Ja hallo, ik typ gewoon te snelquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
leidtttttttttttttt.
Het heet trouwens gewoon ''I am Weasel'' (volgens tvgids.nl iig)
Ze moeten toch de spanning erin houdenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja nee dat bedoelde ik eigenlijk met mijn vraag..of je ooit de bovenkant had gezien. Maar nee dus..echt stom
Neuh, dat moet helemaal niet !quote:Op woensdag 23 december 2009 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze moeten toch de spanning erin houden.
Jawel, anders stoppen mensen met kijken.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neuh, dat moet helemaal niet !
Het gaat er toch om dat het léuk is..het hoeft toch niet spannend te zijn?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jawel, anders stoppen mensen met kijken.
Spanning zorgt ervoor dat je blijft kijken.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat het léuk is..het hoeft toch niet spannend te zijn?
Ja, er is dus geen bovenkant.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja nee dat bedoelde ik eigenlijk met mijn vraag..of je ooit de bovenkant had gezien. Maar nee dus..echt stom
Je hebt toch ook programma's die niet spannend zijn waarnaar je blijft kijken omdat ze gewoon leuk/grappig zijn?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Spanning zorgt ervoor dat je blijft kijken.
*geheimemarokkaansehandrukmetvingerbewegingenenbijpassendeknipoog*quote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Marokkaan in hard en nieren. Check die bewuste spelfout.²
Zo geheim dat zelfs ik het niet ken.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:52 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
*geheimemarokkaansehandrukmetvingerbewegingenenbijpassendeknipoog*
Neequote:Op woensdag 23 december 2009 18:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook programma's die niet spannend zijn waarnaar je blijft kijken omdat ze gewoon leuk/grappig zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |