Wat een klote stadion dat Utrecht, je wordt gegarandeerd nat als het regent, boeit niet waar je staatquote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef Robinhoo het volgende:
Zondag naar Utrecht - Twente trouwens. Remco pak jij nog wel eens een uitwedstrijd?
Met mij ook, bedankt!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed hoor, met m'n schatje?
Primaquote:Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hai
Goed hoor, met m'n schatje?
quote:
waar en wanneer?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, inderdaad
Zullen we gaan schaatsen samen?
Colmschate dusquote:Op woensdag 16 december 2009 16:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, kies maar wat leuks
Ik woon zo ongeveer naast de schaatsbaan?
Nee, ik heb echt wel met je te doen hoor!quote:
Shall we?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:57 schreef norich het volgende:
[..]
Wel mooie schaatsbaan daar. Ben d'r vaak genoeg geweest
Ik zit ook lekker warm in de vrachtwaggel, maar moet zo af en toe er toch uit om dingen af te leveren.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt wel met je te doen hoor!
Vooral omdat ik lekker naast de kachel lig met een warme kop chocolademelk met slagroom!
Das kutquote:Op woensdag 16 december 2009 17:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hmm, defecte trein tussen borne en hengelo. Dus het zal wel wat later worden
Wat lever je dan zoal?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zit ook lekker warm in de vrachtwaggel, maar moet zo af en toe er toch uit om dingen af te leveren.
Dan lekker de standkachel aan.
HET SNEEEEEEUWTquote:Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je bent pas de 8e die het zegt![]()
DAFquote:Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zit ook lekker warm in de vrachtwaggel, maar moet zo af en toe er toch uit om dingen af te leveren.
Dan lekker de standkachel aan.
Morgen allemaal hulpmiddelen voor gehandicaptenquote:
* Oldenzaal gaat 10 cm sneeuw opstapelen voor haar huis!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:18 schreef Samzz het volgende:
Als er morgen meer dan tien cm sneeuw ligt, ga ik er naakt doorheen rennen
* Drizzt helptquote:Op woensdag 16 december 2009 17:21 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
* Oldenzaal gaat 10 cm sneeuw opstapelen voor haar huis!![]()
Wil je dat even filmen dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:18 schreef Samzz het volgende:
Als er morgen meer dan tien cm sneeuw ligt, ga ik er naakt doorheen rennen
Mdrop denkt, heerlijk de stage binnen 500 meter van je bedjequote:Op woensdag 16 december 2009 19:27 schreef Redbaron het volgende:
nieuws meldt zeer drukke ochtendspits, Redbaron denkt KUT met peren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |