quote:Op donderdag 17 december 2009 18:17 schreef Vandergeld het volgende:
Echt voetbal zenden ze wel uit hoor, dat anti-voetbal kan ik wel begrijpen dat ze dat laten vervallen
Nee,quote:Op donderdag 17 december 2009 18:18 schreef Joel-Smeets het volgende:
Idd,dit is bazenvoetbal![]()
Start Suarez nou wel of niet?
Laatste keer was tegen Dordrecht?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:21 schreef Joel-Smeets het volgende:
Oleguer....
Die heeft allang niet meer in de basis gestaan
Kun je nagaan wat een krappe selectie we eigenlijk hebben. Want van deze spelers zijn Oleguer, Pantelic, Sulejmani, Silva, Aissati en Rommedahl niet Ajax waardig!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:20 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Nee,
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen, Anita; Donald, De Jong, Enoh, Emanuelson; Pantelic, Sulejmani
Wissels: Vermeer, Alderweireld, Silva, Suarez, De Zeeuw, Aissati, Rommedahl
Oleguer en Pantelic kunnen heel wat betekenen voor Ajax. Pantelic kan bv. heel goed kaatsen en de middenvelders goed laten aansluiten.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een krappe selectie we eigenlijk hebben. Want van deze spelers zijn Oleguer, Pantelic, Sulejmani, Silva, Aissati en Rommedahl niet Ajax waardig!
Ik vind dat het contracteren van deze jongens kapitaalvernietiging is.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Oleguer en Pantelic kunnen heel wat betekenen voor Ajax. Pantelic kan bv. heel goed kaatsen en de middenvelders goed laten aansluiten.
Aissati is in mijn ogen gewoon niet goed genoeg. Over Leo ben ik het wel met je eens.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:29 schreef Yi-Long het volgende:
KutAissati weer niet in de basis
![]()
)
Wedden dat de Jong dan wel weer gewoon centraal mag spelen, terwijl Aissati zelden op die positie gezet wordt!?![]()
Ik hoop niet dat we weer die droplul van een Leo Driessen als commentator krijgen...
Onzin. Zijn allen prima spelers, wanneer je ze het vertrouwen geeft en ze in vorm zijn. Pantelic doet het prima in de spits als aanspeelpunt (alhoewel ik zijn invloed op Suarez negatief vind, maar op de rest van het team positief), Aissati is fantastisch, maar tevaak verkeerd gebruikt en zou egoistischer moeten worden, Sulejmani is nog erg jong en onervaren op dit niveau, en ook zelden een ECHTE kans op ZIJN positie gekregen, maar zijn talent is overduidelijk aanwezig, en die andere 3 kunnen op zich het niveau aan, maar zijn geen echte uitschieters, alhoewel Rommedahl hartstikke nuttig kan zijn wanneer je die goed gebruikt.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een krappe selectie we eigenlijk hebben. Want van deze spelers zijn Oleguer, Pantelic, Sulejmani, Silva, Aissati en Rommedahl niet Ajax waardig!
Ah ja, ieder zijn mening natuurlijk en die respecteer ik. Ik denk alleen dat jij na een poosje ook wel zal zeggen van: he ja, die Pantelic is toch wel goed.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:31 schreef Barca het volgende:
En een voorbeschouwing van AJax. NL: http://www.ajax.nl/web/Ajax-TV/Vooruitblik-Ajax-Anderlecht.htm
[..]
Ik vind dat het contracteren van deze jongens kapitaalvernietiging is.
[..]
Aissati is in mijn ogen gewoon niet goed genoeg. Over Leo ben ik het wel met je eens.
Niveautje Haarlem, meer niet!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onzin. Zijn allen prima spelers, wanneer je ze het vertrouwen geeft en ze in vorm zijn. Pantelic doet het prima in de spits als aanspeelpunt (alhoewel ik zijn invloed op Suarez negatief vind, maar op de rest van het team positief), Aissati is fantastisch, maar tevaak verkeerd gebruikt en zou egoistischer moeten worden, Sulejmani is nog erg jong en onervaren op dit niveau, en ook zelden een ECHTE kans op ZIJN positie gekregen, maar zijn talent is overduidelijk aanwezig, en die andere 3 kunnen op zich het niveau aan, maar zijn geen echte uitschieters, alhoewel Rommedahl hartstikke nuttig kan zijn wanneer je die goed gebruikt.
Don't think so.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah ja, ieder zijn mening natuurlijk en die respecteer ik. Ik denk alleen dat jij na een poosje ook wel zal zeggen van: he ja, die Pantelic is toch wel goed.
Pantelic een negatieve invloed op Suarez.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onzin. Zijn allen prima spelers, wanneer je ze het vertrouwen geeft en ze in vorm zijn. Pantelic doet het prima in de spits als aanspeelpunt (alhoewel ik zijn invloed op Suarez negatief vind, maar op de rest van het team positief), Aissati is fantastisch, maar tevaak verkeerd gebruikt en zou egoistischer moeten worden, Sulejmani is nog erg jong en onervaren op dit niveau, en ook zelden een ECHTE kans op ZIJN positie gekregen, maar zijn talent is overduidelijk aanwezig, en die andere 3 kunnen op zich het niveau aan, maar zijn geen echte uitschieters, alhoewel Rommedahl hartstikke nuttig kan zijn wanneer je die goed gebruikt.
Laten we het er maar op houden dat er gewoon geen klik tussen die 2 is,ik zie ze niet zo snel beste maatjes wordenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Pantelic een negatieve invloed op Suarez.
Suarez speelt Pantelic vaak bewust niet aan. Hoe genant was het toch uit bij Vitesse, Suarez hoefde de bal alleen nog maar aan Pantelic te geven om hem simpel te laten scoren. Maar nee, hij gaat voor eigen succes en tikt de bal naast.
Pantelic gaat niet als een wilde met zijn armen wapperen, maar vergeeft hem dat.
Dit was niet de bedoeling.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat er gewoon geen klik tussen die 2 is,ik zie ze niet zo snel beste maatjes worden
Daar verschillen we dan over van meningquote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Barca het volgende:
Niveautje Haarlem, meer niet!
Pantelic raakt nog geen skippybal, Aissati heeft heel weinig technische en tactische bagage (dribbelt te veel, draait te veel (in een laag tempo), ziet nauwelijks afspeelmogelijkheden, Sulejmani is gewoon te draag en te dik, Rommedahl is bruikbaar als cornervlag maar niet als speler.
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Barca het volgende:
[..]
Niveautje Haarlem, meer niet!
Pantelic raakt nog geen skippybal, Aissati heeft heel weinig technische en tactische bagage (dribbelt te veel, draait te veel (in een laag tempo), ziet nauwelijks afspeelmogelijkheden, Sulejmani is gewoon te draag en te dik, Rommedahl is bruikbaar als cornervlag maar niet als speler.
[..]
Don't think so.
Misschien is het feit dat ze beiden toch wel 'baasjes' zijn wel antwoord op het waarom ze geen beste maatjes zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat er gewoon geen klik tussen die 2 is,ik zie ze niet zo snel beste maatjes worden
Excuseer me, dit heb ik niet gezegd. Barca heeft dat gezegd. Lees maar eens terug.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan over van mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |