hier is het ook witquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mogguh Heren![]()
![]()
Ik stond tot m'n knieën in de sneeuw vanmorgenHet is hier -14 op het moment en het typen gaat wat moeilijk met van die vriesklauwen
![]()
![]()
SMokez! Ik heb er wel zin in vandaag hoor
Best goed hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Joh PIMP,
Box Ouwe,
Hoe is het voortaan haha
Zal even een foto van vanmorgen postenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
hier is het ook witvan de sneeuw he
Nou smokez, geef je nummer maarquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik kan wel een keer een uitzondering maken ...
lolquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
hier is het ook witvan de bukake he
2 wereldenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Best goed hoor![]()
Hoest in het Zuiden des lands?
Zeg, laat mij er even buiten ja, jij bent echt luguberquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mogguh Heren![]()
![]()
Ik zat op m'n knieën in de sneeuw vanmorgenEr staat hier een jongetje van 14 op het moment en het praten gaat wat moeilijk met een volle mond
![]()
![]()
SMokez! Ik heb er wel zin in vandaag hoor
Gaafquote:
'quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, als je klaar bent, laat mij ook even, je bent echt lekker:r
Jah mijn bier staat in de schuur, -6quote:
Niks in eindhoven? hahahah da's ook wat zegquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
2 werelden
Tilburg - breda: bedolven onder sneeuw
Eindhoven: Geen kut
Luguber? Ik? Maar...ik heb dit allemaal van jou geleerd?quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, laat mij er even buiten ja, jij bent echt luguber
Moet je het even schoonmakenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:00 schreef NBT het volgende:
ziet er wel vet uit in die sneeuw die zon..
Trots op iemand die in de sneeuw op z'n knieeen gaat voor 14 jarige jongetjes?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Luguber? Ik? Maar...ik heb dit allemaal van jou geleerd?Ben je niet een beetje trots op me?
nee joh, lekker! kan je nog harder zuipen dan normaalquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah mijn bier staat in de schuur, -6
beetje TE koud misschien ?
Heren.. wat moet NBT wel niet van jullie denkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee joh, lekker! kan je me nog harder zuigen dan normaal
ja man, dat wil ik hier ook.quote:
hahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heren.. wat moet NBT wel niet van jullie denken
Godver dat had ik niet eens gelezenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Trots op iemand die in de sneeuw op z'n knieeen gaat voor 14 jarige jongetjes?
Nee gijquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heren.. wat moet NBT wel niet van jullie denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |