1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Company inkquote:Op donderdag 17 december 2009 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Wacht ff , MrS heeft een vriendinnetje en een Duitse nog wel?
Is het die collega toch maar geworden?
![]()
Ben je daarom nooit meer thuis, wonen jullie al samen???
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:54 schreef Cat22 het volgende:
Hoi!![]()
Ist gezellig hier? En mooie kadootjes? Ik heb nu geen tijd om alles door te lezen, dat komt vanavond (vannacht) wel.
En ik wil de pret hier niet bederven maar wil toch even klagen dat rottige stinkin' DHL mijn pakje terug heeft gestuurd naar Engeland!![]()
![]()
![]()
![]()
Reden: meneer de chauffeur vond het te beschadigd. JE MOET ER OOK NIET MEE VOETBALLEN!!!!!![]()
En als klojo me een briefje in de bus had gedaan dan had ik het al een week eerder geweten. Dat wordt een kale, geurloze kerst. Zowel voor mij als mijn medebestellers.
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Company ink![]()
We wonen nog niet samen... maar daarom ben ik wel ietsje minder vaak online
Hoi!![]()
Ist gezellig hier? En mooie kadootjes? Ik heb nu geen tijd om alles door te lezen, dat komt vanavond (vannacht) wel.
En ik wil de pret hier niet bederven maar wil toch even klagen dat rottige stinkin' DHL mijn pakje terug heeft gestuurd naar Engeland!![]()
![]()
![]()
![]()
Reden: meneer de chauffeur vond het te beschadigd. JE MOET ER OOK NIET MEE VOETBALLEN!!!!!![]()
En als klojo me een briefje in de bus had gedaan dan had ik het al een week eerder geweten. Dat wordt een kale, geurloze kerst. Zowel voor mij als mijn medebestellers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door tombolafan op 17-12-2009 14:33:02 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hoi!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]was dat je SS pakje? of heb ik iets anders gemist? Hoe dan ook balen
Ja had het inmiddels door, balen zegquote:Op donderdag 17 december 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.Dit is een Lush bestelling. Van inmiddels een maand geleden.
Ow Cat, ik kan zondag helemaal niet komen kijken! Was vergeten dat ik 's avonds uit eten moet, dus dat wordt wel krap heen en weer rijden vrees ik...quote:Op donderdag 17 december 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.Dit is een Lush bestelling. Van inmiddels een maand geleden.
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:27 schreef gothic-blackie het volgende:
ik wil ff gillen hier, tussen de pakketjes uitpak dingetjes door want ik doe der toch niet aan mee (helaas). maar goed.... we hebben op het werk een interne sollicitatieronde, voor een stapje hoger (van callcenter medewerker, naar ondersteunend teamleader) en ik had daarvoor een brief geschreven.
nu hoorde ik gisteren van iemand anders die ook had geschreven dat die was uitgenodigd, maar dat niet iedereen werd uitgenodigd en dat ze vrijdag of maandag al besloten wie het zou worden.... dus gisteren was ik ongelovelijk aan het balen want ik had nog niets gehoord.
maar word ik net gebeld.... of ik maandag op gesprek wil komen!!!!!!!! ik ben ff helemaal hyper hier nu
Als er goed geraden is mag je bevestigen hoor, heeft Draculettetje ook gedaan...quote:Op donderdag 17 december 2009 13:58 schreef Cat22 het volgende:
Hoe zit het met de onthullingen? Ik zie mijn naam staan namelijk.![]()
Mag ik al ontkennen of bevestigen? Of wordt er eerst nog gewieberd?
Bedankt voor het schema trouwens, kan ik stiekum toch even spieken.
Maar er staan 3 namen. Dan moet Morrie er toch echt eentje kiezen, vind ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als er goed geraden is mag je bevestigen hoor, heeft Draculettetje ook gedaan...
Ow, jammer.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow Cat, ik kan zondag helemaal niet komen kijken! Was vergeten dat ik 's avonds uit eten moet, dus dat wordt wel krap heen en weer rijden vrees ik...![]()
Zaterdag moet ik nog even kijken (moet je verder nog zingen??)
Jijquote:Op donderdag 17 december 2009 14:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wie is de volgende die het pakje uit gaat pakken?
Spannend!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar er staan 3 namen. Dan moet Morrie er toch echt eentje kiezen, vind ik.
Nee kan niet, poste ik net nog in vorige topic.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, jammer.![]()
Zaterdag zingen we ook 's middags en verder nog op 27 december (moet je maar even PB-en, is ergens anders).
Maar met dit weer moet je ook geen kilometers gaan rijden hoor! Blijf maar lekker in je eigen buurtje. Ik vind het al superlief dat je wilde komen luisteren.
Me dunkt dat Cat zich wel bijna verraadt zo hequote:Op donderdag 17 december 2009 14:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar... Ik vin mijn motivatie niet zo gek, dus dan moet ik meeeeer hints!
![]()
En MrS is in love!![]()
![]()
quote:
Voor jouw pakje of voor Morrie d'r pakje is deze gok?quote:
Boris de Sneeuwtijgert vond het machtig interessant!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zit ook al te twijfelen of ik Gizmo aan een tuigje zal doen, maar het arme beest komt nooit buiten en ik denk dat hij bij de eerste aanraking van de sneeuw een meter de hoogte inspringt
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar... Ik vin mijn motivatie niet zo gek, dus dan moet ik meeeeer hints!
![]()
En MrS is in love!![]()
![]()
Dat was een ongefundeerde wilde gok die ik intrek.......quote:Op donderdag 17 december 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor jouw pakje of voor Morrie d'r pakje is deze gok?
[..]
Boris de Sneeuwtijgert vond het machtig interessant!
Maar dit was wel de eerste keer dat ie na een wandelingetje uit zichzelf weer naar binnen wilde na vijf minuten. En nu ligt ie op de vensterbank op de verwarming, tha sissy!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Maar dit was wel de eerste keer dat ie na een wandelingetje uit zichzelf weer naar binnen wilde na vijf minuten. En nu ligt ie op de vensterbank op de verwarming, tha sissy!![]()
Ingetje komt toch uit Friesland?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:20 schreef nieslief het volgende:
Gefundeerde gok.
Mijn pakket komt uit Friesland dus ik gok op Pagan....... Aangezien ik denk dat Strega Nok had
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Greys, wat is het toch een schoonheid!![]()
Sterker nog, er zit zelfs spul in voor jullie date!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:22 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik word genoemd in het SS gedicht van JJ
H
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ingetje komt toch uit Friesland?
Oh sjips maak het maar lekker ingewikkeld.....quote:Op donderdag 17 december 2009 14:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
ja, ik vind dit niet kunnen hoor...quote:Op donderdag 17 december 2009 14:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh sjips maak het maar lekker ingewikkeld.....
Volgens mij woont Ingetje in Friesland.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:20 schreef nieslief het volgende:
Gefundeerde gok.
Mijn pakket komt uit Friesland dus ik gok op Pagan....... Aangezien ik denk dat Strega Nok had
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik vind dit niet kunnen hoor...
3 man uit friesland
3 man uit weert
Omgeving eindhoven ook druk bezet
Omgeving Rotterdam genoeg mensen...
![]()
Wellicht ben ik abuis, maar Strega en Pagan komen toch ergens uit de buurt van Groningen?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik vind dit niet kunnen hoor...
3 man uit friesland
3 man uit weert
Omgeving eindhoven ook druk bezet
Omgeving Rotterdam genoeg mensen...
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sterker nog, er zit zelfs spul in voor jullie date!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik hoopte nog zo een kans te maken. Hij heeft zo'n goeie smaak. En nu gaat er een of andere vrouw met hem aan de haal
Ow zie je wel, ik ben niet abuis.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Volgens mij woont Ingetje in Friesland.
Wij niet, zeg nooit tegen Groningers dat ze in Friesland wonen![]()
Zo, ik ben eindelijk bij gelezen.
Wat een leuke pakjes al, Pagan is de kippen aan het voeren, daarna gaan we de onze uitpakken.
Ik kan alvast verklappen dat Pagan een tijdje geleden zijn pakje mocht openmaken, om er iets uit te pakken, de rest moet hij zo zelf maar vertellen......
Mr.S! Wat leuk voor je, een vriendin![]()
Geweldig lijktje reis me! Ga je dan vanuit Marokko gelijk door?
Wel mooie kaarten aan ons sturen hoor!
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ok sorryquote:Op donderdag 17 december 2009 14:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Volgens mij woont Ingetje in Friesland.
Wij niet, zeg nooit tegen Groningers dat ze in Friesland wonen![]()
Zo, ik ben eindelijk bij gelezen.
Wat een leuke pakjes al, Pagan is de kippen aan het voeren, daarna gaan we de onze uitpakken.
Ik kan alvast verklappen dat Pagan een tijdje geleden zijn pakje mocht openmaken, om er iets uit te pakken, de rest moet hij zo zelf maar vertellen......
Heb het al verbeterdquote:Op donderdag 17 december 2009 14:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ow zie je wel, ik ben niet abuis.
Ik ben ook ooit in de provincie Groningen geboren.
Ik werk wel een stukje noordelijker van waar ik woon.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Oh, en als ik de code invoer bij tnt..Kan Cat het niet zijn.. Het is meer centraal en noordelijker dan zij woont.
Nee nee, ik ben maar een paar dagen in Marokko (alleen rond de kerst, paar dagen na de kerst kom ik weer terug). China is pas half januari.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:29 schreef Strega het volgende:
Mischien kan ik maar beter op mijn handen gaan zitten, voordat ik alles zomaar verraad.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Oh, en als ik de code invoer bij tnt..Kan Cat het niet zijn.. Het is meer centraal en noordelijker dan zij woont.
Sterkte er mee Nieslief.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:33 schreef nieslief het volgende:
Goed wij gaan prikken halen met de boys.
Daarna mogen hun cadeautjes uitpakken.
Mag ik weer foto's uploaden.
enz enz enz
snap ik, maar ik wil geen ruzie met pagan en strega!quote:
Ik niet, ben geeneens een echte Grunneger en Pagan ook nietquote:Op donderdag 17 december 2009 14:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ow zie je wel, ik ben niet abuis.
Ik ben ook ooit in de provincie Groningen geboren.
Profiel van A-E checkt.. Maar jij deed heul niet mee! Ben jij beter in hints vatten dan ik?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mischien kan ik maar beter op mijn handen gaan zitten, voordat ik alles zomaar verraad.
Toevallig onlangs nog op familiebezoek geweest? *wanhopig hints aan het verzamelen is*quote:Op donderdag 17 december 2009 14:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik niet, ben geeneens een echte Grunneger en Pagan ook niet![]()
Ik kom qua geboorte uit Utrecht, en had een Groningse papa.
Woon wel al lang zeer tevreden in Groninger en daarvoor in Drente.
Moet niet aan die files enzo denken...
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
Toevallig onlangs nog op familiebezoek geweest? *wanhopig hints aan het verzamelen is*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Nee dan is het inderdaad beter te editten.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
snap ik, maar ik wil geen ruzie met pagan en strega!
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Utrecht? Ik weet wie daar woont!!!!Ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee daar kan ik me iets bij voorstellen, dat ze dat niet zo leuk vind.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee nee, ik ben maar een paar dagen in Marokko (alleen rond de kerst, paar dagen na de kerst kom ik weer terug). China is pas half januari.
Kaarten sturen ... da's zoooo niet mijn ding. Maar misschien dat ik wel een kaartje stuur, hoewel ik denk dat ik eerder terug ben dan de kaart aankomt
(overigens vindt m'n nieuwe liefje het niet zoooooo geweldig dat ik 2 keer op vakantie ga in de komende paar weken)
Ik voel me ook geen echte Groninger hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik niet, ben geeneens een echte Grunneger en Pagan ook niet![]()
Ik kom qua geboorte uit Utrecht, en had een Groningse papa.
Woon wel al lang zeer tevreden in Groninger en daarvoor in Drente.
Moet niet aan die files enzo denken...
Ik doe wel mee.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
Profiel van A-E checkt.. Maar jij deed heul niet mee! Ben jij beter in hints vatten dan ik?
Tja helaasquote:Op donderdag 17 december 2009 14:38 schreef Strega het volgende:
Nee daar kan ik me iets bij voorstellen, dat ze dat niet zo leuk vind.
Oh echt? Ik ben d'r nooit geweest, dus ik ben benieuwd naar alles eigenlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 14:38 schreef Strega het volgende:
(Van die kaarten was een garpje hoor, ik bedoelde meer, in Marokko hebben ze zulke mooie kaarten)
Volgens mij maar 1 iemand toch???quote:
mmmm vorige topic nog eens lezen misschien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Sowwy!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik doe wel mee.
En ik heb hier te lang gelurkt, daardoor is er blijkbaar toch veel blijven hangen.
Dat is minder.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef Strega het volgende:
Nou, het pakjes uitpakken laat nog even op zich wachten.
Er ligt hier zo veen sneeuw en het sneeuwt nog zo hard dat het verandadak hier dreigt in te storten.![]()
De buurman aan de overkant van het water gleed net al per auto de sloot in...
't Is hier dus wel heftig.
Pagan is nu eerst het dak aan het redden.
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef MrSubtle het volgende:
ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen mensen die het echt weten mogen in ons kliekje
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef Strega het volgende:
Er ligt hier zo veen sneeuw en het sneeuwt nog zo hard dat het verandadak hier dreigt in te storten.![]()
Ja, ik had laatst een hele reportage over Marokko gelezen.....quote:Op donderdag 17 december 2009 14:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tja helaasik moet ook regelmatig reizen voor werk, dus tis al goed wennen zo
.
[..]
Oh echt? Ik ben d'r nooit geweest, dus ik ben benieuwd naar alles eigenlijk![]()
Normaal boycot ik vrouwonvriendelijke landen eigenlijk, maar dit keer zocht ik juist een moslimland, omdat we kerst willen ontlopenquote:Op donderdag 17 december 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Moslimlanden trekken mij helemaal niet op om vakantie te gaan, dat overheerst daar zo ..
Zelfs in Indonesië is het alleen fijn toeven op de eilanden waar de hoofdreligie anders is
Jaaaaaaquote:Op donderdag 17 december 2009 14:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik had laatst een hele reportage over Marokko gelezen.....
Zo mooi, die markten, gebouwen, kleuren, kruiden enz.
Op de foto's spatten de kleuren er echt af.
Het lijkt me zo mooi 1001 nacht achtig.
Geezquote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef Strega het volgende:
Boh! Ik ben echt blonT!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmm vorige topic nog eens lezen misschien?
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Normaal boycot ik vrouwonvriendelijke landen eigenlijk, maar dit keer zocht ik juist een moslimland, omdat we kerst willen ontlopen
OMG nee, we laten eerst jou en Greys alles uitzoeken, voor de SS's zich bekend mogen makenquote:Op donderdag 17 december 2009 14:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Boh! Ik ben echt blonT!
Ynske!!!![]()
![]()
Waren wij ook al achter inmiddels ja... het hotel had namelijk ook gewoon een verplicht kerstdiner op kerstavondquote:Op donderdag 17 december 2009 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wedden dat je daar gewoon onder de kerstboom zit in je hotel, commercie en zo
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waren wij ook al achter inmiddels ja... het hotel had namelijk ook gewoon een verplicht kerstdiner op kerstavond
Ze waren in Frankrijk echt belachelijk duurquote:Op donderdag 17 december 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil een koelkastmagneet uit China
Oh jij gekkie.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze waren in Frankrijk echt belachelijk duur![]()
Ik heb wel gekeken.
@Draakje, ik weet wel wie jou heeft getrokken.
Verder wordt mijn gok angstvallig ontweken en dus niet bevestigd, noch ontkend
@Strega en Pagan: succes met het redden van het verrandadak en met het uit de sloot takelen van de buurman.
Wil er ook weleens naartoe. We zijn nu immers een grote Nederlands, Afrikaans, Marokkaans gemengde familiequote:Op donderdag 17 december 2009 14:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik had laatst een hele reportage over Marokko gelezen.....
Zo mooi, die markten, gebouwen, kleuren, kruiden enz.
Op de foto's spatten de kleuren er echt af.
Het lijkt me zo mooi 1001 nacht achtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |