Gelukkig wordt ie niet gedraaidquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:17 schreef Renesite het volgende:
Frans Duijts NEEE NEENENENENENEEE NEEE NEEEEEEEJ
NEEHEE niet hier. open een KLB topicquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
dude, wat heeft dat met kanker te maken?? leer eens normaal praten ofzo...
Daarbij ik heb mijn periode veel posten ook gehad al niet heel lang. Daarom weet ik ook dat het niet gezond is en dat het echt hard werken is. Als je er mee bezig bent kan je met droge ogen beweren dat het allemaal heel makkelijk gaat maar dat is een leugen. Aan 137 gemiddeld! heb je een hoop werk en volgens mij is dat best zonde van je tijd.quote:
Gisteren nog verschillende afleveringen zitten te kijkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die draaide ze toch altijd in SBS probleemwijken?
Neuh.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie kijken zeker allemaal via TV
Mooie avond inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef -Hans- het volgende:
FF![]()
mensen, het kan niet op vanavond !
Het is toch normaal om te schelden met dodelijke ziektes? Of is dat zoooo 2008?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Nederland.fmquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ga ergens anders trollen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Oops.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Gisteren nog verschillende afleveringen zitten te kijken. Maar dat is niet Frans Duijts .
Ik vind het met deze evenementen niet hard werken. Normaal wel. Maar zo tijdens het TV kijken? Prima te doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarbij ik heb mijn periode veel posten ook gehad al niet heel lang. Daarom weet ik ook dat het niet gezond is en dat het echt hard werken is. Als je er mee bezig bent kan je met droge ogen beweren dat het allemaal heel makkelijk gaat maar dat is een leugen. Aan 137 gemiddeld! heb je een hoop werk en volgens mij is dat best zonde van je tijd.
Misschien ben ik ouderwets om te denken dat FOK! een aanvulling zou moeten zijn en geen dagbesteding. Misschien een keer op een baal, verveel of ziektedag.
lekker radiotje aan met oordopjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan geen 101/themakanaal/etalagekanaal ontvangen. Ik moet dus wachten tot het 01:00 uur is. Tot die tijd...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Nee, straks zit ik hier tot 6 uurquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef -Hans- het volgende:
FF![]()
mensen, het kan niet op vanavond !
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het is toch normaal om te schelden met dodelijke ziektes? Of is dat zoooo 2008?
Mensen die zich druk maken over een postgemiddeldequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind het met deze evenementen niet hard werken. Normaal wel. Maar zo tijdens het TV kijken? Prima te doen!!
Ach, en daarnaast ben ik student, dus ik kan ook zeggen dat ik tussendoor andere dingen doe, maar alsnog vrij veel vrije tijd heb![]()
Wie is hier nou de trol? damp in godsnaam af uit dit topic...quote:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1&by=desc&order=topic_id&p=43&topics_all=1quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
Piles, toch klopt er iets niet:
Totaal aantal topics: 1746
En we zitten in topic 1733...
Topics die dubbel zijn geopend, waarvan er weer 1 gesloten is bijv.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
Whehequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, straks zit ik hier tot 6 uurMaar dan pest Giel ons wel erg snel weg met Miss Montreal, Kane, Anouk en de rest van die troep
![]()
Nee, die zitten er niet inquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Topics die dubbel zijn geopend, waarvan er weer 1 gesloten is bijv.
hè postkrikkerquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
Zekers.quote:
Dat ie maar weg blijftquote:
vorig jaar 160quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:23 schreef Seam het volgende:
ongeveer 600 topics per jaar waarvan een stuk of 100 tijdens de SR ?
Verbaast me niks dat jij hem geweldig vindquote:
En er zitten wat dubbelen tussen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hè postkrikker
er zijn ook nog wat voorloop topics voor dat de nummering begon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |