Hij straft het niet af.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:11 schreef Joel-Smeets het volgende:
Wat wordt Pantelic maar vrij gelaten de hele tijd
Dé onbetwiste nummer 1 van oranje.quote:
McMickey? Dat wordt nooit wat!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef Vandergeld het volgende:
Die speler waar we al ongeveer 15 miljoen op hebben afgeschreven mag ook wel eens wat laten zien..
hebben ze al een menu naar hem genoemd ja???quote:
Geen idee. Ik noem 'm zo omdat ik 'm een dikzakje vind. Alsof 'ie wel te vinden is bij McD maar niet in een fitnesscentrum.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
hebben ze al een menu naar hem genoemd ja???
Ook nog best te eten,gisteren gehadquote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zou goed bij de McDonalds passen. Weinig waar voor veel geld.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Serieus, een hamburgertje met de naam McMickey? Triest!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ook nog best te eten,gisteren gehad![]()
Jezus Oleguer,dit wordt een afstraffing...
Het is wel duidelijk dat sommige van de spelers die nu spelen duidelijk geen basisplaats verdienenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Bizar en onacceptabel.
Niet alleen hij zat fout en op basis van één moment in de wedstrijd is gemakkelijk zeggen he.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Barca het volgende:
Ik zei toch dat die Oleguer niet Ajax-waardig is!
Maar hij maakt de 1e én de ergste fout! Let op: er zullen er nog vele volgen. Al was deze pass niet onaardig.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Niet alleen hij zat fout en op basis van één moment in de wedstrijd is gemakkelijk zeggen he.
hoe is het in dhaka nu, graadje of 35?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:24 schreef KNAK het volgende:
Oh.. hier in Bangladesh kan ik ook live meegenieten van de wanprestaties van Ajakkes! ... hopppaaaaa 2-0
Toch blijf ik er bij dat Oleguer zeker het niveau bij Ajax aan kan.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar hij maakt de 1e én de ergste fout! Let op: er zullen er nog vele volgen. Al was deze pass niet onaardig.
Ik had die gast onder de zoden gebeukt!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef MMUFC het volgende:
mooi die reactie van die assistent toen Pantelic voor zijn neus stond
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef Barca het volgende:
Wat een mislukte kampbeul die assistent! Godverdomme!Arrogant kutventje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |