Dat sommige mannen vies zijn!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heren.. wat moet NBT wel niet van jullie denken
dan heb je zn moeder nog niet ontmoetquote:
Whehehequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je zn moeder nog niet ontmoet
Moet je douchequote:
Nee jij plakt aan elkaar van het vuilquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je mij nog niet ontmoet
Haha, oude tijden herlevenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godver dat had ik niet eens gelezen![]()
Edit friday is een beetje aan de zieke kant vandaag
geef maar toe, je wilt wel wetenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:07 schreef NBT het volgende:
Ahhh nou, jongens.... ik wil het niet weten...![]()
![]()
Het houdt ook niet op hequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je zn moeder nog niet ontmoet
waar de vrijdagen weer super hard gaanquote:
omgquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
Nee jij plakt aan elkaar van het vuil
quote:
Sorry, het is weer editfriday, dan kan her hier nooit normaalquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:07 schreef NBT het volgende:
Ahhh nou, jongens.... ik wil het niet weten...![]()
![]()
quote:
joh ga fietsen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Moet je douche![]()
[..]
Nee jij plakt aan elkaar van het vuil
ehm ... weet niet of jij dat wiltquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Neeeeee, dankjewel...Kunnen we het niet over vrouwen hebben?
Netjes hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Ahhh bijna weekend, nog 1 of 3 kwartier.. Afhankelijk van hoelaat m'n collega hier is vandaag
ik pak mn eigen fiets welquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh ga fietsen!
[ afbeelding ]
hier ook nog een lot genootquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:10 schreef NBT het volgende:
Doe maar zooo..... ik moet nog tot 5 uur hard werken... (lol hhahahaha ik zei hard)
OH!
Ik hou wel van vrouwenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm ... weet niet of jij dat wilt
Het zal je toch gebeuren, staat er een postbode voor je deur met een pakketje voor de buren die niet thuis zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh ga fietsen!
[ afbeelding ]
zeg heb je wat op te biechten ? appart verhaal zeg maarquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het zal je toch gebeuren, staat er een postbode voor je deur met een pakketje voor de buren die niet thuis zijn.
Vervolgens neem je het pakketje aan, zet je in de gang, en je gaat even boodschappen doen.
Als je weer thuis komt zie je dat de kat de héle verpakking heeft gesloopt, en vervolgens staat er zo'n fiets in je huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |