weet je wat je moet doen dan, een fietsketting om je banden spannen, werkt megagoed met sneeuw ed.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur van -15 tot -20?
* Sm0keZ gaat morgen ff mountainbiken
ik hoef alleen maar de vrouwkes die je niet kunt gebruikequote:Op vrijdag 18 december 2009 09:24 schreef tripack het volgende:
[..]
je moest es weten
en nee jij krijgt niks
er lopen hier vrast vrouwkes rond, maar of je em daar van hoog kan houdenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik hoef alleen maar de vrouwkes die je niet kunt gebruike
Bah, en ik maar denken ff makkelijk geld te kunnen verdienenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:13 schreef NBT het volgende:
[..]
hahahaha....nee dankje, ik betaal liever niet... ^^
Nah, soms zijn er ook gewoon stukken asfalt in de duinen waar je gewoon echt niet omheen kunt. Niet zo goed voor je banden in dat gevalquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je wat je moet doen dan, een fietsketting om je banden spannen, werkt megagoed met sneeuw ed.
hoezo, de vonken vliegen er dan vanaf. zit in de familie danquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, soms zijn er ook gewoon stukken asfalt in de duinen waar je gewoon echt niet omheen kunt. Niet zo goed voor je banden in dat geval
Gastquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo, de vonken vliegen er dan vanaf. zit in de familie dan
Godsamme zeg hoelang duurt datquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
Al zit je soms volledig in de put
Denk dan soms is het leven echt volkomen kut tralallala
het is het jaar overzicht, geniaal.quote:
bijna half uur ofzoquote:
jah de vrouwen willen voortaan altijd alles gratisquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bah, en ik maar denken ff makkelijk geld te kunnen verdienen
jupquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
heeft iemand 3fm aan staan, ik kom niet meer bij
Omdat we het makkelijk gratis kunnen krijgen..quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah de vrouwen willen voortaan altijd alles gratis
SGELE PIMPELMEEEEEEEEEEEEEEEEESquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Sgele
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Mogguh Herenquote:
tegenwoordig ....quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Omdat we het makkelijk gratis kunnen krijgen..
Bwhehehe Gekkkeeeeee EMMEER!quote:
Joh PIMP,quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:52 schreef Sgele het volgende:
Mogguh NBT![]()
[..]
Bwhehehe Gekkkeeeeee EMMEER!![]()
altijd!!!quote:
Goedemorgen Sgele!quote:
hier is het ook witquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mogguh Heren![]()
![]()
Ik stond tot m'n knieën in de sneeuw vanmorgenHet is hier -14 op het moment en het typen gaat wat moeilijk met van die vriesklauwen
![]()
![]()
SMokez! Ik heb er wel zin in vandaag hoor
Best goed hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Joh PIMP,
Box Ouwe,
Hoe is het voortaan haha
Zal even een foto van vanmorgen postenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
hier is het ook witvan de sneeuw he
Nou smokez, geef je nummer maarquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik kan wel een keer een uitzondering maken ...
lolquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
hier is het ook witvan de bukake he
2 wereldenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Best goed hoor![]()
Hoest in het Zuiden des lands?
Zeg, laat mij er even buiten ja, jij bent echt luguberquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mogguh Heren![]()
![]()
Ik zat op m'n knieën in de sneeuw vanmorgenEr staat hier een jongetje van 14 op het moment en het praten gaat wat moeilijk met een volle mond
![]()
![]()
SMokez! Ik heb er wel zin in vandaag hoor
Gaafquote:
'quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, als je klaar bent, laat mij ook even, je bent echt lekker:r
Jah mijn bier staat in de schuur, -6quote:
Niks in eindhoven? hahahah da's ook wat zegquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
2 werelden
Tilburg - breda: bedolven onder sneeuw
Eindhoven: Geen kut
Luguber? Ik? Maar...ik heb dit allemaal van jou geleerd?quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, laat mij er even buiten ja, jij bent echt luguber
Moet je het even schoonmakenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:00 schreef NBT het volgende:
ziet er wel vet uit in die sneeuw die zon..
Trots op iemand die in de sneeuw op z'n knieeen gaat voor 14 jarige jongetjes?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Luguber? Ik? Maar...ik heb dit allemaal van jou geleerd?Ben je niet een beetje trots op me?
nee joh, lekker! kan je nog harder zuipen dan normaalquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah mijn bier staat in de schuur, -6
beetje TE koud misschien ?
Heren.. wat moet NBT wel niet van jullie denkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee joh, lekker! kan je me nog harder zuigen dan normaal
ja man, dat wil ik hier ook.quote:
hahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heren.. wat moet NBT wel niet van jullie denken
Godver dat had ik niet eens gelezenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Trots op iemand die in de sneeuw op z'n knieeen gaat voor 14 jarige jongetjes?
Nee gijquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat sommige mannen vies zijn!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
dan heb je zn moeder nog niet ontmoetquote:
Whehehequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je zn moeder nog niet ontmoet
Moet je douchequote:
Nee jij plakt aan elkaar van het vuilquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je mij nog niet ontmoet
Haha, oude tijden herlevenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godver dat had ik niet eens gelezen![]()
Edit friday is een beetje aan de zieke kant vandaag
geef maar toe, je wilt wel wetenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:07 schreef NBT het volgende:
Ahhh nou, jongens.... ik wil het niet weten...![]()
![]()
Het houdt ook niet op hequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je zn moeder nog niet ontmoet
waar de vrijdagen weer super hard gaanquote:
omgquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
Nee jij plakt aan elkaar van het vuil
quote:
Sorry, het is weer editfriday, dan kan her hier nooit normaalquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:07 schreef NBT het volgende:
Ahhh nou, jongens.... ik wil het niet weten...![]()
![]()
quote:
joh ga fietsen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Moet je douche![]()
[..]
Nee jij plakt aan elkaar van het vuil
ehm ... weet niet of jij dat wiltquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Neeeeee, dankjewel...Kunnen we het niet over vrouwen hebben?
Netjes hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Ahhh bijna weekend, nog 1 of 3 kwartier.. Afhankelijk van hoelaat m'n collega hier is vandaag
ik pak mn eigen fiets welquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh ga fietsen!
[ afbeelding ]
hier ook nog een lot genootquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:10 schreef NBT het volgende:
Doe maar zooo..... ik moet nog tot 5 uur hard werken... (lol hhahahaha ik zei hard)
OH!
Ik hou wel van vrouwenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm ... weet niet of jij dat wilt
Het zal je toch gebeuren, staat er een postbode voor je deur met een pakketje voor de buren die niet thuis zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh ga fietsen!
[ afbeelding ]
zeg heb je wat op te biechten ? appart verhaal zeg maarquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het zal je toch gebeuren, staat er een postbode voor je deur met een pakketje voor de buren die niet thuis zijn.
Vervolgens neem je het pakketje aan, zet je in de gang, en je gaat even boodschappen doen.
Als je weer thuis komt zie je dat de kat de héle verpakking heeft gesloopt, en vervolgens staat er zo'n fiets in je huis
Geen tijd voor sex? Maak je daar geen tijd voor?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:12 schreef NBT het volgende:
ik heb ruzie met me vriend omdat ik vanmorgen geen tijd had voor sex......... Is dat normaal?
Had ie je maar eerder wakker moeten maken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:12 schreef NBT het volgende:
ik heb ruzie met me vriend omdat ik vanmorgen geen tijd had voor sex......... Is dat normaal?
sex in de morgen, is een dag zonder zorgen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:12 schreef NBT het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sex in de morgen, m'n moeder zonder zorgen.
Vriend, en je houdt van vrouwen ... misschien daar ligt ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:12 schreef NBT het volgende:
You read my mindquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vriend, en je houdt van vrouwen ... misschien daar ligt ?
Naja, aan de andere kant had je hem ook wel wakker kunnen maken, zodat hij jou daarna wakker kon maken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:16 schreef NBT het volgende:
Ja ik werd om half 7 wakker moest om 7uur weg dus had geen tijd, had hij me inderdaad vroeger wakker moeten maken!! Zijn schuld, niet mijnes toch?
Jouw moeder ook he ...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het zal je toch gebeuren, staat er een postbode voor je deur met een pakketje voor mij, en mijn moeder was ook thuis.
Ik denk, neem pakketje maar aan, maar zeg wel dat het voor de buren is, zet het in mijn gang, en even later ging mijn moeder naar de wc
In 1 keer hoor ik allemaal gekke geluiden in de gang. Ik ga kijken. Zit mijn moeder op mijn fiets
aah een profiteur dusquote:
dat vindt je vriend vast niet ergquote:
of ze moet geen oog voor hem hebben als ze met een vrouw ligtquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat vindt je vriend vast niet erg
haha ik was ook aant meezingenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
so close no matter how faaaaaaaaar
vind hij niet erg nee!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat vindt je vriend vast niet erg
Metallicaquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
so close no matter how faaaaaaaaar
doe ik altijd, is mn metallica tic zeg maar.quote:
haha mijnes ook!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe ik altijd, is mn metallica tic zeg maar.
maar meer vrouw of man ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |