quote:Top 20 in de 3FM-reeks op 18-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.02. 170 Tazar_Yoot
03. 165 Seam
04. 158 Dagoduck
05. 155 Etcetera
06. 149 Godtje
07. 140 Roel_Jewel
08. 113 naatje_1
09. 107 Captain_Slow
10. 101 Piles
11. 090 Dichterbijer
12. 088 Sirolf
13. 085 TheArt
14. 079 3FMaster
15. 072 alors
16. 070 ScottTracy
17. 063 porsche1
18. 059 Bronson
19. 056 rubbereend
20. 051 Mdrop
Reeks-statistieken!
Van 18 t/m 24 december 2009 vind de 6e editie van Serious Request plaats, ditmaal op de grote markt in Groningen. Dit jaar is er gekozen om geld op te halen voor malaria. Jouw plaat tegen malaria, net wat de wereld nodig heeft.
Dit jaar zijn de DJ's niet door een stemming verkozen, maar zijn ze aangewezen door de zendercoordinatie, welke op 7 december bekendmaakte wie er in het huis komen. De jocks die dit jaar een wel heel minimaal kerstdiner krijgen te verduren zijn:
› Giel Beelen
› Gerard Ekdom
› Annemieke Schollaardt
Behalve luisteren kan je ook kijken naar Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de Publieke TV-zenders nederland 1 en 3.
Daarnaast is Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder ziggo, UPC, Caiway, en Canal Digitaal. Verder zend het digitale kanaal 101TV van BNN ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis.
Verder is elke dag tussen 19.30 en 20.30 uur een Serious Request Update op Nederland 3, waarin [presentatie] vertellen wat er de afgelopen dag is gebeurd en wat er nog staat te gebeuren.
› Fok heeft nog geen acties georganiseert voor Serious Request.
Alle handige links voor de radiorukker op een rijtje:
3FMFan Gebeurtenissenlogboek - hier wordt in tekstvorm bijgehouden wat er allemaal gebeurt in het huis.
3FMFan Requestlogboek - Hier kun je je requests in kwijt. Als hij gedraait wordt, krijg je een e-mail
Webcam Applicatie - Applicatie waarin geschakeld kan worden tussen de webcams.
3FM-website - 3FM Site met links naar de webcams
3FMFan - 3FM Serious Request player - overbodig?
Silverlight-based speler - Windows/Mac, online te gebruiken en te installeren.
Algemene stream
Brievenbus cam
Camera 1 cam
DJ Camera
Buitencamera
IPv6
Voor het eerst word er ook getest met IPv6 streams, voordeel deze streams zijn 3mbps. Helaas moet je provider wel IPv6 ondersteunen.
Algemene stream (IPv6)
Brievenbus cam (IPv6)
Camera 1 cam (IPv6)
DJ Camera (IPv6)
Buitencamera (IPv6)
Webcam van Radio & TV Noord:
WMA: 32kbps / 96kbps
MP3: 128kbps
AAC:24kbps / 64kbps
Kom zelf in Actie - hier kun je eigen acties aanmelden, en bijhouden hoeveel er gedoneert wordt
Agena - Agenda met komende gebeurtenissen rondom Serious Request
FM Frequenties - Lijst met FM frequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden! Let op dat je in de TT een spatie zet tussen de apenstaart en 3fm, anders wordt hij niet meegenomen in de stats.
Bijna goedquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb nu echt zo een heel verknipt beeld van Groningen
90% Studenten
10 % Rest
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
90% Studenten
10 % Rest
6 euroquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:01 schreef porsche1 het volgende:
Hoeveel geld is er tot nu toe opgehaald?
Hou dan op met zeurenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wordt toch niet gedraaid. Ik kijk wel gewoon.
Niks verknipts aan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
90% Studenten
10 % Rest
Ik zeur niet, ik maak algemeen bedoelde opmerkingenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:01 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hou dan op met zeuren![]()
Trouwens, alles wat niet nu wordt gedraaid blijft op de lijst staan voor de volgende dagen
het wordt lekker koud iddquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekkere termperaturen vannacht en morgen
Ik bedoel het machtige eftal natuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die zit op de hoek aan de Grote Markt!
Kunnen we al 1 net voor kopen! Woehoe.quote:
quote:Top 20 in de 3FM-reeks op 18-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.02. 170 Tazar_Yoot
03. 165 Seam
04. 158 Dagoduck
05. 155 Etcetera
06. 149 Godtje
07. 140 Roel_Jewel
08. 113 naatje_1
09. 107 Captain_Slow
10. 101 Piles
11. 090 Dichterbijer
12. 088 Sirolf
13. 085 TheArt
14. 079 3FMaster
15. 072 alors
16. 070 ScottTracy
17. 063 porsche1
18. 059 Bronson
19. 056 rubbereend
20. 051 Mdrop
Reeks-statistieken!
Nee, ik heb geprobeert alle files bij classic aan te vinken bij wmp11 uit..quote:
Sodeju!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekkere termperaturen vannacht en morgen
Competitie vervalsing zeg ikquote:
Val niet van de ladderquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
het wordt lekker koud idd
Candy, leuk, maar nu naar bed
Ik sta zo laag want ik heb sinds 9 uur nauwelijks meer gepost omdat ik geen beeld heb.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:04 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik sta zo laag want ik heb sinds 9 uur nauwelijks meer gepost omdat ik geen beeld heb.
En dus ook weer mainstream, alternatief is grootquote:
Jah, hier ook denk ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Seam het volgende:
Dat wordt voor het eerst in lange tijd weer een keer in de top posters per dag
Vorig jaar bijna 2500 posts in een weekquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel vorig jaar: 1212 op een dag
Ik had een keer 800.
Whehe
Hoi. ik ben 20. En jij?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dus ook weer mainstream, alternatief is groot![]()
Jullie zijn vast opgegroeid met The Eagles / Dire Straits. Ik ben opgegroeid met o.a. Kraftwerk
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat.
Alsof mn 117 per dag gemiddelde nog niet genoeg is
Ik ben opgegroeid met N Syncquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jullie zijn vast opgegroeid met The Eagles / Dire Straits. Ik ben opgegroeid met o.a. Kraftwerk
Ik België heeft Studio Brussel ook een glazen huis, misschien dat dat wat voor je is?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik maak algemeen bedoelde opmerkingen![]()
't is toch elk jaar hetzelfde liedje met jullie alternatievelingen en ik ga er gaaaaarne tegenin
Dat is al best veel inderdaad, maar tijdens SR stelt het niets voorquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat word nog wat.
Welk deel wil je hebben dan ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Is er een kant en klare ringtone van MGMT - Kids ?
Dan heb je geen leven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat word nog wat.
boom boom boom boomquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben opgegroeid met de vengaboys
Gewoon mp3 op je mobiel zetten en die als ringtone gebruiken danquote:
Ik ben opgegroeid met het mooiste genre: Happy Hardcore!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister absoluut geen 538 hoor. Ik luister sowieso nooit radio. SSRadio (UK) heeft af en toe wel wat leuks, vooral als Colin Sales draait met Global Groovequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik België heeft Studio Brussel ook een glazen huis, misschien dat dat wat voor je is?
Of anders ga ja lekker terug naar 538?![]()
Dat snap ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is al best veel inderdaad, maar tijdens SR stelt het niets voor
>60 per minuut.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef djkoelkast het volgende:
Vorig jaar tijdens Paul Rabbering zijn gabberset, man man dat ging hard. De ene helft vond het verschrikkelijk, de andere helft fantastisch, maar wat een boel posts toen!
En hoe oud ben jij dan wel niet? Vengaboys was mijn eerste single die ik kochtquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben opgegroeid met de vengaboys
Ik bedoel wat je ouders thuis draaidenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met het mooiste genre: Happy Hardcore!![]()
Iedere avond gewoon een paar uurquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat snap ik
maar om nou elke dag 100+ te hebben. is lastig aangezien je genoeg dagen gewoon niet op Fok zit.
dus dan moet je dagen hebben dat je 200/300 posts. om die andere dagen in te halen
Als je meedoet in een paar SC's is dat geen probleem hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat snap ik
maar om nou elke dag 100+ te hebben. is lastig aangezien je genoeg dagen gewoon niet op Fok zit.
dus dan moet je dagen hebben dat je 200/300 posts. om die andere dagen in te halen
Kloptquote:
Er zit een gedeelte voor. paar sec. stilte.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:07 schreef Seam het volgende:
[..]
Gewoon mp3 op je mobiel zetten en die als ringtone gebruiken dan
Klassiekquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedoel wat je ouders thuis draaiden
quote:
BZN en Ede Staal?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook dat is tijdens SR niet heel moeilijk hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat snap ik
YEAH YEAH!quote:
Mijn eerste album (nooit singles gekocht) was volgens mij Vengaboys of Toybox...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij dan wel niet? Vengaboys was mijn eerste single die ik kocht
Ik heb de tune van How i met your motherquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Er zit een gedeelte voor. paar sec. stilte.
even kijken of ik dat eraf kan knippen
1 keer had ik 500+ op een dag.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook dat is tijdens SR niet heel moeilijk hoor, maar goed het moet natuurlijk wel leuk blijven
.
18quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij dan wel niet? Vengaboys was mijn eerste single die ik kocht
Dat weet ik. Ik probeer zo mijn mogelijk onzin te praten.quote:
Die mooi verneukt werd door Gielquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef djkoelkast het volgende:
Vorig jaar tijdens Paul Rabbering zijn gabberset, man man dat ging hard. De ene helft vond het verschrikkelijk, de andere helft fantastisch, maar wat een boel posts toen!
Juist wel!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:10 schreef cygnusx het volgende:
Wat een saai programma tot op heden, niets speciaals, niets grappigs of ludieke acties. Balen, want dat is niet echt de instelling om veel geld in te zamelen daaro.
Ze zijn een paar uur bezigquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:10 schreef cygnusx het volgende:
Wat een saai programma tot op heden, niets speciaals, niets grappigs of ludieke acties. Balen, want dat is niet echt de instelling om veel geld in te zamelen daaro.
Die post toen in dit topicquote:
Huhquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik probeer zo mijn mogelijk onzin te praten.
Met die postaantallen en je aan het posten om te posten. Tenminste als je dat op die wijze structureel doet.
Prachtige leeftijdquote:
w00t vet oud.!quote:
Mijn vader is een groot U2 fanquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga radio veronica luisteren ofzo...quote:
Ja, dat was Happy Hardcorequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, ik bedoel annemiek...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze zijn een paar uur bezigKomt wel jonguh!!
Waar?quote:
Fijn voor jequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:11 schreef djkoelkast het volgende:
Acda hou je mond![]()
Ga grappen maken, niet door de muziek heen brallen.
Best wel afgekapt trouwens dat nummer. Maar wat ze nu draaien ligt ook al een stuk algemener in het gehoor. Gaat al beter zo.
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nice ! Volgens mij staat daar nog een mic open
alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:10 schreef porsche1 het volgende:
Wat een klote kut nummer, ik krijg er oorkanker van.
Preciesquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Prachtige leeftijdIk wou dat ik altijd 17/18 kon blijven
Begonnen ze nou normaal een halve dag eerder of een halve dag later?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze zijn een paar uur bezigKomt wel jonguh!!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was Happy HardcoreMeesterlijk inderdaad. Tegenwoordig moet ik mijn ouders bijpraten over de rockmuziek van die tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was Happy HardcoreMijn ouders draaien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neil young, bløf, de dijk...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik dacht dat het dat wasquote:
heel ver weg hoop ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef -Hans- het volgende:
Hoor echt weinig std. 3FM platen. Waar blijft Miss Montreal bijvoorbeeld?!
Haha, die heeft een sample uit dit nummer gebruikt of andersom, ik weet niet welke eerder was.quote:
Zeg, hou eens opquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef -Hans- het volgende:
Normaal ook rond die tijdquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Begonnen ze nou normaal een halve dag eerder of een halve dag later?
Daar zal het ook mee te maken hebben, dat het nu echt pas net begint.
Dude....quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef -Hans- het volgende:
Ik ben blij als ik over 3 weken 18 ben, eindelijk rijlessen nemen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Prachtige leeftijdIk wou dat ik altijd 17/18 kon blijven
quote:
Je weet GCSC toch nog wel? Toen werd er structureel 500 p/d gedaanquote:
quote:
Nope, helaas niet...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:11 schreef trance_fan het volgende:
is er trouwens een stream die niet elk uur headlines en shit doet. kijk nu wel op 3fmfan.nl maar wordt gek van die headlines.
Nee normaal om 0900uur `s ochtendsquote:
STFU, straks leest iemand van de muziekredactie dit nogquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef -Hans- het volgende:
Ik d8 alquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haha, die heeft een sample uit dit nummer gebruikt of andersom, ik weet niet welke eerder was.
dat was absoluut geniaal, was van plan om toen te gaan slapen toen dat begon, maar half uur gelukkig langer opgebleven. paar daklozen die helemaal gingen spacen daar tussen het publiek. echt geniaalquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn vader vooral Kraftwerk, maar ook engelse punk en heel veel heel rare muziek. Daarom ben ik ook zo raar in mijn muzieksmaak. Bij mijn vader moet je echt niet met Dire Straits/Eagles en al dat soort muziek aankomenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn ouders draaien:
Neil young, bløf, de dijk...
Maar tijdens headlines schakel ik toch echt evenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, helaas niet...
Enige optie is de audio-only stream, maar dan heb je dus geen beeld...
wo0ot dat is vet jong!quote:
Ach ja, als je iemand in je familie hebt die kanker krijgt praat je wel anders... triest figuur.quote:
Maar hoe ouder je word, hoe minder jonge chickies je kan hosselenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik over 3 weken 18 ben, eindelijk rijlessen nemen!
juweeltje moet je gewoon kopen als je het echt goed vindquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
het verschil is dat ik nooit muziek heb gekocht,
naast een Single in Amerika, (Shaggy)
Dus jij komt ook uit Den Helderquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn vader vooral Kraftwerk, maar ook engelse punk en heel veel heel rare muziek. Daarom ben ik ook zo raar in mijn muzieksmaak. Bij mijn vader moet je echt niet met Dire Straits/Eagles en al dat soort muziek aankomen
Niet door 1 persoon.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je weet GCSC toch nog wel? Toen werd er structureel 500 p/d gedaan![]()
Giel Beelen luisteren sochtends vroeg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb wat gemist.,
kan iemand mij even bijpraten over "miss montreal?"
Lager dan 15 kan ik op dit moment niet gaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar hoe ouder je word, hoe minder jonge chickies je kan hosselen
Niet gedraaid... Alleen Hans wou dat die gedraaid werd.punt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb wat gemist.,
Vorig jaar toch niet ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee normaal om 0900uur `s ochtends
Oh God, heb je van dit soort mensen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ach ja, als je iemand in je familie hebt die kanker krijgt praat je wel anders... triest figuur.
14 kan goed jongen, mijn ondergrens nu is 16quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Lager dan 15 kan ik op dit moment niet gaan!
het feit dat je een auto hebt trekt ze wel aan als een magneet
Heb alleen geen auto, kan het alleen rijden.
Zoek maar even op Youtube..quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb wat gemist.,
Die discussie hoeft hier niet hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Oh God, heb je van dit soort mensen.Dude, krijg een hobby ofzo.
Jaaaa, wist je vorig jaar toch ook alquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus jij komt ook uit Den Helder
STFU.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vroeg er niet om.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die discussie hoeft hier niet hoor
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die discussie hoeft hier niet hoor
Die van mij 87,8quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:16 schreef Seam het volgende:
[..]
14 kan goed jongen, mijn ondergrens nu is 16
Nou... het hoeft van mij niet perse hoor. Hoor liever Kane, Krezip of de RHCP.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet gedraaid... Alleen Hans wou dat die gedraaid werd.punt.
Piles toch!quote:
Die draaide ze toch altijd in SBS probleemwijken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:17 schreef Renesite het volgende:
Frans Duijts NEEE NEENENENENENEEE NEEE NEEEEEEEJ
14! Damn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:16 schreef Seam het volgende:
[..]
14 kan goed jongen, mijn ondergrens nu is 16
Of woonwagenkampenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die draaide ze toch altijd in SBS probleemwijken?
Zeikerdquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:17 schreef Renesite het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dilfsquote:
Gelukkig wordt ie niet gedraaidquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:17 schreef Renesite het volgende:
NEEHEE niet hier. open een KLB topicquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
dude, wat heeft dat met kanker te maken?? leer eens normaal praten ofzo...
Daarbij ik heb mijn periode veel posten ook gehad al niet heel lang. Daarom weet ik ook dat het niet gezond is en dat het echt hard werken is. Als je er mee bezig bent kan je met droge ogen beweren dat het allemaal heel makkelijk gaat maar dat is een leugen. Aan 137 gemiddeld! heb je een hoop werk en volgens mij is dat best zonde van je tijd.quote:
Gisteren nog verschillende afleveringen zitten te kijkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die draaide ze toch altijd in SBS probleemwijken?
Neuh.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie kijken zeker allemaal via TV
Mooie avond inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef -Hans- het volgende:
FF![]()
mensen, het kan niet op vanavond !
Het is toch normaal om te schelden met dodelijke ziektes? Of is dat zoooo 2008?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Nederland.fmquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ga ergens anders trollen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Oops.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Gisteren nog verschillende afleveringen zitten te kijken. Maar dat is niet Frans Duijts .
Ik vind het met deze evenementen niet hard werken. Normaal wel. Maar zo tijdens het TV kijken? Prima te doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarbij ik heb mijn periode veel posten ook gehad al niet heel lang. Daarom weet ik ook dat het niet gezond is en dat het echt hard werken is. Als je er mee bezig bent kan je met droge ogen beweren dat het allemaal heel makkelijk gaat maar dat is een leugen. Aan 137 gemiddeld! heb je een hoop werk en volgens mij is dat best zonde van je tijd.
Misschien ben ik ouderwets om te denken dat FOK! een aanvulling zou moeten zijn en geen dagbesteding. Misschien een keer op een baal, verveel of ziektedag.
lekker radiotje aan met oordopjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan geen 101/themakanaal/etalagekanaal ontvangen. Ik moet dus wachten tot het 01:00 uur is. Tot die tijd...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Nee, straks zit ik hier tot 6 uurquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef -Hans- het volgende:
FF![]()
mensen, het kan niet op vanavond !
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het is toch normaal om te schelden met dodelijke ziektes? Of is dat zoooo 2008?
Mensen die zich druk maken over een postgemiddeldequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind het met deze evenementen niet hard werken. Normaal wel. Maar zo tijdens het TV kijken? Prima te doen!!
Ach, en daarnaast ben ik student, dus ik kan ook zeggen dat ik tussendoor andere dingen doe, maar alsnog vrij veel vrije tijd heb![]()
Wie is hier nou de trol? damp in godsnaam af uit dit topic...quote:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1&by=desc&order=topic_id&p=43&topics_all=1quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
Piles, toch klopt er iets niet:
Totaal aantal topics: 1746
En we zitten in topic 1733...
Topics die dubbel zijn geopend, waarvan er weer 1 gesloten is bijv.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
Whehequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, straks zit ik hier tot 6 uurMaar dan pest Giel ons wel erg snel weg met Miss Montreal, Kane, Anouk en de rest van die troep
![]()
Nee, die zitten er niet inquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Topics die dubbel zijn geopend, waarvan er weer 1 gesloten is bijv.
hè postkrikkerquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
Zekers.quote:
Dat ie maar weg blijftquote:
vorig jaar 160quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:23 schreef Seam het volgende:
ongeveer 600 topics per jaar waarvan een stuk of 100 tijdens de SR ?
Verbaast me niks dat jij hem geweldig vindquote:
En er zitten wat dubbelen tussen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hè postkrikker
er zijn ook nog wat voorloop topics voor dat de nummering begon.
quote:Top 20 in de 3FM-reeks van vandaag tot en met 00:24 uur
01. 041 Seam
02. 027 Dagoduck
03. 024 Tazar_Yoot
04. 019 -Hans-
05. 019 Renesite
06. 017 porsche1
07. 015 djkoelkast
08. 012 Timo20
09. 010 3FMaster
10. 010 Captain_Slow
11. 009 Piles
12. 008 morpheus_at_work
13. 007 Roel_Jewel
14. 006 Godtje
15. 004 cygnusx
16. 003 Againzender
17. 002 venomsnake
18. 002 Tourniquet
19. 002 Sirolf
20. 001 Qunix
Eigenlijk moest er 25 minuten geleden een guilty pleaure gedraaid wordenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:24 schreef cygnusx het volgende:
Het lijkt mij wel geniaal als ze straks zo'n foute plaat opzetten, wedden dat veel kijkertjes daar helemaal uit hun dak gaan
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Verbaast me niks dat jij hem geweldig vind
Gerardquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:24 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, bedankt, ik vind radio zonder hem een stuk fijner
Hier kan ik nog wel iets van begrijpen, is voor de meeste mensen toch wel stevige muziek (hoewel ik ook wel een keertje black metal zou willen horenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:24 schreef djkoelkast het volgende:
Klinkt als die vent van "hoohooo always hardcore" maar dan niet hardcore maar still alive ofzo. Dit is nou die typische muziek waar ik het over heb die ze wat mij betreft het liefst zo weinig mogelijk draaien.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:24 schreef djkoelkast het volgende:
Klinkt als die vent van "hoohooo always hardcore" maar dan niet hardcore maar still alive ofzo. Dit is nou die typische muziek waar ik het over heb die ze wat mij betreft het liefst zo weinig mogelijk draaien.
Dit wordt juist te weinig gedraaid..quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:24 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is nou precies waarom jij dus ook beter niet naar 3FM kunt luisteren. Dit soort muziek hoor je veel te weinig en moet je zo hard als mogelijk draaien. Sorry buren!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:24 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:24 schreef Timo20 het volgende:! Die sms: "doneer ruggen tegen de muggen"
![]()
![]()
![]()
We kunnen de stats zelf ook nalezen hequote:
En over een half uur Mr. Brightside!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk moest er 25 minuten geleden een guilty pleaure gedraaid worden
quote:
Correct, maar die hebben we al gehad, dus die sloeg ik maar even overquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En over een half uur Mr. Brightside!
dat precies t zelfdequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Verbaast me niks dat jij hem geweldig vind
Is dat dan niet de bedoeling?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg, we gaan niet posten voor de stats hè, want dan hou ik snel op met die tussenstand
Lekkur nummurquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En over een half uur Mr. Brightside!
Luistert is met een T, neukt is ook met een T namelijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]jij luisterd echt alleen maar andere muziek hea?
Of Dimmu Borgirquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Hier kan ik nog wel iets van begrijpen, is voor de meeste mensen toch wel stevige muziek (hoewel ik ook wel een keertje black metal zou willen horen)
Doei.quote:
niet de hoofdzaak toch , wel leuke bijzaakquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:26 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Is dat dan niet de bedoeling?
Dan voelt hij zich een baasquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:27 schreef 3FMaster het volgende:
Waarom loopt Thomas altijd met die drumstok in zijn handen
Ja, geloof het wel!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:28 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Druk bezig
Heb je trouwens gezien René.
mn foto op hyves
Past goed bij zn gesteldheid, getikt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:27 schreef 3FMaster het volgende:
Waarom loopt Thomas altijd met die drumstok in zijn handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |