Heb gegoogled, zien er best mooi uitquote:Op zondag 20 december 2009 13:26 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
met marokkaanse rozen maak je wel indruk..weet je hoe die eruit zien?
Lang verhaalquote:Op zondag 20 december 2009 13:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik geloof je wel..maar wat is je afkomst dan
Owned. Heb je geen OV of zoquote:Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef o.us het volgende:
METROLIJN E RIJDT ALLEEN MAAR TOT EN MET NOOTDORP EN IK HEB GEEN ZIN OM EXTRA BETALEN VOOR DE TREIN WAT IS DIT RET MOET DOOD
ksla u muilquote:Op zondag 20 december 2009 13:48 schreef Rookert het volgende:
Het sneeuwt hier bij Utrecht weer vet hard
heb je op klaprozen gezocht dan?quote:Op zondag 20 december 2009 13:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb gegoogled, zien er best mooi uit![]()
Mooie bloemen voor een mooi meisje![]()
Genoeg internetgeflirt
dat wil dus zeggen dat je gewoon nederlands bent.quote:Op zondag 20 december 2009 13:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lang verhaal. Nederlandse ouders, maar in Brunei (vlakbij Maleisië) geboren, vervolgens tot vorige zomer in het Midden Oosten gewoond.
Dat welquote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
dat wil dus zeggen dat je gewoon nederlands bent.
Ik wil best weggaan als ik hier niet welkom ben hoorquote:Op zondag 20 december 2009 13:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ok..en ik maar denken dat hier alleen maar marokkanen op deze topic kwamen.
Oeh, dat is wel flink balen danquote:
hahaha je bent altijd welkom..ik wil ook mijn arabisch oefenen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil best weggaan als ik hier niet welkom ben hoor.
Ik vind het wel leuk om af en toe mijn Arabisch te oefenen met o.us.
[..]
Oeh, dat is wel flink balen dan. Pasjes e.d. ook allemaal kwijt? Dat wordt dan ook nog eens flink dokken.
o.us = maffi floesz.
Meh, shoukran, shoukran. Wholiekien ana ma3ndish al floes.quote:Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil best weggaan als ik hier niet welkom ben hoor.
Ik vind het wel leuk om af en toe mijn Arabisch te oefenen met o.us.
[..]
Oeh, dat is wel flink balen dan. Pasjes e.d. ook allemaal kwijt? Dat wordt dan ook nog eens flink dokken.
o.us = maffi floesz.
Spreek je wel Berbers? Of sjweej arabiq en sjweej tamazightquote:Op zondag 20 december 2009 14:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hahaha je bent altijd welkom..ik wil ook mijn arabisch oefenen.
wah anna ghir kan nhdar riffia ou safi.quote:Op zondag 20 december 2009 14:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Spreek je wel Berbers? Of sjweej arabiq en sjweej tamazight.
Ik kan alleen ja in het Berbers.quote:Op zondag 20 december 2009 14:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
nta t3elmenni nhdar l3arbia ou enna n3lemek thaddri riffia??
Ja in het berbers is 'wa'.quote:Op zondag 20 december 2009 14:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe zeg je ja en nee in het Berbers? En zeggen ze in Marokko nou 'aiwa' of 'ie'?
lla sawaragh tmazight waha..quote:Op zondag 20 december 2009 14:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan alleen ja in het Berbers.Zou wel leuk zijn. Kan je het ook lezen?
alhoceima zeggen altijd yih is ja en lla is neequote:Op zondag 20 december 2009 14:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe zeg je ja en nee in het Berbers? En zeggen ze in Marokko nou 'aiwa' of 'ie'?
In het Berbers? Hetzelfde dus als het arabisch.quote:Op zondag 20 december 2009 14:19 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
alhoceima zeggen altijd yih is ja en lla is nee
Whehe, in Oman vonden ze Arabisch sprekende mensen die 'ie' in plaats van 'aiwa' zeiden altijd losersquote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja in het berbers is 'wa'.
Ja in Marokko is 'ie' en 'na3m' (Ja, in het standaard Arabisch).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |