quote:Op donderdag 17 december 2009 14:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, jammer.![]()
Zaterdag zingen we ook 's middags en verder nog op 27 december (moet je maar even PB-en, is ergens anders).
Maar met dit weer moet je ook geen kilometers gaan rijden hoor! Blijf maar lekker in je eigen buurtje. Ik vind het al superlief dat je wilde komen luisteren.
Me dunkt dat Cat zich wel bijna verraadt zo hequote:Op donderdag 17 december 2009 14:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar... Ik vin mijn motivatie niet zo gek, dus dan moet ik meeeeer hints!
![]()
En MrS is in love!![]()
![]()
quote:
Voor jouw pakje of voor Morrie d'r pakje is deze gok?quote:
Boris de Sneeuwtijgert vond het machtig interessant!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zit ook al te twijfelen of ik Gizmo aan een tuigje zal doen, maar het arme beest komt nooit buiten en ik denk dat hij bij de eerste aanraking van de sneeuw een meter de hoogte inspringt
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar... Ik vin mijn motivatie niet zo gek, dus dan moet ik meeeeer hints!
![]()
En MrS is in love!![]()
![]()
Dat was een ongefundeerde wilde gok die ik intrek.......quote:Op donderdag 17 december 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor jouw pakje of voor Morrie d'r pakje is deze gok?
[..]
Boris de Sneeuwtijgert vond het machtig interessant!
Maar dit was wel de eerste keer dat ie na een wandelingetje uit zichzelf weer naar binnen wilde na vijf minuten. En nu ligt ie op de vensterbank op de verwarming, tha sissy!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Maar dit was wel de eerste keer dat ie na een wandelingetje uit zichzelf weer naar binnen wilde na vijf minuten. En nu ligt ie op de vensterbank op de verwarming, tha sissy!![]()
Ingetje komt toch uit Friesland?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:20 schreef nieslief het volgende:
Gefundeerde gok.
Mijn pakket komt uit Friesland dus ik gok op Pagan....... Aangezien ik denk dat Strega Nok had
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Greys, wat is het toch een schoonheid!![]()
Sterker nog, er zit zelfs spul in voor jullie date!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:22 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik word genoemd in het SS gedicht van JJ
H
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ingetje komt toch uit Friesland?
Oh sjips maak het maar lekker ingewikkeld.....quote:Op donderdag 17 december 2009 14:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ingetje komt toch uit Friesland?
ja, ik vind dit niet kunnen hoor...quote:Op donderdag 17 december 2009 14:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh sjips maak het maar lekker ingewikkeld.....
Volgens mij woont Ingetje in Friesland.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:20 schreef nieslief het volgende:
Gefundeerde gok.
Mijn pakket komt uit Friesland dus ik gok op Pagan....... Aangezien ik denk dat Strega Nok had
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik vind dit niet kunnen hoor...
3 man uit friesland
3 man uit weert
Omgeving eindhoven ook druk bezet
Omgeving Rotterdam genoeg mensen...
![]()
Wellicht ben ik abuis, maar Strega en Pagan komen toch ergens uit de buurt van Groningen?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik vind dit niet kunnen hoor...
3 man uit friesland
3 man uit weert
Omgeving eindhoven ook druk bezet
Omgeving Rotterdam genoeg mensen...
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sterker nog, er zit zelfs spul in voor jullie date!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |