quote:Op donderdag 17 december 2009 18:17 schreef Vandergeld het volgende:
Echt voetbal zenden ze wel uit hoor, dat anti-voetbal kan ik wel begrijpen dat ze dat laten vervallen
Nee,quote:Op donderdag 17 december 2009 18:18 schreef Joel-Smeets het volgende:
Idd,dit is bazenvoetbal![]()
Start Suarez nou wel of niet?
Laatste keer was tegen Dordrecht?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:21 schreef Joel-Smeets het volgende:
Oleguer....
Die heeft allang niet meer in de basis gestaan
Kun je nagaan wat een krappe selectie we eigenlijk hebben. Want van deze spelers zijn Oleguer, Pantelic, Sulejmani, Silva, Aissati en Rommedahl niet Ajax waardig!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:20 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Nee,
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen, Anita; Donald, De Jong, Enoh, Emanuelson; Pantelic, Sulejmani
Wissels: Vermeer, Alderweireld, Silva, Suarez, De Zeeuw, Aissati, Rommedahl
Oleguer en Pantelic kunnen heel wat betekenen voor Ajax. Pantelic kan bv. heel goed kaatsen en de middenvelders goed laten aansluiten.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een krappe selectie we eigenlijk hebben. Want van deze spelers zijn Oleguer, Pantelic, Sulejmani, Silva, Aissati en Rommedahl niet Ajax waardig!
Ik vind dat het contracteren van deze jongens kapitaalvernietiging is.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Oleguer en Pantelic kunnen heel wat betekenen voor Ajax. Pantelic kan bv. heel goed kaatsen en de middenvelders goed laten aansluiten.
Aissati is in mijn ogen gewoon niet goed genoeg. Over Leo ben ik het wel met je eens.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:29 schreef Yi-Long het volgende:
KutAissati weer niet in de basis
![]()
)
Wedden dat de Jong dan wel weer gewoon centraal mag spelen, terwijl Aissati zelden op die positie gezet wordt!?![]()
Ik hoop niet dat we weer die droplul van een Leo Driessen als commentator krijgen...
Onzin. Zijn allen prima spelers, wanneer je ze het vertrouwen geeft en ze in vorm zijn. Pantelic doet het prima in de spits als aanspeelpunt (alhoewel ik zijn invloed op Suarez negatief vind, maar op de rest van het team positief), Aissati is fantastisch, maar tevaak verkeerd gebruikt en zou egoistischer moeten worden, Sulejmani is nog erg jong en onervaren op dit niveau, en ook zelden een ECHTE kans op ZIJN positie gekregen, maar zijn talent is overduidelijk aanwezig, en die andere 3 kunnen op zich het niveau aan, maar zijn geen echte uitschieters, alhoewel Rommedahl hartstikke nuttig kan zijn wanneer je die goed gebruikt.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een krappe selectie we eigenlijk hebben. Want van deze spelers zijn Oleguer, Pantelic, Sulejmani, Silva, Aissati en Rommedahl niet Ajax waardig!
Ah ja, ieder zijn mening natuurlijk en die respecteer ik. Ik denk alleen dat jij na een poosje ook wel zal zeggen van: he ja, die Pantelic is toch wel goed.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:31 schreef Barca het volgende:
En een voorbeschouwing van AJax. NL: http://www.ajax.nl/web/Ajax-TV/Vooruitblik-Ajax-Anderlecht.htm
[..]
Ik vind dat het contracteren van deze jongens kapitaalvernietiging is.
[..]
Aissati is in mijn ogen gewoon niet goed genoeg. Over Leo ben ik het wel met je eens.
Niveautje Haarlem, meer niet!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onzin. Zijn allen prima spelers, wanneer je ze het vertrouwen geeft en ze in vorm zijn. Pantelic doet het prima in de spits als aanspeelpunt (alhoewel ik zijn invloed op Suarez negatief vind, maar op de rest van het team positief), Aissati is fantastisch, maar tevaak verkeerd gebruikt en zou egoistischer moeten worden, Sulejmani is nog erg jong en onervaren op dit niveau, en ook zelden een ECHTE kans op ZIJN positie gekregen, maar zijn talent is overduidelijk aanwezig, en die andere 3 kunnen op zich het niveau aan, maar zijn geen echte uitschieters, alhoewel Rommedahl hartstikke nuttig kan zijn wanneer je die goed gebruikt.
Don't think so.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah ja, ieder zijn mening natuurlijk en die respecteer ik. Ik denk alleen dat jij na een poosje ook wel zal zeggen van: he ja, die Pantelic is toch wel goed.
Pantelic een negatieve invloed op Suarez.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onzin. Zijn allen prima spelers, wanneer je ze het vertrouwen geeft en ze in vorm zijn. Pantelic doet het prima in de spits als aanspeelpunt (alhoewel ik zijn invloed op Suarez negatief vind, maar op de rest van het team positief), Aissati is fantastisch, maar tevaak verkeerd gebruikt en zou egoistischer moeten worden, Sulejmani is nog erg jong en onervaren op dit niveau, en ook zelden een ECHTE kans op ZIJN positie gekregen, maar zijn talent is overduidelijk aanwezig, en die andere 3 kunnen op zich het niveau aan, maar zijn geen echte uitschieters, alhoewel Rommedahl hartstikke nuttig kan zijn wanneer je die goed gebruikt.
Laten we het er maar op houden dat er gewoon geen klik tussen die 2 is,ik zie ze niet zo snel beste maatjes wordenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Pantelic een negatieve invloed op Suarez.
Suarez speelt Pantelic vaak bewust niet aan. Hoe genant was het toch uit bij Vitesse, Suarez hoefde de bal alleen nog maar aan Pantelic te geven om hem simpel te laten scoren. Maar nee, hij gaat voor eigen succes en tikt de bal naast.
Pantelic gaat niet als een wilde met zijn armen wapperen, maar vergeeft hem dat.
Dit was niet de bedoeling.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat er gewoon geen klik tussen die 2 is,ik zie ze niet zo snel beste maatjes worden
Daar verschillen we dan over van meningquote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Barca het volgende:
Niveautje Haarlem, meer niet!
Pantelic raakt nog geen skippybal, Aissati heeft heel weinig technische en tactische bagage (dribbelt te veel, draait te veel (in een laag tempo), ziet nauwelijks afspeelmogelijkheden, Sulejmani is gewoon te draag en te dik, Rommedahl is bruikbaar als cornervlag maar niet als speler.
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Barca het volgende:
[..]
Pantelic raakt nog geen skippybal, Aissati heeft heel weinig technische en tactische bagage (dribbelt te veel, draait te veel (in een laag tempo), ziet nauwelijks afspeelmogelijkheden, Sulejmani is gewoon te draag en te dik, Rommedahl is bruikbaar als cornervlag maar niet als speler.
[..]
Don't think so.
Misschien is het feit dat ze beiden toch wel 'baasjes' zijn wel antwoord op het waarom ze geen beste maatjes zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat er gewoon geen klik tussen die 2 is,ik zie ze niet zo snel beste maatjes worden
Excuseer me, dit heb ik niet gezegd. Barca heeft dat gezegd. Lees maar eens terug.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan over van mening
Je verwart het begrip baas met egocentrische klootviool!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Misschien is het feit dat ze beiden toch wel 'baasjes' zijn wel antwoord op het waarom ze geen beste maatjes zijn.
Je quote de verkeerde naam! Die uitspraak was nl. van mij en niet van Kluivert_VanderVaart.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan over van mening
Ik bedoelde dat nu Suarez weer op de zijkant moet spelen, ipv centraal, hij weer wat 'minder' is dan voorheen. Centraal schitterde hij, en was hij fantastisch. Nu hij op de zijkant moet vanwege Pantelic, is het toch net iets minder, zie je hem net iets vaker weer terugvallen in oude foutjes, heeft hij minder rendement, is hij minder effectief/productief, en lijkt ook minder plezier te hebben.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Pantelic een negatieve invloed op Suarez.
Suarez speelt Pantelic vaak bewust niet aan. Hoe genant was het toch uit bij Vitesse, Suarez hoefde de bal alleen nog maar aan Pantelic te geven om hem simpel te laten scoren. Maar nee, hij gaat voor eigen succes en tikt de bal naast.
Pantelic gaat niet als een wilde met zijn armen wapperen, maar vergeeft hem dat.
We zullen zien. Trouwens, wat denk je dat de uitslag vanavond wordt en hoe Ajax het gaat doen?quote:
Excuus. Er ging iets mis met het quote-gedeelte, waardoor ik ook de comment hierboven opnieuw moest typenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:42 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Excuseer me, dit heb ik niet gezegd. Barca heeft dat gezegd. Lees maar eens terug.
Ok, is je vergeven.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Excuus. Er ging iets mis met het quote-gedeelte, waardoor ik ook de comment hierboven opnieuw moest typen![]()
Dat ben ik niet met je eens over Pantelic,die jongen wordt gewoon elke week beter,geeft redelijk veel assists,is een prima aanspeelpunt in een aanval zodat ook de middenvelders kunnen aansluiten en maakt ook gewoon zijn doelpunten...,Over Sulejmani ben ik het dan weer wel met je eensquote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Barca het volgende:
[..]
Matig voetbal, weinig doelpunten. Salonremise.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
We zullen zien. Trouwens, wat denk je dat de uitslag vanavond wordt en hoe Ajax het gaat doen?
Ik denk dat het een matige wedstrijd nog,maar we hebben Pantelic,die breekt de wedstrijd wel openquote:Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
We zullen zien. Trouwens, wat denk je dat de uitslag vanavond wordt en hoe Ajax het gaat doen?
Ja, ok, maar volgens mij is het juist goed dat Pantelic centraal in de aanval staat en Suarez aan de zijkant, omdat Suarez aan de zijkant meer ruimte heeft om zijn acties te maken. Dat hij vervolgens dan vaak niet Pantelic ziet staan ( of beter gezegd, de bal niet wil overspelen naar hem ) kan je Suarez zeker verwijten.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat nu Suarez weer op de zijkant moet spelen, ipv centraal, hij weer wat 'minder' is dan voorheen. Centraal schitterde hij, en was hij fantastisch. Nu hij op de zijkant moet vanwege Pantelic, is het toch net iets minder, zie je hem net iets vaker weer terugvallen in oude foutjes, heeft hij minder rendement, is hij minder effectief/productief, en lijkt ook minder plezier te hebben.
Daarnaast is Suarez aanvoerder, maar Pantelic lijkt de rol van 'leider' in het veld naar zich toe te hebben getrokken, en het lijkt erop dat dat Suarez ook wel een beetje 'steekt'.
Is duidelijk, maar het zou idd best eens gaan kunnen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Matig voetbal, weinig doelpunten. Salonremise.
Ik sta er iig niet versteld van.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:48 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik denk dat het een matige wedstrijd nog,maar we hebben Pantelic,die breekt de wedstrijd wel open
Te Optimistischquote:Op donderdag 17 december 2009 18:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik sta er iig niet versteld van.![]()
Uit bij Anderlecht was Ajax zoveel beter, alleen vergaten ze dat in de score tot uitdrukking te brengen. Hopelijk lukt dat vanavond beter. Dan is het bij rust al beslist, of ben ik nou te optimistisch?
Klopt, ben ik het ook helemaal mee eensquote:Op donderdag 17 december 2009 18:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja, ok, maar volgens mij is het juist goed dat Pantelic centraal in de aanval staat en Suarez aan de zijkant, omdat Suarez aan de zijkant meer ruimte heeft om zijn acties te maken. Dat hij vervolgens dan vaak niet Pantelic ziet staan ( of beter gezegd, de bal niet wil overspelen naar hem ) kan je Suarez zeker verwijten.
Wat ikzelf denk is dat Pantelic en Sulejmani na een poosje beter kunnen samenspelen dan Suarez en Pantelic.
Gelukkig, dan kan ik rustig slapen vanavondquote:Op donderdag 17 december 2009 18:45 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ok, is je vergeven.
Echt sorry dat ik daar een beetje over heen las. Idd, op die wijze is het idd slecht voor Suarez.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, ben ik het ook helemaal mee eensIk had het ook puur over de negatieve invloed van Pantelic op SUAREZ, maar voor de rest van het team vind ik hem een positieve invloed hebben (dat stond trouwens in die reactie die mis ging en verloren ging, maar was het de 2de keer even vergeten in mijn haast
)
Ik snap de beslissing dus ook heel goed van Jol om Pantelic centraal te zetten, en Suarez op de zijkant in een vrije rol, met de hoop dat Suarez dan naar binnen trekt, en om Pantelic heen speelt...
...maar voor Suarez was het wellicht beter geweest als hij gewoon centraal was gebleven, puur en alleen omdat HIJ daar veel meer rendement had en beter speelde (maar dan is het team TE afhankelijk van hem...)
[..]
Gelukkig, dan kan ik rustig slapen vanavond
Hij is zeker net door een schapie in zijn aarsie geneukt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |