risico van het vakquote:Op donderdag 17 december 2009 15:07 schreef tripack het volgende:
[..]
maar in tilburg maak je weer kans dat je doodgeslagen word
neeeeeee niet echt.quote:
Snel?quote:
jah dat dusquote:
SMOKEZZZZZZZZZquote:
ik slaap bijnaquote:Op donderdag 17 december 2009 15:22 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Snel?
Ik blijf hier naar de klok kijken... *zucht*
Niet veel bijzonders, de buurvrouw is overleden, haar as is uitgestrooid over Nederland. Ze was nogal zwaarlijvig zoals je hebt gemerktquote:Op donderdag 17 december 2009 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SMOKEZZZZZZZZZ
wat heeft je moeder nu weer gedaan in NL
Same here,quote:
LOLquote:Op donderdag 17 december 2009 15:26 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Lachen. Kantoorhumor in de sneeuw
[ afbeelding ]
wehhehehe
hahahahaquote:Op donderdag 17 december 2009 15:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders, de buurvrouw is overleden, haar as is uitgestrooid over Nederland. Ze was nogal zwaarlijvig zoals je hebt gemerkt
"kopen"?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand nog burnout paradise voor de pc kopen via ea download store ? ik heb een code, kost je 4.20 euro
veel succes met online spelen dan, want dat lukt je nietquote:Op donderdag 17 december 2009 15:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als ik hem wil spelen koop ik hem wel in de FTD winkel
kun je dat eten ?quote:
Best wel jah! Stel ik spel een spel alleen "offline".. dan koop ik dat spel wel in mijn Eweka winkelquote:
Daarom "koop" ik alleen spellen die ik veel online wil spelenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
veel succes met online spelen dan, want dat lukt je niet
ja ik koop alleen spellen die ik online ook wil spelen. en die steam deals danquote:Op donderdag 17 december 2009 15:54 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Best wel jah! Stel ik spel een spel alleen "offline".. dan koop ik dat spel wel in mijn Eweka winkel
Daar heb ik toch geen tijd voorquote:Op donderdag 17 december 2009 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
veel succes met online spelen dan, want dat lukt je niet
ben ik blij dat ik met de fiets naar het werk kan..quote:Op donderdag 17 december 2009 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
kut kut en nog is kut.
Tilburg is totaal ontregelt hoor ik.
ruim 15 cm sneeuw.
bussen rijden niet meer.
alles zit pot dicht
kan je ze toch voor je moeder kopen ?quote:
Same here, maar dat heb ik dan echt alleen met 1 persoon shootersquote:Op donderdag 17 december 2009 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik koop alleen spellen die ik online ook wil spelen. en die steam deals dan![]()
ik vind tegen bekenden spelen veel leuker dan tegen de computer nl
Vertel mij wat, ik moet straks via het "OV" naar Alkmaar...quote:Op donderdag 17 december 2009 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
kut kut en nog is kut.
Tilburg is totaal ontregelt hoor ik.
ruim 15 cm sneeuw.
bussen rijden niet meer.
alles zit pot dicht
moet je racen eens proberenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:06 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Same here, maar dat heb ik dan echt alleen met 1 persoon shooters
(oja, en C&C natuurlijk!)
Thx m8!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
trouwens droxz, volgens wat mensen staat er een GT5 trial demo op psn
Die doet wel aan online multiplayen, maar dan in een andere contextquote:Op donderdag 17 december 2009 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je ze toch voor je moeder kopen ?oh nee, die speelt met andere dingen
En het word steeds witter hierquote:Op donderdag 17 december 2009 16:06 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik moet straks via het "OV" naar Alkmaar...
gewoon op de rondweg van tilburg gemiddeld zeker 5 autos in de slootquote:Op donderdag 17 december 2009 16:06 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik moet straks via het "OV" naar Alkmaar...
hahaha , nou mooiquote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die doet wel aan online multiplayen, maar dan in een andere context
Gemiddeldquote:Op donderdag 17 december 2009 16:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon op de rondweg van tilburg gemiddeld 5 autos in de sloot
nee type foutquote:
Multi-plompzakken?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die doet wel aan online multiplayen, maar dan in een andere context
ja tis nu al carnaval, dan gebeuren dat soort dingen.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:13 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Multi-plompzakken?
Dat gaat een leuke lange witte trip worden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |