ik ben linksback, veel slechter dan Anita ben ik niet...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:49 schreef Barca het volgende:
Als dit het geaccepteerde niveau is van een Ajax-ploeg, dan kunnen we hier van Fok! ook wel een teampje samenstellen lijkt me. Echt ... dergelijk geknoei en gepruts. Dat kunnen wij toch ook? En volgens mij zijn wij goedkoper.
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ben linksback, veel slechter dan Anita ben ik niet...
Niet te hopen neequote:Op donderdag 17 december 2009 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
40 zelfsquote:Op donderdag 17 december 2009 19:46 schreef Adelante het volgende:
Je zou 30 euro hebben betaald voor dit Ajax
Nee hoor. Ik woon vlakbij de Grote markt. Vanuit mijn keuken zie ik het glazen huis staan.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:51 schreef Yozzz het volgende:
op de fiets naar Groningen?
Maar dan missen we je kwaliteit posts op FOK!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:53 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik woon vlakbij de Grote markt. Vanuit mijn keuken zie ik het glazen huis staan.
Team van Fok! zou winnen.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:49 schreef Barca het volgende:
Als dit het geaccepteerde niveau is van een Ajax-ploeg, dan kunnen we hier van Fok! ook wel een teampje samenstellen lijkt me. Echt ... dergelijk geknoei en gepruts. Dat kunnen wij toch ook? En volgens mij zijn wij goedkoper.
Ow, in dat geval kan ook jij misschien wel de nieuwe Lahm worden...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:
Van Ajax wel, van Anderlecht nietquote:Op donderdag 17 december 2009 19:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Team van Fok! zou winnen.![]()
Ach, die de mos kraamt al jaren onzin uit, dus gewoon niet meer naar luisteren naar die leier. Ja, ik ben zwaar gefrustreerd om het spel en de uitslag tot nog toe. Hopelijk de tweede helft een stuk beter.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:55 schreef Barca het volgende:
De Mos lul niet zo dom. Niet ingespeeld is een nadeel ... maar zoals we nu lopen te kloten ...
Mwhoa, dat weet ik zo net nog niet. Nu lijkt het alsof Anderlecht goed speelt, maar Ajax speelt gewoon slecht en Fok! team zou op zeker gelijkwaardig of meer zijn aan Anderlecht.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:56 schreef kristyle het volgende:
[..]
Van Ajax wel, van Anderlecht niet
Van mij mogen er nog wel 3 bij komen voor Anderlecht. Misschien dat er dan is wat mensen daar wakker worden.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, die de mos kraamt al jaren onzin uit, dus gewoon niet meer naar luisteren naar die leier. Ja, ik ben zwaar gefrustreerd om het spel en de uitslag tot nog toe. Hopelijk de tweede helft een stuk beter.
Natuurlijk, het is grotendeels instelling. Maar toch zie je wel goed dat een Ajax zonder Suarez en de Zeeuw kwalitatief veel minder is. Natuurlijk wint ook dit team makkelijk van RKC maar tegen een wat betere tegenstander wordt het meteen lastig.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:54 schreef hoM3r het volgende:
Naja, Real Madrid en AC Milan laten dit ook met droge ogen gebeuren als ze al door zijn hoor. Ik heb NEC Udinese zien overklassen vorig jaar toen die al door waren.
Zie je hoe de Ajacieden de duels ingaan? Als slappe hondjes.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Zo gek is dit niet als je de selectie bekijkt. Haal Suarez en De Zeeuw weg en wat staat er dan nog aan echt grote namen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |