Ik dacht dat ze al eerder in een sing- off had gestaan? Dat had wel gemoetenquote:Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dit was toch pas haar eerste sing-off?
Ik raad je een cursus begrijpend lezen aanquote:
Je bent een man. Wat denk je zelf?quote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat kan ook aan mijzelf liggen en mijn gebrek aan inlevingsvermogen op dit gebied.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Goffert. Ik dacht dat in het homo-basispakket minstens wel inlevingsvermogen zat! Ik voel me opgelicht.
En vervolgens doe je het tochquote:Op maandag 28 december 2009 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja don't get me started over de liedjeskeuze.
Want Mary Poppins moet op Julie Andrews lijken? Ik zoek wel naar degene die de meeste gelijkenis vertoont met Julie Andrews. En ik vond dat Simone de beste MP-kop hadquote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het gaat me meer om het haar enzo. Ik vind het moeilijk om bij een blond iemand in te schatten of het een Mary Poppins is. Maar dat kan ook aan mijzelf liggen en mijn gebrek aan inlevingsvermogen op dit gebied.
Ik vraag me onderhand echt af wat sommigen hier tegen Noortje hebben! Ik ben absoluut geen familielid of rare fan ofzo, maar deze meid is toch gewoon heel erg goed, heeft toch een leuk karakter met veel humor en het perfecte uiterlijk voor Mary Poppins (en ja mensen, er bestaat zoiets als een donkere pruik)?!quote:Op maandag 28 december 2009 16:20 schreef FP128 het volgende:
Los van dat ik Angenita helemaalvond en zij er al uit is, is mijn favoriet nu Sophie Veldhuizen
Ik vrees echter dat Noortje Herlaar het uiteindelijk zal winnen.
Helpt dit?quote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het gaat me meer om het haar enzo. Ik vind het moeilijk om bij een blond iemand in te schatten of het een Mary Poppins is. Maar dat kan ook aan mijzelf liggen en mijn gebrek aan inlevingsvermogen op dit gebied.
Lol!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Helpt dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah, ik niet zo. Maar Noortje is wel het grootste musicaltalent, dat heeft ze afgelopen week wel laten zien. Maar of dat per se inhoudt dat ze geknipt is voor MP, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:22 schreef Aarti het volgende:
Ik vind Noortje een goed Mary Poppinshoofd hebben!
Ze verrast me in elk geval enorm, in het begin vond ik haar drie keer niks. Maar de rest speelt allemaal op safe, Noortje durft haar kop boven het maaiveld uit te steken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mwah, ik niet zo. Maar Noortje is wel het grootste musicaltalent, dat heeft ze afgelopen week wel laten zien. Maar of dat per se inhoudt dat ze geknipt is voor MP, dat weet ik niet.
Ach, je kent het vast wel! Geen leven, suicidaal zijn, alleen nog maar plezier krijgen in het anoniem commentaal leveren op een kleurrijk forum.quote:Op dinsdag 29 december 2009 05:16 schreef Ned_Bigby het volgende:
Waarom heb je het in vredesnaam om 5 uur 's ochtends als vent over zo'n kutprogramma
Wanstaltige uitvoering van Think of me???quote:Op dinsdag 29 december 2009 04:49 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Ik vraag me onderhand echt af wat sommigen hier tegen Noortje hebben! Ik ben absoluut geen familielid of rare fan ofzo, maar deze meid is toch gewoon heel erg goed, heeft toch een leuk karakter met veel humor en het perfecte uiterlijk voor Mary Poppins (en ja mensen, er bestaat zoiets als een donkere pruik)?!
Overigens heeft Irene mij positief verrast met die prachtige uitvoering van 'Still haven't found'. Zeker na die wanstaltige uitvoering van 'Think of me' 2 weken terug! Simone was misschien niet ijzersterk maar ze verdiende het absoluut niet te verliezen van Willemijn. Ik heb Willem Nijholt als ervaringsdeskundige hoog zitten maar hiermee maakte hij een grote blunder! Simone is VEEL beter en geschikter voor de rol!
Sophie's optreden was mooi maar qua song en uitvoering relatief makkelijk! Wel fijn dat haar vibrato eens wat minder zagerig klonk!
Ik ben het er helemaal mee eens dat Willem een nogal warrige indruk achter laat, maar je mag toch van de overige juryleden (Erwin van Lambaart heeft toch ook graag dat de beste kandidate wint) verwachten dat ze hem achter de schermen hierop aanspreken. Zo kan hij zich voor de volgende liveshows wat beter voorbereiden, wat zeker geen kwaad kan. De presentator (Frits) heeft overigens ook nog wel eens verspreking (verkeerde naam of feiten niet op een rijtje..).quote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Wanstaltige uitvoering van Think of me???Verder alles goed? Die deed ze juist goed. Keurig netjes ook, wat prima bij Poppins past.
Willem is inderdaad jammerlijk bezig deze Op zoek naar. Alsof hij helemaal de weg kwijt is. Ik word helemaal niets wijzer van hem. Zou hij echt een fossiel worden?
Ach hou toch op! Misschien moet je dat optredens even terug luisteren! Ze had haar adem absoluut niet onder controle en de coloratuur op het eind ging helemaal nergens over. Kijk maar eens rond op Youtube. De gemiddelde Amerikaanse High school studente daar zingt hem vele malen beter!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Wanstaltige uitvoering van Think of me???Verder alles goed? Die deed ze juist goed. Keurig netjes ook, wat prima bij Poppins past.
Willem is inderdaad jammerlijk bezig deze Op zoek naar. Alsof hij helemaal de weg kwijt is. Ik word helemaal niets wijzer van hem. Zou hij echt een fossiel worden?
ik HOOP hetquote:Op zondag 3 januari 2010 17:41 schreef Clauw het volgende:
Vanavond is het weer zo ver! Ik denk dat Willemijn of Carmen eruit gaat.
Oe, dat zou tof zijnquote:
dat zou nog mooier zijnquote:
Ik vrees dat je nog gelijk hebt ookquote:
Wat heeft dat nou met Mary Poppins te makenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond gaan ze een nummer zingen uit de musical Mary Poppins.
Bij dat nummer van Carmen kan ik wel wat bedenkenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
De nummers voor de komende liveshow zijn bekend! En wie zingt welk lied?
* Wacht Nog Wat (Paul de Leeuw) Carmen
* Something's Coming (West Side Story) Rosalie
* Almaz (Karin Bloemen) Noortje
* Don't Rain On My Parade (Funny Girl) Willemijn
* Als Ze Mij Zo Zouden Zien (Sweet Charity) Sophie
* Little Girls (Annie) Irene
Zondag tijdens de liveshows wordt bekend gemaakt waarom voor de Mary's deze nummers zijn gekozen. Bij iedereen is er een speciale reden voor...
Inderdaad!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was een gevalletje "Het klonk leuk als idee toen we zaten te brainstormen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |