En dus ook weer mainstream, alternatief is grootquote:
Jah, hier ook denk ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Seam het volgende:
Dat wordt voor het eerst in lange tijd weer een keer in de top posters per dag
Vorig jaar bijna 2500 posts in een weekquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel vorig jaar: 1212 op een dag
Ik had een keer 800.
Whehe
Hoi. ik ben 20. En jij?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dus ook weer mainstream, alternatief is groot![]()
Jullie zijn vast opgegroeid met The Eagles / Dire Straits. Ik ben opgegroeid met o.a. Kraftwerk
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat.
Alsof mn 117 per dag gemiddelde nog niet genoeg is
Ik ben opgegroeid met N Syncquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jullie zijn vast opgegroeid met The Eagles / Dire Straits. Ik ben opgegroeid met o.a. Kraftwerk
Ik België heeft Studio Brussel ook een glazen huis, misschien dat dat wat voor je is?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik maak algemeen bedoelde opmerkingen![]()
't is toch elk jaar hetzelfde liedje met jullie alternatievelingen en ik ga er gaaaaarne tegenin
Dat is al best veel inderdaad, maar tijdens SR stelt het niets voorquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat word nog wat.
Welk deel wil je hebben dan ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Is er een kant en klare ringtone van MGMT - Kids ?
Dan heb je geen leven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat word nog wat.
boom boom boom boomquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben opgegroeid met de vengaboys
Gewoon mp3 op je mobiel zetten en die als ringtone gebruiken danquote:
Ik ben opgegroeid met het mooiste genre: Happy Hardcore!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister absoluut geen 538 hoor. Ik luister sowieso nooit radio. SSRadio (UK) heeft af en toe wel wat leuks, vooral als Colin Sales draait met Global Groovequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik België heeft Studio Brussel ook een glazen huis, misschien dat dat wat voor je is?
Of anders ga ja lekker terug naar 538?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |