Zou je dat deze kant op kunnen blazen?quote:
riep iemandquote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nee, dat is tri-pack
??quote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat gaat een leuke lange witte trip worden!
Ik zal me best doenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Zou je dat deze kant op kunnen blazen?
Dan zie ik hier vandaag tenminste nog wat normale sneeuw vallen
Ze noemde wat anders "vies", doe er wat aan tripack!quote:
Ik wist het! hahahahquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nee, dat is tri-pack
je weet dat je morgen door de polder moet fietsen?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Zou je dat deze kant op kunnen blazen?
Dan zie ik hier vandaag tenminste nog wat normale sneeuw vallen
Speciaal voor patrickquote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ze noemde wat anders "vies", doe er wat aan tripack!
iddquote:
jah is om geen parkeer problemen te krijgenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik denk al.. Ligt er in elke Tilburgse sloot gemiddeld 5 auto's ofzo
ssstquote:Op donderdag 17 december 2009 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja tis nu al carnaval, dan gebeuren dat soort dingen.
WHEHEHEHEquote:Op donderdag 17 december 2009 16:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Speciaal voor patrick
[ afbeelding ]
Welja johquote:Op donderdag 17 december 2009 16:21 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik wist het! hahahah
Had alleen zoiets verwacht van Smokez
wil je alle schade van het verleden goed maken ?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Welja joh
Heb je enig idee hoe gezond ik bezig ben de laatste tijd?
Heb zelfs al de hele maand geen alcohol of cafeïne binnen gehad
Ik vind het prima hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 16:45 schreef NBT het volgende:
woooooooooooooooooooooow...............
Hoelaat begin je met werken danquote:Op donderdag 17 december 2009 16:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor
Vind m'n werk niet vervelend ofzo, het is nu lekker rustig, heb net lekker gegetenen kan na m'n werk meteen weer met ijzer gaan smijten in de sportschool
10:15quote:
Nou ga alvast opruimen, je mag over 2 min naar huisquote:Op donderdag 17 december 2009 16:57 schreef NBT het volgende:
Ja dat is wel lekker uitslapen...............
nou niet verkeerd iig hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 16:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Dan zou ik voor de rest van m'n leven (plus de 53 reïncarnaties van mezelf hierna) geheelonthouder moeten worden
Nee dat niet, probeer niks goed te maken, ben alleen wat gezonder aan het doen
Ja toch, vond ik ookquote:Op donderdag 17 december 2009 17:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou niet verkeerd iig hoor
Echt compleeeeeet andere wereld.quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:38 schreef WhiteLightning het volgende:
dat ziet er vet uit Crazy-M. hier is wel weer wat gevallen, maar tegen 12en zal het wel weer gesmolten zijn lol
En vanavond ook weer sneeuw.quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:00 schreef lynda het volgende:
Hier is het verschil tussen Alkmaar en Oudorp al groot..![]()
Lang leve een dorp waar de sneeuw nog wel allemaal (cm 5 a 10) blijft liggen![]()
* lynda is alleen niet zo blij met de temperaturen voor dit weekend..![]()
Zo'n idee had ik al ja..quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:23 schreef lynda het volgende:
@ Smokez: en juist gisteravond kon je het behalve in Friesland nergens slechter kunnen treffen dan NH
Volgens mij zag ik zoiets in je msnnaam staan een tijdje terug.. Maar dat kan natuurlijk ook over Droxz's huis gaan?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:27 schreef NBT het volgende:
* NBT is onderuit gegaan in de sneeuw vanmorgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |