Da's minder ik zag vanmorgen wel dat tussen Zwolle en Meppel beide kanten op vaststonf, over een kilometer of 15.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
HeejHeejJeej![]()
![]()
A28 was gedeeltelijk afgesloten, A32 weet ik niet.
Onze groothandel moet vanuit Meppel komen en ze zijn inmiddels al een half uur te laat.
Nou ja, er komt toch weinig uit m'n handen, de tuin waar ik op uitkijk is zoooo mooi met al die bomen en sneeuw
Dure hobbyquote:Op donderdag 17 december 2009 13:23 schreef MrSubtle het volgende:
Oh god... wat heb je toch kneusjes![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)/de_turbo_polyp.html
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:23 schreef MrSubtle het volgende:
Dat kamertje met die microfoonquote:
En de laatste keer was bij jullie!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:23 schreef MrSubtle het volgende:
Lief he?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat kamertje met die microfoonZit ie daar hele avonden te kermissen
je zal zo'n debiel naast je hebben wonenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat kamertje met die microfoonZit ie daar hele avonden te kermissen
oeh, doe eens voor!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Lief he?
Ik spreek trouwens ook vloeiend kermis, maar dat komt doordat ik 4 jaar in een straat woonde waar ieder jaar een paar weken kermis was de hele avond en nacht... daar lig je dus een nacht verplicht naar te luisteren wekenlang
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je zal zo'n debiel naast je hebben wonen
Does es een filmpje van je zelf kermis sprekendquote:Op donderdag 17 december 2009 13:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Lief he?
Ik spreek trouwens ook vloeiend kermis, maar dat komt doordat ik 4 jaar in een straat woonde waar ieder jaar een paar weken kermis was de hele avond en nacht... daar lig je dus een nacht verplicht naar te luisteren wekenlang
"speciaal voor jullie, here we gogogogogogogogooooo "quote:Op donderdag 17 december 2009 13:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je zal zo'n debiel naast je hebben wonen
haal uw kaarrrrrrrrrrrrrrrrtjes aan de kassa come on ! Woo!!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
"speciaal voor jullie, here we gogogogogogogogooooo "
Neequote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee
Soms doe ik het wel eens bij een meeting op het werk of zo... dan zie je zo'n hele kamer je verbaasd aankijken
Ik spreek ook vloeiend tiroler-18+ Duits, alleen nu ik een Duits vriendinnetje heb durf ik dat niet meerquote:
En willen wij weten hoe je dat Duits zo goed spreekt?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik spreek ook vloeiend tiroler-18+ Duits, alleen nu ik een Duits vriendinnetje heb durf ik dat niet meer
en ik kan zeer vloeiend vloeken in fantasie Frans... heel grappig is dat, als je plots vloekt in nep-Frans en mensen vragen je dan als je weer afgekoeld bent of je van oorsprong Frans bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |