weet je wat je moet doen dan, een fietsketting om je banden spannen, werkt megagoed met sneeuw ed.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur van -15 tot -20?
* Sm0keZ gaat morgen ff mountainbiken
ik hoef alleen maar de vrouwkes die je niet kunt gebruikequote:Op vrijdag 18 december 2009 09:24 schreef tripack het volgende:
[..]
je moest es weten
en nee jij krijgt niks
er lopen hier vrast vrouwkes rond, maar of je em daar van hoog kan houdenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik hoef alleen maar de vrouwkes die je niet kunt gebruike
Bah, en ik maar denken ff makkelijk geld te kunnen verdienenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:13 schreef NBT het volgende:
[..]
hahahaha....nee dankje, ik betaal liever niet... ^^
Nah, soms zijn er ook gewoon stukken asfalt in de duinen waar je gewoon echt niet omheen kunt. Niet zo goed voor je banden in dat gevalquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je wat je moet doen dan, een fietsketting om je banden spannen, werkt megagoed met sneeuw ed.
hoezo, de vonken vliegen er dan vanaf. zit in de familie danquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, soms zijn er ook gewoon stukken asfalt in de duinen waar je gewoon echt niet omheen kunt. Niet zo goed voor je banden in dat geval
Gastquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo, de vonken vliegen er dan vanaf. zit in de familie dan
Godsamme zeg hoelang duurt datquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
Al zit je soms volledig in de put
Denk dan soms is het leven echt volkomen kut tralallala
het is het jaar overzicht, geniaal.quote:
bijna half uur ofzoquote:
jah de vrouwen willen voortaan altijd alles gratisquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bah, en ik maar denken ff makkelijk geld te kunnen verdienen
jupquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
heeft iemand 3fm aan staan, ik kom niet meer bij
Omdat we het makkelijk gratis kunnen krijgen..quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah de vrouwen willen voortaan altijd alles gratis
SGELE PIMPELMEEEEEEEEEEEEEEEEESquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Sgele
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Mogguh Herenquote:
tegenwoordig ....quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Omdat we het makkelijk gratis kunnen krijgen..
Bwhehehe Gekkkeeeeee EMMEER!quote:
Joh PIMP,quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:52 schreef Sgele het volgende:
Mogguh NBT![]()
[..]
Bwhehehe Gekkkeeeeee EMMEER!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |