Volgens mij maar 1 iemand toch???quote:
mmmm vorige topic nog eens lezen misschien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Sowwy!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik doe wel mee.
En ik heb hier te lang gelurkt, daardoor is er blijkbaar toch veel blijven hangen.
Dat is minder.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef Strega het volgende:
Nou, het pakjes uitpakken laat nog even op zich wachten.
Er ligt hier zo veen sneeuw en het sneeuwt nog zo hard dat het verandadak hier dreigt in te storten.![]()
De buurman aan de overkant van het water gleed net al per auto de sloot in...
't Is hier dus wel heftig.
Pagan is nu eerst het dak aan het redden.
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef MrSubtle het volgende:
ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen mensen die het echt weten mogen in ons kliekje
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef Strega het volgende:
Er ligt hier zo veen sneeuw en het sneeuwt nog zo hard dat het verandadak hier dreigt in te storten.![]()
Ja, ik had laatst een hele reportage over Marokko gelezen.....quote:Op donderdag 17 december 2009 14:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tja helaasik moet ook regelmatig reizen voor werk, dus tis al goed wennen zo
.
[..]
Oh echt? Ik ben d'r nooit geweest, dus ik ben benieuwd naar alles eigenlijk![]()
Normaal boycot ik vrouwonvriendelijke landen eigenlijk, maar dit keer zocht ik juist een moslimland, omdat we kerst willen ontlopenquote:Op donderdag 17 december 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Moslimlanden trekken mij helemaal niet op om vakantie te gaan, dat overheerst daar zo ..
Zelfs in Indonesië is het alleen fijn toeven op de eilanden waar de hoofdreligie anders is
Jaaaaaaquote:Op donderdag 17 december 2009 14:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik had laatst een hele reportage over Marokko gelezen.....
Zo mooi, die markten, gebouwen, kleuren, kruiden enz.
Op de foto's spatten de kleuren er echt af.
Het lijkt me zo mooi 1001 nacht achtig.
Geezquote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef Strega het volgende:
Boh! Ik ben echt blonT!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmm vorige topic nog eens lezen misschien?
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Normaal boycot ik vrouwonvriendelijke landen eigenlijk, maar dit keer zocht ik juist een moslimland, omdat we kerst willen ontlopen
OMG nee, we laten eerst jou en Greys alles uitzoeken, voor de SS's zich bekend mogen makenquote:Op donderdag 17 december 2009 14:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Boh! Ik ben echt blonT!
Ynske!!!![]()
![]()
Waren wij ook al achter inmiddels ja... het hotel had namelijk ook gewoon een verplicht kerstdiner op kerstavondquote:Op donderdag 17 december 2009 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wedden dat je daar gewoon onder de kerstboom zit in je hotel, commercie en zo
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waren wij ook al achter inmiddels ja... het hotel had namelijk ook gewoon een verplicht kerstdiner op kerstavond
Ze waren in Frankrijk echt belachelijk duurquote:Op donderdag 17 december 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil een koelkastmagneet uit China
Oh jij gekkie.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze waren in Frankrijk echt belachelijk duur![]()
Ik heb wel gekeken.
@Draakje, ik weet wel wie jou heeft getrokken.
Verder wordt mijn gok angstvallig ontweken en dus niet bevestigd, noch ontkend
@Strega en Pagan: succes met het redden van het verrandadak en met het uit de sloot takelen van de buurman.
Wil er ook weleens naartoe. We zijn nu immers een grote Nederlands, Afrikaans, Marokkaans gemengde familiequote:Op donderdag 17 december 2009 14:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik had laatst een hele reportage over Marokko gelezen.....
Zo mooi, die markten, gebouwen, kleuren, kruiden enz.
Op de foto's spatten de kleuren er echt af.
Het lijkt me zo mooi 1001 nacht achtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |