Ik ben blij als ik over 3 weken 18 ben, eindelijk rijlessen nemen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Prachtige leeftijdIk wou dat ik altijd 17/18 kon blijven
quote:
Je weet GCSC toch nog wel? Toen werd er structureel 500 p/d gedaanquote:
quote:
Nope, helaas niet...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:11 schreef trance_fan het volgende:
is er trouwens een stream die niet elk uur headlines en shit doet. kijk nu wel op 3fmfan.nl maar wordt gek van die headlines.
Nee normaal om 0900uur `s ochtendsquote:
STFU, straks leest iemand van de muziekredactie dit nogquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef -Hans- het volgende:
Hoor echt weinig std. 3FM platen. Waar blijft Miss Montreal bijvoorbeeld?!
Ik d8 alquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haha, die heeft een sample uit dit nummer gebruikt of andersom, ik weet niet welke eerder was.
dat was absoluut geniaal, was van plan om toen te gaan slapen toen dat begon, maar half uur gelukkig langer opgebleven. paar daklozen die helemaal gingen spacen daar tussen het publiek. echt geniaalquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef djkoelkast het volgende:
Vorig jaar tijdens Paul Rabbering zijn gabberset, man man dat ging hard. De ene helft vond het verschrikkelijk, de andere helft fantastisch, maar wat een boel posts toen!
Mijn vader vooral Kraftwerk, maar ook engelse punk en heel veel heel rare muziek. Daarom ben ik ook zo raar in mijn muzieksmaak. Bij mijn vader moet je echt niet met Dire Straits/Eagles en al dat soort muziek aankomenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn ouders draaien:
Neil young, bløf, de dijk...
Maar tijdens headlines schakel ik toch echt evenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, helaas niet...
Enige optie is de audio-only stream, maar dan heb je dus geen beeld...
wo0ot dat is vet jong!quote:
Ach ja, als je iemand in je familie hebt die kanker krijgt praat je wel anders... triest figuur.quote:
Maar hoe ouder je word, hoe minder jonge chickies je kan hosselenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik over 3 weken 18 ben, eindelijk rijlessen nemen!
juweeltje moet je gewoon kopen als je het echt goed vindquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
het verschil is dat ik nooit muziek heb gekocht,
naast een Single in Amerika, (Shaggy)
Dus jij komt ook uit Den Helderquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn vader vooral Kraftwerk, maar ook engelse punk en heel veel heel rare muziek. Daarom ben ik ook zo raar in mijn muzieksmaak. Bij mijn vader moet je echt niet met Dire Straits/Eagles en al dat soort muziek aankomen
Niet door 1 persoon.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je weet GCSC toch nog wel? Toen werd er structureel 500 p/d gedaan![]()
Giel Beelen luisteren sochtends vroeg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb wat gemist.,
kan iemand mij even bijpraten over "miss montreal?"
Lager dan 15 kan ik op dit moment niet gaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar hoe ouder je word, hoe minder jonge chickies je kan hosselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |