Ik heb sowieso het idee dat 'ie seniel is. Hij zegt altijd dezelfde zinnetjes en meestal slaat het nergens op.quote:Op zondag 27 december 2009 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat was die Willem wazig bezig....
quote:Op zondag 27 december 2009 22:57 schreef Goodbye het volgende:
Nou, Willemijn de volgende keer dan maar
Het kan mij liggen, naar ik vind het eindliedje te soft en te vrolijk.quote:Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Voor de eerste keer dat ik het finaleliedje hoor maar ook dat is maar een slap aftreksel vergeleken bij die van Evita en Joseph
Jaquote:Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef automatic_ het volgende:
Begrijp ik het goed dat W. weer door is en Simone eruit?
Ik heb dat gevoel al de hele serie... ik denk ook niet dat het me al die weken blijft boeienquote:Op zondag 27 december 2009 23:06 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Het kan mij liggen, naar ik vind het eindliedje te soft en te vrolijk.
Ik kan me herinneren dat ik het eindliedje van b.v. Josef me meer deed.
Brigitte is gewoon briljant.... net als Freek vorig jaar... er zit dit jaar echt geen uitschieter tussen de damesquote:Op zondag 27 december 2009 23:18 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Dit is de eerste week dat ik iets anders te doen had en het me echt niet kon boeien dat ik het gemist heb... vooral als ik nu zie dat Willemijn ein-de-lijk in de sing-off stond, en ze nog door is ook! Ik weet niet of ze geweldig gezongen heeft vanavond, maar dat begrijp ik gewoon niet..
Ik vind bij deze serie zoveel minder talent zitten dan bij Evita of Joseph.. Neem nou Brigitte van Evita, wie kan me nu iemand noemen die dezelfde goede kwaliteiten heeft in deze serie als zij? Of zijn die gewoon zeldzaam in Nederland...?
Eens met jou..finaleliedje van MP vind ik ook niet mooiquote:Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Voor de eerste keer dat ik het finaleliedje hoor maar ook dat is maar een slap aftreksel vergeleken bij die van Evita en Joseph
Mwah het komt met name omdat ze hoog zingt maar het is niet echt vals ofzo,,,quote:Op zondag 27 december 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
Het is vast vloeken in de kerk hier, maar eh....
Ik vond Brigitte bij dat Avro Musical Kerstgala anders best een beetje tegenvallen
Mijn god, Brigitte Heitzer is een van de slechtse zangeressen in musicalland op dit moment! 'Het is over' werkt inderdaad goed voor haar. Daar staat de dramatiek voorop en niet de zang. Dat kan ze prima! Maar vocaal is ze echt zwak!quote:Op zondag 27 december 2009 23:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:
oh ik heb het kerstgala niet gezien, maar inderdaad: dat 'Het is over'.. ik zie geen van deze meiden daaraan tippen.. maar ook de nummer 2 en 3 uit die serie vond ik goed. De nummer 2 is niet voor niets nog bij Les Miserables terecht gekomen..
Mind you, ze zoeken Mary Poppins. Hoe wou je dat doen zonder truttigheid?quote:Op zondag 27 december 2009 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
agree... het is met name de truttigheid die me irriteert...
Kon imho beide kanten uit. Het was keus tussen pissebed en kakkebed.quote:
?????quote:Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Voor de eerste keer dat ik het finaleliedje hoor
Telkens weer vrolijk????quote:Op zondag 27 december 2009 23:06 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Het kan mij liggen, naar ik vind het eindliedje te soft en te vrolijk.
'Telkens weer' is niet het eindliedje, en heeft niets met Mary Poppins te maken, maar alles met het volkstoneelstuk 'Rooie Sien' van Marius Spree. Op toneel veelvuldig vertolkt door Beppie Nooij Jr, en in de filmversie door Willeke Alberti.quote:Op maandag 28 december 2009 03:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Telkens weer vrolijk????
Sorry hoor, maar om dit liedje op de juiste manier te brengen moet je juist half suïcidaal zijn.
Ik wil niet arrogant of belerend overkomen, maar kent nou niemand vandaag de dag zijn klassieken meer?
Onzin. Je kunt een kandidaat moeilijk afrekenen of door laten gaan op een prestatie van 'week weetikveel'.quote:Op maandag 28 december 2009 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
-edit2- Oke, sing-off was overduidelijk niet in het voordeel van Simone, maar ik vond het wel te ver gaan om haar af te rekenen op een mindere avond, terwijl Willemijn al heel de serie slecht zingt.
Rare vent ,die Willem
Ik heb het niet over 'weekweetikveel'quote:Op maandag 28 december 2009 03:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onzin. Je kunt een kandidaat moeilijk afrekenen of door laten gaan op een prestatie van 'week weetikveel'.
Okee, maar als je dat dus bedoelt, waarom zou dat "te vrolijk" zijn? Het is juist om te relativeren. De kandidate die afscheid neemt heeft het niet gehaald, maar ze gaat ook niet dood. (want wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor)quote:Op maandag 28 december 2009 03:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
'Telkens weer' is niet het eindliedje, en heeft niets met Mary Poppins te maken, maar alles met het volkstoneelstuk 'Rooie Sien' van Marius Spree. Op toneel veelvuldig vertolkt door Beppie Nooij Jr, en in de filmversie door Willeke Alberti.
Het eindliedje van 'Op zoek naar Mary Poppins' is een belabberde vertaling van 'Spoonful of Sugar"
'Telkens weer' was niet meer dan de eenmalige sing-off
I rest my case.quote:Op maandag 28 december 2009 03:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb het niet over 'weekweetikveel'
En verder zal heel je commentaar me worst wezen, met je 'aanmatigend'.
Ik vind hier maar één iemand aanmatigend, en dat ben je zelf, met je elitaire gebabbel over klassiekers kennen en dergelijke.
Dit programma is niet bepaal hoogdravende tv ofzo hoor, en Willem gedraagt zich gewoon als de eerste de beste aandachtshoer in het programma, met elke week precies hetzelfde commentaar. En ik vind, en dat recht heb ik geloof ik, dat ie al een paar keer een rare beslissing heeft genomen dit keer.
Uiteraard weet ie heel veel van musical, maar ik ook.
Pardon?? Wat een ontzettend nietszeggend antwoord. Je 'rest' helemaal niets!quote:
IK bedoel niets, ik had het daar helemaal niet eens over, ik wijs je alleen even terecht, meer niet. Geef nou maar antwoord aan de juiste persoon.quote:Op maandag 28 december 2009 03:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Okee, maar als je dat dus bedoelt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |