Kakkerquote:
Mutant01 is gewoon eerlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoel dus waar je roots liggen.Anders ben ik ook een Brabander.
In het noorden jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoel dus waar je roots liggen.Anders ben ik ook een Brabander.
Bij ons in de streek spreken ze niet met een zachte g. En nee, ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mutant01 is gewoon eerlijk. Heb jij als Brabo een zachte g?
Ah ok.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij ons in de streek spreken ze niet met een zachte g. En nee, ik ook niet.
Heulen met de vijand, noemt men dat!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
Marokko krijgt trouwens ook een TeeGeeVee.
Welk vloeiend lokaal dialect was dat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik weet nog de eerste keer dat ik een Marokkaanse vrouw mij in vloeiend lokaal dialect te woord stond, ik was toen wel flink verbaasd. Het is al weer flink wat jaren geleden, maar toch was dat best wel wereldvreemd van me.
Groesbeeks, wat in Nijmegen en omgeving veel wordt gesproken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:59 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Welk vloeiend lokaal dialect was dat?
Die voorouders hebben onder de Arabische overheersing zelf natuurlijk ook nooit op school iets over die achtergrond geleerd om aan mij door te geven hè. Die tolerantere houding t.o.v. "het berber-zijn" is nog vrij recent.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Á-há! Meneer moet wiki raadplegen om informatie over het land van zijn voorouders te vinden.
Mijn enige ervaring daarmee is met een groepje meisjes in Renesse die alles "keigaaf" vonden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Groesbeeks, wat in Nijmegen en omgeving veel wordt gesproken.
Ik plaag jullie maarquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Die voorouders hebben onder de Arabische overheersing zelf natuurlijk ook nooit op school iets over die achtergrond geleerd om aan mij door te geven hè. Die tolerantere houding t.o.v. "het berber-zijn" is nog vrij recent.
Nog los van het feit dat ik in Nederland ben opgegroeid natuurlijk...
'Kei-', laat mij daar niet over beginnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:07 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Mijn enige ervaring daarmee is met een groepje meisjes in Renesse die alles "keigaaf" vonden.
Badmintonnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Squashen/badmintonnen, wat was het ook alweer?
Had ik al eens gezegd dat Sjaakz een échte sport moet gaan spelen? Tennis bijvoorbeeld.quote:
Heb ik vroeger ook wel gedaan... Zijn ook van die leuke kantines waar de vrouwen van de plaatselijke rotary als dronken sletten om de hals van de tennisleraar hangen, terwijl hun man de jonge (pré)tienermeisjes eens grondig inspecteert.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had ik al eens gezegd dat Sjaakz een échte sport moet gaan spelen? Tennis bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:20 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Heb ik vroeger ook wel gedaan... Zijn ook van die leuke kantines waar de vrouwen van de plaatselijke rotary als dronken sletten om de hals van de tennisleraar hangen, terwijl hun man de jonge (pré)tienermeisjes eens grondig inspecteert.
Jaja , 3 islamitische landen in de top 5!quote:Voor de kerstperiode zijn er door de Belgische consumenten 4,1 % meer vakanties geboekt dan vorig jaar. Dat blijkt uit cijfers van de touroperators Jetair en Thomas Cook. Vooral bij de citytrips - met Londen, Parijs, Rome, Barcelona en Praag als topbestemmingen - wordt een sterke groei opgetekend. Jetair zegt daarbij vast te stellen dat het publiek vooral kleinere vakanties boeken. De topvijf van de vakantielanden bestaat uit Spanje, Egypte, Tunesië, de Dominicaanse Republiek en Marokko. Bij de vliegvakanties zijn Tenerife, Gran Canaria, Sharm el Sheikh en Djerba populair. Daarbij is Djerba een opvallende nieuweling. Dat heeft volgens Jetair vooral te maken met een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. Thomas Cook voegt er aan toe dat ook de krokusvakantie bijna uitverkocht begint te raken.
Islamisering mattie. Islamisering en die 12 kinderen per vrouw die eindelijk volwassen zijn en genoeg drugsgeld hebben gespaard om op vakantie te gaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jaja , 3 islamitische landen in de top 5!
Ja, er wordt ook echt groesbeeks gepraat in nijmegenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Groesbeeks, wat in Nijmegen en omgeving veel wordt gesproken.
Waar?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Sinds wanneer is ''I am Weasel'' weer op tv ..![]()
![]()
![]()
Leeeeeeeuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |