Zeg, kijk je pas net?quote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Wat doet Matthijs uit Op zoek naar Jozef naast de familie? Is hij een broer van één van de deelneemsters ofzo?
Inderdaadquote:Op zondag 27 december 2009 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Nou leuke poging... maar Brigitte's versie deed me veel meer
Brigitte had uberhaupt geen slechte optredensquote:
Ik kan het me ook niet herinneren neequote:Op zondag 27 december 2009 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Brigitte had uberhaupt geen slechte optredens
Geweldig mens! Zoals ze dat meisje bij Knoop in je zakdoek begeleidde ook.quote:
precies wat die jurylid zeiquote:Op zondag 27 december 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Willemijn zwabbert zo met haar stem. Ze schuift er elke keer bijna af naar valsheid, maar buigt het dan net op tijd weer terug. Bij haar ben ik elke keer bijna bang voor de volgende toon, maar bij Rosalie heb je dat bv helemaal niet, de angst dat het misschien vals gaat zijn.
Hm nee, dan vind ik dat Noortje de meeste en leukste/meest komische uitstraling heeft.quote:Op zondag 27 december 2009 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Carmen heeft van deze 7 met afstand de meeste uitstraling... ze spat van het scherm
Ja, daar zaten wij ons ook net over te verbazen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:16 schreef Viking84 het volgende:
Wtf, ik zie net dat Rosalie jonger is dan ik. Ze lijkt wel 30.
Ja, dat zei mijn vriend ookquote:Op zondag 27 december 2009 21:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, daar zaten wij ons ook net over te verbazen.
Mijn vriend zei over haar: "jammer dat ze zo oud is".
Ze is 24quote:Op zondag 27 december 2009 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat zei mijn vriend ookEn toen ik zei dat ze halverwege/eind twintig was geloofde hij me niet
Oh, oeps.quote:
agree... het is met name de truttigheid die me irriteert...quote:Op zondag 27 december 2009 21:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
De minst leuke editie van Op zoek naar tot nu toe. Ik mis Freek enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |