UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 Januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Panzerknacker666 = Sander
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Wat wil je nu weer veranderen danquote:
ikke ook nietquote:
quote:U heeft geen rechten om dit te doen wegens de volgende reden:
De gevraagde handeling is voorbehouden aan gebruikers in de groep user.
quote:
je moet rechtsbovenin inloggen in de wikiquote:Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, heb ze in de start al wel aangepast voor dit topic,
geen zin an, tenzij we een algemene login hebben ?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
je moet rechtsbovenin inloggen in de wiki
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
je moet rechtsbovenin inloggen in de wiki
ik ga wel ff een gebruikersnaam aanmaken voor ToFquote:Op woensdag 16 december 2009 12:14 schreef haakon het volgende:
[..]
geen zin an, tenzij we een algemene login hebben ?
ik gebruik gewoon m'n FOK! loginquote:Op woensdag 16 december 2009 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Gebruikersnaam: Tukkersopfok
Wachtwoord: toffers![]()
Ojaquote:
nope, ken er geen van de 400... misschien Robin?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja
Ken jij leu die al naar Boekarest onderweg zijn?
deze vanaf de PC, mooi dat dat kanquote:Op woensdag 16 december 2009 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
en dit is dan de 1e post vanaf mijn telefoon![]()
Das genoeg, leu die bij je in het vak zitten enzoquote:Op woensdag 16 december 2009 14:13 schreef Robinhoo het volgende:
Ik 'ken' er wel redelijk wat ja die gaan, maar ligt eraan wat je onder kennen verstaatIk spreek ze alleen bij Twente
Welke telefoon heb je ?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
en dit is dan de 1e post vanaf mijn telefoon![]()
ik heb een SonyEricsson W902, met een Hi 25 abonnement, zonder internet; maarrrrrr...quote:
(ik ga er ff van uit dat jij dacht dat het mijn 1e post vanaf mijn nieuwe telefoon wasquote:Op woensdag 16 december 2009 13:41 schreef ReMcOrE het volgende:
zaterdag gebeld of ik een maand gratis Eindeloos Online (van Hi) wilde proberen, tuurlijk wil ik dat wel
vandaag smsje gekregen dat mijn maand nu ingaat, dus gelijk ff kijken zo
moet het alleen ff gelijk opzeggen (voor na die maand), anders zit ik er aan vast en betaal ik er ¤ 9,95 voor
Pfff tuurlijk wel, Bier!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:41 schreef Redbaron het volgende:
dat zien we tegen die tijd wel, januari is niet echt een maand om relaxed in hengelo te vertoeven.
en ik???quote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef jjstyle333 het volgende:
Wanneer kom ik in de wall of fame![]()
niiiiicequote:Op woensdag 16 december 2009 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Woehoe, ik ga naar Pinkpop én Lowlands
Oke, die wou ik eerder ook nemen maar toch gekozen voor de HTC Hero en daar nogal blij meequote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een SonyEricsson W902, met een Hi 25 abonnement, zonder internet; maarrrrrr...
[..]
(ik ga er ff van uit dat jij dacht dat het mijn 1e post vanaf mijn nieuwe telefoon was)
Pinkpop, Sensation White, Mystery Land voor mij als alles volgens plan gaat:).quote:Op woensdag 16 december 2009 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Woehoe, ik ga naar Pinkpop én Lowlands
Wat een klote stadion dat Utrecht, je wordt gegarandeerd nat als het regent, boeit niet waar je staatquote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef Robinhoo het volgende:
Zondag naar Utrecht - Twente trouwens. Remco pak jij nog wel eens een uitwedstrijd?
Met mij ook, bedankt!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed hoor, met m'n schatje?
Primaquote:Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hai
Goed hoor, met m'n schatje?
quote:
waar en wanneer?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, inderdaad
Zullen we gaan schaatsen samen?
Colmschate dusquote:Op woensdag 16 december 2009 16:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, kies maar wat leuks
Ik woon zo ongeveer naast de schaatsbaan?
Nee, ik heb echt wel met je te doen hoor!quote:
Shall we?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:57 schreef norich het volgende:
[..]
Wel mooie schaatsbaan daar. Ben d'r vaak genoeg geweest
Ik zit ook lekker warm in de vrachtwaggel, maar moet zo af en toe er toch uit om dingen af te leveren.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt wel met je te doen hoor!
Vooral omdat ik lekker naast de kachel lig met een warme kop chocolademelk met slagroom!
Das kutquote:Op woensdag 16 december 2009 17:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hmm, defecte trein tussen borne en hengelo. Dus het zal wel wat later worden
Wat lever je dan zoal?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zit ook lekker warm in de vrachtwaggel, maar moet zo af en toe er toch uit om dingen af te leveren.
Dan lekker de standkachel aan.
HET SNEEEEEEUWTquote:Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je bent pas de 8e die het zegt![]()
DAFquote:Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zit ook lekker warm in de vrachtwaggel, maar moet zo af en toe er toch uit om dingen af te leveren.
Dan lekker de standkachel aan.
Morgen allemaal hulpmiddelen voor gehandicaptenquote:
* Oldenzaal gaat 10 cm sneeuw opstapelen voor haar huis!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:18 schreef Samzz het volgende:
Als er morgen meer dan tien cm sneeuw ligt, ga ik er naakt doorheen rennen
* Drizzt helptquote:Op woensdag 16 december 2009 17:21 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
* Oldenzaal gaat 10 cm sneeuw opstapelen voor haar huis!![]()
Wil je dat even filmen dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:18 schreef Samzz het volgende:
Als er morgen meer dan tien cm sneeuw ligt, ga ik er naakt doorheen rennen
Mdrop denkt, heerlijk de stage binnen 500 meter van je bedjequote:Op woensdag 16 december 2009 19:27 schreef Redbaron het volgende:
nieuws meldt zeer drukke ochtendspits, Redbaron denkt KUT met peren
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe die even met een metalkerel dan
Goed bezigquote:Op woensdag 16 december 2009 19:53 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik ben aan het strijken terwijl ik naar 3fm luister
Ohhh hoe doe je dat?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze vanaf de PC, mooi dat dat kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeuu, gedoucht, ajuusWeet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Straks kan ik weer meedoen, nu nog nietquote:
Nee, maar als iedereen diegene uitnodigt die diegene wel heeft, dan kun je wel in een multigesprek komenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef Robinhoo het volgende:
Hebben jullie elkaar allemaal op msn????
Ooh ik heb alleen Remcoquote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar als iedereen diegene uitnodigt die diegene wel heeft, dan kun je wel in een multigesprek komen
Die paar vlokken, tenminste, hier stelt het nog niets voorquote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Is nu al sneeuw joh
alleen vind ik sneeuw dus niet zo tof...
Nee de treinen e.d. rijden nog... en dat mag van mij zo blijvenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die paar vlokken, tenminste, hier stelt het nog niets voor![]()
Sneeuw is tof
Hoe weet je mijn naam?quote:
Daquote:Op woensdag 16 december 2009 21:48 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik sta hier in Oldenzaal al tot mijn pielemans in de sneeuw als ik naar buiten ga!!!
Nee, ik heb een onmeunig lange lul!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Redbaron het volgende:![]()
[..]
Dan heb je wel korte beentjes!!
A'jn stijve krijgt loop ie mank?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, ik heb een onmeunig lange lul!
Nee, dan denkt iedereen dat ik die beroemde poolstokhoogspringer ben!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
A'jn stijve krijgt loop ie mank?
Oja daar.. vaag, ik heb volgens mij nooit me naam ingesteld. Zie ook niet waar ik dit uit kan doen.quote:
Haha olé dan weet ik wel wie je bentquote:Op woensdag 16 december 2009 21:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja daar.. vaag, ik heb volgens mij nooit me naam ingesteld. Zie ook niet waar ik dit uit kan doen.
Ik heb inderdaad op de Prins Bernard school gezeten.
We zijn nog met groep 7 en 8 toen naar telekids geweest.
Nog 33 minuten voordat ik stop
Jalalala.
Er zaten er toen 2 op school.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:04 schreef norich het volgende:
[..]
Haha olé dan weet ik wel wie je bent
Telekidsdat was nog eens een leuk programma
Jij bent Jeffrey M toch? ofniet?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Er zaten er toen 2 op school.
Jeffrey Beu... zat toen 1 klas hoger.
Ik kwam daarna.
Werkze.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar ik ga even nog 1 nachtje werken bij de ola en dan heb ik 2 weken vakantie.![]()
En dan vrijdag nog even een kerstborrel daarzo.
hier ligt nog geen drie cmquote:Op woensdag 16 december 2009 21:48 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik sta hier in Oldenzaal al tot mijn pielemans in de sneeuw als ik naar buiten ga!!!
Waarom is jouw naam poep-roze?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar ik ga even nog 1 nachtje werken bij de ola en dan heb ik 2 weken vakantie.![]()
En dan vrijdag nog even een kerstborrel daarzo.
quote:
ik heb het normaal altijd warm, te warm zelfs. Maar sinds een paar dagen is mijn lichaam net een klomp ijsquote:
als ik dat nu ga doen heb ik ruzie met pa en maquote:Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je je kamer gaan opruimen!
Haha, ja oke. Het tijdstip is nu ook niet echt geslaagd.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
als ik dat nu ga doen heb ik ruzie met pa en ma
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
't bier is mooi koud
Treinquote:Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Nee de treinen e.d. rijden nog... en dat mag van mij zo blijven
jah, toen koj zowat niks aans zegg'nquote:
Maar toen was het koudquote:Op woensdag 16 december 2009 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
jah, toen koj zowat niks aans zegg'n
ik had nargns last vanquote:
mien va hef nog wa zo'n ding liggen van eminent. zit modem en alles bie in. volgens mien wol den d'r van oaf.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen maar eens een wireless router aanschaffen, dan hek op mien zolderkamer ook internet 14.gif
Ja ie, maar ikke waquote:Op woensdag 16 december 2009 23:43 schreef rulerofdeath het volgende:
ik had nargns last van
Doar hek wat anquote:Op woensdag 16 december 2009 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mien va hef nog wa zo'n ding liggen van eminent. zit modem en alles bie in. volgens mien wol den d'r van oaf.
veur oe geld 't zelfde. aj intresse hebt, kan ik morg'n wal ens vroagnquote:Op woensdag 16 december 2009 23:51 schreef STTSJT het volgende:
moet ook eens een nieuwe router aanschaffen dat k*t ding krijg kuren en kuren
succesquote:Op woensdag 16 december 2009 23:54 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga sloap'n. Morgen wakker worden met sneeuw
Beetje laat maar trustequote:Op woensdag 16 december 2009 23:54 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga sloap'n. Morgen wakker worden met sneeuw
woarum?quote:
mooi bier drinken dusquote:Op donderdag 17 december 2009 00:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
morgenvroeg toets, dan 1 uur les, en dan afscheid van een docent, en dan vakantie
heb je vanmiddag meneer zaagmans nog gehoord dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
omdat het dan zo weer vrijdag isen weer weekend dus!
lekkerquote:Op donderdag 17 december 2009 00:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
morgenvroeg toets, dan 1 uur les, en dan afscheid van een docent, en dan vakantie
das niet veelquote:Op donderdag 17 december 2009 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoeveelheid sneeuw in Deventer: 0.
Ja, vanaf 3 uur vannachtquote:Op donderdag 17 december 2009 00:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zie buienradar, er komt wel wat an
ook hier? (ben te lam om te kijkenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zie buienradar, er komt wel wat an
nu moet je niet gaan piepen hequote:Op donderdag 17 december 2009 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, vanaf 3 uur vannacht
Daar ga ik dus mooi niet op wachten
je kon wel Timo hetenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:28 schreef STTSJT het volgende:
[..]
ook hier? (ben te lam om te kijken)
in 2005 is dat aardig geluktquote:Op donderdag 17 december 2009 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja fuck it, ik wil chaos en hysterieDat gaat zo niet lukken
Tell me about it. Zou van Nijverdal naar Leiden gaan met de trein. Kwam uiteindelijk om 3 uur 's nachts in Dieren uitquote:Op donderdag 17 december 2009 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in 2005 is dat aardig gelukt
Het was toen echt een rampquote:Op donderdag 17 december 2009 00:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tell me about it. Zou van Nijverdal naar Leiden gaan met de trein. Kwam uiteindelijk om 3 uur 's nachts in Dieren uit
Dierenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tell me about it. Zou van Nijverdal naar Leiden gaan met de trein. Kwam uiteindelijk om 3 uur 's nachts in Dieren uit
ik zat toen thuis met een gebroken been.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:32 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Het was toen echt een ramp![]()
zelf met de auto werden de files langer en langer (nu alleen de de files van 20 km en langer ff later alleen de files van 30 kilometer en langer, en t waren nog steeds dezelfde
Ja, ik kwam er in Nijmegen achter dat ik niet meer in Leiden ging komen door uitgevallen treinen en kapotte bovenleidingen, dus ik werd aangeraden via Arnhem naar Deventer te reizen, en van Deventer naar Wierden, Wierden-Nijverdal. Maar goed, de trein ging stuk in Dieren.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er in Nijmegen achter dat ik niet meer in Leiden ging komen door uitgevallen treinen en kapotte bovenleidingen, dus ik werd aangeraden via Arnhem naar Deventer te reizen, en van Deventer naar Wierden, Wierden-Nijverdal. Maar goed, de trein ging stuk in Dieren.
joah, wie kiekt wal. ik bun toch met de autoquote:Op donderdag 17 december 2009 00:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
we zien het wel hoeveel er valt, normaal gesproken valt het hier wel mee.
Das langquote:Op donderdag 17 december 2009 00:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zat toen thuis met een gebroken been.
M'n pa en broertje zijn de vriendin van 't station in hengelo gaan halen. Dat heeft ze 5.5 uur gekost![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[zwoele stem]
zeg eens jochie,
waar ga jij vanavond heen?
zeg eens jochie,
ben je soms alleen?
luister jochie,
hmm, ik wil je middelste been
[/zwoele stem]
de dikke lul bandquote:
"toedels"quote:Op donderdag 17 december 2009 00:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Eej, ik niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:40 schreef STTSJT het volgende:
[..]
altijd al geweten dat je iets met kinderen had
hersteldquote:
ja jij ja, viespeukquote:
vaak zijn het de goede docenten die weg gaanquote:Op donderdag 17 december 2009 00:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
"toedels"![]()
dat duurt dus 1 minuut?
Ik wou naar Amsterdam... Ging mooi niet door dus...quote:Op donderdag 17 december 2009 00:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mja, in 2005 stond ik in Almelo toen het echt hard begon te sneeuwen. Heb van m'n levensdagen niet zoveel sneeuw gezien.
Ik kan niet herinderen dat mijn broer het ooit over goede docenten heeft gehad (die deed dezlefde opleiding als Marko)... En heb zelf ook nooit goede docenten gezien op het ROC....quote:Op donderdag 17 december 2009 00:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vaak zijn het de goede docenten die weg gaan
inderdaad!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
"toedels"![]()
dat duurt dus 1 minuut?
Mooi is dat dan he?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik wou naar Amsterdam... Ging mooi niet door dus...
Toen ik van huis wegliep begon het net te sneeuwen. Is normaal 10 minuten lopen, met de sneeuw langer. Toen ik bij het station kwam reden er geen treinen meer... wtf zeg
Tsja Roc en Les ..... (heb er ook ervaring mee maar dan met de afdeling in almelo)quote:Op donderdag 17 december 2009 00:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik kan niet herinderen dat mijn broer het ooit over goede docenten heeft gehad (die deed dezlefde opleiding als Marko)... En heb zelf ook nooit goede docenten gezien op het ROC....
mwah lag toen ineens wel erg veel he..... blij dat ik niet halverwege gestrand benquote:Op donderdag 17 december 2009 00:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooi is dat dan he?
Vallen 10 sneeuwvlokken, en meteen staakt de NS de ritten
ROC en les? weinig ervaring mee hier.. meestal was er namelijk geen lesquote:Op donderdag 17 december 2009 00:45 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Tsja Roc en Les ..... (heb er ook ervaring mee maar dan met de afdeling in almelo)
bij ons was iets van een halve meter gevallenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooi is dat dan he?
Vallen 10 sneeuwvlokken, en meteen staakt de NS de ritten
zóveel?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij ons was iets van een halve meter gevallen
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 17 december 2009 00:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ROC en les? weinig ervaring mee hier.. meestal was er namelijk geen lesWel een mc donalds vlakbij gelukkig (sumpel, almelo)
Dat weet ik tochquote:Op donderdag 17 december 2009 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja ooit in 2005 ofzo!! Niet nu
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja ooit in 2005 ofzo!! Niet nu
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:50 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, jullie hadden het over vandaag
Smoke ze!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:51 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, ik snap d'r de ballen nog van. ik ben even roken
zouden ze die handel daar niet afbreken als het nieuwe roc er stond? pffquote:Op donderdag 17 december 2009 00:48 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
En ja daar zit ik nu nog steeds op de simpel :p
en de Mc is lekker dichtbij net zoals de dekaaaaaaaaa
nee dat in tegenstelling tot het van rhijnquote:Op donderdag 17 december 2009 00:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
zouden ze die handel daar niet afbreken als het nieuwe roc er stond? pff
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:57 schreef STTSJT het volgende:
[..]
nee dat in tegenstelling tot het van rhijn![]()
dat gebouw was beter dan de sumpel.
Sterker nog bij de sumpel is er een stuk bij aan gebouwd voor het verkeerscollege.
En ze komen lokaalen te kort LS
Kortom van rhijn moest gewoon blijven bestaan en dan waren ze van de lokalen gezeik af geweest
oke gaafquote:Op donderdag 17 december 2009 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben me eens aan het oriënteren in handheld GPS-systemen, voor m'n tocht door Noorwegen
Ochja, je knet het roc. dus het verbaast je zekers niks?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
verandert daar dus niks
toe maar weer... trektocht voor van 't zomer? of wat ga je doen?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben me eens aan het oriënteren in handheld GPS-systemen, voor m'n tocht door Noorwegen
Lopenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:59 schreef STTSJT het volgende:
[..]
oke gaaf![]()
Ga kje dat op de voet doen of pak je de auto of toch het ov?
Nope....quote:Op donderdag 17 december 2009 00:59 schreef STTSJT het volgende:
Ochja, je knet het roc. dus het verbaast je zekers niks?
oefenen met ver wandelen dus? leuke wandeltochtjes door het Twickelsebos... en langs het lonnekermeer.... toppiequote:Op donderdag 17 december 2009 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maarja, zoiets moet je natuurlijk zeer zorgvuldig plannen enzo, dus we willen in 2012 gaan
Ja inderdaad tis niet een tocht wat je zo maar ff doetquote:Op donderdag 17 december 2009 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maarja, zoiets moet je natuurlijk zeer zorgvuldig plannen enzo, dus we willen in 2012 gaan
misschien telefoon+gps?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't Lonnekermeer is te kleinquote:Op donderdag 17 december 2009 01:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
oefenen met ver wandelen dus? leuke wandeltochtjes door het Twickelsebos... en langs het lonnekermeer.... toppie
uit ervaring kan ik zeggen dat dat vies tegenvalt als je verkeerd loopt....quote:Op donderdag 17 december 2009 01:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't Lonnekermeer is te klein
We gaan 't Pieterpad bijvoorbeeld in 4 dagen lopen
Dát soort afstanden willen we lopen
Hahahaquote:Op donderdag 17 december 2009 01:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nope....
Hoeveel uren ik wel niet in die ***** kantine gezeten heb... niet normaal
Hehehequote:Op donderdag 17 december 2009 01:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
uit ervaring kan ik zeggen dat dat vies tegenvalt als je verkeerd loopt....
O ja.... wij hadden ooit ook 3 dagen een absentieboek... toen was dat boek "kwijt"... oepsquote:Op donderdag 17 december 2009 01:06 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Hahaha
Och, je leer t er helaas mee leven. En dan hebben ze sinds kort ook nog een absensie turk op de afdeelingAls je er een dag niet bent geweest mag je van hem het dubble inhalen
. Noway
ben niet meer leerplichtig en mij zul je niet zien
Misschien had ik ook GPS mee moeten nemen.... of iig een mobiel....quote:
ojahquote:Op donderdag 17 december 2009 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet hoe goed tomtom werkt in de bossen van Noorwegen?
slaap lekkerquote:Op donderdag 17 december 2009 01:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
en nu ga ik slapen...slaap lekker heren!!
welterusten slaap zachtquote:Op donderdag 17 december 2009 01:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
en nu ga ik slapen...slaap lekker heren!!
goh, wat toevalligquote:Op donderdag 17 december 2009 01:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
O ja.... wij hadden ooit ook 3 dagen een absentieboek... toen was dat boek "kwijt"... oeps
[..]
Misschien had ik ook GPS mee moeten nemen.... of iig een mobiel....
Nou nee, je hebt van die speciale wandel-GPS systemen. Die kennen elk klein kuttig bergpaadje in een bepaald land enzoquote:Op donderdag 17 december 2009 01:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah
je wilt coördinaten weten? volgens mij zijn er wel progjes voor op de mobiel die dat weergeven
whahahaahquote:Op donderdag 17 december 2009 01:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goh, wat toevallig
wij hadden altijd van die moraalridders op de havo
heb nog een dag of wat straf gehad omdat ik in een ander klasseboek zat te klooien
owzo jah. hmm, denk niet dat dat in de tomtom kaarten zitquote:Op donderdag 17 december 2009 01:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou nee, je hebt van die speciale wandel-GPS systemen. Die kennen elk klein kuttig bergpaadje in een bepaald land enzo
Nee, daarom. Of ik moet ze ergens zien te kuikenquote:Op donderdag 17 december 2009 01:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
owzo jah. hmm, denk niet dat dat in de tomtom kaarten zit
rondje holterbergquote:Op donderdag 17 december 2009 01:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beetje uitproberen op de Holterberg enzo
maar er zijn dus wel navigatiedingen die die bospaadjes weten te vinden?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, daarom. Of ik moet ze ergens zien te kuiken
welterustenquote:Op donderdag 17 december 2009 01:14 schreef STTSJT het volgende:
Ik wens je nog veel plezier met dat systeem
Hopenlijk lukt het zoals je wil.
Want ik ga slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Mja, ook vanwege het (overigens veel te kleine) hoogteverschilquote:
dat is inderdaad een keer wat andersquote:Op donderdag 17 december 2009 01:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ook vanwege het (overigens veel te kleine) hoogteverschil
Ik heb bergen op de route gezien die de 2k meter voorbij gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze zit er bijvoorbeeld in
Brutal. Fucking. Metal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |