Hier sluit ik me bij aan. In de voorstelshow vond ik Angenita wel leuk, maar na de twee liveshows heb ik mijn oordeel danig bij moeten stellen. Van mij mag ze er snel uit (maar niet zo snel als Willemijnquote:Op woensdag 16 december 2009 16:04 schreef shiNinG_staR het volgende:Heeft een te schelle stem, zingt regelmatig vals. Vind het persoonlijk, samen met Willemijn, degene met de minst mooie stem! Ze lijkt wel op Mary maar ze kijkt redelijk arrogant.
Het geluid is inderdaad ontzettend slecht.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:58 schreef okiokinl het volgende:
ik schaam me bijna dat ik hier wat over te zeggen heb, lol.
maar simone gaat winnen.
voor de rest, haal alsjeblieft die verschikkelijke galm van die stemmen af, en huur eens een echte geluids technicus in. echt heel slecht.
ja he....quote:Op donderdag 17 december 2009 09:55 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het geluid is inderdaad ontzettend slecht.
Ik heb voor zondag ook al geprogrammeerd, ben niet thuis.
Rosalie lijkt inderdaad jaren ouder. Dat hoor ik iedereen ook zeggen! Ze lijkt eerder achter in de 30 dan begin 20! Toch vind ik haar best mooi om te zien en een erg goede zangeres!quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:58 schreef Kinga het volgende:
Irene, Simone en Noortje
CarmenWillemijn
Angenita
En Rosalie is serieus 24? Ze lijkt minstens 35.
SPOILER: de nummerverdeling vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 december 2009 19:36 schreef Kinga het volgende:
SPOILER: de nummerverdeling vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Nee, een beetje oud en stijfjes, vind ik.quote:Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef Merel het volgende:
Sophie lijkt helemaal niet op Sophie op de een of andere manier
Ja, en die met de kerstliedjes gaan ook flink de mist inquote:Op zondag 20 december 2009 20:46 schreef Cee het volgende:
Jeetje. De beoogde frontrunners krijgen de goede liedjes, de rest mag een beetje leip met kerstmannen gaan dansen.
Je haalt me de woorden uit de mond. Het is niet om áán te horen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:53 schreef sheotah het volgende:
Nee, nee, nee, nee.
Willemijn moet er echt uit dit keer
Het klinkt inderdaad beter dan vorige week. Maar hoe ze kijkt de hele tijd en die maniertjes van der pffquote:Op zondag 20 december 2009 20:53 schreef Kinga het volgende:
Oke, moet toegeven, dit klinkt lekker. Maar over het algemeen is Willemijn crap natuurlijk
Maar die hoerige laarzen dan weer niet..quote:
Ja, die had ik nog niet gezien. Verschrikkelijkquote:Op zondag 20 december 2009 21:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar die hoerige laarzen dan weer niet..
+1. Vorige week nog erg onder de indruk van Noortje, maar vond er vanavond niemand echt uitspringen.quote:
Angenitaquote:
Omdat ze donker haar heeft?quote:Op zondag 20 december 2009 22:46 schreef Kinga het volgende:
Ik vind haar HELEMAAL geen Mary! Waarom roept iedereen dat. Rot eens op
Jij bent zoooo Angenita's zus of beste vriendin! Kan niet anders!!quote:Op zondag 20 december 2009 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Angenita![]()
Hoewel ik Noortje en Rosalie vandaag het best vond.
Mee!Eens!quote:Op maandag 21 december 2009 06:32 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Jij bent zoooo Angenita's zus of beste vriendin! Kan niet anders!!
Ik vind het een aanfluiting van de jury om iemand met ZO weinig zangkwaliteiten uberhaupt door te laten gaan naar de liveshows. Hoe kun je het dan in godsnaam serieus nemen als de afvallers steeds roepen; 'ik behoorde wel tot de beste 11 van alle auditanten..'!!
Maar goed, de rotte appel is eruit (was verder een leuk meisje hoor, maar ze moet nog ff een paar jaar spekpannekoeken bakken en VEEL zanglessen nemen en dan zien we wel verder!)
Vond het niveau dit keer ook matig. Simone heeft een heerlijke uitstraling maar viel vocaal vandaag echt door de mand!
Noortje is nog steeds mijn favoriet, hoewel ze in dit nummer tegenviel! Ook vind ik, als musicalliefhebber, haar niet rollende 'R' ook een minpunt! Als ik haar was, zou ik die snel gaan ontwikkelen! Het verbaast me ook ergens dat Willem Nijholt daar nog niets over heeft gezegd! Het niveau van haar zang is niet 100 % maar wel hoger dan die van de andere meiden (m.u.v. Rosalie).
Carmen en Willemijn moeten er de volgende twee weken uit!
Ik ook niet. Bij op zoek naar Evita was ik elke keer weer onder de indruk van Brigitte Heitzer.quote:Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef Merel het volgende:
Ik vind er echt niemand uitspringen deze serie
Dat heeft iedereen. Ligt aan de styling, niet aan Noortje.quote:Op maandag 21 december 2009 12:47 schreef Burdie het volgende:
Ja, een achterlijk dikke laag plamuur, meer niet.
Precies dat is het! Het irriteert me mateloosquote:Op maandag 21 december 2009 12:47 schreef Burdie het volgende:
\ haar maniertjes... zo vrolijk, zo commercieel, zo Amerikaans...
Dan is ze beslist geen Mary Poppins, aangezien die toch echt een op en top Britse is.quote:Op maandag 21 december 2009 12:47 schreef Burdie het volgende:
t.
Van de meiden die er nu nog in zit, vind ik eigenlijk alleen Sophie nog een beetje een Mary Poppins uitstraling hebben. En ik vind haar heel goed, maar tegelijkertijd ook heel irritant: hoe ze lacht, haar maniertjes... zo vrolijk, zo commercieel, zo Amerikaans...
Ze kan echt wel zingen hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:38 schreef Koningin het volgende:
Hoe kan die Willemijn er nog inzitten?
Wie zit er elke zondagavond op haar te stemmen??
Veel plezier! Maar dat komt wel goed met de hapjes en drankjesquote:Op zondag 27 december 2009 14:29 schreef Cee het volgende:
Vanavond is het weer zover. Ik ga niet meeposten want ik zit in de studio. Heb niet echt een favoriet en dus vind ik het niet echt heel spannend maar ik kijk erg uit naar de gratis hapjes en drankjes.
Oh en Ron Link komt tijdens de backstage dus die ga ik even tackelen.
vast nietquote:Op zondag 27 december 2009 20:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop dat die blahwûh er eindelijk eens uitgaat
Ze heeft wel eens kleine tv-rolletjes gedaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:17 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Willemijn heeft mijn sympathie wel, maar ik vraag me steeds af waar ik haar toch van ken. Ze heeft een heel bekend gezicht.
Noortje is echt een performer!quote:Op zondag 27 december 2009 20:47 schreef Greys het volgende:Noortje
Ik vind het leuk!
Al zal Nijholt wel gaan miepen over de verstaanbaarheid.
Dat ja!quote:Op zondag 27 december 2009 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noortje is echt een performer!.
Maar de verstaanbaarheid....
Ja, en zo'n mooie heldere stem. Daar hou ik wel van, kan je ook mooi gebruiken in zo'n liedjequote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is zo warm, zo leuk, zo lief
Tenminste, zo komt ze over.
Zeg, kijk je pas net?quote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Wat doet Matthijs uit Op zoek naar Jozef naast de familie? Is hij een broer van één van de deelneemsters ofzo?
Inderdaadquote:Op zondag 27 december 2009 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Nou leuke poging... maar Brigitte's versie deed me veel meer
Brigitte had uberhaupt geen slechte optredensquote:
Ik kan het me ook niet herinneren neequote:Op zondag 27 december 2009 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Brigitte had uberhaupt geen slechte optredens
Geweldig mens! Zoals ze dat meisje bij Knoop in je zakdoek begeleidde ook.quote:
precies wat die jurylid zeiquote:Op zondag 27 december 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Willemijn zwabbert zo met haar stem. Ze schuift er elke keer bijna af naar valsheid, maar buigt het dan net op tijd weer terug. Bij haar ben ik elke keer bijna bang voor de volgende toon, maar bij Rosalie heb je dat bv helemaal niet, de angst dat het misschien vals gaat zijn.
Hm nee, dan vind ik dat Noortje de meeste en leukste/meest komische uitstraling heeft.quote:Op zondag 27 december 2009 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Carmen heeft van deze 7 met afstand de meeste uitstraling... ze spat van het scherm
Ja, daar zaten wij ons ook net over te verbazen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:16 schreef Viking84 het volgende:
Wtf, ik zie net dat Rosalie jonger is dan ik. Ze lijkt wel 30.
Ja, dat zei mijn vriend ookquote:Op zondag 27 december 2009 21:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, daar zaten wij ons ook net over te verbazen.
Mijn vriend zei over haar: "jammer dat ze zo oud is".
Ze is 24quote:Op zondag 27 december 2009 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat zei mijn vriend ookEn toen ik zei dat ze halverwege/eind twintig was geloofde hij me niet
Oh, oeps.quote:
agree... het is met name de truttigheid die me irriteert...quote:Op zondag 27 december 2009 21:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
De minst leuke editie van Op zoek naar tot nu toe. Ik mis Freek enzo.
Ik heb sowieso het idee dat 'ie seniel is. Hij zegt altijd dezelfde zinnetjes en meestal slaat het nergens op.quote:Op zondag 27 december 2009 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat was die Willem wazig bezig....
quote:Op zondag 27 december 2009 22:57 schreef Goodbye het volgende:
Nou, Willemijn de volgende keer dan maar
Het kan mij liggen, naar ik vind het eindliedje te soft en te vrolijk.quote:Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Voor de eerste keer dat ik het finaleliedje hoor maar ook dat is maar een slap aftreksel vergeleken bij die van Evita en Joseph
Jaquote:Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef automatic_ het volgende:
Begrijp ik het goed dat W. weer door is en Simone eruit?
Ik heb dat gevoel al de hele serie... ik denk ook niet dat het me al die weken blijft boeienquote:Op zondag 27 december 2009 23:06 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Het kan mij liggen, naar ik vind het eindliedje te soft en te vrolijk.
Ik kan me herinneren dat ik het eindliedje van b.v. Josef me meer deed.
Brigitte is gewoon briljant.... net als Freek vorig jaar... er zit dit jaar echt geen uitschieter tussen de damesquote:Op zondag 27 december 2009 23:18 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Dit is de eerste week dat ik iets anders te doen had en het me echt niet kon boeien dat ik het gemist heb... vooral als ik nu zie dat Willemijn ein-de-lijk in de sing-off stond, en ze nog door is ook! Ik weet niet of ze geweldig gezongen heeft vanavond, maar dat begrijp ik gewoon niet..
Ik vind bij deze serie zoveel minder talent zitten dan bij Evita of Joseph.. Neem nou Brigitte van Evita, wie kan me nu iemand noemen die dezelfde goede kwaliteiten heeft in deze serie als zij? Of zijn die gewoon zeldzaam in Nederland...?
Eens met jou..finaleliedje van MP vind ik ook niet mooiquote:Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Voor de eerste keer dat ik het finaleliedje hoor maar ook dat is maar een slap aftreksel vergeleken bij die van Evita en Joseph
Mwah het komt met name omdat ze hoog zingt maar het is niet echt vals ofzo,,,quote:Op zondag 27 december 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
Het is vast vloeken in de kerk hier, maar eh....
Ik vond Brigitte bij dat Avro Musical Kerstgala anders best een beetje tegenvallen
Mijn god, Brigitte Heitzer is een van de slechtse zangeressen in musicalland op dit moment! 'Het is over' werkt inderdaad goed voor haar. Daar staat de dramatiek voorop en niet de zang. Dat kan ze prima! Maar vocaal is ze echt zwak!quote:Op zondag 27 december 2009 23:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:
oh ik heb het kerstgala niet gezien, maar inderdaad: dat 'Het is over'.. ik zie geen van deze meiden daaraan tippen.. maar ook de nummer 2 en 3 uit die serie vond ik goed. De nummer 2 is niet voor niets nog bij Les Miserables terecht gekomen..
Mind you, ze zoeken Mary Poppins. Hoe wou je dat doen zonder truttigheid?quote:Op zondag 27 december 2009 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
agree... het is met name de truttigheid die me irriteert...
Kon imho beide kanten uit. Het was keus tussen pissebed en kakkebed.quote:
?????quote:Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Voor de eerste keer dat ik het finaleliedje hoor
Telkens weer vrolijk????quote:Op zondag 27 december 2009 23:06 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Het kan mij liggen, naar ik vind het eindliedje te soft en te vrolijk.
'Telkens weer' is niet het eindliedje, en heeft niets met Mary Poppins te maken, maar alles met het volkstoneelstuk 'Rooie Sien' van Marius Spree. Op toneel veelvuldig vertolkt door Beppie Nooij Jr, en in de filmversie door Willeke Alberti.quote:Op maandag 28 december 2009 03:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Telkens weer vrolijk????
Sorry hoor, maar om dit liedje op de juiste manier te brengen moet je juist half suïcidaal zijn.
Ik wil niet arrogant of belerend overkomen, maar kent nou niemand vandaag de dag zijn klassieken meer?
Onzin. Je kunt een kandidaat moeilijk afrekenen of door laten gaan op een prestatie van 'week weetikveel'.quote:Op maandag 28 december 2009 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
-edit2- Oke, sing-off was overduidelijk niet in het voordeel van Simone, maar ik vond het wel te ver gaan om haar af te rekenen op een mindere avond, terwijl Willemijn al heel de serie slecht zingt.
Rare vent ,die Willem
Ik heb het niet over 'weekweetikveel'quote:Op maandag 28 december 2009 03:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onzin. Je kunt een kandidaat moeilijk afrekenen of door laten gaan op een prestatie van 'week weetikveel'.
Okee, maar als je dat dus bedoelt, waarom zou dat "te vrolijk" zijn? Het is juist om te relativeren. De kandidate die afscheid neemt heeft het niet gehaald, maar ze gaat ook niet dood. (want wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor)quote:Op maandag 28 december 2009 03:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
'Telkens weer' is niet het eindliedje, en heeft niets met Mary Poppins te maken, maar alles met het volkstoneelstuk 'Rooie Sien' van Marius Spree. Op toneel veelvuldig vertolkt door Beppie Nooij Jr, en in de filmversie door Willeke Alberti.
Het eindliedje van 'Op zoek naar Mary Poppins' is een belabberde vertaling van 'Spoonful of Sugar"
'Telkens weer' was niet meer dan de eenmalige sing-off
I rest my case.quote:Op maandag 28 december 2009 03:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb het niet over 'weekweetikveel'
En verder zal heel je commentaar me worst wezen, met je 'aanmatigend'.
Ik vind hier maar één iemand aanmatigend, en dat ben je zelf, met je elitaire gebabbel over klassiekers kennen en dergelijke.
Dit programma is niet bepaal hoogdravende tv ofzo hoor, en Willem gedraagt zich gewoon als de eerste de beste aandachtshoer in het programma, met elke week precies hetzelfde commentaar. En ik vind, en dat recht heb ik geloof ik, dat ie al een paar keer een rare beslissing heeft genomen dit keer.
Uiteraard weet ie heel veel van musical, maar ik ook.
Pardon?? Wat een ontzettend nietszeggend antwoord. Je 'rest' helemaal niets!quote:
IK bedoel niets, ik had het daar helemaal niet eens over, ik wijs je alleen even terecht, meer niet. Geef nou maar antwoord aan de juiste persoon.quote:Op maandag 28 december 2009 03:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Okee, maar als je dat dus bedoelt,
Again, I rest my case...quote:Op maandag 28 december 2009 03:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
IK bedoel niets <====> ik wijs je alleen even terecht, meer niet. Geef nou maar antwoord aan de juiste persoon.
Ik ben het met je eens wat betreft Willem; het is eigenlijk sinds MP dat ik hem af en toe rare beslissingen vind nemen, dat hij namen van kandidaten niet meer weet, en gewoon 'te oud' overkomt.. weet niet wat het is. Dat had hij volgensmij nog niet bij Evita of Joseph. Vanaf dat Bente weggestuurd werd, kloppen veel singoff-momenten in mijn ogen niet meer, vanaf dan worden de 'overall slechtere' doorgelaten. Ik denk dat ik het daardoor ook minder interessant vind om naar te kijken; voor mijn gevoel zitten er teveel onterecht doorgelaten meiden in. En de truttigheid natuurlijk, maar dat hoort een beetje bij MPquote:Op maandag 28 december 2009 03:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pardon?? Wat een ontzettend nietszeggend antwoord. Je 'rest' helemaal niets!
Ik wilde zelfs nog aanvullen dat ik WIllem eigenlijk gewoon te oud vind om nog te jureren. Hij mag er dan veel vanaf weten, maar hij is wél van de oude school, hell, ik heb hem nog gezien in 'Foxtrot' en 'Wat een planeet', om maar eens even aan te tonen HOE oud ie eigenlijk al is. Hij kan niet tegen belten, terwijl dat de nieuwe musicaltechniek is. wat doet hij daar dan elke week? Hameren op uitspraak. Dat kan elke jongere musical acteur die meisjes ook bijbrengen. Ik ben echt van mening dat ie zijn tijd gehad heeft.
Wat ie heeft gedaan is prachtig, en daar denk ik met veel genoegen aan terug, en het is een heel aardige vent, die ik meerdere keren heb mee mogen maken, maar hij moet nu toch echt maar de pijp aan Maarten geven en de jongerere generatie de dienst uit laten maken.
Brigitte heeft in die tien weken van OZNE geen enkele valse noot gezongen, in welk genre dan ook... ik ben het dan ook niet met je eensquote:Op maandag 28 december 2009 00:38 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Mijn god, Brigitte Heitzer is een van de slechtse zangeressen in musicalland op dit moment! 'Het is over' werkt inderdaad goed voor haar. Daar staat de dramatiek voorop en niet de zang. Dat kan ze prima! Maar vocaal is ze echt zwak!
Van mij ook.quote:Op maandag 28 december 2009 10:14 schreef Starbuck2 het volgende:
Wij waren ook even met stomheid geslagen, zeker dat Simone vandaag haar dag niet had, maar in de vorige afleveringen vond ik haar echt meer dan goed.
Van mij had Carmen mogen vertrekken, maar helaas.
ja dat Carmen steeds doorgaat vind ik ook verbazingwekkend. Verder ben ik denk ik de enige op de wereld die Willemijn wel kan waarderen (true, ze zingt niet bijzonder goedquote:Op maandag 28 december 2009 10:14 schreef Starbuck2 het volgende:
Wij waren ook even met stomheid geslagen, zeker dat Simone vandaag haar dag niet had, maar in de vorige afleveringen vond ik haar echt meer dan goed.
Van mij had Carmen mogen vertrekken, maar helaas.
Ik dacht dat ze al eerder in een sing- off had gestaan? Dat had wel gemoetenquote:Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dit was toch pas haar eerste sing-off?
Ik raad je een cursus begrijpend lezen aanquote:
Je bent een man. Wat denk je zelf?quote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat kan ook aan mijzelf liggen en mijn gebrek aan inlevingsvermogen op dit gebied.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Goffert. Ik dacht dat in het homo-basispakket minstens wel inlevingsvermogen zat! Ik voel me opgelicht.
En vervolgens doe je het tochquote:Op maandag 28 december 2009 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja don't get me started over de liedjeskeuze.
Want Mary Poppins moet op Julie Andrews lijken? Ik zoek wel naar degene die de meeste gelijkenis vertoont met Julie Andrews. En ik vond dat Simone de beste MP-kop hadquote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het gaat me meer om het haar enzo. Ik vind het moeilijk om bij een blond iemand in te schatten of het een Mary Poppins is. Maar dat kan ook aan mijzelf liggen en mijn gebrek aan inlevingsvermogen op dit gebied.
Ik vraag me onderhand echt af wat sommigen hier tegen Noortje hebben! Ik ben absoluut geen familielid of rare fan ofzo, maar deze meid is toch gewoon heel erg goed, heeft toch een leuk karakter met veel humor en het perfecte uiterlijk voor Mary Poppins (en ja mensen, er bestaat zoiets als een donkere pruik)?!quote:Op maandag 28 december 2009 16:20 schreef FP128 het volgende:
Los van dat ik Angenita helemaalvond en zij er al uit is, is mijn favoriet nu Sophie Veldhuizen
Ik vrees echter dat Noortje Herlaar het uiteindelijk zal winnen.
Helpt dit?quote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het gaat me meer om het haar enzo. Ik vind het moeilijk om bij een blond iemand in te schatten of het een Mary Poppins is. Maar dat kan ook aan mijzelf liggen en mijn gebrek aan inlevingsvermogen op dit gebied.
Lol!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Helpt dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah, ik niet zo. Maar Noortje is wel het grootste musicaltalent, dat heeft ze afgelopen week wel laten zien. Maar of dat per se inhoudt dat ze geknipt is voor MP, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:22 schreef Aarti het volgende:
Ik vind Noortje een goed Mary Poppinshoofd hebben!
Ze verrast me in elk geval enorm, in het begin vond ik haar drie keer niks. Maar de rest speelt allemaal op safe, Noortje durft haar kop boven het maaiveld uit te steken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mwah, ik niet zo. Maar Noortje is wel het grootste musicaltalent, dat heeft ze afgelopen week wel laten zien. Maar of dat per se inhoudt dat ze geknipt is voor MP, dat weet ik niet.
Ach, je kent het vast wel! Geen leven, suicidaal zijn, alleen nog maar plezier krijgen in het anoniem commentaal leveren op een kleurrijk forum.quote:Op dinsdag 29 december 2009 05:16 schreef Ned_Bigby het volgende:
Waarom heb je het in vredesnaam om 5 uur 's ochtends als vent over zo'n kutprogramma
Wanstaltige uitvoering van Think of me???quote:Op dinsdag 29 december 2009 04:49 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Ik vraag me onderhand echt af wat sommigen hier tegen Noortje hebben! Ik ben absoluut geen familielid of rare fan ofzo, maar deze meid is toch gewoon heel erg goed, heeft toch een leuk karakter met veel humor en het perfecte uiterlijk voor Mary Poppins (en ja mensen, er bestaat zoiets als een donkere pruik)?!
Overigens heeft Irene mij positief verrast met die prachtige uitvoering van 'Still haven't found'. Zeker na die wanstaltige uitvoering van 'Think of me' 2 weken terug! Simone was misschien niet ijzersterk maar ze verdiende het absoluut niet te verliezen van Willemijn. Ik heb Willem Nijholt als ervaringsdeskundige hoog zitten maar hiermee maakte hij een grote blunder! Simone is VEEL beter en geschikter voor de rol!
Sophie's optreden was mooi maar qua song en uitvoering relatief makkelijk! Wel fijn dat haar vibrato eens wat minder zagerig klonk!
Ik ben het er helemaal mee eens dat Willem een nogal warrige indruk achter laat, maar je mag toch van de overige juryleden (Erwin van Lambaart heeft toch ook graag dat de beste kandidate wint) verwachten dat ze hem achter de schermen hierop aanspreken. Zo kan hij zich voor de volgende liveshows wat beter voorbereiden, wat zeker geen kwaad kan. De presentator (Frits) heeft overigens ook nog wel eens verspreking (verkeerde naam of feiten niet op een rijtje..).quote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Wanstaltige uitvoering van Think of me???Verder alles goed? Die deed ze juist goed. Keurig netjes ook, wat prima bij Poppins past.
Willem is inderdaad jammerlijk bezig deze Op zoek naar. Alsof hij helemaal de weg kwijt is. Ik word helemaal niets wijzer van hem. Zou hij echt een fossiel worden?
Ach hou toch op! Misschien moet je dat optredens even terug luisteren! Ze had haar adem absoluut niet onder controle en de coloratuur op het eind ging helemaal nergens over. Kijk maar eens rond op Youtube. De gemiddelde Amerikaanse High school studente daar zingt hem vele malen beter!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Wanstaltige uitvoering van Think of me???Verder alles goed? Die deed ze juist goed. Keurig netjes ook, wat prima bij Poppins past.
Willem is inderdaad jammerlijk bezig deze Op zoek naar. Alsof hij helemaal de weg kwijt is. Ik word helemaal niets wijzer van hem. Zou hij echt een fossiel worden?
ik HOOP hetquote:Op zondag 3 januari 2010 17:41 schreef Clauw het volgende:
Vanavond is het weer zo ver! Ik denk dat Willemijn of Carmen eruit gaat.
Oe, dat zou tof zijnquote:
dat zou nog mooier zijnquote:
Ik vrees dat je nog gelijk hebt ookquote:
Wat heeft dat nou met Mary Poppins te makenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond gaan ze een nummer zingen uit de musical Mary Poppins.
Bij dat nummer van Carmen kan ik wel wat bedenkenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
De nummers voor de komende liveshow zijn bekend! En wie zingt welk lied?
* Wacht Nog Wat (Paul de Leeuw) Carmen
* Something's Coming (West Side Story) Rosalie
* Almaz (Karin Bloemen) Noortje
* Don't Rain On My Parade (Funny Girl) Willemijn
* Als Ze Mij Zo Zouden Zien (Sweet Charity) Sophie
* Little Girls (Annie) Irene
Zondag tijdens de liveshows wordt bekend gemaakt waarom voor de Mary's deze nummers zijn gekozen. Bij iedereen is er een speciale reden voor...
Inderdaad!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was een gevalletje "Het klonk leuk als idee toen we zaten te brainstormen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |