quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik zoiets in je msnnaam staan een tijdje terug.. Maar dat kan natuurlijk ook over Droxz's huis gaan?
hard vloeken en door gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:27 schreef NBT het volgende:
* NBT is onderuit gegaan in de sneeuw vanmorgen..
Zal binnenkort eens komen kijkenquote:
2,5 maandquote:Op vrijdag 18 december 2009 07:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zal binnenkort eens komen kijken
Hoe is het verder met inrichten? Is dat gedeelte al een beetje klaar?
vies weer is het welquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh patrick, zijn we nog een beetje vies vandaag?
hoef je maar een halve dag te werken ? wel een goed idee trouwensquote:
Gisteravond was het weer nog veel viezerquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Leuk die sneeuw, maar gisteren niet.
Werkelijk waar, tijdens het autorijden heb ik de meeste weersomstandigheden al meer dan regelmatig gezien. Warm weer, lekker warm weer, extreem warm weer, iets minder warm weer, behaaglijk warm weer, etc. Maar, natuurlijk, gisteren reed ik min of meer in een sneeuwstorm.
En wat denk je? Ome Sm0keZ krijgt natuurlijk weer een lekke band... Sta je daar langs de snelweg, in het donker, half verkleed als sneeuwpop je wiel te verwisselen.
Daar word je toch misselijk van
Mogguh Droxzquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:24 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Sjo, ik heb geen zin meer..
ja je hebt werkpaarden en sierpaardenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh WL en NBT
Eerder naar huis gaan is wel relaxed hoor, heb om 11 uur al weekend vandaag
das ff zwaar kutquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gisteravond was het weer nog veel viezer
[..]
Ik was 10 minuten te laat, om dat te compenseren ga ik maar 10 minuten eerder weg denk ikquote:
quote:
das de gouden regel heh, kom je te laat, mag je eerder wegquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:27 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik was 10 minuten te laat, om dat te compenseren ga ik maar 10 minuten eerder weg denk ik
maar wat als je een half uur te vroeg bentquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das de gouden regel heh, kom je te laat, mag je eerder weg![]()
yep, moet je maar te laat komenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:44 schreef tripack het volgende:
[..]
maar wat als je een half uur te vroeg bent
moet je dan langer blijven
Ik vind dat een prima regel!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das de gouden regel heh, kom je te laat, mag je eerder weg![]()
Dat moet je een half uur langer blijven,quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:44 schreef tripack het volgende:
[..]
maar wat als je een half uur te vroeg bent
moet je dan langer blijven
tis hier ook rustig op het moment, maar daar hebben we internet voorquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:46 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik vind dat een prima regel!
Het is vrijdag, en het zal wel weer een extreem rustige dag worden.
whehehe jah ik had het al een keer gehoordquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
hahaha, geniale muziek op 3fm.
just a llittle christmas blowjob
ik ga toch lekker om half 5 wegquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:48 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat moet je een half uur langer blijven,
dit omdat ik eerder weg ga natuurlijk
das koudquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)uur_morgen_op_1.html
WTF!
aaaah,quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:27 schreef NBT het volgende:
* NBT is onderuit gegaan in de sneeuw vanmorgen..
die heb ik al gehad..quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaaah,
voordeel van een auto![]()
bakje warme chocomel met slagroom dan maar ?
Droxzeplorikusquote:
jah lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:07 schreef NBT het volgende:
[..]
die heb ik al gehad..Ben al bijgekomen
nu maar ff een half uur bij de scanner staan, gvd... mja, iemand een biertje?
Gevoelstemperatuur van -15 tot -20?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)uur_morgen_op_1.html
WTF!
ik ga meequote:Op vrijdag 18 december 2009 09:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur van -15 tot -20?
* Sm0keZ gaat morgen ff mountainbiken
hahaha dat werkt niet op afstand wat ik wil.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah lekker
waar kan ik dan mee plezieren ?
Best hoor, heb toch 3 mountainbikes in de schuur staan dus kan er tijdelijk wel eentje missen.quote:
Dan moet je mij ff bellen op 0906-Sm0keZ, en voor ¤ 1,40 per minuut kan ik dat ook op afstand voor je regelenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:10 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha dat werkt niet op afstand wat ik wil.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan moet je mij ff bellen op 0906-Sm0keZ, en voor ¤ 1,40 per minuut kan ik dat ook op afstand voor je regelen
verdikkie hahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:10 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha dat werkt niet op afstand wat ik wil.
heb zelf ook mountainbikequote:Op vrijdag 18 december 2009 09:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Best hoor, heb toch 3 mountainbikes in de schuur staan dus kan er tijdelijk wel eentje missen.
En zo koud zal het hier toch niet worden, waar ik altijd fiets is hooguit 3km bij zee vandaan
GASTquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:17 schreef tripack het volgende:
je kan merken dat ik geil ben.. die bukake hier blijft aan het bureau plakken![]()
wat bier ?? wie wat waar ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:07 schreef NBT het volgende:
[..]
die heb ik al gehad..Ben al bijgekomen
nu maar ff een half uur bij de scanner staan, gvd... mja, iemand een biertje?
je moest es wetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |