Mijn god, Brigitte Heitzer is een van de slechtse zangeressen in musicalland op dit moment! 'Het is over' werkt inderdaad goed voor haar. Daar staat de dramatiek voorop en niet de zang. Dat kan ze prima! Maar vocaal is ze echt zwak!quote:Op zondag 27 december 2009 23:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:
oh ik heb het kerstgala niet gezien, maar inderdaad: dat 'Het is over'.. ik zie geen van deze meiden daaraan tippen.. maar ook de nummer 2 en 3 uit die serie vond ik goed. De nummer 2 is niet voor niets nog bij Les Miserables terecht gekomen..
Mind you, ze zoeken Mary Poppins. Hoe wou je dat doen zonder truttigheid?quote:Op zondag 27 december 2009 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
agree... het is met name de truttigheid die me irriteert...
Kon imho beide kanten uit. Het was keus tussen pissebed en kakkebed.quote:
?????quote:Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Voor de eerste keer dat ik het finaleliedje hoor
Telkens weer vrolijk????quote:Op zondag 27 december 2009 23:06 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Het kan mij liggen, naar ik vind het eindliedje te soft en te vrolijk.
'Telkens weer' is niet het eindliedje, en heeft niets met Mary Poppins te maken, maar alles met het volkstoneelstuk 'Rooie Sien' van Marius Spree. Op toneel veelvuldig vertolkt door Beppie Nooij Jr, en in de filmversie door Willeke Alberti.quote:Op maandag 28 december 2009 03:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Telkens weer vrolijk????
Sorry hoor, maar om dit liedje op de juiste manier te brengen moet je juist half suïcidaal zijn.
Ik wil niet arrogant of belerend overkomen, maar kent nou niemand vandaag de dag zijn klassieken meer?
Onzin. Je kunt een kandidaat moeilijk afrekenen of door laten gaan op een prestatie van 'week weetikveel'.quote:Op maandag 28 december 2009 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
-edit2- Oke, sing-off was overduidelijk niet in het voordeel van Simone, maar ik vond het wel te ver gaan om haar af te rekenen op een mindere avond, terwijl Willemijn al heel de serie slecht zingt.
Rare vent ,die Willem
Ik heb het niet over 'weekweetikveel'quote:Op maandag 28 december 2009 03:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onzin. Je kunt een kandidaat moeilijk afrekenen of door laten gaan op een prestatie van 'week weetikveel'.
Okee, maar als je dat dus bedoelt, waarom zou dat "te vrolijk" zijn? Het is juist om te relativeren. De kandidate die afscheid neemt heeft het niet gehaald, maar ze gaat ook niet dood. (want wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor)quote:Op maandag 28 december 2009 03:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
'Telkens weer' is niet het eindliedje, en heeft niets met Mary Poppins te maken, maar alles met het volkstoneelstuk 'Rooie Sien' van Marius Spree. Op toneel veelvuldig vertolkt door Beppie Nooij Jr, en in de filmversie door Willeke Alberti.
Het eindliedje van 'Op zoek naar Mary Poppins' is een belabberde vertaling van 'Spoonful of Sugar"
'Telkens weer' was niet meer dan de eenmalige sing-off
I rest my case.quote:Op maandag 28 december 2009 03:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb het niet over 'weekweetikveel'
En verder zal heel je commentaar me worst wezen, met je 'aanmatigend'.
Ik vind hier maar één iemand aanmatigend, en dat ben je zelf, met je elitaire gebabbel over klassiekers kennen en dergelijke.
Dit programma is niet bepaal hoogdravende tv ofzo hoor, en Willem gedraagt zich gewoon als de eerste de beste aandachtshoer in het programma, met elke week precies hetzelfde commentaar. En ik vind, en dat recht heb ik geloof ik, dat ie al een paar keer een rare beslissing heeft genomen dit keer.
Uiteraard weet ie heel veel van musical, maar ik ook.
Pardon?? Wat een ontzettend nietszeggend antwoord. Je 'rest' helemaal niets!quote:
IK bedoel niets, ik had het daar helemaal niet eens over, ik wijs je alleen even terecht, meer niet. Geef nou maar antwoord aan de juiste persoon.quote:Op maandag 28 december 2009 03:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Okee, maar als je dat dus bedoelt,
Again, I rest my case...quote:Op maandag 28 december 2009 03:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
IK bedoel niets <====> ik wijs je alleen even terecht, meer niet. Geef nou maar antwoord aan de juiste persoon.
Ik ben het met je eens wat betreft Willem; het is eigenlijk sinds MP dat ik hem af en toe rare beslissingen vind nemen, dat hij namen van kandidaten niet meer weet, en gewoon 'te oud' overkomt.. weet niet wat het is. Dat had hij volgensmij nog niet bij Evita of Joseph. Vanaf dat Bente weggestuurd werd, kloppen veel singoff-momenten in mijn ogen niet meer, vanaf dan worden de 'overall slechtere' doorgelaten. Ik denk dat ik het daardoor ook minder interessant vind om naar te kijken; voor mijn gevoel zitten er teveel onterecht doorgelaten meiden in. En de truttigheid natuurlijk, maar dat hoort een beetje bij MPquote:Op maandag 28 december 2009 03:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pardon?? Wat een ontzettend nietszeggend antwoord. Je 'rest' helemaal niets!
Ik wilde zelfs nog aanvullen dat ik WIllem eigenlijk gewoon te oud vind om nog te jureren. Hij mag er dan veel vanaf weten, maar hij is wél van de oude school, hell, ik heb hem nog gezien in 'Foxtrot' en 'Wat een planeet', om maar eens even aan te tonen HOE oud ie eigenlijk al is. Hij kan niet tegen belten, terwijl dat de nieuwe musicaltechniek is. wat doet hij daar dan elke week? Hameren op uitspraak. Dat kan elke jongere musical acteur die meisjes ook bijbrengen. Ik ben echt van mening dat ie zijn tijd gehad heeft.
Wat ie heeft gedaan is prachtig, en daar denk ik met veel genoegen aan terug, en het is een heel aardige vent, die ik meerdere keren heb mee mogen maken, maar hij moet nu toch echt maar de pijp aan Maarten geven en de jongerere generatie de dienst uit laten maken.
Brigitte heeft in die tien weken van OZNE geen enkele valse noot gezongen, in welk genre dan ook... ik ben het dan ook niet met je eensquote:Op maandag 28 december 2009 00:38 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Mijn god, Brigitte Heitzer is een van de slechtse zangeressen in musicalland op dit moment! 'Het is over' werkt inderdaad goed voor haar. Daar staat de dramatiek voorop en niet de zang. Dat kan ze prima! Maar vocaal is ze echt zwak!
Van mij ook.quote:Op maandag 28 december 2009 10:14 schreef Starbuck2 het volgende:
Wij waren ook even met stomheid geslagen, zeker dat Simone vandaag haar dag niet had, maar in de vorige afleveringen vond ik haar echt meer dan goed.
Van mij had Carmen mogen vertrekken, maar helaas.
ja dat Carmen steeds doorgaat vind ik ook verbazingwekkend. Verder ben ik denk ik de enige op de wereld die Willemijn wel kan waarderen (true, ze zingt niet bijzonder goedquote:Op maandag 28 december 2009 10:14 schreef Starbuck2 het volgende:
Wij waren ook even met stomheid geslagen, zeker dat Simone vandaag haar dag niet had, maar in de vorige afleveringen vond ik haar echt meer dan goed.
Van mij had Carmen mogen vertrekken, maar helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |