quote:Op woensdag 16 december 2009 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeuu, gedoucht, ajuusWeet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Straks kan ik weer meedoen, nu nog nietquote:
Nee, maar als iedereen diegene uitnodigt die diegene wel heeft, dan kun je wel in een multigesprek komenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef Robinhoo het volgende:
Hebben jullie elkaar allemaal op msn????
Ooh ik heb alleen Remcoquote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar als iedereen diegene uitnodigt die diegene wel heeft, dan kun je wel in een multigesprek komen
Die paar vlokken, tenminste, hier stelt het nog niets voorquote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Is nu al sneeuw joh
alleen vind ik sneeuw dus niet zo tof...
Nee de treinen e.d. rijden nog... en dat mag van mij zo blijvenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die paar vlokken, tenminste, hier stelt het nog niets voor![]()
Sneeuw is tof
Hoe weet je mijn naam?quote:
Daquote:Op woensdag 16 december 2009 21:48 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik sta hier in Oldenzaal al tot mijn pielemans in de sneeuw als ik naar buiten ga!!!
Nee, ik heb een onmeunig lange lul!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Redbaron het volgende:![]()
[..]
Dan heb je wel korte beentjes!!
A'jn stijve krijgt loop ie mank?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, ik heb een onmeunig lange lul!
Nee, dan denkt iedereen dat ik die beroemde poolstokhoogspringer ben!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
A'jn stijve krijgt loop ie mank?
Oja daar.. vaag, ik heb volgens mij nooit me naam ingesteld. Zie ook niet waar ik dit uit kan doen.quote:
Haha olé dan weet ik wel wie je bentquote:Op woensdag 16 december 2009 21:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja daar.. vaag, ik heb volgens mij nooit me naam ingesteld. Zie ook niet waar ik dit uit kan doen.
Ik heb inderdaad op de Prins Bernard school gezeten.
We zijn nog met groep 7 en 8 toen naar telekids geweest.
Nog 33 minuten voordat ik stop
Jalalala.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |