Hier sluit ik me bij aan. In de voorstelshow vond ik Angenita wel leuk, maar na de twee liveshows heb ik mijn oordeel danig bij moeten stellen. Van mij mag ze er snel uit (maar niet zo snel als Willemijnquote:Op woensdag 16 december 2009 16:04 schreef shiNinG_staR het volgende:Heeft een te schelle stem, zingt regelmatig vals. Vind het persoonlijk, samen met Willemijn, degene met de minst mooie stem! Ze lijkt wel op Mary maar ze kijkt redelijk arrogant.
Het geluid is inderdaad ontzettend slecht.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:58 schreef okiokinl het volgende:
ik schaam me bijna dat ik hier wat over te zeggen heb, lol.
maar simone gaat winnen.
voor de rest, haal alsjeblieft die verschikkelijke galm van die stemmen af, en huur eens een echte geluids technicus in. echt heel slecht.
ja he....quote:Op donderdag 17 december 2009 09:55 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het geluid is inderdaad ontzettend slecht.
Ik heb voor zondag ook al geprogrammeerd, ben niet thuis.
Rosalie lijkt inderdaad jaren ouder. Dat hoor ik iedereen ook zeggen! Ze lijkt eerder achter in de 30 dan begin 20! Toch vind ik haar best mooi om te zien en een erg goede zangeres!quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:58 schreef Kinga het volgende:
Irene, Simone en Noortje
CarmenWillemijn
Angenita
En Rosalie is serieus 24? Ze lijkt minstens 35.
SPOILER: de nummerverdeling vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 december 2009 19:36 schreef Kinga het volgende:
SPOILER: de nummerverdeling vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Nee, een beetje oud en stijfjes, vind ik.quote:Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef Merel het volgende:
Sophie lijkt helemaal niet op Sophie op de een of andere manier
Ja, en die met de kerstliedjes gaan ook flink de mist inquote:Op zondag 20 december 2009 20:46 schreef Cee het volgende:
Jeetje. De beoogde frontrunners krijgen de goede liedjes, de rest mag een beetje leip met kerstmannen gaan dansen.
Je haalt me de woorden uit de mond. Het is niet om áán te horen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:53 schreef sheotah het volgende:
Nee, nee, nee, nee.
Willemijn moet er echt uit dit keer
Het klinkt inderdaad beter dan vorige week. Maar hoe ze kijkt de hele tijd en die maniertjes van der pffquote:Op zondag 20 december 2009 20:53 schreef Kinga het volgende:
Oke, moet toegeven, dit klinkt lekker. Maar over het algemeen is Willemijn crap natuurlijk
Maar die hoerige laarzen dan weer niet..quote:
Ja, die had ik nog niet gezien. Verschrikkelijkquote:Op zondag 20 december 2009 21:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar die hoerige laarzen dan weer niet..
+1. Vorige week nog erg onder de indruk van Noortje, maar vond er vanavond niemand echt uitspringen.quote:
Angenitaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |