abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 18:16:44 #1
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_75737610
TV-tip: RTL 7 19:00 uur (als 't tenminste doorgaat, gisteren werd besloten om een wedstrijd van PSV niet uit te zenden)

vs

Ajax is reeds geplaatst voor de volgende ronde. Op het spel staat de eerste plaats in de poule. Het meespelen van Suarez is vanwege een blessure onzeker. Sulejmani lijkt me de vervanger. Anders Kennedy.

Meer info volgt hopelijk z.s.m.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 17 december 2009 @ 18:17:42 #2
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_75737643
Hup Anderlecht!
pi_75737645
Echt voetbal zenden ze wel uit hoor, dat anti-voetbal kan ik wel begrijpen dat ze dat laten vervallen
pi_75737698
Idd,dit is bazenvoetbal
Start Suarez nou wel of niet?
AFC Ajax
pi_75737723
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:17 schreef Vandergeld het volgende:
Echt voetbal zenden ze wel uit hoor, dat anti-voetbal kan ik wel begrijpen dat ze dat laten vervallen
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_75737737
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:18 schreef Joel-Smeets het volgende:
Idd,dit is bazenvoetbal
Start Suarez nou wel of niet?
Nee,

Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen, Anita; Donald, De Jong, Enoh, Emanuelson; Pantelic, Sulejmani
Wissels: Vermeer, Alderweireld, Silva, Suarez, De Zeeuw, Aissati, Rommedahl
pi_75737768
Oleguer....
Die heeft allang niet meer in de basis gestaan
AFC Ajax
pi_75737812
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:21 schreef Joel-Smeets het volgende:
Oleguer....
Die heeft allang niet meer in de basis gestaan
Laatste keer was tegen Dordrecht?
  donderdag 17 december 2009 @ 18:22:39 #9
30220 Barca
pi_75737819
Even een linkje van Voetbal International. NL http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)f-naar-Amsterdam.htm
  donderdag 17 december 2009 @ 18:26:32 #10
30220 Barca
pi_75737937
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:20 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Nee,

Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen, Anita; Donald, De Jong, Enoh, Emanuelson; Pantelic, Sulejmani
Wissels: Vermeer, Alderweireld, Silva, Suarez, De Zeeuw, Aissati, Rommedahl
Kun je nagaan wat een krappe selectie we eigenlijk hebben. Want van deze spelers zijn Oleguer, Pantelic, Sulejmani, Silva, Aissati en Rommedahl niet Ajax waardig!
pi_75738023
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:26 schreef Barca het volgende:

[..]

Kun je nagaan wat een krappe selectie we eigenlijk hebben. Want van deze spelers zijn Oleguer, Pantelic, Sulejmani, Silva, Aissati en Rommedahl niet Ajax waardig!
Oleguer en Pantelic kunnen heel wat betekenen voor Ajax. Pantelic kan bv. heel goed kaatsen en de middenvelders goed laten aansluiten.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  donderdag 17 december 2009 @ 18:29:30 #12
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75738033
Kut Aissati weer niet in de basis )

Wedden dat de Jong dan wel weer gewoon centraal mag spelen, terwijl Aissati zelden op die positie gezet wordt!?

Ik hoop niet dat we weer die droplul van een Leo Driessen als commentator krijgen...
pi_75738070
Hup Siem, laat zien wat je kan
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 17 december 2009 @ 18:31:17 #14
30220 Barca
pi_75738092
En een voorbeschouwing van AJax. NL: http://www.ajax.nl/web/Ajax-TV/Vooruitblik-Ajax-Anderlecht.htm
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Oleguer en Pantelic kunnen heel wat betekenen voor Ajax. Pantelic kan bv. heel goed kaatsen en de middenvelders goed laten aansluiten.
Ik vind dat het contracteren van deze jongens kapitaalvernietiging is.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:29 schreef Yi-Long het volgende:
Kut Aissati weer niet in de basis )

Wedden dat de Jong dan wel weer gewoon centraal mag spelen, terwijl Aissati zelden op die positie gezet wordt!?

Ik hoop niet dat we weer die droplul van een Leo Driessen als commentator krijgen...
Aissati is in mijn ogen gewoon niet goed genoeg. Over Leo ben ik het wel met je eens.
  donderdag 17 december 2009 @ 18:32:33 #15
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75738137
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:26 schreef Barca het volgende:

[..]

Onzin. Zijn allen prima spelers, wanneer je ze het vertrouwen geeft en ze in vorm zijn. Pantelic doet het prima in de spits als aanspeelpunt (alhoewel ik zijn invloed op Suarez negatief vind, maar op de rest van het team positief), Aissati is fantastisch, maar tevaak verkeerd gebruikt en zou egoistischer moeten worden, Sulejmani is nog erg jong en onervaren op dit niveau, en ook zelden een ECHTE kans op ZIJN positie gekregen, maar zijn talent is overduidelijk aanwezig, en die andere 3 kunnen op zich het niveau aan, maar zijn geen echte uitschieters, alhoewel Rommedahl hartstikke nuttig kan zijn wanneer je die goed gebruikt.
pi_75738206
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:31 schreef Barca het volgende:
En een voorbeschouwing van AJax. NL: http://www.ajax.nl/web/Ajax-TV/Vooruitblik-Ajax-Anderlecht.htm
[..]

Ik vind dat het contracteren van deze jongens kapitaalvernietiging is.
[..]

Aissati is in mijn ogen gewoon niet goed genoeg. Over Leo ben ik het wel met je eens.
Ah ja, ieder zijn mening natuurlijk en die respecteer ik. Ik denk alleen dat jij na een poosje ook wel zal zeggen van: he ja, die Pantelic is toch wel goed.
  donderdag 17 december 2009 @ 18:36:07 #17
30220 Barca
pi_75738265
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Onzin. Zijn allen prima spelers, wanneer je ze het vertrouwen geeft en ze in vorm zijn. Pantelic doet het prima in de spits als aanspeelpunt (alhoewel ik zijn invloed op Suarez negatief vind, maar op de rest van het team positief), Aissati is fantastisch, maar tevaak verkeerd gebruikt en zou egoistischer moeten worden, Sulejmani is nog erg jong en onervaren op dit niveau, en ook zelden een ECHTE kans op ZIJN positie gekregen, maar zijn talent is overduidelijk aanwezig, en die andere 3 kunnen op zich het niveau aan, maar zijn geen echte uitschieters, alhoewel Rommedahl hartstikke nuttig kan zijn wanneer je die goed gebruikt.
Niveautje Haarlem, meer niet!

Pantelic raakt nog geen skippybal, Aissati heeft heel weinig technische en tactische bagage (dribbelt te veel, draait te veel (in een laag tempo), ziet nauwelijks afspeelmogelijkheden, Sulejmani is gewoon te draag en te dik, Rommedahl is bruikbaar als cornervlag maar niet als speler.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ah ja, ieder zijn mening natuurlijk en die respecteer ik. Ik denk alleen dat jij na een poosje ook wel zal zeggen van: he ja, die Pantelic is toch wel goed.
Don't think so.
pi_75738299
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Pantelic een negatieve invloed op Suarez.
Suarez speelt Pantelic vaak bewust niet aan. Hoe genant was het toch uit bij Vitesse, Suarez hoefde de bal alleen nog maar aan Pantelic te geven om hem simpel te laten scoren. Maar nee, hij gaat voor eigen succes en tikt de bal naast.
Pantelic gaat niet als een wilde met zijn armen wapperen, maar vergeeft hem dat.
pi_75738405
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Suarez speelt Pantelic vaak bewust niet aan. Hoe genant was het toch uit bij Vitesse, Suarez hoefde de bal alleen nog maar aan Pantelic te geven om hem simpel te laten scoren. Maar nee, hij gaat voor eigen succes en tikt de bal naast.
Pantelic gaat niet als een wilde met zijn armen wapperen, maar vergeeft hem dat.
Laten we het er maar op houden dat er gewoon geen klik tussen die 2 is,ik zie ze niet zo snel beste maatjes worden
AFC Ajax
  donderdag 17 december 2009 @ 18:39:40 #20
30220 Barca
pi_75738417
  donderdag 17 december 2009 @ 18:40:12 #21
30220 Barca
pi_75738439
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Laten we het er maar op houden dat er gewoon geen klik tussen die 2 is,ik zie ze niet zo snel beste maatjes worden
Dit was niet de bedoeling. Compie maakte er al "Invoeren" van voor ik kon kopiëren.

Anyway, Suarez vertrekt toch op heel korte termijn. Pantelic hopelijk aan het einde van het seizoen.
  donderdag 17 december 2009 @ 18:40:33 #22
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75738453
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Barca het volgende:

Pantelic raakt nog geen skippybal, Aissati heeft heel weinig technische en tactische bagage (dribbelt te veel, draait te veel (in een laag tempo), ziet nauwelijks afspeelmogelijkheden, Sulejmani is gewoon te draag en te dik, Rommedahl is bruikbaar als cornervlag maar niet als speler.
Daar verschillen we dan over van mening
pi_75738465
quote:

[..]

[..]

Don't think so.
Nu weet ik weer waarom ik hier niet meer zo vaak kom
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_75738492
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Misschien is het feit dat ze beiden toch wel 'baasjes' zijn wel antwoord op het waarom ze geen beste maatjes zijn.
pi_75738529
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Excuseer me, dit heb ik niet gezegd. Barca heeft dat gezegd. Lees maar eens terug.
  donderdag 17 december 2009 @ 18:43:07 #26
30220 Barca
pi_75738570
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Misschien is het feit dat ze beiden toch wel 'baasjes' zijn wel antwoord op het waarom ze geen beste maatjes zijn.
Je verwart het begrip baas met egocentrische klootviool!
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Je quote de verkeerde naam! Die uitspraak was nl. van mij en niet van Kluivert_VanderVaart.
  donderdag 17 december 2009 @ 18:43:13 #27
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75738575
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat nu Suarez weer op de zijkant moet spelen, ipv centraal, hij weer wat 'minder' is dan voorheen. Centraal schitterde hij, en was hij fantastisch. Nu hij op de zijkant moet vanwege Pantelic, is het toch net iets minder, zie je hem net iets vaker weer terugvallen in oude foutjes, heeft hij minder rendement, is hij minder effectief/productief, en lijkt ook minder plezier te hebben.

Daarnaast is Suarez aanvoerder, maar Pantelic lijkt de rol van 'leider' in het veld naar zich toe te hebben getrokken, en het lijkt erop dat dat Suarez ook wel een beetje 'steekt'.
pi_75738587
quote:

Don't think so.
We zullen zien. Trouwens, wat denk je dat de uitslag vanavond wordt en hoe Ajax het gaat doen?
  donderdag 17 december 2009 @ 18:44:01 #29
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75738619
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:42 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Excuseer me, dit heb ik niet gezegd. Barca heeft dat gezegd. Lees maar eens terug.
Excuus. Er ging iets mis met het quote-gedeelte, waardoor ik ook de comment hierboven opnieuw moest typen
pi_75738703
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Excuus. Er ging iets mis met het quote-gedeelte, waardoor ik ook de comment hierboven opnieuw moest typen
Ok, is je vergeven.
pi_75738709
quote:

[..]

Dat ben ik niet met je eens over Pantelic,die jongen wordt gewoon elke week beter,geeft redelijk veel assists,is een prima aanspeelpunt in een aanval zodat ook de middenvelders kunnen aansluiten en maakt ook gewoon zijn doelpunten...,Over Sulejmani ben ik het dan weer wel met je eens
AFC Ajax
  donderdag 17 december 2009 @ 18:46:55 #32
30220 Barca
pi_75738764
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

We zullen zien. Trouwens, wat denk je dat de uitslag vanavond wordt en hoe Ajax het gaat doen?
Matig voetbal, weinig doelpunten. Salonremise.
pi_75738808
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ik denk dat het een matige wedstrijd nog,maar we hebben Pantelic,die breekt de wedstrijd wel open
AFC Ajax
pi_75738831
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat nu Suarez weer op de zijkant moet spelen, ipv centraal, hij weer wat 'minder' is dan voorheen. Centraal schitterde hij, en was hij fantastisch. Nu hij op de zijkant moet vanwege Pantelic, is het toch net iets minder, zie je hem net iets vaker weer terugvallen in oude foutjes, heeft hij minder rendement, is hij minder effectief/productief, en lijkt ook minder plezier te hebben.

Daarnaast is Suarez aanvoerder, maar Pantelic lijkt de rol van 'leider' in het veld naar zich toe te hebben getrokken, en het lijkt erop dat dat Suarez ook wel een beetje 'steekt'.
Ja, ok, maar volgens mij is het juist goed dat Pantelic centraal in de aanval staat en Suarez aan de zijkant, omdat Suarez aan de zijkant meer ruimte heeft om zijn acties te maken. Dat hij vervolgens dan vaak niet Pantelic ziet staan ( of beter gezegd, de bal niet wil overspelen naar hem ) kan je Suarez zeker verwijten.
Wat ikzelf denk is dat Pantelic en Sulejmani na een poosje beter kunnen samenspelen dan Suarez en Pantelic.
pi_75738873
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef Barca het volgende:

[..]

Matig voetbal, weinig doelpunten. Salonremise.
Is duidelijk, maar het zou idd best eens gaan kunnen.
pi_75738925
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:48 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Ik denk dat het een matige wedstrijd nog,maar we hebben Pantelic,die breekt de wedstrijd wel open
Ik sta er iig niet versteld van.

Uit bij Anderlecht was Ajax zoveel beter, alleen vergaten ze dat in de score tot uitdrukking te brengen. Hopelijk lukt dat vanavond beter. Dan is het bij rust al beslist, of ben ik nou te optimistisch?
pi_75738995
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ik sta er iig niet versteld van.

Uit bij Anderlecht was Ajax zoveel beter, alleen vergaten ze dat in de score tot uitdrukking te brengen. Hopelijk lukt dat vanavond beter. Dan is het bij rust al beslist, of ben ik nou te optimistisch?
Te Optimistisch
Maar ik hoop zo op een overwinnig,de Belgen wil je toch keer op keer de baas zijn qua Voetbal
AFC Ajax
  donderdag 17 december 2009 @ 18:54:10 #38
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75739061
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ja, ok, maar volgens mij is het juist goed dat Pantelic centraal in de aanval staat en Suarez aan de zijkant, omdat Suarez aan de zijkant meer ruimte heeft om zijn acties te maken. Dat hij vervolgens dan vaak niet Pantelic ziet staan ( of beter gezegd, de bal niet wil overspelen naar hem ) kan je Suarez zeker verwijten.
Wat ikzelf denk is dat Pantelic en Sulejmani na een poosje beter kunnen samenspelen dan Suarez en Pantelic.
Klopt, ben ik het ook helemaal mee eens Ik had het ook puur over de negatieve invloed van Pantelic op SUAREZ, maar voor de rest van het team vind ik hem een positieve invloed hebben (dat stond trouwens in die reactie die mis ging en verloren ging, maar was het de 2de keer even vergeten in mijn haast )

Ik snap de beslissing dus ook heel goed van Jol om Pantelic centraal te zetten, en Suarez op de zijkant in een vrije rol, met de hoop dat Suarez dan naar binnen trekt, en om Pantelic heen speelt...

...maar voor Suarez was het wellicht beter geweest als hij gewoon centraal was gebleven, puur en alleen omdat HIJ daar veel meer rendement had en beter speelde (maar dan is het team TE afhankelijk van hem...)
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:45 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ok, is je vergeven.
Gelukkig, dan kan ik rustig slapen vanavond
pi_75739373
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:54 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Klopt, ben ik het ook helemaal mee eens Ik had het ook puur over de negatieve invloed van Pantelic op SUAREZ, maar voor de rest van het team vind ik hem een positieve invloed hebben (dat stond trouwens in die reactie die mis ging en verloren ging, maar was het de 2de keer even vergeten in mijn haast )

Ik snap de beslissing dus ook heel goed van Jol om Pantelic centraal te zetten, en Suarez op de zijkant in een vrije rol, met de hoop dat Suarez dan naar binnen trekt, en om Pantelic heen speelt...

...maar voor Suarez was het wellicht beter geweest als hij gewoon centraal was gebleven, puur en alleen omdat HIJ daar veel meer rendement had en beter speelde (maar dan is het team TE afhankelijk van hem...)
[..]

Gelukkig, dan kan ik rustig slapen vanavond
Echt sorry dat ik daar een beetje over heen las. Idd, op die wijze is het idd slecht voor Suarez.

En ja, mooi dat je straks na de fantastische overwinning op die Belgen kan slapen.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:02:07 #40
30220 Barca
pi_75739401
Leo
pi_75739474
Lekker jagen jongens
pi_75739484
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:02 schreef Barca het volgende:
Leo
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:04:29 #43
30220 Barca
pi_75739498
Toch vind ik Suarez niet op zijn best als centrumspits. Het rendement vanaf de vleugel is afhankelijk van de centrumspits. Luis is echter in mijn ogen het meest geschikt in een 2spitsensysteem waarbij hij om een centrumspits heen speelt.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:04:39 #44
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75739507
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:02 schreef Barca het volgende:
Leo
IDD
  donderdag 17 december 2009 @ 19:06:50 #45
30220 Barca
pi_75739597
DIe Boussoufa (of zo) is zeker een Turk? Wordt lekker beschermd door die ref. Had gewoon geel moeten zijn.

Hé, pingel! Hij zette toch af in eigen strafschop gebied?
  donderdag 17 december 2009 @ 19:07:51 #46
30220 Barca
pi_75739636
Laat nou maar Jantje ... alleen omkoping met een schaap heeft kans van slagen.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:08:16 #47
3185 Adelante
To let it go now
pi_75739645
Die kop van die scheids
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 17 december 2009 @ 19:09:05 #48
30220 Barca
pi_75739677
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef Adelante het volgende:
Die kop van die scheids
Hij is zeker net door een schapie in zijn aarsie geneukt?
pi_75739729
Jol speelt voor levend standbeeld
  donderdag 17 december 2009 @ 19:11:12 #50
30220 Barca
pi_75739761
Die pass van Jantje is niet slecht. Heb ik 'm wel eens veel slechter zien doen!
pi_75739790
Wat wordt Pantelic maar vrij gelaten de hele tijd
AFC Ajax
  donderdag 17 december 2009 @ 19:12:40 #52
30220 Barca
pi_75739827
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:11 schreef Joel-Smeets het volgende:
Wat wordt Pantelic maar vrij gelaten de hele tijd
Hij straft het niet af.
pi_75739862
  donderdag 17 december 2009 @ 19:13:29 #54
30220 Barca
pi_75739864
0 - 1
pi_75739866
Godverdoeme!
pi_75739867
WTF,1-0
Lukaku...
AFC Ajax
pi_75739881
Meeiigedacht!
AFC Ajax
  donderdag 17 december 2009 @ 19:14:15 #58
3185 Adelante
To let it go now
pi_75739903
Stekelenburg zat net mis
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 17 december 2009 @ 19:14:54 #59
30220 Barca
pi_75739925
Ja, nu wil Anderlecht wel. Nou ... herstellen en in de 2e helft de 1 - 1 binnen pissen.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:14 schreef Adelante het volgende:
Stekelenburg zat net mis
Dé onbetwiste nummer 1 van oranje.
pi_75739941
Emanuelson lijkt wel op 2 bananen te lopen..
pi_75739963
Jezus,wat begint Ajax na die tegengoal te kloten...
AFC Ajax
  donderdag 17 december 2009 @ 19:16:19 #62
3185 Adelante
To let it go now
pi_75739984
Wat een gepruts zeg
  donderdag 17 december 2009 @ 19:17:01 #63
30220 Barca
pi_75740014
Gaat echt lekker!
pi_75740028
Jezus, die keeper is 1m94 en komt niet uit op zo'n bal ...
pi_75740039
Die speler waar we al ongeveer 15 miljoen op hebben afgeschreven mag ook wel eens wat laten zien..
pi_75740063
We lopen echt achter de feiten aan,zeg
AFC Ajax
  donderdag 17 december 2009 @ 19:18:30 #67
30220 Barca
pi_75740069
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef Vandergeld het volgende:
Die speler waar we al ongeveer 15 miljoen op hebben afgeschreven mag ook wel eens wat laten zien..
McMickey? Dat wordt nooit wat!
  donderdag 17 december 2009 @ 19:19:17 #68
30220 Barca
pi_75740096
Jemig ... in ieder duel afgetroeft!
  donderdag 17 december 2009 @ 19:19:58 #69
3185 Adelante
To let it go now
pi_75740135
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:18 schreef Barca het volgende:

[..]

McMickey? Dat wordt nooit wat!
hebben ze al een menu naar hem genoemd ja???
  donderdag 17 december 2009 @ 19:21:21 #70
30220 Barca
pi_75740188
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef Adelante het volgende:

[..]

Geen idee. Ik noem 'm zo omdat ik 'm een dikzakje vind. Alsof 'ie wel te vinden is bij McD maar niet in een fitnesscentrum.
pi_75740242
Om te janken zo slecht..
pi_75740246
Fucking hell, wat een drama
  donderdag 17 december 2009 @ 19:22:33 #73
3185 Adelante
To let it go now
pi_75740248
2-0
pi_75740252
Lukaku.

0-2
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 17 december 2009 @ 19:22:38 #75
30220 Barca
pi_75740254
0 - 2 ... Jezus kolere Christus!
  donderdag 17 december 2009 @ 19:22:55 #76
30220 Barca
pi_75740268
Bedankt Oleguer (en Stekelenburg).
pi_75740288
quote:

[..]

Ook nog best te eten,gisteren gehad
Jezus Oleguer,dit wordt een afstraffing...
AFC Ajax
pi_75740294
quote:

[..]

Zou goed bij de McDonalds passen. Weinig waar voor veel geld.
Ik typ straat.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:23:26 #79
30220 Barca
pi_75740296
Ik zei toch dat die Oleguer niet Ajax-waardig is!
  donderdag 17 december 2009 @ 19:23:37 #80
3185 Adelante
To let it go now
pi_75740308
Lekker meegelopen met hun man door Anita en Van de Wiel
pi_75740319
Bizar en onacceptabel.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:24:29 #82
30220 Barca
pi_75740353
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Ook nog best te eten,gisteren gehad
Jezus Oleguer,dit wordt een afstraffing...
Serieus, een hamburgertje met de naam McMickey? Triest!
pi_75740368
Anderlecht
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  donderdag 17 december 2009 @ 19:24:58 #84
24329 KNAK
ff w88,......
pi_75740375
Oh.. hier in Bangladesh kan ik ook live meegenieten van de wanprestaties van Ajakkes! ... hopppaaaaa 2-0
Mai pben rai~!
pi_75740378
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Bizar en onacceptabel.
Het is wel duidelijk dat sommige van de spelers die nu spelen duidelijk geen basisplaats verdienen
pi_75740384
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Barca het volgende:
Ik zei toch dat die Oleguer niet Ajax-waardig is!
Niet alleen hij zat fout en op basis van één moment in de wedstrijd is gemakkelijk zeggen he.
pi_75740428
Nouja, 4-2 moet het dan maar worden
  donderdag 17 december 2009 @ 19:26:20 #88
30220 Barca
pi_75740438
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Niet alleen hij zat fout en op basis van één moment in de wedstrijd is gemakkelijk zeggen he.
Maar hij maakt de 1e én de ergste fout! Let op: er zullen er nog vele volgen. Al was deze pass niet onaardig.
pi_75740439
Op zon moment krijg ik neigingen om mijn TV uit te zetten
AFC Ajax
  donderdag 17 december 2009 @ 19:26:39 #90
3185 Adelante
To let it go now
pi_75740453
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:24 schreef KNAK het volgende:
Oh.. hier in Bangladesh kan ik ook live meegenieten van de wanprestaties van Ajakkes! ... hopppaaaaa 2-0
hoe is het in dhaka nu, graadje of 35?
pi_75740455
Ik snap het ook niet hoor..

Ajax wil toch ook liever tegen een mindere club dan tegen de nr 3 van de championsleague?

Ongelooflijk wat een gedemotiveerde club.. Waarom kijk ik hierna?
pi_75740458
Suarez kan zelfs laten zien hoe goed hij is door op de bank te zitten.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  donderdag 17 december 2009 @ 19:28:37 #93
30220 Barca
pi_75740539
offtopic Dit is wéér zo'n voorbeeld van de labiliteit van onze club. Dát is een voorname reden waarom we geen kampioen worden.
pi_75740546
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:26 schreef Barca het volgende:

[..]

Maar hij maakt de 1e én de ergste fout! Let op: er zullen er nog vele volgen. Al was deze pass niet onaardig.
Toch blijf ik er bij dat Oleguer zeker het niveau bij Ajax aan kan.
pi_75740573
Pantelic.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 17 december 2009 @ 19:29:22 #96
30220 Barca
pi_75740583
Wat een mislukte kampbeul die assistent! Godverdomme! Arrogant kutventje!
pi_75740606
mooi die reactie van die assistent toen Pantelic voor zijn neus stond
  donderdag 17 december 2009 @ 19:30:30 #98
30220 Barca
pi_75740632
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef MMUFC het volgende:
mooi die reactie van die assistent toen Pantelic voor zijn neus stond
Ik had die gast onder de zoden gebeukt!
pi_75740633
die kreeg wel een duw hoor
pi_75740635
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef Barca het volgende:
Wat een mislukte kampbeul die assistent! Godverdomme! Arrogant kutventje!
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_75740647
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:30 schreef Roi het volgende:
  donderdag 17 december 2009 @ 19:30:57 #102
3185 Adelante
To let it go now
pi_75740654
Anita
pi_75740662
WTF hoezo krijgt anita daar geen vrije trap??!
pi_75740663
Nog genoeg tijd voor het Ajax publiek om de ArenA te verlaten en een goede film mee te pikken in de Pathe ArenA (Avatar)
pi_75740688
Haha Anita, nice try though
  donderdag 17 december 2009 @ 19:31:45 #106
30220 Barca
pi_75740689
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:30 schreef Roi het volgende:
duwTJE!

Wat is die ref een mislukte kopie van Najib Amhali!
  donderdag 17 december 2009 @ 19:32:39 #107
30220 Barca
pi_75740719
Waarom houdt die Oleguer nu weer een sit-in?!
  donderdag 17 december 2009 @ 19:33:09 #108
3185 Adelante
To let it go now
pi_75740739
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:31 schreef Barca het volgende:

[..]

duwTJE!

Wat is die ref een mislukte kopie van Najib Amhali!
ik vind het meer de broer van sarkozy
pi_75740758
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Toch blijf ik er bij dat Oleguer zeker het niveau bij Ajax aan kan.
Als hij dat van Barcelona aankan dat kan hij het ook van Ajax aan,alleen komt het er niet uit..
AFC Ajax
  donderdag 17 december 2009 @ 19:33:27 #110
24329 KNAK
ff w88,......
pi_75740764
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:26 schreef Adelante het volgende:

[..]

hoe is het in dhaka nu, graadje of 35?
Ben stront verkouden..... 1:30am, 18 graden vollop mist. Men loopt buiten met mutsen en wanten.

keihard afzien! overdag trouwens ook, 22 graden

over 2 maanden weer +30
Mai pben rai~!
pi_75740773
Allemaal verkapte "mijn clubje speelt slecht" commentaren!

pi_75740778
Driessen
  donderdag 17 december 2009 @ 19:34:00 #113
30220 Barca
pi_75740789
Ja, geen wedstrijd om warm van te worden.
pi_75740791
Vrij koud in de Arena zo te zien
  donderdag 17 december 2009 @ 19:34:08 #115
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_75740795
van stal ik vond hem grappig
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_75740809
R.S.C.A.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:35:13 #117
30220 Barca
pi_75740855
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:33 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik vind het meer de broer van sarkozy
Mag ook! Amhali is cool, deze ref is kut!
pi_75740857
Vrije trap van het jaar....
pi_75740865
goeie vrije trap ook
pi_75740879
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:34 schreef kristyle het volgende:
R.S.C.A.
pi_75740884
Ik eis alsnog een overwinning.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:36:24 #122
30220 Barca
pi_75740919
Wat weer een wereldpass!
pi_75740921
Lukaku is lekker bezig al 2 goals
pi_75740950
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Op dit moment is er geen enkele reden om ook maar iets op te eisen
pi_75740963
quote:
Jah joh,nog niks aan de hand,2 goaltjes maar
AFC Ajax
pi_75740972
Wat een topspeler die Anita
  donderdag 17 december 2009 @ 19:38:15 #127
30220 Barca
pi_75741010
quote:
Ijs? Hm ... er is genoeg sneeuw buiten!
pi_75741030
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:37 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Jah joh,nog niks aan de hand,2 goaltjes maar
Tsja, CL-finale '99 2 doelpunten in een paar minuten.
pi_75741044
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:37 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat een topspeler die Anita
Komop,niemand speelt op zijn niveau
AFC Ajax
pi_75741056
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:38 schreef Barca het volgende:

[..]

Ijs? Hm ... er is genoeg sneeuw buiten!
Haha.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:40:09 #131
30220 Barca
pi_75741089
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:38 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Komop,niemand speelt op zijn niveau
Pantelic, Vertonghen en Enoh wel.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:41:03 #132
30220 Barca
pi_75741130
G O D V E R D O M M E ... ook nog zo'n pauper terugspeelbal!
  donderdag 17 december 2009 @ 19:41:38 #133
30220 Barca
pi_75741153
Bijna 0 - 3
pi_75741163
Gelukje
pi_75741170
Boh boh boh!
Ik typ straat.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:42:13 #136
30220 Barca
pi_75741178
Niet bedoeld? ... mwoah ... volgens mij zag 'ie Stekelenburg voor de goal staan.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:42:48 #137
24329 KNAK
ff w88,......
pi_75741206
NL loopt voorop....zie nu pas die latbal :S
Mai pben rai~!
pi_75741209
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:41 schreef Barca het volgende:
Bijna 0 - 3
In Godsnaam, daar is niets leuks aan.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:43:00 #139
30220 Barca
pi_75741211
De Zeeuw i.p.v. De Jong? Ik zou eerder zeggen: De Zeeuw i.p.v. Oleguer!
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:42 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

In Godsnaam, daar is niets leuks aan.
Eh nee, maar wat een comedy capers!
pi_75741235
3-0
!
AFC Ajax
pi_75741238
Dit ga je toch niet menen man, wat is dit
pi_75741247
Wat een afstraffing.
Ik typ straat.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:43:55 #143
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_75741252
"Geen salonremise", en dan na 35 min. 0-3 staan
pi_75741258
Tweede helft in leeg stadion. Wat een treurigheid.
pi_75741261
come on Anderlecht
pi_75741262
pi_75741263
GODdonders, wat een zaadspel ongelofelijk
pi_75741264
tis wel een overtreding trouwens, stekelenburg heeft zn hand op de bal.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:44:33 #149
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_75741274
olegoeur zonder jou wisten we het nooit zeker

_! echt heel ajax speelt brak zoals altijd
pi_75741275
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_75741277
Royal Sporting Club Anderlecht

knap doelpunt
pi_75741279
Dit gaat een gezellige rust worden in de kleedkamer van ajax
pi_75741293
Roemlu Lukaku
  donderdag 17 december 2009 @ 19:45:10 #154
30220 Barca
pi_75741302
Kutje Pietje ... dan toch nog liever een bloedeloze 0 - 0. Of zeg ik nu weer iets doms?
  donderdag 17 december 2009 @ 19:45:13 #155
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_75741306
Volgens mij had de keeper de bal 'klem' volgens de spelregels. Had afgekeurd moeten worden.

Desalniettemin best een faal in de verdediging.
pi_75741315
Anita, Donald, Sulejmani, De Jong.

Die spelen allemaal binnen 2 jaar op RKC niveau.
pi_75741325
Afgeslacht worden door Anderlecht,we lijken FC Dender wel
AFC Ajax
pi_75741334
Ik moet nu echt lachen om vanmiddag, toen stapten er twee jongens uit de trein, zei eentje tegen de andere: veel plezier bij Ajax straks he!
Die andere: oooh dat komt wel goed!

Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_75741340
Onvoorstelbaar. Kom op Ajax, speel een grandioze tweede helft.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:46:14 #160
3185 Adelante
To let it go now
pi_75741350
Je zou 30 euro hebben betaald voor dit Ajax
pi_75741362
wat heb ik het te doen met de mensen die daar zitten...
pi_75741364
Ze hebben er gewoon ook echt geen zin in, he.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:46:42 #163
30220 Barca
pi_75741374
Pantelic is weer boos op die Turk. En die Turk dus boos op Pantelic. Kan Ali Osram geen leuk stukje doen? Boze Turk bij Ajax - Anderlecht.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Anita, Donald, Sulejmani, De Jong.

Die spelen allemaal binnen 2 jaar op RKC niveau.
Dat doen ze nu al?
  donderdag 17 december 2009 @ 19:46:49 #164
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_75741379
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:46 schreef Adelante het volgende:
Je zou fan zijn van deze club

pi_75741386
quote:
En dan nog in de kou zitten ook
pi_75741397
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:45 schreef Barca het volgende:
Kutje Pietje ... dan toch nog liever een bloedeloze 0 - 0. Of zeg ik nu weer iets doms?
Niets doms volgens mij.
pi_75741404
die gast weet het wel mooi te verwoorden allemaal, de verslaggever
  donderdag 17 december 2009 @ 19:48:18 #168
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75741444
Ajax mag zeker niet 11x wisselen!? Nee? dacht ik al...

Jezus was ongelooflijk dramatisch zwak

Dieptriest hoe Ajax hier staat te voetballen.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:48:53 #169
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_75741465
Oh my god Dit is wel heel erg
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 17 december 2009 @ 19:49:22 #170
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75741488
quote:
Stel dat de 2de helft net zo slecht is, dan zal Ajax toch wel een vergoeding geven, of niet!? Dit kun je gewoon niet maken naar je publiek toe.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:49:31 #171
30220 Barca
pi_75741491
Als dit het geaccepteerde niveau is van een Ajax-ploeg, dan kunnen we hier van Fok! ook wel een teampje samenstellen lijkt me. Echt ... dergelijk geknoei en gepruts. Dat kunnen wij toch ook? En volgens mij zijn wij goedkoper.
pi_75741495
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:48 schreef Yi-Long het volgende:
Dieptriest hoe Ajax hier staat te voetballen.
dat vind ik al jaren
pi_75741509
Haha waar het Amsterdamse zelfrespect? Dit laat je toch niet gebeuren?
pi_75741518
Het zou toch een geweldige grap zijn als het complete stadion in de rust vertrekt.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_75741540
En dan geeft men geld als reden op waarom Ajax op Europess niveau faalt.

Het is gewoon puur een gebrek aan karakter.

Geen mentaliteit, een team vol makke schapen als Urby, Van der Wiel, Oleguer, Pantelic en ga zo maar door.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:50:48 #176
3185 Adelante
To let it go now
pi_75741557
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:49 schreef Barca het volgende:
Als dit het geaccepteerde niveau is van een Ajax-ploeg, dan kunnen we hier van Fok! ook wel een teampje samenstellen lijkt me. Echt ... dergelijk geknoei en gepruts. Dat kunnen wij toch ook? En volgens mij zijn wij goedkoper.
ik ben linksback, veel slechter dan Anita ben ik niet...
  donderdag 17 december 2009 @ 19:50:55 #177
30220 Barca
pi_75741564
Als het niet beter gaat, dan gooi ik straks ff een baksteen in dat glazen huis! Puur uit frustratie!
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:50 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik bedoel maar. Dat geldt vast voor meer Fok!kers.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:51:52 #178
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_75741598
op de fiets naar Groningen?
pi_75741617
quote:

[..]

Niet te hopen nee
pi_75741653
quote:
40 zelfs
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 17 december 2009 @ 19:53:25 #181
30220 Barca
pi_75741665
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:51 schreef Yozzz het volgende:
op de fiets naar Groningen?
Nee hoor. Ik woon vlakbij de Grote markt. Vanuit mijn keuken zie ik het glazen huis staan.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:54:01 #182
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_75741687
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:53 schreef Barca het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik woon vlakbij de Grote markt. Vanuit mijn keuken zie ik het glazen huis staan.
Maar dan missen we je kwaliteit posts op FOK!
pi_75741693
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:49 schreef Barca het volgende:
Team van Fok! zou winnen.

Tweede helft dan maar super spelen en vier keer scoren?
  donderdag 17 december 2009 @ 19:54:18 #184
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_75741697
Zo gek is dit niet als je de selectie bekijkt. Haal Suarez en De Zeeuw weg en wat staat er dan nog aan echt grote namen?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_75741710
Naja, Real Madrid en AC Milan laten dit ook met droge ogen gebeuren als ze al door zijn hoor. Ik heb NEC Udinese zien overklassen vorig jaar toen die al door waren.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:54:35 #186
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75741716
quote:

[..]

Ow, in dat geval kan ook jij misschien wel de nieuwe Lahm worden...
Jol: \"Anita kan de nieuwe Lahm worden\"

Blijkbaar heeft Jol Lahm helemaal niet zo hoog zitten.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:55:13 #187
30220 Barca
pi_75741736
De Mos lul niet zo dom. Niet ingespeeld is een nadeel ... maar zoals we nu lopen te kloten ...
  donderdag 17 december 2009 @ 19:55:40 #188
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_75741758
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:53 schreef Happel het volgende:

[..]

40 zelfs
Medelijden met de mensen die daar nu zitten. Nou ja het voordeel voor hen is dat de tweede helt bijna zeker beter gaat worden, veel slechter kan het niet.
---
pi_75741765
Geen zorgen, er wordt ze nu in de rust een salarisverhoging belooft als ze een beetje beter hun best doen.
Ron Paul 2012
pi_75741788
Ik kreeg de slappe lach op de manier hoe Oleguer die bal bij de 0-3 weg wilde werken. "Oh zit ie er nog niet helemaal in? TRAP zo nu wel"
pi_75741810
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Team van Fok! zou winnen.

Van Ajax wel, van Anderlecht niet
pi_75741815
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:55 schreef Barca het volgende:
De Mos lul niet zo dom. Niet ingespeeld is een nadeel ... maar zoals we nu lopen te kloten ...
Ach, die de mos kraamt al jaren onzin uit, dus gewoon niet meer naar luisteren naar die leier. Ja, ik ben zwaar gefrustreerd om het spel en de uitslag tot nog toe. Hopelijk de tweede helft een stuk beter.
pi_75741860
Ajax
History became legend, legend became myth.
pi_75741884
Wat een sneu elftal is dit.

Ik schaam me heel diep als Ajacied zijnde.
pi_75741892
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:49 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

dat vind ik al jaren
Je bent in de war met je clubje Feyenoord!
  donderdag 17 december 2009 @ 19:58:08 #196
30220 Barca
pi_75741896
Nu net reclame voor CD van Trijntje Oosterhuis. Volgens mij kan je voor 40 pleuries beter naar een concert van haar gaan, dan deze wedstrijd.
pi_75741897
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:56 schreef kristyle het volgende:

[..]

Van Ajax wel, van Anderlecht niet
Mwhoa, dat weet ik zo net nog niet. Nu lijkt het alsof Anderlecht goed speelt, maar Ajax speelt gewoon slecht en Fok! team zou op zeker gelijkwaardig of meer zijn aan Anderlecht.
pi_75741918
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ach, die de mos kraamt al jaren onzin uit, dus gewoon niet meer naar luisteren naar die leier. Ja, ik ben zwaar gefrustreerd om het spel en de uitslag tot nog toe. Hopelijk de tweede helft een stuk beter.
Van mij mogen er nog wel 3 bij komen voor Anderlecht. Misschien dat er dan is wat mensen daar wakker worden.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:59:09 #199
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_75741928
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:54 schreef hoM3r het volgende:
Naja, Real Madrid en AC Milan laten dit ook met droge ogen gebeuren als ze al door zijn hoor. Ik heb NEC Udinese zien overklassen vorig jaar toen die al door waren.
Natuurlijk, het is grotendeels instelling. Maar toch zie je wel goed dat een Ajax zonder Suarez en de Zeeuw kwalitatief veel minder is. Natuurlijk wint ook dit team makkelijk van RKC maar tegen een wat betere tegenstander wordt het meteen lastig.
---
pi_75741946
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Zo gek is dit niet als je de selectie bekijkt. Haal Suarez en De Zeeuw weg en wat staat er dan nog aan echt grote namen?
Zie je hoe de Ajacieden de duels ingaan? Als slappe hondjes.

Kom op Ajax. Direct laten zien wat je kan in de tweede helft.
pi_75741955
Suarez en De Zeeuw er niet in en ze worden van de mat geveegd in eigen huis
pi_75742019
Ik heb echt te doen met die mensen op de tribune.
Dan is het koud en dan hoop je op leuk voetbal en krijg je dit.
pi_75742029
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:58 schreef Ferrari412T2 het volgende:

[..]

Je bent in de war met je clubje Feyenoord!
Feyenoord doet echt niet onder voor dit Ajax hoor. Ik schat ze zelfs nog iets hoger in om het feit dat zij iets hebben wat dit Ajax heel duidelijk niet heeft en dat is de wil om te knokken.
pi_75742040
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Zie je hoe de Ajacieden de duels ingaan? Als slappe hondjes.

Kom op Ajax. Direct laten zien wat je kan in de tweede helft.
Gaan ze de duels in dan?
  donderdag 17 december 2009 @ 20:01:42 #205
30220 Barca
pi_75742042
Wat roepen ze nou? "We willen Ajax zien?" Dat doen we toch? 't Is toch geen Feyenoord - Spartak Athene?
  donderdag 17 december 2009 @ 20:02:46 #206
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_75742084
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_75742141
Ik schakel ook weer in, wat een pot.
pi_75742158
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Barca het volgende:
Wat roepen ze nou? "We willen Ajax zien?" Dat doen we toch? 't Is toch geen Feyenoord - Spartak Athene?
Gekkie, dat is natuurlijk gericht op het spel dat Ajax speelt niet op de teams zelf. Zij zien dit spel als "on-ajax" en willen dus het spel zien dat volgens hun wel Ajaxwaardig is. Mallerd. Je nam het helemaal verkeerd op.
pi_75742188
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Mwhoa, dat weet ik zo net nog niet. Nu lijkt het alsof Anderlecht goed speelt, maar Ajax speelt gewoon slecht en Fok! team zou op zeker gelijkwaardig of meer zijn aan Anderlecht.
Om eerlijk te zijn, denk ik dat Anderlecht inderdaad meer moeite zou hebben met het Fok! team dan met dit zwak Ajax.

Ik had een spannende match verwacht die ik het liefst zag eindigen zoals Standard-Az , nu zit er een goal glut in.
  donderdag 17 december 2009 @ 20:06:05 #210
30220 Barca
pi_75742206
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef Siniti het volgende:

[..]

Gekkie, dat is natuurlijk gericht op het spel dat Ajax speelt niet op de teams zelf. Zij zien dit spel als "on-ajax" en willen dus het spel zien dat volgens hun wel Ajaxwaardig is. Mallerd. Je nam het helemaal verkeerd op. [ afbeelding ]
Ah, bedankt voor de uitleg! Ja sorry, ik ben blont.
pi_75742227
Wordt anderlecht nu groepswinnaar?
  donderdag 17 december 2009 @ 20:07:28 #212
30220 Barca
pi_75742256
Dat Ajax zonder Suarez en De Zeeuw weinig tot geen klasse meer heeft okay. Maar dít!?!
pi_75742270
OMG,, Heeft de Jong uberhaupt nog wat goeds gedaan? :S
pi_75742287
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:06 schreef M.Melandri het volgende:
Wordt anderlecht nu groepswinnaar?
Ja.. Daarom snap ik ook niet dat Ajax zo gedemotiveerd speelt..
pi_75742291
tja
pi_75742314
Als ik naar mijn werk ga laat ik toch ook niet al die oudjes in hun ochtendurine op bed stinken omdat ik even niet gemotiveerd ben?

Ajax toch
pi_75742319
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Ja.. Daarom snap ik ook niet dat Ajax zo gedemotiveerd speelt..
Lekker handig idd, loot je volgende ronde Shaktar of werder ofzo en kun je naar huis.
pi_75742346
Enoh heeft er geen zin meer in
  donderdag 17 december 2009 @ 20:09:19 #219
30220 Barca
pi_75742351
Hé, een snuggere opmerking van Driessen over de opstellingen van Ajax en PSV. Niet dat het iets is om blij van te worden trouwens.
  donderdag 17 december 2009 @ 20:09:30 #220
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_75742359
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef elby1988 het volgende:
Enoh heeft er geen zin meer in
Wie wel?
  donderdag 17 december 2009 @ 20:09:47 #221
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_75742372
Enoh heeft ook geen zin meer.

Valt wat voor te zeggen. Shirtje uit en lekker douchen.

edit: wat een ongelofelijke echo hier
pi_75742386
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef PyTh het volgende:

wth
Elite
Tegen TTIP
pi_75742388
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Wie wel?
Wij kijken nog.. Voor hoop.. Tegen beter weten in..
  donderdag 17 december 2009 @ 20:10:21 #224
30220 Barca
pi_75742403
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Wie wel?
Jol?
pi_75742417
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Siniti het volgende:

[..]

Gaan ze de duels in dan?
Je hebt wel gelijk, want dat doen ze niet.
  donderdag 17 december 2009 @ 20:10:55 #226
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_75742430
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:10 schreef Barca het volgende:

[..]

Jol?
Dan komt hij wissels tekort
  donderdag 17 december 2009 @ 20:10:57 #227
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75742433
Het kan haast geen toeval meer zijn dat iedere wedstrijd waarbij Leo commentaar levert, echt 100% RUK is...
pi_75742435
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:10 schreef Barca het volgende:

[..]

Jol?
Anderlecht
pi_75742442
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef Barca het volgende:
Hé, een snuggere opmerking van Driessen over de opstellingen van Ajax en PSV. Niet dat het iets is om blij van te worden trouwens.
Ik lach me kapot om die opmerking en het streelt me zelfs een beetje.
History became legend, legend became myth.
pi_75742454
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:10 schreef Yi-Long het volgende:
Het kan haast geen toeval meer zijn dat iedere wedstrijd waarbij Leo commentaar levert, echt 100% RUK is...
Valt niet op aangezien het gelijkstaat aan het spel..
  donderdag 17 december 2009 @ 20:11:26 #231
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_75742457
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef Whiteguy het volgende:
Enoh heeft ook geen zin meer.

Valt wat voor te zeggen. Shirtje uit en lekker douchen.

edit: wat een ongelofelijke echo hier
De seksuele fantasiën vliegen je om de oren in dit topic
  donderdag 17 december 2009 @ 20:11:48 #232
30220 Barca
pi_75742477
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk, want dat doen ze niet.
Inderdaad ... in de dark room van een willekeurig gaycafé gaat het er ruiger aan toe. Slappe hap!
pi_75742478
"Donald, geen gelukkige wedstrijd voor hem"
pi_75742500
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:10 schreef Yi-Long het volgende:
ajax=europa league niveau he
pi_75742501
Penalty scheids
  donderdag 17 december 2009 @ 20:12:26 #236
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75742507
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Valt niet op aangezien het gelijkstaat aan het spel..
Ik bedoelde dus dat het Leo's commentaar van invloed is op de kwaliteit van het spel
  donderdag 17 december 2009 @ 20:12:56 #237
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75742539
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Mjah, maar gisteravond zag ik toch 2 aardige wedstrijden, op hetzelfde niveau, van Heerenveen en PSV.
pi_75742552
Volgens mij strafschop, maar dus niet gegeven.
pi_75742587
Schwalbe van de Jong... kermen van de pijn en 5 sec later opstaan.. ga maar meteen douche dan
pi_75742591
en niet eenbeetje een strafschop ook, ik durf te wedden dat ie hier op het midenveld 95% van de tijd wel gewoon een vrije trap geeft.
pi_75742599
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, maar gisteravond zag ik toch 2 aardige wedstrijden, op hetzelfde niveau, van Heerenveen en PSV.
Heb Brugge en hertha gezien en vond er weinig aan. EL wedstrijden kunnen me tot de kwartfinale niet echt bekoren.
pi_75742625
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ach. Feijenoord is helemaal geen niveau meer, dus wat wij nou nog te zeggen hebben over het niveau van Ajax (na ook nog eens met 5-1, te zijn afgedroogd)...
Elite
Tegen TTIP
pi_75742644
Haal gewoon 4 keer rood en stop zodoende de wedstrijd.. Dit schiet niet op.
pi_75742673
Hè, wat gek, geen applaus?
pi_75742674
Rommendahl er in
  donderdag 17 december 2009 @ 20:15:48 #246
30220 Barca
pi_75742689
Jeuh .. Rommellaar voor Enoh.
pi_75742698
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Ach. Feijenoord is helemaal geen niveau meer, dus wat wij nou nog te zeggen hebben over het niveau van Ajax (na ook nog eens met 5-1, te zijn afgedroogd)...
Wat heb ik met feyenoord van doen?

Vind de poulewedstrijden in de EL vaak weinig aan.
pi_75742722
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:15 schreef Roi het volgende:
Rommendahl er in
Handig inderdaad, snelheid als ze met 10 man in de 16 staan
  donderdag 17 december 2009 @ 20:18:58 #249
30220 Barca
pi_75742852
Leo, al wat Rommellaar doet is hollen en stilstaan. Voetballen kan hij niet!
pi_75742884
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:18 schreef Barca het volgende:
Die vent is knettergek.
pi_75742893
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:18 schreef Barca het volgende:
Dta is toch die jongen van Crystal Palace 2?
pi_75742926
kijk die mannen verlekkerd kijken :
  donderdag 17 december 2009 @ 20:20:30 #253
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_75742928
16 jaar... oh my god
pi_75742936
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Lekker handig idd, loot je volgende ronde Shaktar of werder ofzo en kun je naar huis.
Als groepswinnaar kun je Liverpool en Atlético Madrid loten dus wat maakt het uit.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  donderdag 17 december 2009 @ 20:20:47 #255
30220 Barca
pi_75742943
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:19 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Die vent is knettergek.
Ja, maar Leo zei "Nu doet Rommedahl iets wat hij anders nooit doet "stilstaan"." Maar die bewering van Driessen klopt niet.
pi_75742975
Tegenwoordig zegt Leo bij elke pass die komt al dat hij geweldig is
pi_75742981
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:20 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, maar Leo zei "Nu doet Rommedahl iets wat hij anders nooit doet "stilstaan"." Maar die bewering van Driessen klopt niet.
Wat hij zegt klopt meestal nooit
  donderdag 17 december 2009 @ 20:22:15 #258
30220 Barca
pi_75743011
Aissati mag er misschien in? Jol wil ook niet meer!
pi_75743033
Van Der Wiel kan binnenkort zijn Blackcard inleveren voor een Aldi-voordeelkaart als hij niet beter gaat spelen.
pi_75743043
"Emanuelson!!!!....".... "die gaf hem natuurlijk aan Rommedahl zoals jullie konden zien"..

Als je het toch verkeerd zegt, en wij het toch kunnen zien, houd dan je mond Leo!!!
pi_75743068
De enige rushes die Sulejmani (durft) te maken zijn in de breedte.
  donderdag 17 december 2009 @ 20:23:55 #262
30220 Barca
pi_75743099
"Ze werken er hard voor" Hij is grappiger dan die Roué Verveer die straks op tv komt.
pi_75743227
Ajax... trots van Nederland!
  donderdag 17 december 2009 @ 20:27:17 #264
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_75743254
Ah de 2de ring is al leeg
pi_75743333
Het is maar goed dat het een mooie zomeravond is, kunnen ze hierna op het terras nog wat drinken.
  donderdag 17 december 2009 @ 20:29:03 #266
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_75743344
Lekker gedekt bij die vrije trap zeg.
pi_75743347
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die is de hele wedstrijd al leeg harry.
  donderdag 17 december 2009 @ 20:29:32 #268
10710 gday
propria cures
pi_75743366
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Volgens mij heeft er überhaupt niemand op de 2e ring gezeten. :
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  donderdag 17 december 2009 @ 20:29:47 #269
30220 Barca
pi_75743379
Zie nu, op een andere zender, reclame voor Old Amsterdam.

1. In onze verdediging zitten meer gaten dan in die kaas. En ook dan in de kaas die ik nu eet. (Eigen merk van een supermarkt.)
2. Ik denk met weemoed terug aan het Ajax van vroeger.
pi_75743452
de wederopstanding van jezus is er niks bij
pi_75743453
gelijk opstaan en het veld in rennen
pi_75743457
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:20 schreef Barca het volgende:

[..]

Ach, lood om oud ijzer. 9 van de 10 dingen die hij zegt is onzin.
pi_75743459
Zie die Belg
No resentment ever evened out a weaker hand
  donderdag 17 december 2009 @ 20:32:04 #274
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_75743497
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:29 schreef Roi het volgende:

[..]

Die is de hele wedstrijd al leeg harry.
Oh really!
pi_75743504
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:29 schreef Barca het volgende:
Zie nu, op een andere zender, reclame voor Old Amsterdam.

1. In onze verdediging zitten meer gaten dan in die kaas. En ook dan in de kaas die ik nu eet. (Eigen merk van een supermarkt.)
2. Ik denk met weemoed terug aan het Ajax van vroeger.
Het Ajax van vroeger, dat waren nog eens tijden....al weer bijna 15 jaar terug.
pi_75743558
Die zit er dan wel aardig in, mag ook wel ook.
pi_75743561
nou
pi_75743563
Mooie goal Emmanuelson
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_75743591
Anderlecht! Anderlecht!
pi_75743672
Noh Ajax, scoor dr nog ens 2.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_75743707
Suarez en Suarez
pi_75743712
Ajax.
Met vriendelijke groet,
Daniël Skoffa
pi_75743727
En nu willen ze ineens wel
pi_75743731
Suarez
pi_75743742
Ze hebben toch wel het dak dicht he? Anders worden de mooi-weer voetballertjes koud

VOETBAL IS EEN MANNENSPORT !!!
pi_75743760
suarez
  donderdag 17 december 2009 @ 20:38:01 #287
30220 Barca
pi_75743780
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef Tha_Duck het volgende:
Ze hebben toch wel het dak dicht he? Anders worden de mooi-weer voetballertjes koud

VOETBAL IS EEN MANNENSPORT !!!
U bedoelt mietjessport.
pi_75743791
Zet anders Cvitanich er ff in!

Oh nee, die hebben ze ook voor een appel en een ei weggeflikkerd
pi_75743819
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef Barca het volgende:

[..]

U bedoelt mietjessport.
Wel in 020 ja... En bij vitesse ook, dakje dicht
pi_75743822
De sfeer is fantastisch *-)

Het is niet helemaal uitverkocht *-)

Gossie :S
pi_75743848
- troll -

[ Bericht 89% gewijzigd door Happel op 17-12-2009 20:43:06 ]
pi_75743879
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wel in 020 ja... En bij vitesse ook, dakje dicht
Wat doe jij hier eigenlijk? Heb je echt zo'n sneu leven?
pi_75743897
Jol maakt wissels die hij in de eerst helft al had moeten maken.
  donderdag 17 december 2009 @ 20:40:05 #294
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_75743911
Jammer van de puntjes voor Nederland
pi_75743922
Dat wordt rellen zonder treintjes
  donderdag 17 december 2009 @ 20:40:36 #296
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_75743935
Goh....het loopt lekker in 020
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_75743987
Geen treinverkeer meer mogelijk richting Utrecht. Hahaha ga je als teletextsupporter een keer naar een ajax wedstrijd word je gelijk gestraft.
Met vriendelijke groet,
Daniël Skoffa
pi_75744028
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:32 schreef McDucky het volgende:

[..]

Het Ajax van vroeger, dat waren nog eens tijden....al weer bijna 15 jaar terug.
Precies. Dan stond Ajax in de catacomben al met 1-0 voor. De tegenstanders bibberden al voor de wedstrijd. Laat ze terugkeren die tijden.
  donderdag 17 december 2009 @ 20:42:39 #299
30220 Barca
pi_75744042
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:41 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Geen treinverkeer meer mogelijk richting Utrecht. Hahaha ga je als teletextsupporter een keer naar een ajax wedstrijd word je gelijk gestraft.
Ach ... je hebt in die omgekeerde UFO een dak boven je hoofd.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Precies. Dan stond Ajax in de catacomben al met 1-0 voor. De tegenstanders bibberden al voor de wedstrijd. Laat ze terugkeren die tijden.
Echt ... in Mokum heb je ABC (Amsterdamse Basketballclub). Maar je had jaren terug al ABC (Amsterdamse Bazenclub).
  donderdag 17 december 2009 @ 20:42:44 #300
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_75744046
Halve Arena zijn toch TT-supporters?
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_75744082
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Barca het volgende:

[..]

Ach ... je hebt in die omgekeerde UFO een dak boven je hoofd.
Voor hoelang nog, als 8 cm. sneeuw al een probleem vormt.
Met vriendelijke groet,
Daniël Skoffa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')