Ik lach me kapot om die opmerking en het streelt me zelfs een beetje.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef Barca het volgende:
Hé, een snuggere opmerking van Driessen over de opstellingen van Ajax en PSV. Niet dat het iets is om blij van te worden trouwens.
Valt niet op aangezien het gelijkstaat aan het spel..quote:Op donderdag 17 december 2009 20:10 schreef Yi-Long het volgende:
Het kan haast geen toeval meer zijn dat iedere wedstrijd waarbij Leo commentaar levert, echt 100% RUK is...
De seksuele fantasiën vliegen je om de oren in dit topicquote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef Whiteguy het volgende:
Enoh heeft ook geen zin meer.
Valt wat voor te zeggen. Shirtje uit en lekker douchen.
edit: wat een ongelofelijke echo hier
Inderdaad ... in de dark room van een willekeurig gaycafé gaat het er ruiger aan toe.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, want dat doen ze niet.
ajax=europa league niveau hequote:Op donderdag 17 december 2009 20:10 schreef Yi-Long het volgende:
Het kan haast geen toeval meer zijn dat iedere wedstrijd waarbij Leo commentaar levert, echt 100% RUK is...
Ik bedoelde dus dat het Leo's commentaar van invloed is op de kwaliteit van het spelquote:Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Valt niet op aangezien het gelijkstaat aan het spel..
Mjah, maar gisteravond zag ik toch 2 aardige wedstrijden, op hetzelfde niveau, van Heerenveen en PSV.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
ajax=europa league niveau he
Heb Brugge en hertha gezien en vond er weinig aan. EL wedstrijden kunnen me tot de kwartfinale niet echt bekoren.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, maar gisteravond zag ik toch 2 aardige wedstrijden, op hetzelfde niveau, van Heerenveen en PSV.
Ach. Feijenoord is helemaal geen niveau meer, dus wat wij nou nog te zeggen hebben over het niveau van Ajax (na ook nog eens met 5-1, te zijn afgedroogd)...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
ajax=europa league niveau he
Wat heb ik met feyenoord van doen?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach. Feijenoord is helemaal geen niveau meer, dus wat wij nou nog te zeggen hebben over het niveau van Ajax (na ook nog eens met 5-1, te zijn afgedroogd)...
Die vent is knettergek.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:18 schreef Barca het volgende:
Leo, al wat Rommellaar doet is hollen en stilstaan. Voetballen kan hij niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |