18quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij dan wel niet? Vengaboys was mijn eerste single die ik kocht
Dat weet ik. Ik probeer zo mijn mogelijk onzin te praten.quote:
Die mooi verneukt werd door Gielquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef djkoelkast het volgende:
Vorig jaar tijdens Paul Rabbering zijn gabberset, man man dat ging hard. De ene helft vond het verschrikkelijk, de andere helft fantastisch, maar wat een boel posts toen!
Juist wel!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:10 schreef cygnusx het volgende:
Wat een saai programma tot op heden, niets speciaals, niets grappigs of ludieke acties. Balen, want dat is niet echt de instelling om veel geld in te zamelen daaro.
Ze zijn een paar uur bezigquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:10 schreef cygnusx het volgende:
Wat een saai programma tot op heden, niets speciaals, niets grappigs of ludieke acties. Balen, want dat is niet echt de instelling om veel geld in te zamelen daaro.
Die post toen in dit topicquote:
Huhquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik probeer zo mijn mogelijk onzin te praten.
Met die postaantallen en je aan het posten om te posten. Tenminste als je dat op die wijze structureel doet.
Prachtige leeftijdquote:
w00t vet oud.!quote:
Mijn vader is een groot U2 fanquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedoel wat je ouders thuis draaiden
Ga radio veronica luisteren ofzo...quote:
Ja, dat was Happy Hardcorequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedoel wat je ouders thuis draaiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, ik bedoel annemiek...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze zijn een paar uur bezigKomt wel jonguh!!
Waar?quote:
Fijn voor jequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:11 schreef djkoelkast het volgende:
Acda hou je mond![]()
Ga grappen maken, niet door de muziek heen brallen.
Best wel afgekapt trouwens dat nummer. Maar wat ze nu draaien ligt ook al een stuk algemener in het gehoor. Gaat al beter zo.
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nice ! Volgens mij staat daar nog een mic open
alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:10 schreef porsche1 het volgende:
Wat een klote kut nummer, ik krijg er oorkanker van.
Preciesquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Prachtige leeftijdIk wou dat ik altijd 17/18 kon blijven
Begonnen ze nou normaal een halve dag eerder of een halve dag later?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze zijn een paar uur bezigKomt wel jonguh!!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was Happy HardcoreMeesterlijk inderdaad. Tegenwoordig moet ik mijn ouders bijpraten over de rockmuziek van die tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was Happy HardcoreMijn ouders draaien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neil young, bløf, de dijk...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik dacht dat het dat wasquote:
heel ver weg hoop ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef -Hans- het volgende:
Hoor echt weinig std. 3FM platen. Waar blijft Miss Montreal bijvoorbeeld?!
Haha, die heeft een sample uit dit nummer gebruikt of andersom, ik weet niet welke eerder was.quote:
Zeg, hou eens opquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef -Hans- het volgende:
Normaal ook rond die tijdquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Begonnen ze nou normaal een halve dag eerder of een halve dag later?
Daar zal het ook mee te maken hebben, dat het nu echt pas net begint.
Dude....quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef -Hans- het volgende:
Ik ben blij als ik over 3 weken 18 ben, eindelijk rijlessen nemen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Prachtige leeftijdIk wou dat ik altijd 17/18 kon blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |