Heb gegoogled, zien er best mooi uitquote:Op zondag 20 december 2009 13:26 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
met marokkaanse rozen maak je wel indruk..weet je hoe die eruit zien?
Lang verhaalquote:Op zondag 20 december 2009 13:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik geloof je wel..maar wat is je afkomst dan
Owned. Heb je geen OV of zoquote:Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef o.us het volgende:
METROLIJN E RIJDT ALLEEN MAAR TOT EN MET NOOTDORP EN IK HEB GEEN ZIN OM EXTRA BETALEN VOOR DE TREIN WAT IS DIT RET MOET DOOD
ksla u muilquote:Op zondag 20 december 2009 13:48 schreef Rookert het volgende:
Het sneeuwt hier bij Utrecht weer vet hard
heb je op klaprozen gezocht dan?quote:Op zondag 20 december 2009 13:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb gegoogled, zien er best mooi uit![]()
Mooie bloemen voor een mooi meisje![]()
Genoeg internetgeflirt
dat wil dus zeggen dat je gewoon nederlands bent.quote:Op zondag 20 december 2009 13:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lang verhaal. Nederlandse ouders, maar in Brunei (vlakbij Maleisië) geboren, vervolgens tot vorige zomer in het Midden Oosten gewoond.
Dat welquote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
dat wil dus zeggen dat je gewoon nederlands bent.
Ik wil best weggaan als ik hier niet welkom ben hoorquote:Op zondag 20 december 2009 13:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ok..en ik maar denken dat hier alleen maar marokkanen op deze topic kwamen.
Oeh, dat is wel flink balen danquote:
hahaha je bent altijd welkom..ik wil ook mijn arabisch oefenen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil best weggaan als ik hier niet welkom ben hoor.
Ik vind het wel leuk om af en toe mijn Arabisch te oefenen met o.us.
[..]
Oeh, dat is wel flink balen dan. Pasjes e.d. ook allemaal kwijt? Dat wordt dan ook nog eens flink dokken.
o.us = maffi floesz.
Meh, shoukran, shoukran. Wholiekien ana ma3ndish al floes.quote:Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil best weggaan als ik hier niet welkom ben hoor.
Ik vind het wel leuk om af en toe mijn Arabisch te oefenen met o.us.
[..]
Oeh, dat is wel flink balen dan. Pasjes e.d. ook allemaal kwijt? Dat wordt dan ook nog eens flink dokken.
o.us = maffi floesz.
Spreek je wel Berbers? Of sjweej arabiq en sjweej tamazightquote:Op zondag 20 december 2009 14:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hahaha je bent altijd welkom..ik wil ook mijn arabisch oefenen.
wah anna ghir kan nhdar riffia ou safi.quote:Op zondag 20 december 2009 14:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Spreek je wel Berbers? Of sjweej arabiq en sjweej tamazight.
Ik kan alleen ja in het Berbers.quote:Op zondag 20 december 2009 14:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
nta t3elmenni nhdar l3arbia ou enna n3lemek thaddri riffia??
Ja in het berbers is 'wa'.quote:Op zondag 20 december 2009 14:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe zeg je ja en nee in het Berbers? En zeggen ze in Marokko nou 'aiwa' of 'ie'?
lla sawaragh tmazight waha..quote:Op zondag 20 december 2009 14:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan alleen ja in het Berbers.Zou wel leuk zijn. Kan je het ook lezen?
alhoceima zeggen altijd yih is ja en lla is neequote:Op zondag 20 december 2009 14:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe zeg je ja en nee in het Berbers? En zeggen ze in Marokko nou 'aiwa' of 'ie'?
In het Berbers? Hetzelfde dus als het arabisch.quote:Op zondag 20 december 2009 14:19 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
alhoceima zeggen altijd yih is ja en lla is nee
Whehe, in Oman vonden ze Arabisch sprekende mensen die 'ie' in plaats van 'aiwa' zeiden altijd losersquote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja in het berbers is 'wa'.
Ja in Marokko is 'ie' en 'na3m' (Ja, in het standaard Arabisch).
Resjem sawarad tmazight, iwa mlech!!!quote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
lla sawaragh tmazight waha..
mani atrahd nhara??fin ghadi temchi liyoum!
Wellicht dat dat in Egypte gebruikelijk is, maar hier in Nederland doen we dat soort dingen niet.quote:
Ach, Afrikaanse grebuiken, hè!?quote:Op maandag 21 december 2009 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wellicht dat dat in Egypte gebruikelijk is, maar hier in Nederland doen we dat soort dingen niet.
quote:Op maandag 21 december 2009 10:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, Afrikaanse grebuiken, hè!?
Hoezo? Sneeuwt het eens in Nederland (nadat mensen maanden, zo niet, járen klagen dat we nooit een wiite kerst hebben) wil meneer er meteen weer vanafquote:Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
Er ligt hier nog een centimeter of 20. Ik wil er nu wel weer vanaf eigenlijk.
Dan moet je ff een flinke schep een bezem en een emmer zout pakken en naar buiten lopen luie hond!quote:Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
Er ligt hier nog een centimeter of 20. Ik wil er nu wel weer vanaf eigenlijk.
Opscheppen is haram, dus branden zul jequote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Sjaakz het volgende:
Ik heb trouwens net het stoepje van de imam schoongeveegd, dus ik kom in de hemel.
Whaha ik ging stuk van het lachen, iedereen hier had zoiets van ''WOT THE FOK IS ER MET JOUquote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Sjaakz het volgende:
Ik heb trouwens net het stoepje van de imam schoongeveegd, dus ik kom in de hemel.
yih radanech sawargh tmazight..manis chek zi lmgahreb?quote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Resjem sawarad tmazight, iwa mlech!!!
ja was super gezellig..jammer dat je er niet was!quote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef Rookert het volgende:
Nadia, heb je gisteren je familie nog kunnen bezoeken?
quote:Op maandag 21 december 2009 19:20 schreef remlof het volgende:
nadiaschoonheid, doodsverwensing, 48 uur.
Bedankt voor het meldenquote:Op maandag 21 december 2009 19:24 schreef capricia het volgende:
Nadia heeft even 2 dagen vrij genomen:
[..]
Marokkanen weer, he!quote:Op maandag 21 december 2009 19:24 schreef capricia het volgende:
Nadia heeft even 2 dagen vrij genomen:
[..]
Alleen je username geeft al aan dat je een kloon bentquote:Op maandag 21 december 2009 19:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ja was super gezellig..jammer dat je er niet was!
Nee, maar het feit dat ze naar aanleiding van een ander topic waar mevrouw schoonheid wat debiele uitspraken deed speciaal het Marokkanentopic opzoekt om het met ons te delen....quote:
Boeieuhquote:Op maandag 21 december 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat ze naar aanleiding van een ander topic waar mevrouw schoonheid wat debiele uitspraken deed speciaal het Marokkanentopic opzoekt om het met ons te delen.....
Het weerquote:Op maandag 21 december 2009 19:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ja was super gezellig..jammer dat je er niet was!
Jij gaat sowieso naar de helquote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Sjaakz het volgende:
Ach, je kent capricia he.quote:Op maandag 21 december 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat ze naar aanleiding van een ander topic waar mevrouw schoonheid wat debiele uitspraken deed speciaal het Marokkanentopic opzoekt om het met ons te delen.....
Ik ken haar van het forum (en dan weet ik wel ongeveer hoe zo'n persoon in elkaar steekt, qua mening dan).quote:
Oh, is ze er zo een van NWS?quote:Op maandag 21 december 2009 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken haar van het forum (en dan weet ik wel ongeveer hoe zo'n persoon in elkaar steekt, qua mening dan).
Jij ook hallo!quote:
Watquote:
Ja het blijft liggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat![]()
Blijft het liggen? Heb gisteren 2,5 uur door bos gelopen met mn vader, superchill, 20cm sneeuw
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
AahhhhLoving it
![]()
Verder alles goed met jou? Vakantie héél goed aan het gebruiken?
Hmm...sterkte daar dan mee, cheersquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Neuh, te druk met kutdingen.
Maar oke ik ga ervandoor byeeee
Wees blij, mischien nog een witte kerstquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
Het sneeuwt hier weer. Bovenop de zooi die er al lag.
Vreemd... Hier dooit het, en als ik een sneeuwbal gooi kan ik jou bijna raken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
Het sneeuwt hier weer. Bovenop de zooi die er al lag.
Gooi dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:27 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Vreemd... Hier dooit het, en als ik een sneeuwbal gooi kan ik jou bijna raken.
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:15 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb net uit verveling dit topic doorgenomen De man betaald! Of kan de vrouw best weleens wat bijdragen?
Nadia heeft een aparte gedachtegang
Ja, het is inderdaad een grove fout, erg storend.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:03 schreef Sjaakz het volgende:
Ik weiger topics met zo'n titel te lezen. "Betaald"
Gezien het feit dat Marokkanen veelal in het nieuws komen gok ik dat er meer berbers in NL zijn dan Arabierenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Zijn er eigenlijk meer Berberse of meer Arabische Marokkanen in Nederland? Ik zou bijna denken meer Berbers.
Wat een vreemde zin!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Gezien het feit dat Marokkanen veelal in het nieuws komen gok ik dat er meer berbers in NL zijn dan Arabieren
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:15 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb net uit verveling dit topic doorgenomen De man betaald! Of kan de vrouw best weleens wat bijdragen?
Nadia heeft een aparte gedachtegang
Uiteraard. Daarom snap ik ook echt niet wat sala-adin probeert te zeggen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Er zijn toch gewoon arabische marokkanen?
Berbers zorgen voor overlast en Arabieren niet? En daarom kunnen we zeggen dat het overgrote deel Berbers is omdat Marokkanen in NL vaak in het nieuws komenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:26 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Uiteraard. Daarom snap ik ook echt niet wat sala-adin probeert te zeggen.
Met Arabieren bedoel ik dus Arabische Marokkanen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:26 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Uiteraard. Daarom snap ik ook echt niet wat sala-adin probeert te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |