Da's minder ik zag vanmorgen wel dat tussen Zwolle en Meppel beide kanten op vaststonf, over een kilometer of 15.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
HeejHeejJeej![]()
![]()
A28 was gedeeltelijk afgesloten, A32 weet ik niet.
Onze groothandel moet vanuit Meppel komen en ze zijn inmiddels al een half uur te laat.
Nou ja, er komt toch weinig uit m'n handen, de tuin waar ik op uitkijk is zoooo mooi met al die bomen en sneeuw
Dure hobbyquote:Op donderdag 17 december 2009 13:23 schreef MrSubtle het volgende:
Oh god... wat heb je toch kneusjes![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)/de_turbo_polyp.html
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:23 schreef MrSubtle het volgende:
Dat kamertje met die microfoonquote:
En de laatste keer was bij jullie!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:23 schreef MrSubtle het volgende:
Lief he?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat kamertje met die microfoonZit ie daar hele avonden te kermissen
je zal zo'n debiel naast je hebben wonenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat kamertje met die microfoonZit ie daar hele avonden te kermissen
oeh, doe eens voor!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Lief he?
Ik spreek trouwens ook vloeiend kermis, maar dat komt doordat ik 4 jaar in een straat woonde waar ieder jaar een paar weken kermis was de hele avond en nacht... daar lig je dus een nacht verplicht naar te luisteren wekenlang
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je zal zo'n debiel naast je hebben wonen
Does es een filmpje van je zelf kermis sprekendquote:Op donderdag 17 december 2009 13:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Lief he?
Ik spreek trouwens ook vloeiend kermis, maar dat komt doordat ik 4 jaar in een straat woonde waar ieder jaar een paar weken kermis was de hele avond en nacht... daar lig je dus een nacht verplicht naar te luisteren wekenlang
"speciaal voor jullie, here we gogogogogogogogooooo "quote:Op donderdag 17 december 2009 13:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je zal zo'n debiel naast je hebben wonen
haal uw kaarrrrrrrrrrrrrrrrtjes aan de kassa come on ! Woo!!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
"speciaal voor jullie, here we gogogogogogogogooooo "
Neequote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee
Soms doe ik het wel eens bij een meeting op het werk of zo... dan zie je zo'n hele kamer je verbaasd aankijken
Ik spreek ook vloeiend tiroler-18+ Duits, alleen nu ik een Duits vriendinnetje heb durf ik dat niet meerquote:
En willen wij weten hoe je dat Duits zo goed spreekt?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik spreek ook vloeiend tiroler-18+ Duits, alleen nu ik een Duits vriendinnetje heb durf ik dat niet meer
en ik kan zeer vloeiend vloeken in fantasie Frans... heel grappig is dat, als je plots vloekt in nep-Frans en mensen vragen je dan als je weer afgekoeld bent of je van oorsprong Frans bent
Ik werkte vroeger in een lab met een collega, en praatten soms uren zo...quote:Op donderdag 17 december 2009 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En willen wij weten hoe je dat Duits zo goes spreekt?
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRR PAKJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 17 december 2009 13:39 schreef Greys het volgende:
Ik maak mijn pakje na de kapper pas open
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik werkte vroeger in een lab met een collega, en praatten soms uren zo...word je best wel melig van
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:41 schreef Bamba het volgende:
Maakt niet uit, 9 januari gaan we het allemaal horen!![]()
![]()
![]()
Deelt 'ie koekjes uit: oke oke oke, here we goooooo
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:41 schreef Bamba het volgende:
Maakt niet uit, 9 januari gaan we het allemaal horen!![]()
![]()
![]()
Deelt 'ie koekjes uit: oke oke oke, here we goooooo
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Ik zie net dat ik niet kan die dag
Nee nee, je staat al in het lijstje!! Je zit er aan vastquote:Op donderdag 17 december 2009 13:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Ik zie net dat ik niet kan die dag
Ik heb een levendige fantasie en zit nu al 5 minuten te lachenquote:
Ik ook! Ik kom bijna niet meer bij!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb een levendige fantasie en zit nu al 5 minuten te lachen. Ik zie het gewoon voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hoppaaaaa, dat gooit ie zo even tussen neus en lippen doorquote:Op donderdag 17 december 2009 13:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik spreek ook vloeiend tiroler-18+ Duits, alleen nu ik een Duits vriendinnetje heb durf ik dat niet meer![]()
WHOEI ZUS!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:27 schreef gothic-blackie het volgende:
ik wil ff gillen hier, tussen de pakketjes uitpak dingetjes door want ik doe der toch niet aan mee (helaas). maar goed.... we hebben op het werk een interne sollicitatieronde, voor een stapje hoger (van callcenter medewerker, naar ondersteunend teamleader) en ik had daarvoor een brief geschreven.
nu hoorde ik gisteren van iemand anders die ook had geschreven dat die was uitgenodigd, maar dat niet iedereen werd uitgenodigd en dat ze vrijdag of maandag al besloten wie het zou worden.... dus gisteren was ik ongelovelijk aan het balen want ik had nog niets gehoord.
maar word ik net gebeld.... of ik maandag op gesprek wil komen!!!!!!!! ik ben ff helemaal hyper hier nu
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook! Ik kom bijna niet meer bij!![]()
Jij kwam ook de 9e he? Arme SubtleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And so the lion fell in love with the lamb
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jij kwam ook de 9e he? Arme Subtle
had je trouwens nog gekeken wat makkelijker voor je was? OV of via mij? Stali rijdt ook mee met mij, maar heb nog plek hoor!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
*videocamera alvast inpakt*
Zoonlief gaat hier zo meteen even naar buiten, mooie sneeuwfoto's maken.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:50 schreef tombolafan het volgende:
Het sneeuwt hier weer een beetje!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nou... dat dusquote:Op donderdag 17 december 2009 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoppaaaaa, dat gooit ie zo even tussen neus en lippen door
Vertel
Ik zit ook al te twijfelen of ik Gizmo aan een tuigje zal doen, maar het arme beest komt nooit buiten en ik denk dat hij bij de eerste aanraking van de sneeuw een meter de hoogte inspringtquote:Op donderdag 17 december 2009 13:50 schreef Greys het volgende:
Ik wil mijn SiberischeBengaalse sneeuwtijgertttt op de foto zetten buiten, maar hij wil zijn tuigje niet om
Het sneeuwt hier de hele dag al. En ik moet vanmiddag nog ff de stad in.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:50 schreef tombolafan het volgende:
Het sneeuwt hier weer een beetje!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |