Ik dacht dat ze al eerder in een sing- off had gestaan? Dat had wel gemoetenquote:Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dit was toch pas haar eerste sing-off?
Ik raad je een cursus begrijpend lezen aanquote:
Je bent een man. Wat denk je zelf?quote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat kan ook aan mijzelf liggen en mijn gebrek aan inlevingsvermogen op dit gebied.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Goffert. Ik dacht dat in het homo-basispakket minstens wel inlevingsvermogen zat! Ik voel me opgelicht.
En vervolgens doe je het tochquote:Op maandag 28 december 2009 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja don't get me started over de liedjeskeuze.
Want Mary Poppins moet op Julie Andrews lijken? Ik zoek wel naar degene die de meeste gelijkenis vertoont met Julie Andrews. En ik vond dat Simone de beste MP-kop hadquote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het gaat me meer om het haar enzo. Ik vind het moeilijk om bij een blond iemand in te schatten of het een Mary Poppins is. Maar dat kan ook aan mijzelf liggen en mijn gebrek aan inlevingsvermogen op dit gebied.
Ik vraag me onderhand echt af wat sommigen hier tegen Noortje hebben! Ik ben absoluut geen familielid of rare fan ofzo, maar deze meid is toch gewoon heel erg goed, heeft toch een leuk karakter met veel humor en het perfecte uiterlijk voor Mary Poppins (en ja mensen, er bestaat zoiets als een donkere pruik)?!quote:Op maandag 28 december 2009 16:20 schreef FP128 het volgende:
Los van dat ik Angenita helemaalvond en zij er al uit is, is mijn favoriet nu Sophie Veldhuizen
Ik vrees echter dat Noortje Herlaar het uiteindelijk zal winnen.
Helpt dit?quote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het gaat me meer om het haar enzo. Ik vind het moeilijk om bij een blond iemand in te schatten of het een Mary Poppins is. Maar dat kan ook aan mijzelf liggen en mijn gebrek aan inlevingsvermogen op dit gebied.
Lol!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Helpt dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |