Resjem sawarad tmazight, iwa mlech!!!quote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
lla sawaragh tmazight waha..
mani atrahd nhara??fin ghadi temchi liyoum!
Wellicht dat dat in Egypte gebruikelijk is, maar hier in Nederland doen we dat soort dingen niet.quote:
Ach, Afrikaanse grebuiken, hè!?quote:Op maandag 21 december 2009 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wellicht dat dat in Egypte gebruikelijk is, maar hier in Nederland doen we dat soort dingen niet.
quote:Op maandag 21 december 2009 10:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, Afrikaanse grebuiken, hè!?
Hoezo? Sneeuwt het eens in Nederland (nadat mensen maanden, zo niet, járen klagen dat we nooit een wiite kerst hebben) wil meneer er meteen weer vanafquote:Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
Er ligt hier nog een centimeter of 20. Ik wil er nu wel weer vanaf eigenlijk.
Dan moet je ff een flinke schep een bezem en een emmer zout pakken en naar buiten lopen luie hond!quote:Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
Er ligt hier nog een centimeter of 20. Ik wil er nu wel weer vanaf eigenlijk.
Opscheppen is haram, dus branden zul jequote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Sjaakz het volgende:
Ik heb trouwens net het stoepje van de imam schoongeveegd, dus ik kom in de hemel.
Whaha ik ging stuk van het lachen, iedereen hier had zoiets van ''WOT THE FOK IS ER MET JOUquote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Sjaakz het volgende:
Ik heb trouwens net het stoepje van de imam schoongeveegd, dus ik kom in de hemel.
yih radanech sawargh tmazight..manis chek zi lmgahreb?quote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Resjem sawarad tmazight, iwa mlech!!!
ja was super gezellig..jammer dat je er niet was!quote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef Rookert het volgende:
Nadia, heb je gisteren je familie nog kunnen bezoeken?
quote:Op maandag 21 december 2009 19:20 schreef remlof het volgende:
nadiaschoonheid, doodsverwensing, 48 uur.
Bedankt voor het meldenquote:Op maandag 21 december 2009 19:24 schreef capricia het volgende:
Nadia heeft even 2 dagen vrij genomen:
[..]
Marokkanen weer, he!quote:Op maandag 21 december 2009 19:24 schreef capricia het volgende:
Nadia heeft even 2 dagen vrij genomen:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |