ik doe mee !!!quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:09 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Offerte van huis komt snel mijn kant op, goed nieuws mensen!
* stuurhierdiespamheen zet alvast een kratje bier klaar!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 december 2009 14:09 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Offerte van huis komt snel mijn kant op, goed nieuws mensen!
* stuurhierdiespamheen zet alvast een kratje bier klaar!
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:15 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik op afdeling hier -> SNEEEEEEEEUWWWWWWWW!
Collega: Ga je dan wassen!
ik.... uh ....
thx!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
heb je ook bouwtechnische keuring gedaan ?
Dan hoop ik dat dat goed gaat.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:25 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
thx!
Komt nog, zijn ze mee bezig
Maar we zijn iig weer een aantal stappen verder
Gelukkig staat dat ook allemaal vast hequote:Op donderdag 17 december 2009 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat dat goed gaat.
hier teamleidster wou ook huisje kopen
had voor haar doen de droomhuis gevonden
echt wat ze wou enzo, mensen waren al gedaald in prijs.
Ze doen bouwtechnische keuring:
blijkt fundering verrot te zijn huis aan 1 kant 2cm ingezakt, ramen die niet meer open kunnen. Kosten: 50 tot 100 000 euro.
ze hebben nu de koop ontbonden
goed zoquote:Op donderdag 17 december 2009 14:36 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Gelukkig staat dat ook allemaal vast he
end van ???quote:
daaroverquote:Op donderdag 17 december 2009 14:33 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
"In the end..." wat blijft dat toch een heerlijk nummer![]()
* stuurhierdiespamheen kippenvel krijgt
http://lmgtfy.com/?q=in+the+end+van+wie+%3Fquote:Op donderdag 17 december 2009 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
end van ???
waar heeft u het over mevrouw NBT ?
linkin parkquote:
Dat jongen, heet nou sneeuw!quote:
de bukake van stuurhierdiespamheenquote:
ohhh is dat nou sneeuw. ja dat ken ik alleen uit filmsquote:Op donderdag 17 december 2009 14:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat jongen, heet nou sneeuw!
Die vlokjes die vallen en blijven vallen zorgen er voor dat de bovenstaande foto (uur geleden gemaakt) niet meer helemaal up to date is
Als je nog even geduld heb, kan je het straks in het echt mee maken!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ohhh is dat nou sneeuw. ja dat ken ik alleen uit films
wat ? de hele tuin is bezaaid ermeequote:Op donderdag 17 december 2009 14:55 schreef tripack het volgende:
[..]
de bukake van stuurhierdiespamheen
mja hier smelt alles meteen. er ligt nog een beetje op het gras, voor de rest is alles al weg. tis hier ook boven nulquote:Op donderdag 17 december 2009 14:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Als je nog even geduld heb, kan je het straks in het echt mee maken!
Niet alleen de tuinquote:Op donderdag 17 december 2009 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat ? de hele tuin is bezaaid ermee
heerlijk nummerquote:
Die wou ik zeggenquote:Op donderdag 17 december 2009 14:55 schreef tripack het volgende:
[..]
de bukake van stuurhierdiespamheen
waar zit jij dan ergens lulloquote:Op donderdag 17 december 2009 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja hier smelt alles meteen. er ligt nog een beetje op het gras, voor de rest is alles al weg. tis hier ook boven nul
Hier aan de kust, de zuid-nederlandse kustquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=in+the+end+van+wie+%3F
o daar haha, tjah moet je naar brabant komen hequote:Op donderdag 17 december 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hier aan de kust, de zuid-nederlandse kust
Waar de mensen onbewust
Zin in zuipfeesten krijgen
En van eten slechts nog zwijgen
Als ze zat zijn en voldaan
En weer rustig slapen gaan
je weet wel, waar dat strandfeest uit de hand liep
ey wel tot 17:00 jah, niet tot 16:59 tssssquote:
wist ik wel hoorquote:
nou volgens mij ligt er bij jou ook helemaal niet veel sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 15:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o daar haha, tjah moet je naar brabant komen he
jajaja tot 17:00 uurquote:Op donderdag 17 december 2009 15:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ey wel tot 17:00 jah, niet tot 16:59 tssss
jah eindhoven.... maar breda en tilburg welquote:Op donderdag 17 december 2009 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou volgens mij ligt er bij jou ook helemaal niet veel sneeuw
ik hoorde het op het nieuws hjah hahahaquote:Op donderdag 17 december 2009 15:02 schreef lynda het volgende:
whehe def geen bussen meer in friesland en groningen
ok dan mag hetquote:
maar in tilburg maak je weer kans dat je doodgeslagen wordquote:Op donderdag 17 december 2009 15:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah eindhoven.... maar breda en tilburg wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |