Feyenoord doet echt niet onder voor dit Ajax hoor. Ik schat ze zelfs nog iets hoger in om het feit dat zij iets hebben wat dit Ajax heel duidelijk niet heeft en dat is de wil om te knokken.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:58 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]
Je bent in de war met je clubje Feyenoord!
Gaan ze de duels in dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zie je hoe de Ajacieden de duels ingaan? Als slappe hondjes.![]()
Kom op Ajax. Direct laten zien wat je kan in de tweede helft.
Gekkie, dat is natuurlijk gericht op het spel dat Ajax speelt niet op de teams zelf. Zij zien dit spel als "on-ajax" en willen dus het spel zien dat volgens hun wel Ajaxwaardig is. Mallerd. Je nam het helemaal verkeerd op.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Barca het volgende:
Wat roepen ze nou? "We willen Ajax zien?" Dat doen we toch? 't Is toch geen Feyenoord - Spartak Athene?
Om eerlijk te zijn, denk ik dat Anderlecht inderdaad meer moeite zou hebben met het Fok! team dan met dit zwak Ajax.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Mwhoa, dat weet ik zo net nog niet. Nu lijkt het alsof Anderlecht goed speelt, maar Ajax speelt gewoon slecht en Fok! team zou op zeker gelijkwaardig of meer zijn aan Anderlecht.![]()
Ah, bedankt voor de uitleg! Ja sorry, ik ben blont.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gekkie, dat is natuurlijk gericht op het spel dat Ajax speelt niet op de teams zelf. Zij zien dit spel als "on-ajax" en willen dus het spel zien dat volgens hun wel Ajaxwaardig is. Mallerd. Je nam het helemaal verkeerd op. [ afbeelding ]
Ja.. Daarom snap ik ook niet dat Ajax zo gedemotiveerd speelt..quote:Op donderdag 17 december 2009 20:06 schreef M.Melandri het volgende:
Wordt anderlecht nu groepswinnaar?
Lekker handig idd, loot je volgende ronde Shaktar of werder ofzo en kun je naar huis.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja.. Daarom snap ik ook niet dat Ajax zo gedemotiveerd speelt..
Wie wel?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef elby1988 het volgende:
Enoh heeft er geen zin meer in
Jol?quote:
Je hebt wel gelijk, want dat doen ze niet.quote:
Ik lach me kapot om die opmerking en het streelt me zelfs een beetje.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef Barca het volgende:
Hé, een snuggere opmerking van Driessen over de opstellingen van Ajax en PSV. Niet dat het iets is om blij van te worden trouwens.
Valt niet op aangezien het gelijkstaat aan het spel..quote:Op donderdag 17 december 2009 20:10 schreef Yi-Long het volgende:
Het kan haast geen toeval meer zijn dat iedere wedstrijd waarbij Leo commentaar levert, echt 100% RUK is...
De seksuele fantasiën vliegen je om de oren in dit topicquote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef Whiteguy het volgende:
Enoh heeft ook geen zin meer.
Valt wat voor te zeggen. Shirtje uit en lekker douchen.
edit: wat een ongelofelijke echo hier
Inderdaad ... in de dark room van een willekeurig gaycafé gaat het er ruiger aan toe.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, want dat doen ze niet.
ajax=europa league niveau hequote:Op donderdag 17 december 2009 20:10 schreef Yi-Long het volgende:
Het kan haast geen toeval meer zijn dat iedere wedstrijd waarbij Leo commentaar levert, echt 100% RUK is...
Ik bedoelde dus dat het Leo's commentaar van invloed is op de kwaliteit van het spelquote:Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Valt niet op aangezien het gelijkstaat aan het spel..
Mjah, maar gisteravond zag ik toch 2 aardige wedstrijden, op hetzelfde niveau, van Heerenveen en PSV.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
ajax=europa league niveau he
Heb Brugge en hertha gezien en vond er weinig aan. EL wedstrijden kunnen me tot de kwartfinale niet echt bekoren.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, maar gisteravond zag ik toch 2 aardige wedstrijden, op hetzelfde niveau, van Heerenveen en PSV.
Ach. Feijenoord is helemaal geen niveau meer, dus wat wij nou nog te zeggen hebben over het niveau van Ajax (na ook nog eens met 5-1, te zijn afgedroogd)...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
ajax=europa league niveau he
Wat heb ik met feyenoord van doen?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach. Feijenoord is helemaal geen niveau meer, dus wat wij nou nog te zeggen hebben over het niveau van Ajax (na ook nog eens met 5-1, te zijn afgedroogd)...
Die vent is knettergek.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:18 schreef Barca het volgende:
Leo, al wat Rommellaar doet is hollen en stilstaan. Voetballen kan hij niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |