ik doe mee !!!quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:09 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Offerte van huis komt snel mijn kant op, goed nieuws mensen!
* stuurhierdiespamheen zet alvast een kratje bier klaar!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 december 2009 14:09 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Offerte van huis komt snel mijn kant op, goed nieuws mensen!
* stuurhierdiespamheen zet alvast een kratje bier klaar!
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:15 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik op afdeling hier -> SNEEEEEEEEUWWWWWWWW!
Collega: Ga je dan wassen!
ik.... uh ....
thx!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
heb je ook bouwtechnische keuring gedaan ?
Dan hoop ik dat dat goed gaat.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:25 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
thx!
Komt nog, zijn ze mee bezig
Maar we zijn iig weer een aantal stappen verder
Gelukkig staat dat ook allemaal vast hequote:Op donderdag 17 december 2009 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat dat goed gaat.
hier teamleidster wou ook huisje kopen
had voor haar doen de droomhuis gevonden
echt wat ze wou enzo, mensen waren al gedaald in prijs.
Ze doen bouwtechnische keuring:
blijkt fundering verrot te zijn huis aan 1 kant 2cm ingezakt, ramen die niet meer open kunnen. Kosten: 50 tot 100 000 euro.
ze hebben nu de koop ontbonden
goed zoquote:Op donderdag 17 december 2009 14:36 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Gelukkig staat dat ook allemaal vast he
end van ???quote:
daaroverquote:Op donderdag 17 december 2009 14:33 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
"In the end..." wat blijft dat toch een heerlijk nummer![]()
* stuurhierdiespamheen kippenvel krijgt
http://lmgtfy.com/?q=in+the+end+van+wie+%3Fquote:Op donderdag 17 december 2009 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
end van ???
waar heeft u het over mevrouw NBT ?
linkin parkquote:
Dat jongen, heet nou sneeuw!quote:
de bukake van stuurhierdiespamheenquote:
ohhh is dat nou sneeuw. ja dat ken ik alleen uit filmsquote:Op donderdag 17 december 2009 14:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat jongen, heet nou sneeuw!
Die vlokjes die vallen en blijven vallen zorgen er voor dat de bovenstaande foto (uur geleden gemaakt) niet meer helemaal up to date is
Als je nog even geduld heb, kan je het straks in het echt mee maken!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ohhh is dat nou sneeuw. ja dat ken ik alleen uit films
wat ? de hele tuin is bezaaid ermeequote:Op donderdag 17 december 2009 14:55 schreef tripack het volgende:
[..]
de bukake van stuurhierdiespamheen
mja hier smelt alles meteen. er ligt nog een beetje op het gras, voor de rest is alles al weg. tis hier ook boven nulquote:Op donderdag 17 december 2009 14:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Als je nog even geduld heb, kan je het straks in het echt mee maken!
Niet alleen de tuinquote:Op donderdag 17 december 2009 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat ? de hele tuin is bezaaid ermee
heerlijk nummerquote:
Die wou ik zeggenquote:Op donderdag 17 december 2009 14:55 schreef tripack het volgende:
[..]
de bukake van stuurhierdiespamheen
waar zit jij dan ergens lulloquote:Op donderdag 17 december 2009 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja hier smelt alles meteen. er ligt nog een beetje op het gras, voor de rest is alles al weg. tis hier ook boven nul
Hier aan de kust, de zuid-nederlandse kustquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=in+the+end+van+wie+%3F
o daar haha, tjah moet je naar brabant komen hequote:Op donderdag 17 december 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hier aan de kust, de zuid-nederlandse kust
Waar de mensen onbewust
Zin in zuipfeesten krijgen
En van eten slechts nog zwijgen
Als ze zat zijn en voldaan
En weer rustig slapen gaan
je weet wel, waar dat strandfeest uit de hand liep
ey wel tot 17:00 jah, niet tot 16:59 tssssquote:
wist ik wel hoorquote:
nou volgens mij ligt er bij jou ook helemaal niet veel sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 15:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o daar haha, tjah moet je naar brabant komen he
jajaja tot 17:00 uurquote:Op donderdag 17 december 2009 15:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ey wel tot 17:00 jah, niet tot 16:59 tssss
jah eindhoven.... maar breda en tilburg welquote:Op donderdag 17 december 2009 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou volgens mij ligt er bij jou ook helemaal niet veel sneeuw
ik hoorde het op het nieuws hjah hahahaquote:Op donderdag 17 december 2009 15:02 schreef lynda het volgende:
whehe def geen bussen meer in friesland en groningen
ok dan mag hetquote:
maar in tilburg maak je weer kans dat je doodgeslagen wordquote:Op donderdag 17 december 2009 15:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah eindhoven.... maar breda en tilburg wel
risico van het vakquote:Op donderdag 17 december 2009 15:07 schreef tripack het volgende:
[..]
maar in tilburg maak je weer kans dat je doodgeslagen word
neeeeeee niet echt.quote:
Snel?quote:
jah dat dusquote:
SMOKEZZZZZZZZZquote:
ik slaap bijnaquote:Op donderdag 17 december 2009 15:22 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Snel?
Ik blijf hier naar de klok kijken... *zucht*
Niet veel bijzonders, de buurvrouw is overleden, haar as is uitgestrooid over Nederland. Ze was nogal zwaarlijvig zoals je hebt gemerktquote:Op donderdag 17 december 2009 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SMOKEZZZZZZZZZ
wat heeft je moeder nu weer gedaan in NL
Same here,quote:
LOLquote:Op donderdag 17 december 2009 15:26 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Lachen. Kantoorhumor in de sneeuw
[ afbeelding ]
wehhehehe
hahahahaquote:Op donderdag 17 december 2009 15:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders, de buurvrouw is overleden, haar as is uitgestrooid over Nederland. Ze was nogal zwaarlijvig zoals je hebt gemerkt
"kopen"?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand nog burnout paradise voor de pc kopen via ea download store ? ik heb een code, kost je 4.20 euro
veel succes met online spelen dan, want dat lukt je nietquote:Op donderdag 17 december 2009 15:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als ik hem wil spelen koop ik hem wel in de FTD winkel
kun je dat eten ?quote:
Best wel jah! Stel ik spel een spel alleen "offline".. dan koop ik dat spel wel in mijn Eweka winkelquote:
Daarom "koop" ik alleen spellen die ik veel online wil spelenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
veel succes met online spelen dan, want dat lukt je niet
ja ik koop alleen spellen die ik online ook wil spelen. en die steam deals danquote:Op donderdag 17 december 2009 15:54 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Best wel jah! Stel ik spel een spel alleen "offline".. dan koop ik dat spel wel in mijn Eweka winkel
Daar heb ik toch geen tijd voorquote:Op donderdag 17 december 2009 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
veel succes met online spelen dan, want dat lukt je niet
ben ik blij dat ik met de fiets naar het werk kan..quote:Op donderdag 17 december 2009 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
kut kut en nog is kut.
Tilburg is totaal ontregelt hoor ik.
ruim 15 cm sneeuw.
bussen rijden niet meer.
alles zit pot dicht
kan je ze toch voor je moeder kopen ?quote:
Same here, maar dat heb ik dan echt alleen met 1 persoon shootersquote:Op donderdag 17 december 2009 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik koop alleen spellen die ik online ook wil spelen. en die steam deals dan![]()
ik vind tegen bekenden spelen veel leuker dan tegen de computer nl
Vertel mij wat, ik moet straks via het "OV" naar Alkmaar...quote:Op donderdag 17 december 2009 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
kut kut en nog is kut.
Tilburg is totaal ontregelt hoor ik.
ruim 15 cm sneeuw.
bussen rijden niet meer.
alles zit pot dicht
moet je racen eens proberenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:06 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Same here, maar dat heb ik dan echt alleen met 1 persoon shooters
(oja, en C&C natuurlijk!)
Thx m8!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
trouwens droxz, volgens wat mensen staat er een GT5 trial demo op psn
Die doet wel aan online multiplayen, maar dan in een andere contextquote:Op donderdag 17 december 2009 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je ze toch voor je moeder kopen ?oh nee, die speelt met andere dingen
En het word steeds witter hierquote:Op donderdag 17 december 2009 16:06 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik moet straks via het "OV" naar Alkmaar...
gewoon op de rondweg van tilburg gemiddeld zeker 5 autos in de slootquote:Op donderdag 17 december 2009 16:06 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik moet straks via het "OV" naar Alkmaar...
hahaha , nou mooiquote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die doet wel aan online multiplayen, maar dan in een andere context
Gemiddeldquote:Op donderdag 17 december 2009 16:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon op de rondweg van tilburg gemiddeld 5 autos in de sloot
nee type foutquote:
Multi-plompzakken?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die doet wel aan online multiplayen, maar dan in een andere context
ja tis nu al carnaval, dan gebeuren dat soort dingen.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:13 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Multi-plompzakken?
Dat gaat een leuke lange witte trip worden!quote:
Nee, dat is tri-packquote:
Zou je dat deze kant op kunnen blazen?quote:
riep iemandquote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nee, dat is tri-pack
??quote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat gaat een leuke lange witte trip worden!
Ik zal me best doenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Zou je dat deze kant op kunnen blazen?
Dan zie ik hier vandaag tenminste nog wat normale sneeuw vallen
Ze noemde wat anders "vies", doe er wat aan tripack!quote:
Ik wist het! hahahahquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nee, dat is tri-pack
je weet dat je morgen door de polder moet fietsen?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Zou je dat deze kant op kunnen blazen?
Dan zie ik hier vandaag tenminste nog wat normale sneeuw vallen
Speciaal voor patrickquote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ze noemde wat anders "vies", doe er wat aan tripack!
iddquote:
jah is om geen parkeer problemen te krijgenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik denk al.. Ligt er in elke Tilburgse sloot gemiddeld 5 auto's ofzo
ssstquote:Op donderdag 17 december 2009 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja tis nu al carnaval, dan gebeuren dat soort dingen.
WHEHEHEHEquote:Op donderdag 17 december 2009 16:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Speciaal voor patrick
[ afbeelding ]
Welja johquote:Op donderdag 17 december 2009 16:21 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik wist het! hahahah
Had alleen zoiets verwacht van Smokez
wil je alle schade van het verleden goed maken ?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Welja joh
Heb je enig idee hoe gezond ik bezig ben de laatste tijd?
Heb zelfs al de hele maand geen alcohol of cafeïne binnen gehad
Ik vind het prima hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 16:45 schreef NBT het volgende:
woooooooooooooooooooooow...............
Hoelaat begin je met werken danquote:Op donderdag 17 december 2009 16:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor
Vind m'n werk niet vervelend ofzo, het is nu lekker rustig, heb net lekker gegetenen kan na m'n werk meteen weer met ijzer gaan smijten in de sportschool
10:15quote:
Nou ga alvast opruimen, je mag over 2 min naar huisquote:Op donderdag 17 december 2009 16:57 schreef NBT het volgende:
Ja dat is wel lekker uitslapen...............
nou niet verkeerd iig hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 16:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Dan zou ik voor de rest van m'n leven (plus de 53 reïncarnaties van mezelf hierna) geheelonthouder moeten worden
Nee dat niet, probeer niks goed te maken, ben alleen wat gezonder aan het doen
Ja toch, vond ik ookquote:Op donderdag 17 december 2009 17:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou niet verkeerd iig hoor
Echt compleeeeeet andere wereld.quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:38 schreef WhiteLightning het volgende:
dat ziet er vet uit Crazy-M. hier is wel weer wat gevallen, maar tegen 12en zal het wel weer gesmolten zijn lol
En vanavond ook weer sneeuw.quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:00 schreef lynda het volgende:
Hier is het verschil tussen Alkmaar en Oudorp al groot..![]()
Lang leve een dorp waar de sneeuw nog wel allemaal (cm 5 a 10) blijft liggen![]()
* lynda is alleen niet zo blij met de temperaturen voor dit weekend..![]()
Zo'n idee had ik al ja..quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:23 schreef lynda het volgende:
@ Smokez: en juist gisteravond kon je het behalve in Friesland nergens slechter kunnen treffen dan NH
Volgens mij zag ik zoiets in je msnnaam staan een tijdje terug.. Maar dat kan natuurlijk ook over Droxz's huis gaan?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:27 schreef NBT het volgende:
* NBT is onderuit gegaan in de sneeuw vanmorgen..
quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik zoiets in je msnnaam staan een tijdje terug.. Maar dat kan natuurlijk ook over Droxz's huis gaan?
hard vloeken en door gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:27 schreef NBT het volgende:
Zal binnenkort eens komen kijkenquote:
2,5 maandquote:Op vrijdag 18 december 2009 07:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zal binnenkort eens komen kijken
Hoe is het verder met inrichten? Is dat gedeelte al een beetje klaar?
vies weer is het welquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh patrick, zijn we nog een beetje vies vandaag?
hoef je maar een halve dag te werken ? wel een goed idee trouwensquote:
Gisteravond was het weer nog veel viezerquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Leuk die sneeuw, maar gisteren niet.
Werkelijk waar, tijdens het autorijden heb ik de meeste weersomstandigheden al meer dan regelmatig gezien. Warm weer, lekker warm weer, extreem warm weer, iets minder warm weer, behaaglijk warm weer, etc. Maar, natuurlijk, gisteren reed ik min of meer in een sneeuwstorm.
En wat denk je? Ome Sm0keZ krijgt natuurlijk weer een lekke band... Sta je daar langs de snelweg, in het donker, half verkleed als sneeuwpop je wiel te verwisselen.
Daar word je toch misselijk van
Mogguh Droxzquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:24 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Sjo, ik heb geen zin meer..
ja je hebt werkpaarden en sierpaardenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh WL en NBT
Eerder naar huis gaan is wel relaxed hoor, heb om 11 uur al weekend vandaag
das ff zwaar kutquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gisteravond was het weer nog veel viezer
[..]
Ik was 10 minuten te laat, om dat te compenseren ga ik maar 10 minuten eerder weg denk ikquote:
quote:
das de gouden regel heh, kom je te laat, mag je eerder wegquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:27 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik was 10 minuten te laat, om dat te compenseren ga ik maar 10 minuten eerder weg denk ik
maar wat als je een half uur te vroeg bentquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das de gouden regel heh, kom je te laat, mag je eerder weg![]()
yep, moet je maar te laat komenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:44 schreef tripack het volgende:
[..]
maar wat als je een half uur te vroeg bent
moet je dan langer blijven
Ik vind dat een prima regel!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das de gouden regel heh, kom je te laat, mag je eerder weg![]()
Dat moet je een half uur langer blijven,quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:44 schreef tripack het volgende:
[..]
maar wat als je een half uur te vroeg bent
moet je dan langer blijven
tis hier ook rustig op het moment, maar daar hebben we internet voorquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:46 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik vind dat een prima regel!
Het is vrijdag, en het zal wel weer een extreem rustige dag worden.
whehehe jah ik had het al een keer gehoordquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
hahaha, geniale muziek op 3fm.
just a llittle christmas blowjob
ik ga toch lekker om half 5 wegquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:48 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat moet je een half uur langer blijven,
dit omdat ik eerder weg ga natuurlijk
das koudquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)uur_morgen_op_1.html
WTF!
aaaah,quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:27 schreef NBT het volgende:
die heb ik al gehad..quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaaah,
voordeel van een auto![]()
bakje warme chocomel met slagroom dan maar ?
Droxzeplorikusquote:
jah lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:07 schreef NBT het volgende:
[..]
die heb ik al gehad..Ben al bijgekomen
nu maar ff een half uur bij de scanner staan, gvd... mja, iemand een biertje?
Gevoelstemperatuur van -15 tot -20?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)uur_morgen_op_1.html
WTF!
ik ga meequote:Op vrijdag 18 december 2009 09:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur van -15 tot -20?
* Sm0keZ gaat morgen ff mountainbiken
hahaha dat werkt niet op afstand wat ik wil.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah lekker
waar kan ik dan mee plezieren ?
Best hoor, heb toch 3 mountainbikes in de schuur staan dus kan er tijdelijk wel eentje missen.quote:
Dan moet je mij ff bellen op 0906-Sm0keZ, en voor ¤ 1,40 per minuut kan ik dat ook op afstand voor je regelenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:10 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha dat werkt niet op afstand wat ik wil.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan moet je mij ff bellen op 0906-Sm0keZ, en voor ¤ 1,40 per minuut kan ik dat ook op afstand voor je regelen
verdikkie hahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:10 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha dat werkt niet op afstand wat ik wil.
heb zelf ook mountainbikequote:Op vrijdag 18 december 2009 09:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Best hoor, heb toch 3 mountainbikes in de schuur staan dus kan er tijdelijk wel eentje missen.
En zo koud zal het hier toch niet worden, waar ik altijd fiets is hooguit 3km bij zee vandaan
GASTquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:17 schreef tripack het volgende:
je kan merken dat ik geil ben.. die bukake hier blijft aan het bureau plakken![]()
wat bier ?? wie wat waar ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:07 schreef NBT het volgende:
[..]
die heb ik al gehad..Ben al bijgekomen
nu maar ff een half uur bij de scanner staan, gvd... mja, iemand een biertje?
je moest es wetenquote:
weet je wat je moet doen dan, een fietsketting om je banden spannen, werkt megagoed met sneeuw ed.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur van -15 tot -20?
* Sm0keZ gaat morgen ff mountainbiken
ik hoef alleen maar de vrouwkes die je niet kunt gebruikequote:Op vrijdag 18 december 2009 09:24 schreef tripack het volgende:
[..]
je moest es weten
en nee jij krijgt niks
er lopen hier vrast vrouwkes rond, maar of je em daar van hoog kan houdenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik hoef alleen maar de vrouwkes die je niet kunt gebruike
Bah, en ik maar denken ff makkelijk geld te kunnen verdienenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:13 schreef NBT het volgende:
[..]
hahahaha....nee dankje, ik betaal liever niet... ^^
Nah, soms zijn er ook gewoon stukken asfalt in de duinen waar je gewoon echt niet omheen kunt. Niet zo goed voor je banden in dat gevalquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je wat je moet doen dan, een fietsketting om je banden spannen, werkt megagoed met sneeuw ed.
hoezo, de vonken vliegen er dan vanaf. zit in de familie danquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, soms zijn er ook gewoon stukken asfalt in de duinen waar je gewoon echt niet omheen kunt. Niet zo goed voor je banden in dat geval
Gastquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo, de vonken vliegen er dan vanaf. zit in de familie dan
Godsamme zeg hoelang duurt datquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
Al zit je soms volledig in de put
Denk dan soms is het leven echt volkomen kut tralallala
het is het jaar overzicht, geniaal.quote:
bijna half uur ofzoquote:
jah de vrouwen willen voortaan altijd alles gratisquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bah, en ik maar denken ff makkelijk geld te kunnen verdienen
jupquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
heeft iemand 3fm aan staan, ik kom niet meer bij
Omdat we het makkelijk gratis kunnen krijgen..quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah de vrouwen willen voortaan altijd alles gratis
SGELE PIMPELMEEEEEEEEEEEEEEEEESquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Sgele
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Mogguh Herenquote:
tegenwoordig ....quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Omdat we het makkelijk gratis kunnen krijgen..
Bwhehehe Gekkkeeeeee EMMEER!quote:
Joh PIMP,quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:52 schreef Sgele het volgende:
Mogguh NBT![]()
[..]
Bwhehehe Gekkkeeeeee EMMEER!![]()
altijd!!!quote:
Goedemorgen Sgele!quote:
hier is het ook witquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mogguh Heren![]()
![]()
Ik stond tot m'n knieën in de sneeuw vanmorgenHet is hier -14 op het moment en het typen gaat wat moeilijk met van die vriesklauwen
![]()
![]()
SMokez! Ik heb er wel zin in vandaag hoor
Best goed hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Joh PIMP,
Box Ouwe,
Hoe is het voortaan haha
Zal even een foto van vanmorgen postenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
hier is het ook witvan de sneeuw he
Nou smokez, geef je nummer maarquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik kan wel een keer een uitzondering maken ...
lolquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
hier is het ook witvan de bukake he
2 wereldenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Best goed hoor![]()
Hoest in het Zuiden des lands?
Zeg, laat mij er even buiten ja, jij bent echt luguberquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mogguh Heren![]()
![]()
Ik zat op m'n knieën in de sneeuw vanmorgenEr staat hier een jongetje van 14 op het moment en het praten gaat wat moeilijk met een volle mond
![]()
![]()
SMokez! Ik heb er wel zin in vandaag hoor
Gaafquote:
'quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, als je klaar bent, laat mij ook even, je bent echt lekker:r
Jah mijn bier staat in de schuur, -6quote:
Niks in eindhoven? hahahah da's ook wat zegquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
2 werelden
Tilburg - breda: bedolven onder sneeuw
Eindhoven: Geen kut
Luguber? Ik? Maar...ik heb dit allemaal van jou geleerd?quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, laat mij er even buiten ja, jij bent echt luguber
Moet je het even schoonmakenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:00 schreef NBT het volgende:
ziet er wel vet uit in die sneeuw die zon..
Trots op iemand die in de sneeuw op z'n knieeen gaat voor 14 jarige jongetjes?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Luguber? Ik? Maar...ik heb dit allemaal van jou geleerd?Ben je niet een beetje trots op me?
nee joh, lekker! kan je nog harder zuipen dan normaalquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah mijn bier staat in de schuur, -6
beetje TE koud misschien ?
Heren.. wat moet NBT wel niet van jullie denkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee joh, lekker! kan je me nog harder zuigen dan normaal
ja man, dat wil ik hier ook.quote:
hahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heren.. wat moet NBT wel niet van jullie denken
Godver dat had ik niet eens gelezenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Trots op iemand die in de sneeuw op z'n knieeen gaat voor 14 jarige jongetjes?
Nee gijquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat sommige mannen vies zijn!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
dan heb je zn moeder nog niet ontmoetquote:
Whehehequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je zn moeder nog niet ontmoet
Moet je douchequote:
Nee jij plakt aan elkaar van het vuilquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je mij nog niet ontmoet
Haha, oude tijden herlevenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godver dat had ik niet eens gelezen![]()
Edit friday is een beetje aan de zieke kant vandaag
geef maar toe, je wilt wel wetenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:07 schreef NBT het volgende:
Ahhh nou, jongens.... ik wil het niet weten...![]()
![]()
Het houdt ook niet op hequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je zn moeder nog niet ontmoet
waar de vrijdagen weer super hard gaanquote:
omgquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
Nee jij plakt aan elkaar van het vuil
quote:
Sorry, het is weer editfriday, dan kan her hier nooit normaalquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:07 schreef NBT het volgende:
Ahhh nou, jongens.... ik wil het niet weten...![]()
![]()
quote:
joh ga fietsen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Moet je douche![]()
[..]
Nee jij plakt aan elkaar van het vuil
ehm ... weet niet of jij dat wiltquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Neeeeee, dankjewel...Kunnen we het niet over vrouwen hebben?
Netjes hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Ahhh bijna weekend, nog 1 of 3 kwartier.. Afhankelijk van hoelaat m'n collega hier is vandaag
ik pak mn eigen fiets welquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh ga fietsen!
[ afbeelding ]
hier ook nog een lot genootquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:10 schreef NBT het volgende:
Doe maar zooo..... ik moet nog tot 5 uur hard werken... (lol hhahahaha ik zei hard)
OH!
Ik hou wel van vrouwenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm ... weet niet of jij dat wilt
Het zal je toch gebeuren, staat er een postbode voor je deur met een pakketje voor de buren die niet thuis zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh ga fietsen!
[ afbeelding ]
zeg heb je wat op te biechten ? appart verhaal zeg maarquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het zal je toch gebeuren, staat er een postbode voor je deur met een pakketje voor de buren die niet thuis zijn.
Vervolgens neem je het pakketje aan, zet je in de gang, en je gaat even boodschappen doen.
Als je weer thuis komt zie je dat de kat de héle verpakking heeft gesloopt, en vervolgens staat er zo'n fiets in je huis
Geen tijd voor sex? Maak je daar geen tijd voor?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:12 schreef NBT het volgende:
ik heb ruzie met me vriend omdat ik vanmorgen geen tijd had voor sex......... Is dat normaal?
Had ie je maar eerder wakker moeten maken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:12 schreef NBT het volgende:
ik heb ruzie met me vriend omdat ik vanmorgen geen tijd had voor sex......... Is dat normaal?
sex in de morgen, is een dag zonder zorgen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:12 schreef NBT het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sex in de morgen, m'n moeder zonder zorgen.
Vriend, en je houdt van vrouwen ... misschien daar ligt ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:12 schreef NBT het volgende:
You read my mindquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vriend, en je houdt van vrouwen ... misschien daar ligt ?
Naja, aan de andere kant had je hem ook wel wakker kunnen maken, zodat hij jou daarna wakker kon maken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:16 schreef NBT het volgende:
Ja ik werd om half 7 wakker moest om 7uur weg dus had geen tijd, had hij me inderdaad vroeger wakker moeten maken!! Zijn schuld, niet mijnes toch?
Jouw moeder ook he ...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het zal je toch gebeuren, staat er een postbode voor je deur met een pakketje voor mij, en mijn moeder was ook thuis.
Ik denk, neem pakketje maar aan, maar zeg wel dat het voor de buren is, zet het in mijn gang, en even later ging mijn moeder naar de wc
In 1 keer hoor ik allemaal gekke geluiden in de gang. Ik ga kijken. Zit mijn moeder op mijn fiets
aah een profiteur dusquote:
dat vindt je vriend vast niet ergquote:
of ze moet geen oog voor hem hebben als ze met een vrouw ligtquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat vindt je vriend vast niet erg
haha ik was ook aant meezingenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
so close no matter how faaaaaaaaar
vind hij niet erg nee!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat vindt je vriend vast niet erg
Metallicaquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
so close no matter how faaaaaaaaar
doe ik altijd, is mn metallica tic zeg maar.quote:
haha mijnes ook!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe ik altijd, is mn metallica tic zeg maar.
maar meer vrouw of man ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |