Dat heeft iedereen. Ligt aan de styling, niet aan Noortje.quote:Op maandag 21 december 2009 12:47 schreef Burdie het volgende:
Ja, een achterlijk dikke laag plamuur, meer niet.
Precies dat is het! Het irriteert me mateloosquote:Op maandag 21 december 2009 12:47 schreef Burdie het volgende:
\ haar maniertjes... zo vrolijk, zo commercieel, zo Amerikaans...
Dan is ze beslist geen Mary Poppins, aangezien die toch echt een op en top Britse is.quote:Op maandag 21 december 2009 12:47 schreef Burdie het volgende:
t.
Van de meiden die er nu nog in zit, vind ik eigenlijk alleen Sophie nog een beetje een Mary Poppins uitstraling hebben. En ik vind haar heel goed, maar tegelijkertijd ook heel irritant: hoe ze lacht, haar maniertjes... zo vrolijk, zo commercieel, zo Amerikaans...
Ze kan echt wel zingen hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:38 schreef Koningin het volgende:
Hoe kan die Willemijn er nog inzitten?
Wie zit er elke zondagavond op haar te stemmen??
Veel plezier! Maar dat komt wel goed met de hapjes en drankjesquote:Op zondag 27 december 2009 14:29 schreef Cee het volgende:
Vanavond is het weer zover. Ik ga niet meeposten want ik zit in de studio. Heb niet echt een favoriet en dus vind ik het niet echt heel spannend maar ik kijk erg uit naar de gratis hapjes en drankjes.
Oh en Ron Link komt tijdens de backstage dus die ga ik even tackelen.
vast nietquote:Op zondag 27 december 2009 20:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop dat die blahwûh er eindelijk eens uitgaat
Ze heeft wel eens kleine tv-rolletjes gedaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:17 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Willemijn heeft mijn sympathie wel, maar ik vraag me steeds af waar ik haar toch van ken. Ze heeft een heel bekend gezicht.
Noortje is echt een performer!quote:Op zondag 27 december 2009 20:47 schreef Greys het volgende:Noortje
Ik vind het leuk!
Al zal Nijholt wel gaan miepen over de verstaanbaarheid.
Dat ja!quote:Op zondag 27 december 2009 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noortje is echt een performer!.
Maar de verstaanbaarheid....
Ja, en zo'n mooie heldere stem. Daar hou ik wel van, kan je ook mooi gebruiken in zo'n liedjequote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is zo warm, zo leuk, zo lief
Tenminste, zo komt ze over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |