Geen tijd voor sex? Maak je daar geen tijd voor?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:12 schreef NBT het volgende:
ik heb ruzie met me vriend omdat ik vanmorgen geen tijd had voor sex......... Is dat normaal?
Had ie je maar eerder wakker moeten maken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:12 schreef NBT het volgende:
ik heb ruzie met me vriend omdat ik vanmorgen geen tijd had voor sex......... Is dat normaal?
sex in de morgen, is een dag zonder zorgen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:12 schreef NBT het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sex in de morgen, m'n moeder zonder zorgen.
Vriend, en je houdt van vrouwen ... misschien daar ligt ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:12 schreef NBT het volgende:
You read my mindquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vriend, en je houdt van vrouwen ... misschien daar ligt ?
Naja, aan de andere kant had je hem ook wel wakker kunnen maken, zodat hij jou daarna wakker kon maken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:16 schreef NBT het volgende:
Ja ik werd om half 7 wakker moest om 7uur weg dus had geen tijd, had hij me inderdaad vroeger wakker moeten maken!! Zijn schuld, niet mijnes toch?
Jouw moeder ook he ...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het zal je toch gebeuren, staat er een postbode voor je deur met een pakketje voor mij, en mijn moeder was ook thuis.
Ik denk, neem pakketje maar aan, maar zeg wel dat het voor de buren is, zet het in mijn gang, en even later ging mijn moeder naar de wc
In 1 keer hoor ik allemaal gekke geluiden in de gang. Ik ga kijken. Zit mijn moeder op mijn fiets
aah een profiteur dusquote:
dat vindt je vriend vast niet ergquote:
of ze moet geen oog voor hem hebben als ze met een vrouw ligtquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat vindt je vriend vast niet erg
haha ik was ook aant meezingenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
so close no matter how faaaaaaaaar
vind hij niet erg nee!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat vindt je vriend vast niet erg
Metallicaquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
so close no matter how faaaaaaaaar
doe ik altijd, is mn metallica tic zeg maar.quote:
haha mijnes ook!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe ik altijd, is mn metallica tic zeg maar.
maar meer vrouw of man ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |