Dat snap ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is al best veel inderdaad, maar tijdens SR stelt het niets voor
>60 per minuut.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef djkoelkast het volgende:
Vorig jaar tijdens Paul Rabbering zijn gabberset, man man dat ging hard. De ene helft vond het verschrikkelijk, de andere helft fantastisch, maar wat een boel posts toen!
En hoe oud ben jij dan wel niet? Vengaboys was mijn eerste single die ik kochtquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben opgegroeid met de vengaboys
Ik bedoel wat je ouders thuis draaidenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met het mooiste genre: Happy Hardcore!![]()
Iedere avond gewoon een paar uurquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat snap ik
maar om nou elke dag 100+ te hebben. is lastig aangezien je genoeg dagen gewoon niet op Fok zit.
dus dan moet je dagen hebben dat je 200/300 posts. om die andere dagen in te halen
Als je meedoet in een paar SC's is dat geen probleem hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat snap ik
maar om nou elke dag 100+ te hebben. is lastig aangezien je genoeg dagen gewoon niet op Fok zit.
dus dan moet je dagen hebben dat je 200/300 posts. om die andere dagen in te halen
Kloptquote:
Er zit een gedeelte voor. paar sec. stilte.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:07 schreef Seam het volgende:
[..]
Gewoon mp3 op je mobiel zetten en die als ringtone gebruiken dan
Klassiekquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedoel wat je ouders thuis draaiden
quote:
BZN en Ede Staal?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedoel wat je ouders thuis draaiden
Ook dat is tijdens SR niet heel moeilijk hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat snap ik
YEAH YEAH!quote:
Mijn eerste album (nooit singles gekocht) was volgens mij Vengaboys of Toybox...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij dan wel niet? Vengaboys was mijn eerste single die ik kocht
Ik heb de tune van How i met your motherquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Er zit een gedeelte voor. paar sec. stilte.
even kijken of ik dat eraf kan knippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |