quote:Op donderdag 17 december 2009 18:17 schreef Vandergeld het volgende:
Echt voetbal zenden ze wel uit hoor, dat anti-voetbal kan ik wel begrijpen dat ze dat laten vervallen
Nee,quote:Op donderdag 17 december 2009 18:18 schreef Joel-Smeets het volgende:
Idd,dit is bazenvoetbal![]()
Start Suarez nou wel of niet?
Laatste keer was tegen Dordrecht?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:21 schreef Joel-Smeets het volgende:
Oleguer....
Die heeft allang niet meer in de basis gestaan
Kun je nagaan wat een krappe selectie we eigenlijk hebben. Want van deze spelers zijn Oleguer, Pantelic, Sulejmani, Silva, Aissati en Rommedahl niet Ajax waardig!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:20 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Nee,
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen, Anita; Donald, De Jong, Enoh, Emanuelson; Pantelic, Sulejmani
Wissels: Vermeer, Alderweireld, Silva, Suarez, De Zeeuw, Aissati, Rommedahl
Oleguer en Pantelic kunnen heel wat betekenen voor Ajax. Pantelic kan bv. heel goed kaatsen en de middenvelders goed laten aansluiten.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een krappe selectie we eigenlijk hebben. Want van deze spelers zijn Oleguer, Pantelic, Sulejmani, Silva, Aissati en Rommedahl niet Ajax waardig!
Ik vind dat het contracteren van deze jongens kapitaalvernietiging is.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Oleguer en Pantelic kunnen heel wat betekenen voor Ajax. Pantelic kan bv. heel goed kaatsen en de middenvelders goed laten aansluiten.
Aissati is in mijn ogen gewoon niet goed genoeg. Over Leo ben ik het wel met je eens.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:29 schreef Yi-Long het volgende:
KutAissati weer niet in de basis
![]()
)
Wedden dat de Jong dan wel weer gewoon centraal mag spelen, terwijl Aissati zelden op die positie gezet wordt!?![]()
Ik hoop niet dat we weer die droplul van een Leo Driessen als commentator krijgen...
Onzin. Zijn allen prima spelers, wanneer je ze het vertrouwen geeft en ze in vorm zijn. Pantelic doet het prima in de spits als aanspeelpunt (alhoewel ik zijn invloed op Suarez negatief vind, maar op de rest van het team positief), Aissati is fantastisch, maar tevaak verkeerd gebruikt en zou egoistischer moeten worden, Sulejmani is nog erg jong en onervaren op dit niveau, en ook zelden een ECHTE kans op ZIJN positie gekregen, maar zijn talent is overduidelijk aanwezig, en die andere 3 kunnen op zich het niveau aan, maar zijn geen echte uitschieters, alhoewel Rommedahl hartstikke nuttig kan zijn wanneer je die goed gebruikt.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een krappe selectie we eigenlijk hebben. Want van deze spelers zijn Oleguer, Pantelic, Sulejmani, Silva, Aissati en Rommedahl niet Ajax waardig!
Ah ja, ieder zijn mening natuurlijk en die respecteer ik. Ik denk alleen dat jij na een poosje ook wel zal zeggen van: he ja, die Pantelic is toch wel goed.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:31 schreef Barca het volgende:
En een voorbeschouwing van AJax. NL: http://www.ajax.nl/web/Ajax-TV/Vooruitblik-Ajax-Anderlecht.htm
[..]
Ik vind dat het contracteren van deze jongens kapitaalvernietiging is.
[..]
Aissati is in mijn ogen gewoon niet goed genoeg. Over Leo ben ik het wel met je eens.
Niveautje Haarlem, meer niet!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onzin. Zijn allen prima spelers, wanneer je ze het vertrouwen geeft en ze in vorm zijn. Pantelic doet het prima in de spits als aanspeelpunt (alhoewel ik zijn invloed op Suarez negatief vind, maar op de rest van het team positief), Aissati is fantastisch, maar tevaak verkeerd gebruikt en zou egoistischer moeten worden, Sulejmani is nog erg jong en onervaren op dit niveau, en ook zelden een ECHTE kans op ZIJN positie gekregen, maar zijn talent is overduidelijk aanwezig, en die andere 3 kunnen op zich het niveau aan, maar zijn geen echte uitschieters, alhoewel Rommedahl hartstikke nuttig kan zijn wanneer je die goed gebruikt.
Don't think so.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah ja, ieder zijn mening natuurlijk en die respecteer ik. Ik denk alleen dat jij na een poosje ook wel zal zeggen van: he ja, die Pantelic is toch wel goed.
Pantelic een negatieve invloed op Suarez.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onzin. Zijn allen prima spelers, wanneer je ze het vertrouwen geeft en ze in vorm zijn. Pantelic doet het prima in de spits als aanspeelpunt (alhoewel ik zijn invloed op Suarez negatief vind, maar op de rest van het team positief), Aissati is fantastisch, maar tevaak verkeerd gebruikt en zou egoistischer moeten worden, Sulejmani is nog erg jong en onervaren op dit niveau, en ook zelden een ECHTE kans op ZIJN positie gekregen, maar zijn talent is overduidelijk aanwezig, en die andere 3 kunnen op zich het niveau aan, maar zijn geen echte uitschieters, alhoewel Rommedahl hartstikke nuttig kan zijn wanneer je die goed gebruikt.
Laten we het er maar op houden dat er gewoon geen klik tussen die 2 is,ik zie ze niet zo snel beste maatjes wordenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Pantelic een negatieve invloed op Suarez.
Suarez speelt Pantelic vaak bewust niet aan. Hoe genant was het toch uit bij Vitesse, Suarez hoefde de bal alleen nog maar aan Pantelic te geven om hem simpel te laten scoren. Maar nee, hij gaat voor eigen succes en tikt de bal naast.
Pantelic gaat niet als een wilde met zijn armen wapperen, maar vergeeft hem dat.
Dit was niet de bedoeling.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat er gewoon geen klik tussen die 2 is,ik zie ze niet zo snel beste maatjes worden
Daar verschillen we dan over van meningquote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Barca het volgende:
Niveautje Haarlem, meer niet!
Pantelic raakt nog geen skippybal, Aissati heeft heel weinig technische en tactische bagage (dribbelt te veel, draait te veel (in een laag tempo), ziet nauwelijks afspeelmogelijkheden, Sulejmani is gewoon te draag en te dik, Rommedahl is bruikbaar als cornervlag maar niet als speler.
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Barca het volgende:
[..]
Pantelic raakt nog geen skippybal, Aissati heeft heel weinig technische en tactische bagage (dribbelt te veel, draait te veel (in een laag tempo), ziet nauwelijks afspeelmogelijkheden, Sulejmani is gewoon te draag en te dik, Rommedahl is bruikbaar als cornervlag maar niet als speler.
[..]
Don't think so.
Misschien is het feit dat ze beiden toch wel 'baasjes' zijn wel antwoord op het waarom ze geen beste maatjes zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat er gewoon geen klik tussen die 2 is,ik zie ze niet zo snel beste maatjes worden
Excuseer me, dit heb ik niet gezegd. Barca heeft dat gezegd. Lees maar eens terug.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan over van mening
Je verwart het begrip baas met egocentrische klootviool!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Misschien is het feit dat ze beiden toch wel 'baasjes' zijn wel antwoord op het waarom ze geen beste maatjes zijn.
Je quote de verkeerde naam! Die uitspraak was nl. van mij en niet van Kluivert_VanderVaart.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan over van mening
Ik bedoelde dat nu Suarez weer op de zijkant moet spelen, ipv centraal, hij weer wat 'minder' is dan voorheen. Centraal schitterde hij, en was hij fantastisch. Nu hij op de zijkant moet vanwege Pantelic, is het toch net iets minder, zie je hem net iets vaker weer terugvallen in oude foutjes, heeft hij minder rendement, is hij minder effectief/productief, en lijkt ook minder plezier te hebben.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Pantelic een negatieve invloed op Suarez.
Suarez speelt Pantelic vaak bewust niet aan. Hoe genant was het toch uit bij Vitesse, Suarez hoefde de bal alleen nog maar aan Pantelic te geven om hem simpel te laten scoren. Maar nee, hij gaat voor eigen succes en tikt de bal naast.
Pantelic gaat niet als een wilde met zijn armen wapperen, maar vergeeft hem dat.
We zullen zien. Trouwens, wat denk je dat de uitslag vanavond wordt en hoe Ajax het gaat doen?quote:
Excuus. Er ging iets mis met het quote-gedeelte, waardoor ik ook de comment hierboven opnieuw moest typenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:42 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Excuseer me, dit heb ik niet gezegd. Barca heeft dat gezegd. Lees maar eens terug.
Ok, is je vergeven.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Excuus. Er ging iets mis met het quote-gedeelte, waardoor ik ook de comment hierboven opnieuw moest typen![]()
Dat ben ik niet met je eens over Pantelic,die jongen wordt gewoon elke week beter,geeft redelijk veel assists,is een prima aanspeelpunt in een aanval zodat ook de middenvelders kunnen aansluiten en maakt ook gewoon zijn doelpunten...,Over Sulejmani ben ik het dan weer wel met je eensquote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Barca het volgende:
[..]
Matig voetbal, weinig doelpunten. Salonremise.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
We zullen zien. Trouwens, wat denk je dat de uitslag vanavond wordt en hoe Ajax het gaat doen?
Ik denk dat het een matige wedstrijd nog,maar we hebben Pantelic,die breekt de wedstrijd wel openquote:Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
We zullen zien. Trouwens, wat denk je dat de uitslag vanavond wordt en hoe Ajax het gaat doen?
Ja, ok, maar volgens mij is het juist goed dat Pantelic centraal in de aanval staat en Suarez aan de zijkant, omdat Suarez aan de zijkant meer ruimte heeft om zijn acties te maken. Dat hij vervolgens dan vaak niet Pantelic ziet staan ( of beter gezegd, de bal niet wil overspelen naar hem ) kan je Suarez zeker verwijten.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat nu Suarez weer op de zijkant moet spelen, ipv centraal, hij weer wat 'minder' is dan voorheen. Centraal schitterde hij, en was hij fantastisch. Nu hij op de zijkant moet vanwege Pantelic, is het toch net iets minder, zie je hem net iets vaker weer terugvallen in oude foutjes, heeft hij minder rendement, is hij minder effectief/productief, en lijkt ook minder plezier te hebben.
Daarnaast is Suarez aanvoerder, maar Pantelic lijkt de rol van 'leider' in het veld naar zich toe te hebben getrokken, en het lijkt erop dat dat Suarez ook wel een beetje 'steekt'.
Is duidelijk, maar het zou idd best eens gaan kunnen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Matig voetbal, weinig doelpunten. Salonremise.
Ik sta er iig niet versteld van.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:48 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik denk dat het een matige wedstrijd nog,maar we hebben Pantelic,die breekt de wedstrijd wel open
Te Optimistischquote:Op donderdag 17 december 2009 18:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik sta er iig niet versteld van.![]()
Uit bij Anderlecht was Ajax zoveel beter, alleen vergaten ze dat in de score tot uitdrukking te brengen. Hopelijk lukt dat vanavond beter. Dan is het bij rust al beslist, of ben ik nou te optimistisch?
Klopt, ben ik het ook helemaal mee eensquote:Op donderdag 17 december 2009 18:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja, ok, maar volgens mij is het juist goed dat Pantelic centraal in de aanval staat en Suarez aan de zijkant, omdat Suarez aan de zijkant meer ruimte heeft om zijn acties te maken. Dat hij vervolgens dan vaak niet Pantelic ziet staan ( of beter gezegd, de bal niet wil overspelen naar hem ) kan je Suarez zeker verwijten.
Wat ikzelf denk is dat Pantelic en Sulejmani na een poosje beter kunnen samenspelen dan Suarez en Pantelic.
Gelukkig, dan kan ik rustig slapen vanavondquote:Op donderdag 17 december 2009 18:45 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ok, is je vergeven.
Echt sorry dat ik daar een beetje over heen las. Idd, op die wijze is het idd slecht voor Suarez.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, ben ik het ook helemaal mee eensIk had het ook puur over de negatieve invloed van Pantelic op SUAREZ, maar voor de rest van het team vind ik hem een positieve invloed hebben (dat stond trouwens in die reactie die mis ging en verloren ging, maar was het de 2de keer even vergeten in mijn haast
)
Ik snap de beslissing dus ook heel goed van Jol om Pantelic centraal te zetten, en Suarez op de zijkant in een vrije rol, met de hoop dat Suarez dan naar binnen trekt, en om Pantelic heen speelt...
...maar voor Suarez was het wellicht beter geweest als hij gewoon centraal was gebleven, puur en alleen omdat HIJ daar veel meer rendement had en beter speelde (maar dan is het team TE afhankelijk van hem...)
[..]
Gelukkig, dan kan ik rustig slapen vanavond
Hij is zeker net door een schapie in zijn aarsie geneukt?quote:
Hij straft het niet af.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:11 schreef Joel-Smeets het volgende:
Wat wordt Pantelic maar vrij gelaten de hele tijd
Dé onbetwiste nummer 1 van oranje.quote:
McMickey? Dat wordt nooit wat!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef Vandergeld het volgende:
Die speler waar we al ongeveer 15 miljoen op hebben afgeschreven mag ook wel eens wat laten zien..
hebben ze al een menu naar hem genoemd ja???quote:
Geen idee. Ik noem 'm zo omdat ik 'm een dikzakje vind. Alsof 'ie wel te vinden is bij McD maar niet in een fitnesscentrum.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
hebben ze al een menu naar hem genoemd ja???
Ook nog best te eten,gisteren gehadquote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zou goed bij de McDonalds passen. Weinig waar voor veel geld.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Serieus, een hamburgertje met de naam McMickey? Triest!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ook nog best te eten,gisteren gehad![]()
Jezus Oleguer,dit wordt een afstraffing...
Het is wel duidelijk dat sommige van de spelers die nu spelen duidelijk geen basisplaats verdienenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Bizar en onacceptabel.
Niet alleen hij zat fout en op basis van één moment in de wedstrijd is gemakkelijk zeggen he.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Barca het volgende:
Ik zei toch dat die Oleguer niet Ajax-waardig is!
Maar hij maakt de 1e én de ergste fout! Let op: er zullen er nog vele volgen. Al was deze pass niet onaardig.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Niet alleen hij zat fout en op basis van één moment in de wedstrijd is gemakkelijk zeggen he.
hoe is het in dhaka nu, graadje of 35?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:24 schreef KNAK het volgende:
Oh.. hier in Bangladesh kan ik ook live meegenieten van de wanprestaties van Ajakkes! ... hopppaaaaa 2-0
Toch blijf ik er bij dat Oleguer zeker het niveau bij Ajax aan kan.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar hij maakt de 1e én de ergste fout! Let op: er zullen er nog vele volgen. Al was deze pass niet onaardig.
Ik had die gast onder de zoden gebeukt!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef MMUFC het volgende:
mooi die reactie van die assistent toen Pantelic voor zijn neus stond
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef Barca het volgende:
Wat een mislukte kampbeul die assistent! Godverdomme!Arrogant kutventje!
quote:
duwTJE!quote:
ik vind het meer de broer van sarkozyquote:Op donderdag 17 december 2009 19:31 schreef Barca het volgende:
[..]
duwTJE!
Wat is die ref een mislukte kopie van Najib Amhali!
Als hij dat van Barcelona aankan dat kan hij het ook van Ajax aan,alleen komt het er niet uit..quote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Toch blijf ik er bij dat Oleguer zeker het niveau bij Ajax aan kan.
Ben stront verkouden..... 1:30am, 18 graden vollop mist. Men loopt buiten met mutsen en wanten.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
hoe is het in dhaka nu, graadje of 35?
Mag ook! Amhali is cool, deze ref is kut!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vind het meer de broer van sarkozy
quote:
Op dit moment is er geen enkele reden om ook maar iets op te eisenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ik eis alsnog een overwinning.
Jah joh,nog niks aan de hand,2 goaltjes maarquote:Op donderdag 17 december 2009 19:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ijs? Hm ... er is genoeg sneeuw buiten!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Tsja, CL-finale '99 2 doelpunten in een paar minuten.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:37 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Jah joh,nog niks aan de hand,2 goaltjes maar
Haha.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Ijs? Hm ... er is genoeg sneeuw buiten!
Pantelic, Vertonghen en Enoh wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:38 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Komop,niemand speelt op zijn niveau
In Godsnaam, daar is niets leuks aan.quote:
Eh nee, maar wat een comedy capers!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:42 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
In Godsnaam, daar is niets leuks aan.
Dat doen ze nu al?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Anita, Donald, Sulejmani, De Jong.
Die spelen allemaal binnen 2 jaar op RKC niveau.
Je zou fan zijn van deze clubquote:Op donderdag 17 december 2009 19:46 schreef Adelante het volgende:
Je zou 30 euro hebben betaald voor dit Ajax
En dan nog in de kou zitten ookquote:Op donderdag 17 december 2009 19:46 schreef Adelante het volgende:
Niets doms volgens mij.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:45 schreef Barca het volgende:
Kutje Pietje ... dan toch nog liever een bloedeloze 0 - 0. Of zeg ik nu weer iets doms?
Stel dat de 2de helft net zo slecht is, dan zal Ajax toch wel een vergoeding geven, of niet!? Dit kun je gewoon niet maken naar je publiek toe.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:46 schreef Adelante het volgende:
dat vind ik al jarenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:48 schreef Yi-Long het volgende:
Dieptriest hoe Ajax hier staat te voetballen.
ik ben linksback, veel slechter dan Anita ben ik niet...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:49 schreef Barca het volgende:
Als dit het geaccepteerde niveau is van een Ajax-ploeg, dan kunnen we hier van Fok! ook wel een teampje samenstellen lijkt me. Echt ... dergelijk geknoei en gepruts. Dat kunnen wij toch ook? En volgens mij zijn wij goedkoper.
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ben linksback, veel slechter dan Anita ben ik niet...
Niet te hopen neequote:Op donderdag 17 december 2009 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
40 zelfsquote:Op donderdag 17 december 2009 19:46 schreef Adelante het volgende:
Nee hoor. Ik woon vlakbij de Grote markt. Vanuit mijn keuken zie ik het glazen huis staan.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:51 schreef Yozzz het volgende:
op de fiets naar Groningen?
Maar dan missen we je kwaliteit posts op FOK!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:53 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik woon vlakbij de Grote markt. Vanuit mijn keuken zie ik het glazen huis staan.
Team van Fok! zou winnen.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:49 schreef Barca het volgende:
Als dit het geaccepteerde niveau is van een Ajax-ploeg, dan kunnen we hier van Fok! ook wel een teampje samenstellen lijkt me. Echt ... dergelijk geknoei en gepruts. Dat kunnen wij toch ook? En volgens mij zijn wij goedkoper.
Ow, in dat geval kan ook jij misschien wel de nieuwe Lahm worden...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:
Van Ajax wel, van Anderlecht nietquote:Op donderdag 17 december 2009 19:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Team van Fok! zou winnen.![]()
Ach, die de mos kraamt al jaren onzin uit, dus gewoon niet meer naar luisteren naar die leier. Ja, ik ben zwaar gefrustreerd om het spel en de uitslag tot nog toe. Hopelijk de tweede helft een stuk beter.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:55 schreef Barca het volgende:
De Mos lul niet zo dom. Niet ingespeeld is een nadeel ... maar zoals we nu lopen te kloten ...
Mwhoa, dat weet ik zo net nog niet. Nu lijkt het alsof Anderlecht goed speelt, maar Ajax speelt gewoon slecht en Fok! team zou op zeker gelijkwaardig of meer zijn aan Anderlecht.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:56 schreef kristyle het volgende:
[..]
Van Ajax wel, van Anderlecht niet
Van mij mogen er nog wel 3 bij komen voor Anderlecht. Misschien dat er dan is wat mensen daar wakker worden.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, die de mos kraamt al jaren onzin uit, dus gewoon niet meer naar luisteren naar die leier. Ja, ik ben zwaar gefrustreerd om het spel en de uitslag tot nog toe. Hopelijk de tweede helft een stuk beter.
Natuurlijk, het is grotendeels instelling. Maar toch zie je wel goed dat een Ajax zonder Suarez en de Zeeuw kwalitatief veel minder is. Natuurlijk wint ook dit team makkelijk van RKC maar tegen een wat betere tegenstander wordt het meteen lastig.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:54 schreef hoM3r het volgende:
Naja, Real Madrid en AC Milan laten dit ook met droge ogen gebeuren als ze al door zijn hoor. Ik heb NEC Udinese zien overklassen vorig jaar toen die al door waren.
Zie je hoe de Ajacieden de duels ingaan? Als slappe hondjes.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Zo gek is dit niet als je de selectie bekijkt. Haal Suarez en De Zeeuw weg en wat staat er dan nog aan echt grote namen?
Feyenoord doet echt niet onder voor dit Ajax hoor. Ik schat ze zelfs nog iets hoger in om het feit dat zij iets hebben wat dit Ajax heel duidelijk niet heeft en dat is de wil om te knokken.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:58 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]
Je bent in de war met je clubje Feyenoord!
Gaan ze de duels in dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zie je hoe de Ajacieden de duels ingaan? Als slappe hondjes.![]()
Kom op Ajax. Direct laten zien wat je kan in de tweede helft.
Gekkie, dat is natuurlijk gericht op het spel dat Ajax speelt niet op de teams zelf. Zij zien dit spel als "on-ajax" en willen dus het spel zien dat volgens hun wel Ajaxwaardig is. Mallerd. Je nam het helemaal verkeerd op.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Barca het volgende:
Wat roepen ze nou? "We willen Ajax zien?" Dat doen we toch? 't Is toch geen Feyenoord - Spartak Athene?
Om eerlijk te zijn, denk ik dat Anderlecht inderdaad meer moeite zou hebben met het Fok! team dan met dit zwak Ajax.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Mwhoa, dat weet ik zo net nog niet. Nu lijkt het alsof Anderlecht goed speelt, maar Ajax speelt gewoon slecht en Fok! team zou op zeker gelijkwaardig of meer zijn aan Anderlecht.![]()
Ah, bedankt voor de uitleg! Ja sorry, ik ben blont.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gekkie, dat is natuurlijk gericht op het spel dat Ajax speelt niet op de teams zelf. Zij zien dit spel als "on-ajax" en willen dus het spel zien dat volgens hun wel Ajaxwaardig is. Mallerd. Je nam het helemaal verkeerd op. [ afbeelding ]
Ja.. Daarom snap ik ook niet dat Ajax zo gedemotiveerd speelt..quote:Op donderdag 17 december 2009 20:06 schreef M.Melandri het volgende:
Wordt anderlecht nu groepswinnaar?
Lekker handig idd, loot je volgende ronde Shaktar of werder ofzo en kun je naar huis.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja.. Daarom snap ik ook niet dat Ajax zo gedemotiveerd speelt..
Wie wel?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef elby1988 het volgende:
Enoh heeft er geen zin meer in
Jol?quote:
Je hebt wel gelijk, want dat doen ze niet.quote:
Ik lach me kapot om die opmerking en het streelt me zelfs een beetje.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef Barca het volgende:
Hé, een snuggere opmerking van Driessen over de opstellingen van Ajax en PSV. Niet dat het iets is om blij van te worden trouwens.
Valt niet op aangezien het gelijkstaat aan het spel..quote:Op donderdag 17 december 2009 20:10 schreef Yi-Long het volgende:
Het kan haast geen toeval meer zijn dat iedere wedstrijd waarbij Leo commentaar levert, echt 100% RUK is...
De seksuele fantasiën vliegen je om de oren in dit topicquote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef Whiteguy het volgende:
Enoh heeft ook geen zin meer.
Valt wat voor te zeggen. Shirtje uit en lekker douchen.
edit: wat een ongelofelijke echo hier
Inderdaad ... in de dark room van een willekeurig gaycafé gaat het er ruiger aan toe.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, want dat doen ze niet.
ajax=europa league niveau hequote:Op donderdag 17 december 2009 20:10 schreef Yi-Long het volgende:
Het kan haast geen toeval meer zijn dat iedere wedstrijd waarbij Leo commentaar levert, echt 100% RUK is...
Ik bedoelde dus dat het Leo's commentaar van invloed is op de kwaliteit van het spelquote:Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Valt niet op aangezien het gelijkstaat aan het spel..
Mjah, maar gisteravond zag ik toch 2 aardige wedstrijden, op hetzelfde niveau, van Heerenveen en PSV.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
ajax=europa league niveau he
Heb Brugge en hertha gezien en vond er weinig aan. EL wedstrijden kunnen me tot de kwartfinale niet echt bekoren.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, maar gisteravond zag ik toch 2 aardige wedstrijden, op hetzelfde niveau, van Heerenveen en PSV.
Ach. Feijenoord is helemaal geen niveau meer, dus wat wij nou nog te zeggen hebben over het niveau van Ajax (na ook nog eens met 5-1, te zijn afgedroogd)...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
ajax=europa league niveau he
Wat heb ik met feyenoord van doen?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach. Feijenoord is helemaal geen niveau meer, dus wat wij nou nog te zeggen hebben over het niveau van Ajax (na ook nog eens met 5-1, te zijn afgedroogd)...
Die vent is knettergek.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:18 schreef Barca het volgende:
Leo, al wat Rommellaar doet is hollen en stilstaan. Voetballen kan hij niet!
Dta is toch die jongen van Crystal Palace 2?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:18 schreef Barca het volgende:
Leo, al wat Rommellaar doet is hollen en stilstaan. Voetballen kan hij niet!
Als groepswinnaar kun je Liverpool en Atlético Madrid loten dus wat maakt het uit.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Lekker handig idd, loot je volgende ronde Shaktar of werder ofzo en kun je naar huis.
Ja, maar Leo zei "Nu doet Rommedahl iets wat hij anders nooit doet "stilstaan"." Maar die bewering van Driessen klopt niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:19 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Die vent is knettergek.
Wat hij zegt klopt meestal nooitquote:Op donderdag 17 december 2009 20:20 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar Leo zei "Nu doet Rommedahl iets wat hij anders nooit doet "stilstaan"." Maar die bewering van Driessen klopt niet.
Die is de hele wedstrijd al leeg harry.quote:
Volgens mij heeft er überhaupt niemand op de 2e ring gezeten. :quote:
Ach, lood om oud ijzer. 9 van de 10 dingen die hij zegt is onzin.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:20 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar Leo zei "Nu doet Rommedahl iets wat hij anders nooit doet "stilstaan"." Maar die bewering van Driessen klopt niet.
Oh really!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:29 schreef Roi het volgende:
[..]
Die is de hele wedstrijd al leeg harry.
Het Ajax van vroeger, dat waren nog eens tijden....al weer bijna 15 jaar terug.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:29 schreef Barca het volgende:
Zie nu, op een andere zender, reclame voor Old Amsterdam.
1. In onze verdediging zitten meer gaten dan in die kaas. En ook dan in de kaas die ik nu eet. (Eigen merk van een supermarkt.)
2. Ik denk met weemoed terug aan het Ajax van vroeger.
U bedoelt mietjessport.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef Tha_Duck het volgende:
Ze hebben toch wel het dak dicht he? Anders worden de mooi-weer voetballertjes koud
VOETBAL IS EEN MANNENSPORT !!!
Wat doe jij hier eigenlijk? Heb je echt zo'n sneu leven?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wel in 020 ja... En bij vitesse ook, dakje dicht
Precies. Dan stond Ajax in de catacomben al met 1-0 voor.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:32 schreef McDucky het volgende:
[..]
Het Ajax van vroeger, dat waren nog eens tijden....al weer bijna 15 jaar terug.
Ach ... je hebt in die omgekeerde UFO een dak boven je hoofd.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:41 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Geen treinverkeer meer mogelijk richting Utrecht. Hahaha ga je als teletextsupporter een keer naar een ajax wedstrijd word je gelijk gestraft.
Echt ... in Mokum heb je ABC (Amsterdamse Basketballclub). Maar je had jaren terug al ABC (Amsterdamse Bazenclub).quote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Precies. Dan stond Ajax in de catacomben al met 1-0 voor.De tegenstanders bibberden al voor de wedstrijd. Laat ze terugkeren die tijden.
![]()
Voor hoelang nog, als 8 cm. sneeuw al een probleem vormt.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Ach ... je hebt in die omgekeerde UFO een dak boven je hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |