abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 18:16:44 #1
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_75737610
TV-tip: RTL 7 19:00 uur (als 't tenminste doorgaat, gisteren werd besloten om een wedstrijd van PSV niet uit te zenden)

vs

Ajax is reeds geplaatst voor de volgende ronde. Op het spel staat de eerste plaats in de poule. Het meespelen van Suarez is vanwege een blessure onzeker. Sulejmani lijkt me de vervanger. Anders Kennedy.

Meer info volgt hopelijk z.s.m.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 17 december 2009 @ 18:17:42 #2
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_75737643
Hup Anderlecht!
pi_75737645
Echt voetbal zenden ze wel uit hoor, dat anti-voetbal kan ik wel begrijpen dat ze dat laten vervallen
pi_75737698
Idd,dit is bazenvoetbal
Start Suarez nou wel of niet?
AFC Ajax
pi_75737723
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:17 schreef Vandergeld het volgende:
Echt voetbal zenden ze wel uit hoor, dat anti-voetbal kan ik wel begrijpen dat ze dat laten vervallen
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_75737737
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:18 schreef Joel-Smeets het volgende:
Idd,dit is bazenvoetbal
Start Suarez nou wel of niet?
Nee,

Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen, Anita; Donald, De Jong, Enoh, Emanuelson; Pantelic, Sulejmani
Wissels: Vermeer, Alderweireld, Silva, Suarez, De Zeeuw, Aissati, Rommedahl
pi_75737768
Oleguer....
Die heeft allang niet meer in de basis gestaan
AFC Ajax
pi_75737812
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:21 schreef Joel-Smeets het volgende:
Oleguer....
Die heeft allang niet meer in de basis gestaan
Laatste keer was tegen Dordrecht?
  donderdag 17 december 2009 @ 18:22:39 #9
30220 Barca
pi_75737819
Even een linkje van Voetbal International. NL http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)f-naar-Amsterdam.htm
  donderdag 17 december 2009 @ 18:26:32 #10
30220 Barca
pi_75737937
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:20 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Nee,

Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen, Anita; Donald, De Jong, Enoh, Emanuelson; Pantelic, Sulejmani
Wissels: Vermeer, Alderweireld, Silva, Suarez, De Zeeuw, Aissati, Rommedahl
Kun je nagaan wat een krappe selectie we eigenlijk hebben. Want van deze spelers zijn Oleguer, Pantelic, Sulejmani, Silva, Aissati en Rommedahl niet Ajax waardig!
pi_75738023
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:26 schreef Barca het volgende:

[..]

Kun je nagaan wat een krappe selectie we eigenlijk hebben. Want van deze spelers zijn Oleguer, Pantelic, Sulejmani, Silva, Aissati en Rommedahl niet Ajax waardig!
Oleguer en Pantelic kunnen heel wat betekenen voor Ajax. Pantelic kan bv. heel goed kaatsen en de middenvelders goed laten aansluiten.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  donderdag 17 december 2009 @ 18:29:30 #12
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75738033
Kut Aissati weer niet in de basis )

Wedden dat de Jong dan wel weer gewoon centraal mag spelen, terwijl Aissati zelden op die positie gezet wordt!?

Ik hoop niet dat we weer die droplul van een Leo Driessen als commentator krijgen...
pi_75738070
Hup Siem, laat zien wat je kan
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 17 december 2009 @ 18:31:17 #14
30220 Barca
pi_75738092
En een voorbeschouwing van AJax. NL: http://www.ajax.nl/web/Ajax-TV/Vooruitblik-Ajax-Anderlecht.htm
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Oleguer en Pantelic kunnen heel wat betekenen voor Ajax. Pantelic kan bv. heel goed kaatsen en de middenvelders goed laten aansluiten.
Ik vind dat het contracteren van deze jongens kapitaalvernietiging is.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:29 schreef Yi-Long het volgende:
Kut Aissati weer niet in de basis )

Wedden dat de Jong dan wel weer gewoon centraal mag spelen, terwijl Aissati zelden op die positie gezet wordt!?

Ik hoop niet dat we weer die droplul van een Leo Driessen als commentator krijgen...
Aissati is in mijn ogen gewoon niet goed genoeg. Over Leo ben ik het wel met je eens.
  donderdag 17 december 2009 @ 18:32:33 #15
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75738137
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:26 schreef Barca het volgende:

[..]

Onzin. Zijn allen prima spelers, wanneer je ze het vertrouwen geeft en ze in vorm zijn. Pantelic doet het prima in de spits als aanspeelpunt (alhoewel ik zijn invloed op Suarez negatief vind, maar op de rest van het team positief), Aissati is fantastisch, maar tevaak verkeerd gebruikt en zou egoistischer moeten worden, Sulejmani is nog erg jong en onervaren op dit niveau, en ook zelden een ECHTE kans op ZIJN positie gekregen, maar zijn talent is overduidelijk aanwezig, en die andere 3 kunnen op zich het niveau aan, maar zijn geen echte uitschieters, alhoewel Rommedahl hartstikke nuttig kan zijn wanneer je die goed gebruikt.
pi_75738206
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:31 schreef Barca het volgende:
En een voorbeschouwing van AJax. NL: http://www.ajax.nl/web/Ajax-TV/Vooruitblik-Ajax-Anderlecht.htm
[..]

Ik vind dat het contracteren van deze jongens kapitaalvernietiging is.
[..]

Aissati is in mijn ogen gewoon niet goed genoeg. Over Leo ben ik het wel met je eens.
Ah ja, ieder zijn mening natuurlijk en die respecteer ik. Ik denk alleen dat jij na een poosje ook wel zal zeggen van: he ja, die Pantelic is toch wel goed.
  donderdag 17 december 2009 @ 18:36:07 #17
30220 Barca
pi_75738265
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Onzin. Zijn allen prima spelers, wanneer je ze het vertrouwen geeft en ze in vorm zijn. Pantelic doet het prima in de spits als aanspeelpunt (alhoewel ik zijn invloed op Suarez negatief vind, maar op de rest van het team positief), Aissati is fantastisch, maar tevaak verkeerd gebruikt en zou egoistischer moeten worden, Sulejmani is nog erg jong en onervaren op dit niveau, en ook zelden een ECHTE kans op ZIJN positie gekregen, maar zijn talent is overduidelijk aanwezig, en die andere 3 kunnen op zich het niveau aan, maar zijn geen echte uitschieters, alhoewel Rommedahl hartstikke nuttig kan zijn wanneer je die goed gebruikt.
Niveautje Haarlem, meer niet!

Pantelic raakt nog geen skippybal, Aissati heeft heel weinig technische en tactische bagage (dribbelt te veel, draait te veel (in een laag tempo), ziet nauwelijks afspeelmogelijkheden, Sulejmani is gewoon te draag en te dik, Rommedahl is bruikbaar als cornervlag maar niet als speler.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ah ja, ieder zijn mening natuurlijk en die respecteer ik. Ik denk alleen dat jij na een poosje ook wel zal zeggen van: he ja, die Pantelic is toch wel goed.
Don't think so.
pi_75738299
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Pantelic een negatieve invloed op Suarez.
Suarez speelt Pantelic vaak bewust niet aan. Hoe genant was het toch uit bij Vitesse, Suarez hoefde de bal alleen nog maar aan Pantelic te geven om hem simpel te laten scoren. Maar nee, hij gaat voor eigen succes en tikt de bal naast.
Pantelic gaat niet als een wilde met zijn armen wapperen, maar vergeeft hem dat.
pi_75738405
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Pantelic een negatieve invloed op Suarez.
Suarez speelt Pantelic vaak bewust niet aan. Hoe genant was het toch uit bij Vitesse, Suarez hoefde de bal alleen nog maar aan Pantelic te geven om hem simpel te laten scoren. Maar nee, hij gaat voor eigen succes en tikt de bal naast.
Pantelic gaat niet als een wilde met zijn armen wapperen, maar vergeeft hem dat.
Laten we het er maar op houden dat er gewoon geen klik tussen die 2 is,ik zie ze niet zo snel beste maatjes worden
AFC Ajax
  donderdag 17 december 2009 @ 18:39:40 #20
30220 Barca
pi_75738417
  donderdag 17 december 2009 @ 18:40:12 #21
30220 Barca
pi_75738439
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Laten we het er maar op houden dat er gewoon geen klik tussen die 2 is,ik zie ze niet zo snel beste maatjes worden
Dit was niet de bedoeling. Compie maakte er al "Invoeren" van voor ik kon kopiëren.

Anyway, Suarez vertrekt toch op heel korte termijn. Pantelic hopelijk aan het einde van het seizoen.
  donderdag 17 december 2009 @ 18:40:33 #22
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75738453
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Barca het volgende:

Pantelic raakt nog geen skippybal, Aissati heeft heel weinig technische en tactische bagage (dribbelt te veel, draait te veel (in een laag tempo), ziet nauwelijks afspeelmogelijkheden, Sulejmani is gewoon te draag en te dik, Rommedahl is bruikbaar als cornervlag maar niet als speler.
Daar verschillen we dan over van mening
pi_75738465
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Barca het volgende:

[..]

[..]

Don't think so.
Nu weet ik weer waarom ik hier niet meer zo vaak kom
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_75738492
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Misschien is het feit dat ze beiden toch wel 'baasjes' zijn wel antwoord op het waarom ze geen beste maatjes zijn.
pi_75738529
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Daar verschillen we dan over van mening
Excuseer me, dit heb ik niet gezegd. Barca heeft dat gezegd. Lees maar eens terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')