abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 december 2009 @ 03:59:10 #241
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_76129898
quote:
Op maandag 28 december 2009 03:45 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

IK bedoel niets <====> ik wijs je alleen even terecht, meer niet. Geef nou maar antwoord aan de juiste persoon.
Again, I rest my case...
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_76131007
Ik had ook even een WTF momentje, maar vond Simone dit keer niet overtuigend. Willemijn ook niet, maar die vond ik minder irritant. Had wel echt gedacht dat Willem Willemijn eruit zou sturen.....vind hem inderdaad ook af en toe wat wazig bezig, net of ie niet helemaal weet waar hij mee bezig is.
pi_76131333
quote:
Op maandag 28 december 2009 03:41 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Pardon?? Wat een ontzettend nietszeggend antwoord. Je 'rest' helemaal niets!

Ik wilde zelfs nog aanvullen dat ik WIllem eigenlijk gewoon te oud vind om nog te jureren. Hij mag er dan veel vanaf weten, maar hij is wél van de oude school, hell, ik heb hem nog gezien in 'Foxtrot' en 'Wat een planeet', om maar eens even aan te tonen HOE oud ie eigenlijk al is. Hij kan niet tegen belten, terwijl dat de nieuwe musicaltechniek is. wat doet hij daar dan elke week? Hameren op uitspraak. Dat kan elke jongere musical acteur die meisjes ook bijbrengen. Ik ben echt van mening dat ie zijn tijd gehad heeft.

Wat ie heeft gedaan is prachtig, en daar denk ik met veel genoegen aan terug, en het is een heel aardige vent, die ik meerdere keren heb mee mogen maken, maar hij moet nu toch echt maar de pijp aan Maarten geven en de jongerere generatie de dienst uit laten maken.
Ik ben het met je eens wat betreft Willem; het is eigenlijk sinds MP dat ik hem af en toe rare beslissingen vind nemen, dat hij namen van kandidaten niet meer weet, en gewoon 'te oud' overkomt.. weet niet wat het is. Dat had hij volgensmij nog niet bij Evita of Joseph. Vanaf dat Bente weggestuurd werd, kloppen veel singoff-momenten in mijn ogen niet meer, vanaf dan worden de 'overall slechtere' doorgelaten. Ik denk dat ik het daardoor ook minder interessant vind om naar te kijken; voor mijn gevoel zitten er teveel onterecht doorgelaten meiden in. En de truttigheid natuurlijk, maar dat hoort een beetje bij MP

Het kan natuurlijk ook een tactiek zijn: ze willen misschien dat Noortje of Sophie wint en laten daarom de veel slechtere mensen door maar goed ik vond Evita en Joseph beter!
pi_76131571
quote:
Op maandag 28 december 2009 00:38 schreef JeanVe het volgende:

[..]

Mijn god, Brigitte Heitzer is een van de slechtse zangeressen in musicalland op dit moment! 'Het is over' werkt inderdaad goed voor haar. Daar staat de dramatiek voorop en niet de zang. Dat kan ze prima! Maar vocaal is ze echt zwak!
Brigitte heeft in die tien weken van OZNE geen enkele valse noot gezongen, in welk genre dan ook... ik ben het dan ook niet met je eens
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 28 december 2009 @ 10:14:00 #245
271749 Starbuck2
Prepare to eject the warpcore
pi_76132164
Wij waren ook even met stomheid geslagen, zeker dat Simone vandaag haar dag niet had, maar in de vorige afleveringen vond ik haar echt meer dan goed.

Van mij had Carmen mogen vertrekken, maar helaas.
pi_76132217
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:14 schreef Starbuck2 het volgende:
Wij waren ook even met stomheid geslagen, zeker dat Simone vandaag haar dag niet had, maar in de vorige afleveringen vond ik haar echt meer dan goed.

Van mij ook.
pi_76132830
Ik vond het onterecht dat Simone werd weggestuurd. Tot nu toe is zij steeds sterk geweest, en is ze zelfs meerdere malen door de jury genoemd als favoriet. Willemijn is daarentegen van begin af aan al slecht. Ik vind het niet kloppen dat Simone er nu uit is, terwijl de veel en veel slechtere Willemijn en Carmen er nog in zitten... maarja.

Ik vond Simone overigens ook niet goed gisteren.
  maandag 28 december 2009 @ 11:02:01 #248
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_76133163
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:14 schreef Starbuck2 het volgende:

ja dat Carmen steeds doorgaat vind ik ook verbazingwekkend. Verder ben ik denk ik de enige op de wereld die Willemijn wel kan waarderen (true, ze zingt niet bijzonder goed , maar ze teert bij mij nog op het optreden in het theater toen ze werd gekozen als finalist ). Ze is echt geen Mary, en ik zie 'r ook geen hoofdrol spelen , maar toch vind ik 'r leuk. Ze mag niet winnen, dat dan weer niet.

Simone was ik niet zo dol op. Ja, ze zong best aardig, maar ik vond het vaak schel en het sprak me niet zo aan.

Wat betreft Willem... Ja ik ken het wel ondertussen. Meneer houdt niet van belten en niet van "lawaai" (serieus, maar sommige nummers hebben dat nou eenmaal). Verder voegt hij niet zo veel toe. hoe vak zei hij gisteren niet dat de rest van de jury het gras voor zijn voeten heeft weggemaaid? Elke week zegt ie hetzelfde. Uitspraak, hoe zou Mary het zingen, pezzaz ( !).

Het valt me trouwens op dat ik mensen die ik aanvankelijk helemaal niet zo mocht steeds meer ga waarderen. Irene bijvoorbeeld, daarin zie ik elke week wel iets meer. Rosalie ook. Sophie is qua uiterlijk wel het meest Mary, maar ik vind dat ze een lelijk vibrato heeft (te klassiek ofzo?). Noortje mag ik wel.

Carmen vind ik de zwakste. Vind ik totaal geen Mary, vocaal vind ik 'r ook niet sterk. Ze leek het afgelopen optreden wel een meisje van 12 wat een soort schooluitvoering deed.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_76134060
Waarom wordt Willemijn steeds gered

NIet dat Simone zo goed was, maar Willemijn had er echt uit gemoeten.
pi_76134253
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:35 schreef Clauw het volgende:
Waarom wordt Willemijn steeds gered

Dit was toch pas haar eerste sing-off?
pi_76134384
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Dit was toch pas haar eerste sing-off?
Ik dacht dat ze al eerder in een sing- off had gestaan? Dat had wel gemoeten
  maandag 28 december 2009 @ 12:34:05 #252
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_76136039
quote:
Op maandag 28 december 2009 03:59 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Again, I rest my case...
Ik raad je een cursus begrijpend lezen aan
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 28 december 2009 @ 12:34:57 #253
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_76136065
Ik snap eigenlijk ook niet waaromz e niet alle kandidaten een keer helemaal verkleden als Mary Poppins. Want bij sommige vraag ik me echt af hoe ze het kostuum zouden dragen, en of het bij ze zou passen.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 28 december 2009 @ 12:42:30 #254
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_76136303
Toch kun je dat aardig inschatten Erik, door die jasjes die ze al dragen. Gisteren hadden ze trouwens of bij het entre-act nummer of bij de opening, ik ben even kwijt waarbij precies, ook nog zo'n hoedje op.

Dit is de Broadway Mary, lijkt toch wel, die jasjes??

maandag 28 december 2009 @ 12:46:03 #255
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_76136429
Ja, het gaat me meer om het haar enzo. Ik vind het moeilijk om bij een blond iemand in te schatten of het een Mary Poppins is . Maar dat kan ook aan mijzelf liggen en mijn gebrek aan inlevingsvermogen op dit gebied.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 28 december 2009 @ 12:57:05 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76136810
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat kan ook aan mijzelf liggen en mijn gebrek aan inlevingsvermogen op dit gebied.
Je bent een man. Wat denk je zelf? .
KuikenGuppy
  maandag 28 december 2009 @ 13:19:35 #257
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_76137605
Goffert. Ik dacht dat in het homo-basispakket minstens wel inlevingsvermogen zat ! Ik voel me opgelicht.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 28 december 2009 @ 13:25:26 #258
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76137830
Ik zie het ook bij de meesten niet hoor .
KuikenGuppy
  maandag 28 december 2009 @ 13:36:32 #259
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_76138248
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Goffert. Ik dacht dat in het homo-basispakket minstens wel inlevingsvermogen zat ! Ik voel me opgelicht.

In ieder geval wél humor!!
pi_76138659
Dit is best leuk, ik loop nog weken achter, maar Mary Poppins is zo gaaf dat ik online kijk. Alleen jammer, wat al eerder is geschreven, dat de jury het niet altijd eens lijkt te zijn en dat er van die vage liedjes worden gezongen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 28 december 2009 @ 13:51:14 #261
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_76138846
Oh ja don't get me started over de liedjeskeuze . Dat snap ik dus niet he. Als je niet zo publiekelijk auditie zou doen, maar gewoon zoals het normaal gaat (geen idee hoe of wat, maar ik stel me gewoon een studio/zaal vor met een piano en een "jury" van castingdirectors oid), dan haal je het toch niet in je hoofd om voor Mary Poppins rocknummers te zingen. Waarom ze steeds popnummers ipv musicalnummers doen snap ik ook niet helemaal (aanbod is zeker toch niet te klein?). Het gaat allemaal om theater, die nummers zijn met een hele andere insteek geschreven denk ik altijd. Bijvoorbeeld toen Bente dat nummer van Katy Perry moest zingen. Dat heeft toch 0,0 met MP te maken ?!
Hoogachtend,
Erik.
pi_76142538
tvp
  maandag 28 december 2009 @ 15:55:53 #263
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76144189
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja don't get me started over de liedjeskeuze .
En vervolgens doe je het toch .

Maar je hebt wel gelijk hoor... hoewel, voor een normale auditie hoeven de auditanten ook niet weken lang nummers te komen zingen. Dat is na een paar rondes al wel bekeken hoor.

Dit is wat ik in mijn hoofd heb als ik aan een auditie voor een musical denk:
KuikenGuppy
pi_76145121
Los van dat ik Angenita helemaal vond en zij er al uit is, is mijn favoriet nu Sophie Veldhuizen

Ik vrees echter dat Noortje Herlaar het uiteindelijk zal winnen.
75 topics = FIN
  maandag 28 december 2009 @ 16:32:23 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76145571
quote:
Ja, het gaat me meer om het haar enzo. Ik vind het moeilijk om bij een blond iemand in te schatten of het een Mary Poppins is . Maar dat kan ook aan mijzelf liggen en mijn gebrek aan inlevingsvermogen op dit gebied.
Want Mary Poppins moet op Julie Andrews lijken? Ik zoek wel naar degene die de meeste gelijkenis vertoont met Julie Andrews. En ik vond dat Simone de beste MP-kop had .
Niet meer actief op Fok!
pi_76146966
Ik heb een topic gemist zie ik..

Ik moet de uitslag van gister nog bekijken. Ik hoop dat volgende week Willemijn of Carmen de show verlaten.
Zelf vind ik Sophie de leukste. Vind haar ook het meest op Mary "lijken".
Noortje was gister supergoed vond ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 28 december 2009 @ 17:19:06 #267
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76147203
Jemie, die singoff...
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_76163398
Als je dit ziet

is er eigenlijk maar 1 echte mary poppins bij
  dinsdag 29 december 2009 @ 04:49:13 #269
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_76168888
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:20 schreef FP128 het volgende:
Los van dat ik Angenita helemaal vond en zij er al uit is, is mijn favoriet nu Sophie Veldhuizen

Ik vrees echter dat Noortje Herlaar het uiteindelijk zal winnen.
Ik vraag me onderhand echt af wat sommigen hier tegen Noortje hebben! Ik ben absoluut geen familielid of rare fan ofzo, maar deze meid is toch gewoon heel erg goed, heeft toch een leuk karakter met veel humor en het perfecte uiterlijk voor Mary Poppins (en ja mensen, er bestaat zoiets als een donkere pruik)?!

Overigens heeft Irene mij positief verrast met die prachtige uitvoering van 'Still haven't found'. Zeker na die wanstaltige uitvoering van 'Think of me' 2 weken terug! Simone was misschien niet ijzersterk maar ze verdiende het absoluut niet te verliezen van Willemijn. Ik heb Willem Nijholt als ervaringsdeskundige hoog zitten maar hiermee maakte hij een grote blunder! Simone is VEEL beter en geschikter voor de rol!

Sophie's optreden was mooi maar qua song en uitvoering relatief makkelijk! Wel fijn dat haar vibrato eens wat minder zagerig klonk!

[ Bericht 8% gewijzigd door JeanVe op 29-12-2009 05:02:41 ]
  dinsdag 29 december 2009 @ 05:16:34 #270
268571 Ned_Bigby
2010jasper.blogabet
pi_76168974
Waarom heb je het in vredesnaam om 5 uur 's ochtends als vent over zo'n kutprogramma
Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ned_bigby :~ :~ :~.
  ESF Reporter dinsdag 29 december 2009 @ 07:19:49 #271
87554 Cee
Welluk?
pi_76169245
quote:
Waarom heb je het in vredesnaam om 5.16 uur 's ochtends als vent over zo'n kutprogramma
  dinsdag 29 december 2009 @ 10:58:16 #272
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76172309
quote:
Helpt dit?

KuikenGuppy
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:01:16 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76172381
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Helpt dit?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol!

Leuk gedaan! .
Ik vind dat alleen de laatste twee een Marypoppinshoofd hebben. Irene sowieso niet.
Maar de enige echte MP, uiterlijktechnisch gezien, was Simone .

Maar de allerechtste MP is natuurlijk Julie Andrews :

Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:22:56 #274
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_76173068
Ik vind Noortje een goed Mary Poppinshoofd hebben!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_76175066
Ik meld mij ook even in dit topic, temeer omdat ik samen met een vriendin naar een liveshow (finale op 24.01) ga. In mijn ogen zijn Noortje en Sophie de grote favorieten, maar met dit systeem van stemmen per sms blijft het toch vooral een populariteitspoll in plaats van een selectie op basis van kwaliteit..
Je kunt zeggen wat je wilt.
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:09:28 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76177242
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:22 schreef Aarti het volgende:
Ik vind Noortje een goed Mary Poppinshoofd hebben!
Mwah, ik niet zo. Maar Noortje is wel het grootste musicaltalent, dat heeft ze afgelopen week wel laten zien. Maar of dat per se inhoudt dat ze geknipt is voor MP, dat weet ik niet.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:24:06 #277
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_76177951
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mwah, ik niet zo. Maar Noortje is wel het grootste musicaltalent, dat heeft ze afgelopen week wel laten zien. Maar of dat per se inhoudt dat ze geknipt is voor MP, dat weet ik niet.
Ze verrast me in elk geval enorm, in het begin vond ik haar drie keer niks. Maar de rest speelt allemaal op safe, Noortje durft haar kop boven het maaiveld uit te steken.
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:16:33 #278
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_76180066
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 05:16 schreef Ned_Bigby het volgende:
Waarom heb je het in vredesnaam om 5 uur 's ochtends als vent over zo'n kutprogramma
Ach, je kent het vast wel! Geen leven, suicidaal zijn, alleen nog maar plezier krijgen in het anoniem commentaal leveren op een kleurrijk forum.

Ik denk hetzelfde antwoord als op de vraag waarom je in vredesnaam om kwart over 5 's ochtens als man zou reageren met een vraag over andermans post ;-)
pi_76233316
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 04:49 schreef JeanVe het volgende:

[..]

Ik vraag me onderhand echt af wat sommigen hier tegen Noortje hebben! Ik ben absoluut geen familielid of rare fan ofzo, maar deze meid is toch gewoon heel erg goed, heeft toch een leuk karakter met veel humor en het perfecte uiterlijk voor Mary Poppins (en ja mensen, er bestaat zoiets als een donkere pruik)?!

Overigens heeft Irene mij positief verrast met die prachtige uitvoering van 'Still haven't found'. Zeker na die wanstaltige uitvoering van 'Think of me' 2 weken terug! Simone was misschien niet ijzersterk maar ze verdiende het absoluut niet te verliezen van Willemijn. Ik heb Willem Nijholt als ervaringsdeskundige hoog zitten maar hiermee maakte hij een grote blunder! Simone is VEEL beter en geschikter voor de rol!

Sophie's optreden was mooi maar qua song en uitvoering relatief makkelijk! Wel fijn dat haar vibrato eens wat minder zagerig klonk!
Wanstaltige uitvoering van Think of me??? Verder alles goed? Die deed ze juist goed. Keurig netjes ook, wat prima bij Poppins past.
Willem is inderdaad jammerlijk bezig deze Op zoek naar. Alsof hij helemaal de weg kwijt is. Ik word helemaal niets wijzer van hem. Zou hij echt een fossiel worden?
pi_76238270
quote:
Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef Phoenixbirdy het volgende:

[..]

Wanstaltige uitvoering van Think of me??? Verder alles goed? Die deed ze juist goed. Keurig netjes ook, wat prima bij Poppins past.
Willem is inderdaad jammerlijk bezig deze Op zoek naar. Alsof hij helemaal de weg kwijt is. Ik word helemaal niets wijzer van hem. Zou hij echt een fossiel worden?
Ik ben het er helemaal mee eens dat Willem een nogal warrige indruk achter laat, maar je mag toch van de overige juryleden (Erwin van Lambaart heeft toch ook graag dat de beste kandidate wint) verwachten dat ze hem achter de schermen hierop aanspreken. Zo kan hij zich voor de volgende liveshows wat beter voorbereiden, wat zeker geen kwaad kan. De presentator (Frits) heeft overigens ook nog wel eens verspreking (verkeerde naam of feiten niet op een rijtje..).
Je kunt zeggen wat je wilt.
  donderdag 31 december 2009 @ 02:25:12 #281
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_76251237
quote:
Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef Phoenixbirdy het volgende:

[..]

Ach hou toch op! Misschien moet je dat optredens even terug luisteren! Ze had haar adem absoluut niet onder controle en de coloratuur op het eind ging helemaal nergens over. Kijk maar eens rond op Youtube. De gemiddelde Amerikaanse High school studente daar zingt hem vele malen beter!

Ok, 'wanstaltig' is misschien wat cru geformuleerd maar het was echt NIET goed!

[ Bericht 0% gewijzigd door JeanVe op 31-12-2009 14:05:29 ]
pi_76365390
Vanavond is het weer zo ver! Ik denk dat Willemijn of Carmen eruit gaat.
pi_76365522
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:41 schreef Clauw het volgende:
Vanavond is het weer zo ver! Ik denk dat Willemijn of Carmen eruit gaat.
ik HOOP het
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 3 januari 2010 @ 18:04:24 #284
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_76366176
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:45 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik HOOP het
ik hoop met je mee
pi_76366671
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:45 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik HOOP het
Ik hoop het stiekem ook allebei eruit
  zondag 3 januari 2010 @ 18:18:47 #286
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76366707
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:17 schreef Clauw het volgende:

[..]

Oe, dat zou tof zijn

Naja, liever Willemijn exit.
pi_76366714
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:17 schreef Clauw het volgende:

[..]

dat zou nog mooier zijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76370299
Vanavond gaan ze een nummer zingen uit de musical Mary Poppins.
pi_76370351
Willemijn blijft
  zondag 3 januari 2010 @ 19:42:17 #290
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76370365
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:41 schreef JohnLocke het volgende:
Willemijn blijft
Ik vrees dat je nog gelijk hebt ook
  zondag 3 januari 2010 @ 19:52:59 #291
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76370796
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond gaan ze een nummer zingen uit de musical Mary Poppins.
Wat heeft dat nou met Mary Poppins te maken .
KuikenGuppy
  ESF Reporter zondag 3 januari 2010 @ 20:24:46 #292
87554 Cee
Welluk?
pi_76372263
Remko
Crazy in Love in '20s charleston stijl.
wtf
  zondag 3 januari 2010 @ 20:26:08 #293
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_76372324
De nummers voor de komende liveshow zijn bekend! En wie zingt welk lied?

* Wacht Nog Wat (Paul de Leeuw) Carmen
* Something's Coming (West Side Story) Rosalie
* Almaz (Karin Bloemen) Noortje
* Don't Rain On My Parade (Funny Girl) Willemijn
* Als Ze Mij Zo Zouden Zien (Sweet Charity) Sophie
* Little Girls (Annie) Irene

Zondag tijdens de liveshows wordt bekend gemaakt waarom voor de Mary's deze nummers zijn gekozen. Bij iedereen is er een speciale reden voor...
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_76372352
Ik vond het intro helemaal niks
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76372394
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:

De nummers voor de komende liveshow zijn bekend! En wie zingt welk lied?

* Wacht Nog Wat (Paul de Leeuw) Carmen
* Something's Coming (West Side Story) Rosalie
* Almaz (Karin Bloemen) Noortje
* Don't Rain On My Parade (Funny Girl) Willemijn
* Als Ze Mij Zo Zouden Zien (Sweet Charity) Sophie
* Little Girls (Annie) Irene

Zondag tijdens de liveshows wordt bekend gemaakt waarom voor de Mary's deze nummers zijn gekozen. Bij iedereen is er een speciale reden voor...
Bij dat nummer van Carmen kan ik wel wat bedenken
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  ESF Reporter zondag 3 januari 2010 @ 20:27:36 #296
87554 Cee
Welluk?
pi_76372395
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik vond het intro helemaal niks
Het was een gevalletje "Het klonk leuk als idee toen we zaten te brainstormen".
pi_76372416
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:27 schreef Cee het volgende:

[..]

Het was een gevalletje "Het klonk leuk als idee toen we zaten te brainstormen".
Inderdaad!
  zondag 3 januari 2010 @ 20:29:00 #298
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76372464
Remko
  zondag 3 januari 2010 @ 20:31:08 #299
331 Merel
Be here now.
pi_76372576
Shit, intro gemist!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  ESF Reporter zondag 3 januari 2010 @ 20:31:17 #300
87554 Cee
Welluk?
pi_76372582
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:29 schreef automatic_ het volgende:
Remko
Die kom ik godverdomme haast iedere maand ergens tegen hij stalkt me.
pi_76372642
Val ff binnen hier.. Heb tot nu toe nauwelijks wat gezien, alleen een paar afval-dingen. Maar ik weet bijna zeker dat het Noortje gaat worden. Die heeft als enige de uitstraling die je verwacht bij een Mary Poppins: eigenwijs. lief, streng, bijdehand, grappig..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')