Alleen je username geeft al aan dat je een kloon bentquote:Op maandag 21 december 2009 19:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ja was super gezellig..jammer dat je er niet was!
Nee, maar het feit dat ze naar aanleiding van een ander topic waar mevrouw schoonheid wat debiele uitspraken deed speciaal het Marokkanentopic opzoekt om het met ons te delen....quote:
Boeieuhquote:Op maandag 21 december 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat ze naar aanleiding van een ander topic waar mevrouw schoonheid wat debiele uitspraken deed speciaal het Marokkanentopic opzoekt om het met ons te delen.....
Het weerquote:Op maandag 21 december 2009 19:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ja was super gezellig..jammer dat je er niet was!
Jij gaat sowieso naar de helquote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Sjaakz het volgende:
Ik heb trouwens net het stoepje van de imam schoongeveegd, dus ik kom in de hemel.
Ach, je kent capricia he.quote:Op maandag 21 december 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat ze naar aanleiding van een ander topic waar mevrouw schoonheid wat debiele uitspraken deed speciaal het Marokkanentopic opzoekt om het met ons te delen.....
Ik ken haar van het forum (en dan weet ik wel ongeveer hoe zo'n persoon in elkaar steekt, qua mening dan).quote:
Oh, is ze er zo een van NWS?quote:Op maandag 21 december 2009 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken haar van het forum (en dan weet ik wel ongeveer hoe zo'n persoon in elkaar steekt, qua mening dan).
Jij ook hallo!quote:
Watquote:
Ja het blijft liggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat![]()
Blijft het liggen? Heb gisteren 2,5 uur door bos gelopen met mn vader, superchill, 20cm sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |